Oud 21-10-2005, 14:00
Redhair
Redhair is offline
Ja, ook een nieuwe.

Vorige
__________________
Digital ash in a digital urn.
Advertentie
Oud 21-10-2005, 14:46
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
De lasten die mijn hart draagt vallen helaas niet te luchten.
Oud 21-10-2005, 15:21
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Sprak net een vriendin, toch "fijn" te horen dat er zoveel mensen prob's met hun ziekenhuisstage hebben. Er vertelde iemand (vkp die haar opleiding duaal volgt) dat op sommige afdelingen hoegenaamd niemand een voldoende haalt Okay, ik hoef mezelf dus niet allerlei verwijten te maken
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 21-10-2005, 15:24
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
*Feliciteerd Aragnabite met haar 18e verjaardag!!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 21-10-2005, 15:57
Anno2007
Anno2007 is offline
waarom ben ik af en toe zo f*cking onzeker van mezelf??? Dan zeggen andere dat ik t wel kan, en dan kan ik t ook, maar toch heb ik t idee dak t nie kan dan... en dan doe ik t toch en dan gaat t ook wel goed
Oud 21-10-2005, 17:00
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik haat ze.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 21-10-2005, 17:03
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
@ aragnabite: gefeliciteerd!

Ben al twee dagen redelijk fanatiek aan het studeren. Ben wel trots op mezelf . Vanavond weer werken. Heb er op zich wel zin in. Helaas moet T. ook werken dus dat betekent weer dat ik de halve avond door hem "lastig" gevallen wordt.
Morgen weer lekker naar mijn ouders toe. Twijfel of ik niet een paar daagjes langer blijf aangezien ik hier toch niks te doen heb...
Oud 21-10-2005, 17:12
Verwijderd
Marlies kan een heleboel hebben, maar soms springt ze uit haar vel. Godzijdank zie ik haar niet van het weekend, en godzijdank hoef ik hem nóóit van mn leven meer tegen te komen. Wat een walgelijke boel zeg. NEEM EEN LEVEN.

Je suis malade, complètement malade
Oud 21-10-2005, 17:43
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Dankjewel voor jullie felecitaties.. Echt top
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 21-10-2005, 19:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Aragnabite heppie burtdeee

ik ben weer thuis... de treinen weigeren iedere keer als ik weer van kamer naar ouders reis... echt niet best
nu weer eerst 2x 5 minuten omdat de deuren niet sloten toen nog een iets van 25 minuten omdat de trein voor ons een defect had...
dus i.p.v 2 uur nu uhm iets langer dan 2.5 uur er over gedaan.. teon de bus en de reed vet hard zat bijna met mn neus tegen de glazen plaat voor mij
maar gelukkig weer thuis en mn ouders noch broertje zijn er dus moet zo nog ff snel boodschappen doen om iets te eten.. wel handig lijkt mij zo...

verder is t wel ok.. vandaag presentatie op school, kjreeg positief feedback was duidelijk en was boeiend om naar me te luisteren (dat heb ik nog nooit als feedback gekregen )
en daarna kregen we ook nog feedback op hoe we in de klas waren... ook dat was redelijk positief, heb wel wat valkuilen en ben zeer prettig gestoord (meerdere draadjes los) op een leuke manier dus
alleen met de opmerking.. "moet al lachen als ik dr hoofd zie" kan ik ff niets kan je op twee manieren opvatten dus denk dat ik maar voor positief kies

ik maak me alleen zorgen om een vriendin... ze is al twee dagen niet mobiel te bereiken.. ze heeft al twee keer eerder een poging gedaan en meestal hoor ik wel wat van dr
ze woont niet thuis dus alleen via mobiel kan ik dr bellen.. maar hij gaat meteen op voicemail en staat dus uit... doet ze nooit!!
maar ik probeer me voor te houden dat ik wel iets had gehoord als er echt iets gebeurd zou zijn... toch??
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 21-10-2005, 19:18
Verwijderd
gefeliciflapstaart laura! *smak**smak**smak*
Oud 21-10-2005, 20:11
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Feli, Aragnabite!

Morgen naar Utrecht. Gisteren zag ik er nog tegen op, maar nu heb ik er eigenlijk alleen maar zin in. Misschien had het dan toch nog nut.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 21-10-2005, 20:39
Wintran
Avatar van Wintran
Wintran is offline
Kutgroep.
Ik hoop echt dat ik na dit verslag een ander groepje krijg.
Afspraken worden zó niet nagekomen. En ik moet maar zeuren en achteraan gaan wat er precies gedaan moet worden. Zelfs dan wordt er geen ene reet uitgevoerd. DOE HET DAN IPV HALVE WERKEN AFLEVEREN! Ik kan hier zo boos om worden. Een grote tyfuszooi.
Gelukkig heb ik wel al mijn deeltentamens gehaald, dat is tot nu toe het enige lichtpuntje.
Geestelijk gaat het veel minder nu. Vanmiddag beleefde ik een heel raar moment. Ik had echt zo'n walgelijke neiging. Op een gegeven moment was ik zo diep in mijn gedachten gezonken dat ik amper wat hoorde. Heel eng en raar. Zo'n druk/stress heb ik nog nooit meegemaakt. Ik had vandaag totaal geen behoefte om te praten. Dat was thuis wel te merken. Mijn moeder vertelde dat aan mijn broer. Hij kwam net even een praatje maken. Terwijl ik in eerste instantie ontkende dat er iets was, ging hij door. Het was eigenlijk best wel lief dat hij er naar vroeg.
Gelukkig gaat het nu wel wat beter. De hele tijd niks gedaan en een beetje afleiding gezocht. Ik weet dat ik nog veel moet doen, maar ik kan het op dit moment niet opbrengen om weer met het werk geconfronteerd te worden.
Oud 21-10-2005, 21:24
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Van harte, Arag!

Hm... kwam vandaag op 't station een kennisje van me tegen, die nog steeds optrekt met sommige van m'n vroegere clubje van de middelbare school. Ze vertelde me over een feest wat een vriend van me had gegeven- ik dacht tenminste dat het een vriend was. Hij was nog op m'n verjaardagsfeest de 24e. Een cadeau gegeven, lol gehad etc. Blijkbaar had hij een verlaat verjaardagsfeest. Naja, ik wist dus van niks. Maar goed, ik ben er ondertussen al aan gewend geraakt. Alweer een naam om van de lijst te schrappen.

Ik ben in ieder geval niet van plan om hier moeilijk over te gaan doen. Pff, ik heb wel betere dingen om me druk over te maken. Ik heb het inmiddels geaccepteerd. 'Wat geweest is, is geweest', want 'De vrienden van vroeger'; 'Ze zijn niet meer als toen'.

Wat ik wél mis, zijn nieuwe vrienden, vooral op de UU. Misschien komt dat nog, misschien niet. Of misschien had Het Goede Doel toch gelijk: vriendschap is een illusie.

Wie zal het zeggen? Ik wacht af.
Oud 21-10-2005, 21:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Wintran schreef op 21-10-2005 @ 20:39 :
Kutgroep.
Ik hoop echt dat ik na dit verslag een ander groepje krijg.
Afspraken worden zó niet nagekomen. En ik moet maar zeuren en achteraan gaan wat er precies gedaan moet worden. Zelfs dan wordt er geen ene reet uitgevoerd. DOE HET DAN IPV HALVE WERKEN AFLEVEREN! Ik kan hier zo boos om worden. Een grote tyfuszooi.
Hm mijn gedachten. Ik zit in een groepje waarvan er geen 1 initiatief toont, behalve ik dus. 1 persoon is buitenlands en woont nu 8 jaar in Nederland. Haar teksten zijn dan ook bar en bar slecht. Soms slaat het gewoon nergens op en lijkt het net alsof ze het totaal niet snapt. Het zit vol met grammaticale fouten en kromme zinnen. Als er iets uit het Engels vertaald is, klopt het niet en kan ik het zelf opnieuw doen. Ik ben onderhand langer met haar stukken bezig dan met de mijne. En dan verzoekt ze me ook nog eens vriendelijk of ik me minder met haar wil bemoeien. Ja hallo, het is ook mijn cijfer hoor! Moet ze maar met beter materiaal komen. Daarbij geef ik alleen feedback, ik laat haar altijd nog alles opnieuw doen. Behalve dan die engelse teksten En ik print het ook maar liever zelf uit voordat ik weer 2 verschillende conclusies van haar krijg (ja serieus... dat snapte ze ook niet. Dat het 1 conclusie moet zijn en niet 2 verschillende met dus ook 2 keer het kopje 'conclusie').

IK EIS EEN ANDERE GROEP!! Grrrrr!
Oud 21-10-2005, 21:48
Wintran
Avatar van Wintran
Wintran is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 21-10-2005 @ 21:28 :
Hm mijn gedachten. Ik zit in een groepje waarvan er geen 1 initiatief toont, behalve ik dus. 1 persoon is buitenlands en woont nu 8 jaar in Nederland. Haar teksten zijn dan ook bar en bar slecht. Soms slaat het gewoon nergens op en lijkt het net alsof ze het totaal niet snapt. Het zit vol met grammaticale fouten en kromme zinnen. Als er iets uit het Engels vertaald is, klopt het niet en kan ik het zelf opnieuw doen. Ik ben onderhand langer met haar stukken bezig dan met de mijne. En dan verzoekt ze me ook nog eens vriendelijk of ik me minder met haar wil bemoeien. Ja hallo, het is ook mijn cijfer hoor! Moet ze maar met beter materiaal komen. Daarbij geef ik alleen feedback, ik laat haar altijd nog alles opnieuw doen. Behalve dan die engelse teksten En ik print het ook maar liever zelf uit voordat ik weer 2 verschillende conclusies van haar krijg (ja serieus... dat snapte ze ook niet. Dat het 1 conclusie moet zijn en niet 2 verschillende met dus ook 2 keer het kopje 'conclusie').

IK EIS EEN ANDERE GROEP!! Grrrrr!
Frustrerend is dat he? Ze zet zich wel in eigenlijk. Maar de kwaliteit van haar gemaakte werk moet natuurlijk wel goed zijn. Anders schiet je daar niks mee op. Ik geef je groot gelijk. Dat cijfer telt voor de hele groep. Ze moet overigens blij zijn dat je haar werk corrigeert, want uiteindelijk krijgt zij ook dat cijfer.
Dat ik nu min of meer de groep leid, wil nog niet zeggen dat ik alles snap en goed doe. Daarbij is het natuurlijk van belang dat je personen hebt die je kunnen aanvullen. Zo leer je ook nog es van elkaar. Maar die mensen heb ik dus echt niet in mijn groepje. Ik ben overigens erg benieuwd naar de kwaliteit van het werk. Tot nu toe heb ik nog geen definitieve veries gezien. Ik houd mijn hart vast.
Oud 21-10-2005, 22:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Snif... Zit ik momenteel de gouden televizier-ring te kijken, voel ik me direct weer klote... Al mijn oude studiegenoten in het decor en ik kan alleen nog maar kijken Op zulke moment wens ik dat ik nooit gestopt was...
Oud 21-10-2005, 23:08
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Voel me weer bijna beter, precies zoals ik geplanned had
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Ads door Google
Oud 21-10-2005, 23:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
knuf voor Chloe Siere


----------

ooow kan er niet tegen dat ik niet weet waarom die vriendin haar mobiel uit heeft staan
zet hem aub aan... laat wat van je horen it's killing me
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-10-2005, 00:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
juud is jarig... heb dr een smsje gestuurd alleen geen aflever bericht want de telefoon staat nog steeds uit
in de hoop dat ie toch aan komt toch maar gestuurd

oowww ik vind dit echt niet leuk..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-10-2005, 01:05
Verwijderd
Hihi, cum laude kan nog, ik had de hoop al opgegeven maar blijkbaar had ik de regels niet goed gelezen
Oud 22-10-2005, 02:10
Ijsklontje.
Avatar van Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
"Cuz you were from a perfect world
A world that threw me away today, today
Today, to run away"
Oud 22-10-2005, 02:15
Ijsklontje.
Avatar van Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Oke, nu huil ik dus echt.
Ik schaam me er niet voor.
Ik ga nu naar bed

de groeten
Oud 22-10-2005, 02:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-10-2005 @ 01:05 :
Hihi, cum laude kan nog, ik had de hoop al opgegeven maar blijkbaar had ik de regels niet goed gelezen
wat bleken de regels te zijn dan?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 22-10-2005, 11:24
Verwijderd
Ik ben gewoon kapot. Het was heus wel leuk allemaal gisteren. MacBeth, Beatlesfilm, Pride and Predjudice, maar ik was gesloopt. Natuurlijk ruzie daarom gisterenavond. Natuurlijk daarom allemaal. En ik ben heus niet leuk de afgelopen dagen en ik weet heus hoe dat komt. *gromt* Ach bagger gedoe. Ik ben gewoon moe, ik wil gewoon es een keer normaal slapen. En ik voel me alleen.

En morgen keihard werken aan het pws, als ze het niet weer vergeet. En dan maandag nog naar ziekenhuis en op vakantie.

Turn down the lights,
turn down the bed.
Turn down these voices,
inside my head

You can't make your heart feel
something it won't


Het liedje is prachtig, en die zin. Wauw.
Advertentie
Oud 22-10-2005, 11:27
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik zet hier maar even een berichtje voor de mensen die haar hier kennen...Astrid (hier lolacarolala) is mijn beste vriendinnetje en dinsdag verongelukt. Ze ligt sindsdien met een schedelfractuur, hersenschade en misschien een gebroken rug in coma gebracht en met levensgevaar op het IC.
Een stadsbus is door rood gereden en heeft haar geschept. Mijn beste vriendin!!!!
Ik ben gisteren voor het eerst bij haar op bezoek geweest.
Het is allemaal heel naar, maar zo weten jullie i.i.g waarom ze niet meer post en misschien willen jullie ook een beetje aan haar denken? Ik hoop toch stiekem dat het helpt als veel mensen aan haar denken...
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Oud 22-10-2005, 11:37
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ yab-yum veel sterkte
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-10-2005, 12:14
Anno2007
Anno2007 is offline
sterkte!
Oud 22-10-2005, 15:05
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 22-10-2005 @ 11:37 :
@ yab-yum veel sterkte
En dat plaatst mijn gzeur weer eens in perspectief.
Oud 22-10-2005, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 22-10-2005 @ 02:51 :
wat bleken de regels te zijn dan?
Ik had in de master één 6.5 gehaald, maar dat was een vak dat niet verplicht in mijn afstudeerrichting hoort en ook niet noodzakelijk is om aan het puntentotaal te komen. Blijkbaar hoef ik dat niet mee te tellen
Oud 22-10-2005, 18:46
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-10-2005 @ 15:05 :
En dat plaatst mijn gzeur weer eens in perspectief.
ben ik heel dom als ik dit niet snap?
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-10-2005, 18:47
Verwijderd
Ik heb bijna geen honger meer en ben soms gewoon misselijk. En dat allemaal door goede dingen
Het gaat lekker en ik voel me oke.
Oud 22-10-2005, 18:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 22-10-2005 @ 18:46 :
ben ik heel dom als ik dit niet snap?
Normaal gesproken zou ik hier een sarcastisch antwoord plaatsen, maar omdat jij het bent:

Nee.

Ik wilde YabYum sterkte wensen en daarom quotte ik jou. Met de zin daaronder bedoel ik dat hetgeen YabYum's vriendin overkomen is, mijn 'gezeur' weer eens in perspectief zet.

Ondertussen voel ik stiekem toch wel erg alleen.
Oud 22-10-2005, 18:59
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-10-2005 @ 18:57 :
Normaal gesproken zou ik hier een sarcastisch antwoord plaatsen, maar omdat jij het bent:

Nee.

Ik wilde YabYum sterkte wensen en daarom quotte ik jou. Met de zin daaronder bedoel ik dat hetgeen YabYum's vriendin overkomen is, mijn 'gezeur' weer eens in perspectief zet.

Ondertussen voel ik stiekem toch wel erg alleen.
oke ik snap

*doet aankomen rennen en geeft mark ook een knuf*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-10-2005, 19:15
Verwijderd
Ik ben wel een beetje zenuwachtig voor wat komen gaat
Zal ik mezelf voor gek zetten? Zal het allemaal goed gaan?
Misschien ben ik dan maar een laffaard, maar ik ben gewoon nog niet aan seks toe. Nu nog niet iig.
Kan ik het helpen dat tegenwoordig zoveel meisjes al zo vroeg ontmaagd worden? Omdat de massa zo is, moet ik daarom ook maar zo zijn?
Waarom word ik in het hokje raar gestopt, alleen omdat ik gewoon nog geen zin heb in seks?
Ik ben gewoon harstikke onzeker en ik wil eerst weten wat ik aan hem heb. Ik wil niet iets doen waar ik later harstikke veel spijt van krijg.
Het is alleen zo moeilijk om nee te zeggen. Maarja, het zal toch moeten. Als hij me echt zo leuk vindt, dan zal hij dat wel accepteren.
Oud 22-10-2005, 19:21
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 22-10-2005 @ 19:15 :

Het is alleen zo moeilijk om nee te zeggen. Maarja, het zal toch moeten. Als hij me echt zo leuk vindt, dan zal hij dat wel accepteren.
dat zal ie zeker doen!
en als ie het niet doet is het een eikel waar je dan al helemaal niet zoiets mee moet doen als je er onzeker over bent
__________________
I love dr Phil :D
Ads door Google
Oud 22-10-2005, 19:24
Lautitia
Lautitia is offline
Bijna alles waar ik waarde aan hecht, ben ik verloren..

Mijn vrienden, in de loop der tijd. Tsja, dat gebeurt, maar ik dacht dat ik op de UM nieuwe vrienden aan het maken ben, maar dat valt toch enorm tegen als je persoonlijke betrokkenheid hard nodig hebt. Dat vind ik echt heel erg jammer, ik dacht eindelijk dat er ook eens iets goed ging. En dan dat stomme tentamen, het ging zo goed in de onderwijsgroep. Ik schaam me daarom ook een beetje dat ik een onvoldoende heb , al zegt het beetje gezonde verstand dat ik nog heb dat dat niet nodig is.

Mijn interesses voor veel dingen. Zo heb ik moeten besluiten om voorlopig te stoppen met de repetities . Het is moeilijk om de hele week al mooi weer te moeten spelen, ik kan het gewoon niet aan om dat ook in het weekend te moeten doen. Als het me goed doet, is het niet erg een time out te nemen, zolang de anderen maar begrijpen wat er werkelijk aan de hand is. Ik weet dat wanneer ik weer op de repetities verschijn ik zelf toenadering zal moeten zoeken om me weer goed te voelen, dat begrijp ik heel goed, maar ik ben erg bang dat mij die kans niet gegund wordt.

Mijn gevoel, soms is het compleet afwezig. Het andere moment laat ik me juist veel te snel meeslepen door mijn gevoel. En soms is het warrig. Ik kan bijvoorbeeld niet goed meer bepalen wanneer mijn humor te sarcastisch is.

Ja, ik heb hulp nodig! Dat weet ik al een hele tijd. Maandag bel ik, echt, beloofd. Zo, nu het hier staat, kan ik niet meer terug .
__________________
- "Zulke dingen gebeuren niet in het echt." "Nee, nee, nee. Het is andersom: zulke dingen verzin je niet!" -
Oud 22-10-2005, 20:26
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 22-10-2005 @ 19:15 :
Ik ben wel een beetje zenuwachtig voor wat komen gaat
Zal ik mezelf voor gek zetten? Zal het allemaal goed gaan?
Misschien ben ik dan maar een laffaard, maar ik ben gewoon nog niet aan seks toe. Nu nog niet iig.
Kan ik het helpen dat tegenwoordig zoveel meisjes al zo vroeg ontmaagd worden? Omdat de massa zo is, moet ik daarom ook maar zo zijn?
Waarom word ik in het hokje raar gestopt, alleen omdat ik gewoon nog geen zin heb in seks?
Ik ben gewoon harstikke onzeker en ik wil eerst weten wat ik aan hem heb. Ik wil niet iets doen waar ik later harstikke veel spijt van krijg.
Het is alleen zo moeilijk om nee te zeggen. Maarja, het zal toch moeten. Als hij me echt zo leuk vindt, dan zal hij dat wel accepteren.
Oud 22-10-2005, 20:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Want to go back
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-10-2005, 21:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
aah wel zielig... mn broertje viert zn verjaardag en er komen maar 3 gasten (als in "makkers")
en ik ga vroeg naar bed.. (zit er vaak ook wat bij) de rest heeft allemaal afgebeld omdat ze niet konden
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-10-2005, 21:35
welle
Avatar van welle
welle is offline
Oma, ik hou van je. Ik wil niet dat je doodgaat.
Oud 22-10-2005, 22:08
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
koud, leeg, eenzaam, verdrietig, moe..
kga naar bed... morgen weer vroeg op ook
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-10-2005, 22:52
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
M'n laptop is eindelijk af, opnieuw geinstalleerd en er zit nu internet op. Superblij mee natuurlijk.
Na een periode van 3 maanden om alles op een rijtje te zetten eindelijk weer opgepast bij m'n twee oppaskindjes. Was meteen weer als vanouds, ben zo gelukkig dat ik weer bij ze terug ben.
Toch fijn om te merken dat deze zomer niet alles stuk heeft gemaakt.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Oud 22-10-2005, 23:12
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
WolterB schreef op 22-10-2005 @ 20:38 :
Want to go back
Ik ook. Was leuk vandaag.

Op zich vreemd om hem weer te zien, maar ik weet niet, minder dan ik verwacht had. Vanavond heerlijk nutteloos gedaan.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 22-10-2005, 23:22
kroot
kroot is offline
minder vandaag......
Oud 23-10-2005, 01:48
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
'k Ben die zaterdagavonden thuis zitten nu ook wel zat. Maar ja, als je geen alternatief hebt...

*Zucht*

Ach, ik moet er maar mee leren leven.
Oud 23-10-2005, 13:01
Verwijderd
Het ging op zich best goed
Als hij iets deed wat ik niet wilde, dan stuurde ik hem met mn handen naar een "veilige" plek. Soms deed hij 't dan nog een keer, maar toen ik hem er nog een keer op had gewezen deed hij 't volgensmij niet meer.
Ik wil zo graag beter met hem leren praten.
Waarom heb je dan met hem als je niet goed met hem kan praten zul je denken? Omdat ik weet dat het grotendeels aan mij ligt. Toen ik gister ineens heel stil en teruggetrokken was, toen vroeg hij wat er was. Ik gaf geen antwoord.
Toen gingen we gewoon maar weer verder..
Hij geeft mij nou ook een beetje de zekerheid die ik nodig heb.
Hij zegt dingen zoals: Ik zou nu niets liever willen als hier zijn enz. Die steuntjes heb ik nodig. Ik moet bevestiging hebben.
Maar hoe weet ik nou of het hem echt alleen maar om de aandacht gaat (denk aan seks enz.) of echt om mij? Vertrouwen. Waar basseer ik dat vertrouwen op? Ik weet het ook niet meer.
Dingen die hij gedaan heeft.. tja....
Maar het was wel gezellig hoor
Oud 23-10-2005, 13:07
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Jammer dat ik gister niet ben uitgeweest en niet bij het feest was. Wel weer wat geld verdiend dus dat is tof.

Waarom word ik zo rood als hij zegt dat ik zo'n lief smsje had gestuurd? Haha, ik moet me nu toch wel een keer realiseren dat het nooit wat word.

Vandaag kamers schoonmaken, deze week voorbereiden (werken werken werken!) en lekker relaxen. Hurray, vakantie
Oud 23-10-2005, 14:38
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Heb dr avond verpest. Het was niet eens mijn bedoeling.
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 23-10-2005, 14:40
Redhair
Redhair is offline
Shit, oh shitshitshit. Ik ben weer eens te laks geweest. Nog zoveel huiswerk te doen, maar kan me er niet tot verzetten. Als ik het niet af heb mag ik mijn tentamens niet verkansen. Ik ben zo bang dat ik ook de centrale examens ga verkloten. Ik zit twee niveau's onder wat ik kan en nog verkloot ik het. Stom kutwijf.

En als ik morgen weer op school kom heb ik het hele team en de directie op mn dak, en mijn hele reputatie is verkloot. Godverdomme, ik heb het in korte tijd helemaal verpest op school.

En vannacht had mijn beste vriendin een jaar wat met haar vriendje en ze vierden het waar we altijd uitgaan en ik ben niet geweest. Ik ben slecht.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#42
rare kwast
495 16-11-2005 19:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.