Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2012, 08:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Moet ik hem WEER zelf openen!
Advertentie
Oud 21-09-2012, 08:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Stefenootje 66
sann 66
fizzle-fluffy 56
Chick Rock 34
Quintiano 32
Pip 31
Miekje* 26
Noedelhap 24
Lusi 20
Macrador 19
Carn 19
Lorelei 14
Sarah 13
kid606 12
Little Phoebe 11
deadlock 10
Commendatore 10
Frayne 9
Uomi 8
Etmakas 7
Qimm 5
MargotTenenbaum 4
Trimm Trabb 3
Andijvie 2

Aight en dan sta ik ook nog in de top 3
Oud 21-09-2012, 09:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb een banaan die precies naar van die schuimbanaantjes smaakt
Oud 21-09-2012, 09:42
Verwijderd
Goeiemorgen!
Oud 21-09-2012, 09:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mogguh.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-09-2012, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een banaan die precies naar van die schuimbanaantjes smaakt
Oud 21-09-2012, 10:16
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Man o man, wat was mijn bed lekker warm ende sagt, maar ik m'n buik vraagt om eten, dus toen ben ik er toch maar uitgerold.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-09-2012, 10:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet zo weg, dus ik moest er helaas ook uit
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-09-2012, 10:22
Verwijderd
Wat gaan jullie snel!
Oud 21-09-2012, 10:24
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Kan je het niet meer bijhouden
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-09-2012, 10:27
Verwijderd
Nee maar ik moet dan ook eigenlijk weer weg. Mijn zus krijgt haar bachelor.
Oud 21-09-2012, 10:31
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Leuk, gefeliciteerd!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-09-2012, 10:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gefeliciteerd! En geniet van de croissants Frayne
Oud 21-09-2012, 11:01
Verwijderd
Heeft iemand nog tips voor me, voor als ik straks naar de bibliotheek ga?

Niet te zware kost graag, want ik ben niet zo'n literatuurtype
Oud 21-09-2012, 11:05
Verwijderd
Fifty shades
Oud 21-09-2012, 11:06
Verwijderd
Ik denk niet dat ze die al hebben, maar als ze die wel hebben ga ik hem wel lenen, want benieuwd en alles
Oud 21-09-2012, 11:06
Verwijderd
En doe maar iets van Roald Dahl. Een grotemensenboek he. Oom Oswald, of een van de verhalenbundels. M'n liefje, m'n duifje ofzo.
Oud 21-09-2012, 11:07
Verwijderd
Ohja, dat is wel een idee.
Ads door Google
Oud 21-09-2012, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat ze die al hebben, maar als ze die wel hebben ga ik hem wel lenen, want benieuwd en alles
Ik hoorde al dat die in bibliotheken overal gereserveerd is tot in het oneindige ja
Ja ach, het is niet zo heul spannend hoor. Een vrij slecht doktersromannetje met ietsje kinky'er seksscenes. Ik ben nu bezig in deel drie, en het begint nogal te vervelen. Ik had er meer van verwacht!
Oud 21-09-2012, 11:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hou je ook van historische romans Stefenootje?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-09-2012, 11:09
Verwijderd
Oh, er zijn al 3 delen zelfs!
Oud 21-09-2012, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Hou je ook van historische romans Stefenootje?
Zoals? Want eigenlijk niet echt, maar eigenlijk is dat nergens op gebaseerd want ik lees ze nooit

Ik vond het Amulet en de Guillotine uiteindelijk wel leuke boeken, maarja, dat zijn jeugdboeken
Oud 21-09-2012, 11:11
Verwijderd
Tegenwoordig heb je toch heul veul van die Nederlandse thrillerschrijfsters? Eigenlijk heb ik wel zin in zo'n soort boek een keer. Maar ik weet niet wie er nog mee door kan en wie er echt te slecht is, want ik ben altijd best kritisch over schrijfstijl enzo.
Oud 21-09-2012, 11:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zoals? Want eigenlijk niet echt, maar eigenlijk is dat nergens op gebaseerd want ik lees ze nooit

Ik vond het Amulet en de Guillotine uiteindelijk wel leuke boeken, maarja, dat zijn jeugdboeken
Ik vond de trilogie van Floortje Zwigtman heel erg goed (Schijnbewegingen, Tegenspel, Spiegeljongen). Het zijn een soort coming-of-age-romans, maar spelen eind negentiende eeuw in Londen.

En ik ben erg fan van de serie van Diana Gabaldon, deel 1 heet De Reiziger. Speelt in de achttiende eeuw in Schotland.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-09-2012, 11:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Overigens zou ik die van Zwigtman wel als literatuur kwalificeren, maar die van Gabaldon niet echt Wel erg vermakelijk imo.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Oud 21-09-2012, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vond de trilogie van Floortje Zwigtman heel erg goed (Schijnbewegingen, Tegenspel, Spiegeljongen). Het zijn een soort coming-of-age-romans, maar spelen eind negentiende eeuw in Londen.

En ik ben erg fan van de serie van Diana Gabaldon, deel 1 heet De Reiziger. Speelt in de achttiende eeuw in Schotland.
Hm... ik denk eigenlijk niet dat ik daar van hou, met films ben ik ook niet zo'n fan van dingen die zich niet afspelen in de 20e of 21e eeuw, ik kan dan minder relaten.
Oud 21-09-2012, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Tegenwoordig heb je toch heul veul van die Nederlandse thrillerschrijfsters? Eigenlijk heb ik wel zin in zo'n soort boek een keer. Maar ik weet niet wie er nog mee door kan en wie er echt te slecht is, want ik ben altijd best kritisch over schrijfstijl enzo.
De meeste ken ik niet, maar wie je echt wil vermijden is Suzanne Vermeer. Ik gooi nooit boeken weg, maar van hem (ja, hem) heb ik er één gelezen dat zó slecht en kut was dat ik hem chagrijnig heb weggegooid
Oud 21-09-2012, 11:16
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hm... ik denk eigenlijk niet dat ik daar van hou, met films ben ik ook niet zo'n fan van dingen die zich niet afspelen in de 20e of 21e eeuw, ik kan dan minder relaten.
Hmja, dan moet je die niet lezen. (Trouwens, die tweede serie speelt ook deels in de twintigste eeuw en is grotendeels geschreven vanuit het twintigste-eeuwse personage en hij zij de achttiende eeuw ervaart.)
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-09-2012, 11:17
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond The Help van Kathryn Stockett erg leuk. En misschien De Acht van Katherine Neville?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-09-2012, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Ik vond The Help van Kathryn Stockett erg leuk. En misschien De Acht van Katherine Neville?
Ja, kan hoor, zegt me allemaal niks

Ik heb de afgelopen... 7 jaar echt niet tot nauwelijks fictie gelezen. Dus ik ben er echt helemaal uit.
Oud 21-09-2012, 11:22
Verwijderd
Als ik vantevoren niet met een beetje een plan er naartoe ga kom ik straks weer thuis met iets randoms als een boek over achtbanen ofzo (srsly ).
Oud 21-09-2012, 11:23
Verwijderd
Jaa The Help
Oud 21-09-2012, 11:41
Verwijderd
ah wat een verademing, mijn oor is zojuist open gegaan
Oud 21-09-2012, 12:07
Verwijderd
Stefenootje, neem the Vampire Chronicles van Anne Rice Of anders the Hitchhiker's Guide to the Galaxy van Douglas Adams. Of Mort van Terry Pratchett.
Oud 21-09-2012, 12:09
Verwijderd
Overigens heeft de lokale bibliotheek me keihard geroyeerd
Oud 21-09-2012, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Of anders the Hitchhiker's Guide to the Galaxy van Douglas Adams.
Die had ik geleend van Noedelhap, maar daar kwam ik niet zo lekker doorheen
Ads door Google
Oud 21-09-2012, 12:20
Verwijderd
de h&m heeft 2 jassen die ik fantastisch vind. eentje is teddybeertjesstof en de andere is tijgerprint. Ik vind tijgerprint zo a-typisch bij mijn uiterlijk dat ik het heel leuk vind staan.
Oud 21-09-2012, 12:23
Verwijderd
Hah ik heb een lege keukenpapierrol een beetje dichtgeplakt aan de open kanten met plakband en er wat kattensnoepjes in gedaan, Arthur is nu al zeker een half uur bezig om die shit eruit te krijgen en dat lukt hem ook, ongeveer één snoepje per vijf minuten

Citaat:
Die had ik geleend van Noedelhap, maar daar kwam ik niet zo lekker doorheen
Teh fuck is WRONG with you
Oud 21-09-2012, 12:25
Verwijderd
Hier eet de kat standaard uit voerbollen die je verder dicht kan draaien als je wil. Bijna dicht = eeuwig gefrunnik en ook een brokje per minuut ofzo
Oud 21-09-2012, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Hier eet de kat standaard uit voerbollen die je verder dicht kan draaien als je wil. Bijna dicht = eeuwig gefrunnik en ook een brokje per minuut ofzo
Standaard, ja? Hmm. Ik heb gewoon een bak brokjes altijd paraat staan
Oud 21-09-2012, 12:34
Verwijderd
We hadden er eerst twee en vooral die ander at door totdat het op was, dus vandaar. Deze eet niet door totdat het op is maar wel zoveel in één minuut dat ie ervan moet kotsen. Zo'n voerbol lost dat op plus beweging enzo (binnenkat).
Oud 21-09-2012, 12:36
Verwijderd
Ah, hier valt het allemaal wel mee met dat doorbunkeren. En ach, ze zijn nog tres petite, dus nou ja. 't Kan me nu ook niet veel schelen, ze krijgen ook vanalles tussendoor Arthur zit nu wel op 'n kilo of twee, Morgan doet 't met anderhalf. En ze zijn ongeveer vijf maanden oud, of zo. De DA vond ze er prrrima uitzien En Arthur wordt echt een lompe, sterke kater :> Morgan bijft volgens mij een petite dametje <3
Oud 21-09-2012, 12:52
Verwijderd
Cliche
Oud 21-09-2012, 12:55
Verwijderd
Ik ben één en al cliché.
Oud 21-09-2012, 12:55
Verwijderd
Welnee, dan was je wel getrouwd.
Oud 21-09-2012, 13:00
Verwijderd
Ik sta ook niet onwelwillend tegenover het huwelijk
Oud 21-09-2012, 13:00
Verwijderd
Mimimimi kittens heb je foto's Q?
Oud 21-09-2012, 13:01
Verwijderd
Fuckloads. http://www.irrelevant.nl/kittens -- knock yourself out Moet alle recentere nog uitzoeken en uploaden trouwens, inmiddels zijn ze behoorlijk gegroeid
Oud 21-09-2012, 13:15
Verwijderd
omg <3
Oud 21-09-2012, 13:17
Verwijderd
Wow, ik heb voor het eerst in máánden een (voor mijn doen) good hair day!

Spoiler
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38.