Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2020, 16:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Behang alsnog opgehaald en mijn vloer besteld
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 07-02-2020, 17:07
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Lekker voor elkaar
Oud 07-02-2020, 17:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Jep, met een goed gevoel het weekend in. Morgen behangen met een vriendin, zondag verven. Volgend weekend komen waarschijnlijk twee collega's helpen met verven
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-02-2020, 18:00
Verwijderd
Goed bezig Daan!
Oud 08-02-2020, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ga een applicatie schrijven als staff-lid op de server waar ik 20 keer ben geband.
Unsuccesful goh wat een verrassing
Oud 09-02-2020, 16:32
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
OMG Elin3 is online
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 09-02-2020, 20:24
Verwijderd
Ik ben met dit weer echt heel snel moe 's avonds. Heeft iemand van jullie dat ook? Ik heb best veel geslapen dit weekend, maar ik blijf moe. En ook een beetje ongemotiveerd om iets te doen.
Oud 09-02-2020, 20:27
Verwijderd
Van storm? Storm is zo fijn.
Oud 09-02-2020, 20:31
Verwijderd
Storm ook, maar gewoon het nog steeds vroeg donker worden enzo.
Oud 09-02-2020, 20:34
Verwijderd
Maar mijn verkoudheid zal ook wel niet helpen en al het gedoe van afgelopen week.
Oud 09-02-2020, 20:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb net 3 uur geslapen op de bank, dus ik voel je.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 09-02-2020, 20:48
Verwijderd
Ja he! Ik sliep normaal ook wel eens een uurtje overdag, maar ik ben vanmiddag met veel dingen bezig geweest en als ik het dutje dus uitstel, doe ik het 's avonds liever niet, omdat ik vannacht dus niet meer slaap dan. Ik slaap ook ongelooflijk diep steeds... Mijn boy heeft het ook, trouwens. Maar we hebben het beide ook steeds druk en zijn echt continu bezig met dingen die afmoeten etc.
Oud 09-02-2020, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net 3 uur geslapen op de bank, dus ik voel je.
Door het beste gedeelte van de storm heengeslapen dus. Tssssk.
Oud 09-02-2020, 21:03
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja sorry
__________________
Who's this jabroni?
Oud 09-02-2020, 21:46
Verwijderd
Ik mag van Jos het raam niet open hebben vannacht
Oud 09-02-2020, 21:47
Verwijderd
Gewoon op de bank slapen met een raam open. Of bij Doris.
Oud 09-02-2020, 21:57
Verwijderd
We hebben nog geen bank en ik pas niet bij Doris in dr bed. En ook al zou ik in haar bed passen, ze knijpt velletjes en trekt aan mijn haar. Erg rustig slapen is dat dus niet.
Oud 09-02-2020, 22:07
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
jos is niet jouw baas
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 09-02-2020, 22:09
Verwijderd
Hij slaapt. Zal ik stiekem het raam open doen?
Oud 09-02-2020, 22:13
Verwijderd
Jongeeeee als jij slaapt dan doet hij het wel weer dicht
Oud 09-02-2020, 23:19
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Cupcakes gemaakt met glazuur samen met mijn popje en een appartementgenootje onder het genot van cava. Best wel een hele goeie avond zo
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 10-02-2020, 04:20
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik ben met dit weer echt heel snel moe 's avonds. Heeft iemand van jullie dat ook? Ik heb best veel geslapen dit weekend, maar ik blijf moe. En ook een beetje ongemotiveerd om iets te doen.
Ja, ik ben ook al voor de tweede keer dit schooljaar geveld door de griep. Ga toch een afspraak maken met de huisarts voor wat bloedonderzoek misschien...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 10-02-2020, 06:16
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Ik mag van Jos het raam niet open hebben vannacht
Ha! Dit was bij ons ook een klein discussie punt maar het raam staat open storm geluiden
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 10-02-2020, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ben ook al voor de tweede keer dit schooljaar geveld door de griep. Ga toch een afspraak maken met de huisarts voor wat bloedonderzoek misschien...
Waar wil je dan op laten testen? En je hebt denk ik ook veel stress? Bij mij speelt er ook het een en ander, ik denk dat dat meer invloed heeft op mijn moeheid dan dat ik zelf echt besef.
Oud 10-02-2020, 10:24
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Waar wil je dan op laten testen? En je hebt denk ik ook veel stress? Bij mij speelt er ook het een en ander, ik denk dat dat meer invloed heeft op mijn moeheid dan dat ik zelf echt besef.
Ik kamp al langere tijd met slecht slapen en koortsaanvallen. Nu 2 x griep er bovenop binnen 2 maanden. I don’t know, ben geen dokter, daarom wil ik haar vragen waar ik aan kan denken om mezelf weer een beetje op te peppen.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 10-02-2020, 11:09
Verwijderd
Ik ben verliefd
Oud 10-02-2020, 11:11
Struilhuik
Struilhuik is offline
Ik word een beetje simpel van paupers die met illegale Windows-versies blijven prutsen. Ook volstrekt geen zin meer om daar aan mee te werken: je kan met liefde een USB-stick krijgen maar de rest doe je fucking zelf maar. Succes met het ophalen van questionable toolkits om die activering te fixen.
Oud 10-02-2020, 11:12
Struilhuik
Struilhuik is offline
En oh wee als je begint over Linux wanneer iemand vooral wat "internet" en "e-mailt". Want dan is een ander icoontje de reden voor wonderlijke paniek.
Oud 10-02-2020, 11:34
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik kamp al langere tijd met slecht slapen en koortsaanvallen. Nu 2 x griep er bovenop binnen 2 maanden. I don’t know, ben geen dokter, daarom wil ik haar vragen waar ik aan kan denken om mezelf weer een beetje op te peppen.
2 keer griep zo snel is wel wat gek he.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 10-02-2020, 11:49
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik ben verliefd
Serieus? Op wie?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-02-2020, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Serieus? Op wie?
Geheiiiiim
Oud 10-02-2020, 11:54
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
2 keer griep zo snel is wel wat gek he.
Is dit sarcastisch of niet?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 10-02-2020, 12:05
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Mijn zus voelt zich dusdanig niet goed thuis dat ze voor een week uit huis is geplaatst door de coach. As zondag komt ze weer terug, en ik heb er gemengde gevoelens bij.

1. Ik voel me schuldig, want ik heb haar best wel vaak getreiterd, en mede daardoor is ze nu in deze knoop terechtgekomen. Ik heb daar gewoon een kutgevoel over.
2. Ik ben opgelucht, want ik ben nu van 7 irritaties af. Dit zijn ze:
Spoiler


Afgezien van dat, mijn vader wordt ineens een stuk vriendelijker. Niet alleen tegen mij, maar in het algemeen. Mijn moeder is daarentegen een verdrietig geworden.
Ik heb sommige vermoedens over wat de oorzaken is tot hun gevoel.
Mijn vader heeft misschien spijt/is geschrokken van wat er is gebeurt, en probeert nu dat hetzelfde niet gebeurd bij de rest. Hij vroeg me mee met boodschappen doen, die ik heb geaccepteerd. Het was bizar gezellig.
Mijn moeder is verdrietig over dat ze mijn zus dus nu tijdelijk kwijt is. Ik wil heel graag mijn moeder troosten, maar ik weet niet hoe dat moet.

Wat vinden jullie hiervan? En wat zijn jullie tips over hoe ik mijn moeder kan troosten?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-02-2020, 12:05
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Geheiiiiim
FBI OPEN UP
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-02-2020, 12:22
Verwijderd
Citaat:
FBI OPEN UP
Ze is 15 hihi oeps
Oud 10-02-2020, 12:35
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
pedo
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-02-2020, 12:37
Verwijderd
Zoek de betekenis van pedo.
Oud 10-02-2020, 12:50
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Is dit sarcastisch of niet?
Nee! Als ik het juist heb is dat onwaarschijnlijk omdat je toch immuun zou moeten worden?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 10-02-2020, 13:11
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Heftig Japie! Onthou dat het niet jouw taak is om dingen op te lossen en het iedereen naar de zin te maken
Oud 10-02-2020, 14:12
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Heftig Japie! Onthou dat het niet jouw taak is om dingen op te lossen en het iedereen naar de zin te maken
Het is juist wel mijn taak. Als ik er geen energie instop is het kansloos. Mijn moeder heeft er geen energie meer voor over, mijn broer mist alles (alles gebeurt achter zijn rug dus hij heeft nergens last van) en mijn zus is nu weg. Dit betekent dat alleen ik en mijn vader het kunnen doen. Als ik wegval, is het helemaal kansloos

Tenminste, zo voelt het
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-02-2020, 14:14
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Je bent 16, onderdeel van het gezin en geen hulpverlener he Jaapie.
Dit is niet iets waar jij veel aan kan doen, maar willen helpen is wel mooi.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 10-02-2020, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Heftig Japie! Onthou dat het niet jouw taak is om dingen op te lossen en het iedereen naar de zin te maken
Nee maar het is wel z'n taak om niet het leven van iedereen zuur te maken. Ik was daar zelf toen ik klein was ook een enorme kutlul in. Gewoon niet doen.
Oud 10-02-2020, 14:18
Verwijderd
Japie het is belangrijk dat je tegen je ouders vertelt wat er onder de spoiler staat. Dat zijn zeer belangrijke punten
Oud 10-02-2020, 14:40
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 11-02-2020, 07:58
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Autorijden met deze wind is best wel spannend Mijn auto gaat alle kanten op.
Oud 11-02-2020, 08:30
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik ging bijna tegen het randje van de brug aan door de windstoten. Ik hoop dat die storm er ff mee stopt
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 11-02-2020, 09:20
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Nee! Als ik het juist heb is dat onwaarschijnlijk omdat je toch immuun zou moeten worden?
Ik heb er ook geen verstand van

Wel 4 buisjes bloed minder, maar vraag me af of daar iets uitkomt.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 11-02-2020, 11:12
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik heb zojuist een lyricsprank gedaan op mijn moeder.

Spoiler
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 11-02-2020, 11:50
Verwijderd
Citaat:
ik heb zojuist een lyricsprank gedaan op mijn moeder.

Spoiler
Oud 11-02-2020, 12:45
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Japie het is belangrijk dat je tegen je ouders vertelt wat er onder de spoiler staat. Dat zijn zeer belangrijke punten
Ik heb dit gisteren gedaan bij mijn moeder.
Ze was blij dat ik het heb verteld, maar ze begrijpt sommige dingen niet waarom ik dat zo voel. Ook is ze nu bang dat op het moment dat mijn zus weer terugkomt, alles terugvalt in het oude. Morgen ga ik dit ook bespreken met mijn coach
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59.