Oud 10-07-2011, 12:51
naamvergeten!
Avatar van naamvergeten!
naamvergeten! is offline
Een vriend van mij heeft Cydia geïnstalleerd op mijn iPhone 4 (IOS 4.3.3). Via een site gewoon op de telefoon en dan installeert hij het als app. Ik kon allemaal leuke dingen downloaden zoals Swype en een ander lockscreen. Maar nu wou ik dat lockscreen er weer af hebben, Ik heb dus gewoon alles verwijderd in Cydia wat er op stond. Ik dacht dat het dan wel weg was. Daarna drukte ik op "Reboot Toestel", en daar is hij blijven hangen. Hij start iedere keer op, en valt na dat ik het appeltje 5 sec. gezien heb, weer uit. 3 sec. zwart beeld. 5 sec. appeltje en dat gaat zo maar door.

Home-button en aan-uit tegelijk vasthouden heeft geen zin. M'n computer vind hem ook niet in iTunes, er staat dan "Onbekende fout" en een of andere fout code.

Weten jullie een oplossing? Kan apple er iets aan doen? moet ik hem opsturen?
ik weet dat het illegaal was on Cydia te installeren, maar omdat ik alles weer heb verwijderd, kunnen hun toch niet zien dat het er op heeft gestaan?

Alvast bedankt!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2011, 13:48
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Ik vind ik het onverstandig om een telefoon te jailbreaken van iemand die geen ervaring/kennis heeft van zaken.
(Zelf heb ik ook veel documentatie moeten lezen, voordat ik mijn iphone jailbreakte)
In verschillende documentatie staat dat je garantie wanneer je je telefoon jailbreakt.
Je kan hem terug sturen voor reperatie, maar de mogelijkheid bestaat dat je hem niet terug krijgt.
(Dus het is verstandig om de oude firmware weer terug te plaatsen, wanneer je hem verstuurd)

Wij hebben de foutcode nodig om te kijken in welke status je iphone nu heeft.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 10-07-2011 om 13:56.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 18:44
naamvergeten!
Avatar van naamvergeten!
naamvergeten! is offline
á, fijn. Ik wou de foutcode opzoeken door mijn iPhone aan te sluiten aan de computer met iTunes. Alleen er gebeurt helemaal niks meer. Na al dat opstarten is hij leeg gegaan. heb hem opgeladen en nu start ie weer op, en valt weer uit. Alleen met nog een extra probleem dat de computer hem dus niet meer vind. Heb ook een ander progamma gedownload om je iPhone te synchroniseren, maar die vind ook niks. Windows vind hem ook niet meer bij "Apparaten" waar de iPhone van m'n vader wel gewoon verschijnt. Oude firmware weer terug te plaatsen kan dus ook niet.

Ik kan er dus echt helemaal niks meer mee, zal ik hem dan toch maar ter reparatie sturen, en hopen dat ik weer een goedwerkende telefoon terug krijg. Want als hij het aan mij computer niet doet, zou hij het bij hun toch ook niet doen?

Op marktplaats zijn veel mensen die je iPhone kunnen repareren, zouden die dit óók kunnen?

Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 18:50
naamvergeten!
Avatar van naamvergeten!
naamvergeten! is offline
heb zojuist een paar minuten de home-button & aan/uit knop in gehouden. Heb nu het iTunes logo - en een stekkertje in beeld en iTunes vraagt me om hem te resetten.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 19:08
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Mooi, hang hem aan itunes en klik restore.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware iPhone jailbreak: Installous probleem
Little Phoebe
10 25-01-2013 19:33
De Kantine Wat vind je decadent?
Verwijderd
109 20-09-2009 17:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00.