Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2008, 16:56
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
http://www.sourcingmap.com/desk-top-...ow-p-2805.html
bijvoorbeeld
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Advertentie
Oud 21-02-2008, 13:24
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik zoek websites waar je kleding, schoenen etc kunt kopen, deze wil ik nl in de openingspost zetten, lijkt me wel handig bij een topic als dit.

Dus spui maar
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 21-02-2008, 13:24
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
andere lifestyle verantwoordelijke sites mogen natuurlijk ook
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 21-02-2008, 22:53
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Ik zoek websites waar je kleding, schoenen etc kunt kopen, deze wil ik nl in de openingspost zetten, lijkt me wel handig bij een topic als dit.

Dus spui maar
Leuk idee
Oud 22-02-2008, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Ik zoek websites waar je kleding, schoenen etc kunt kopen, deze wil ik nl in de openingspost zetten, lijkt me wel handig bij een topic als dit.

Dus spui maar
Leuk idee idd, maar ik hou de sites waar ik mijn spulletjes vandaan haal toch liever voor mijzelf.

Uitzondering voor sneakers:
www.sneakerhead.com
www.pickyourshoes.com

Hou rekening met import kosten!
Oud 03-03-2008, 19:29
Verwijderd
Iemand enig idee waar deze shirts te verkrijgen zijn?



Oud 03-03-2008, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Iemand enig idee waar deze shirts te verkrijgen zijn?

[afbeelding]

[afbeelding]

Omg... hij is terug.
Oud 04-03-2008, 17:53
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
Iemand enig idee waar deze shirts te verkrijgen zijn?

[afbeelding]

[afbeelding]
Waar ken ik die jongen van? Is 't iemand van 't forum? Ik weet zeker dat ik 'm eens eerder heb gezien...
__________________
En dat meen ik!
Oud 05-03-2008, 08:57
Verwijderd
Citaat:
andere lifestyle verantwoordelijke sites mogen natuurlijk ook
www.modcloth.com
www.kitschfrabriek.nl
www.napo-shop.de/
www.alloverpiecings.nl
Oud 05-03-2008, 16:59
EvilConduct
EvilConduct is offline
Bigger, bolder, better: http://www.modclothin.com
Oud 05-03-2008, 19:25
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Iemand enig idee waar deze shirts te verkrijgen zijn?

[afbeelding]

[afbeelding]

Hmm deze exacte shirts weet ik niet te vinden, maar de Chill Out van de bijenkorf zag ik laatst wel t-shirts met zo'n exploded view tekening erop (die stijl dus ongeveer)
Oud 06-03-2008, 23:22
Verwijderd
winkels die piercingballetjes verkopen voor een schappelijke prijs?(lees: geen 5 euro voor een balletje van plastic die bij aop 1,50 kost)
Oud 06-03-2008, 23:26
EvilConduct
EvilConduct is offline
Er was een goede online zaak. Zal morgen eens een vriendin vragen.
Oud 08-03-2008, 12:40
Verwijderd
Ik zoek een winkel in Nederland waar je T-shirts van Family Guy kan kopen! Weet iemand er een?
Oud 08-03-2008, 16:30
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Ik zoek een winkel het liefst in de omgeving Rotterdam, die kleding van het merk Enyce verkoopt. Een half jaar terug, verkochten ze bij Streetz USA (stadhuisplein), kleding van dit merk, maar die zaak is nu weg.
Voorbeeld van Enyce:


Waar ik andere enigszins vergelijkbare merken kan vinden, zou ook fijn zijn. Denk aan merken als: Ecko, Southpole, Marc Ecko, Miskeen, etc.

Ik heb er een hele tijd op gegoogled, maar niets gevonden. Uit onvrede, heb ik maar kleding uit de VS geïmporteerd. Kleding was snel binnen. Heeft iemand een idee hoeveel importheffing er nog bij de prijs van de kleding en verzendkosten komt?
Oud 08-03-2008, 18:16
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
19% btw, over het bedrag. Plus nog 3 andere heffingen, zoals administratie kosten (iets van 15 euro, vraag me af hoeveel van dat bedrag naar degene gaat die de stempel moest zetten) en een inklaringsheffing, ook iets van 20 euro en nog een -insert- heffing. Ernstig ja.

Beste zoek je webshops in europa, UK is goed te doen, Duitsland ook. Ik had laatst iets uit een duitse webshop besteld, verzendkosten waren 6 (!!!) euro en het was binnen 3 dagen aangetekend binnen. Zo kan het dus ook. (je spullen blijven meestal minimaal een week bij de douane wegstoffen, bij mij was het zelfs 3 weken)
__________________
i create glitches with my voice
Oud 08-03-2008, 19:20
EvilConduct
EvilConduct is offline
Douna = kut. Ik betaal regelmatig 50% van de aankoopkosten als importkosten. Compleet debiel.
Oud 09-03-2008, 12:02
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
19% btw, over het bedrag. Plus nog 3 andere heffingen, zoals administratie kosten (iets van 15 euro, vraag me af hoeveel van dat bedrag naar degene gaat die de stempel moest zetten) en een inklaringsheffing, ook iets van 20 euro en nog een -insert- heffing. Ernstig ja.

Beste zoek je webshops in europa, UK is goed te doen, Duitsland ook. Ik had laatst iets uit een duitse webshop besteld, verzendkosten waren 6 (!!!) euro en het was binnen 3 dagen aangetekend binnen. Zo kan het dus ook. (je spullen blijven meestal minimaal een week bij de douane wegstoffen, bij mij was het zelfs 3 weken)
Dit vermeldt de site:
Citaat:
The Dutch Customs Central Service requires that all applicable Duties and Taxes must be paid for shipments entering The Netherlands. By placing an order with DrJays.com, you agree to pay the duties and taxes charged at the time of delivery. Customs duty and Value-Added Tax (VAT) will be payable, as follows:

* Customs duty – Typically 12-20% of product price (based on product characteristics)
* Import Value Added Tax – Typically 16% of total order cost (including shipping cost)
* Advancement Fees – FedEx fee for processing of duties/fees (currently $8.00 USD)
Import Value Added Tax is ongeveer 16% voor al die importheffingen (inklaring/insertheffing). Customs duty is dan de BTW van 19%.
De administratiekosten zijn die $8,-.

Ik had het overigens vrijdag in de VS besteld en woensdag was het aangetekend binnen.

Welke webshops in de UK en Duitsland raad je aan, en heb je daar de merken die ik wil.
Oud 17-03-2008, 10:30
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Een bril als dit





Tis slechts voor een feestje dus a.u.b. niet de RayBan versie tippen...
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Oud 17-03-2008, 18:51
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Vragen of je er een van Avant Garde mag lenen. En anders bij tweedehands winkels, bijvoorbeeld Sussies in Utrecht. Daar zijn ze 5,-.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 17-03-2008, 23:42
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
ik zoek een laptopskin aangezien de buitenkant van mijn laptop verneukt is...

heb zelf online al topskinz en boostid gevonden maar zie liever wat ik koop voordat ik het betaal dus ik zoek een winkel waar ze dat verkopen

heb ook al eens gelezen dat de Bijenkorf t wel verkoopt, maar die in Groningen volgens mij niet (daar hebben ze dacht ik alleen mode)

Oud 18-03-2008, 08:40
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
winkels die piercingballetjes verkopen voor een schappelijke prijs?(lees: geen 5 euro voor een balletje van plastic die bij aop 1,50 kost)
http://www.crazy-factory.com/main_bi...FQ1aMAodP15t7A

duurt wel een maand voordat je iets binnen hebt, maar ze kosten geen drol.
vriendin van me heeft het gedaan, en alles verliep prima
Oud 18-03-2008, 14:43
Verwijderd
thnx maar die kende ik al en gewone winkels? waar je irl naar toe kan gaan enzo?
Oud 18-03-2008, 20:58
Verwijderd
Ken je www.mariebelle.nl ? Daar hebben ze altijd veel zooi, en dat heb je binnen een dag of 2 in huis.
Oud 23-03-2008, 20:11
Verwijderd
ik zoek haarclips met mooie bloemen (dus niet van de carnavalswinkel)
zoiets als dit


liefst een winkel maar een webshop is ook prima, mits binnen europa (amerikaanse importkosten zijn me te hoog)
danku
Oud 24-03-2008, 12:03
Crimson
Crimson is offline


deze schoenen in groningen. of hebben ze die overal? heb nog niet echt gekeken namelijk
Oud 24-03-2008, 21:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nike goes allstar?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-03-2008, 23:33
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Een collega van mij heeft die ook, probeer de footlocker eens of pleasure. Ik heb ze ook gehad, alleen dan ander kleurtje enzo, maar weggedaan, want die dingen sloopten mijn hakken.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 09-04-2008, 19:19
Betwin
Avatar van Betwin
Betwin is offline
Citaat:
ik zoek een laptopskin aangezien de buitenkant van mijn laptop verneukt is...

heb zelf online al topskinz en boostid gevonden maar zie liever wat ik koop voordat ik het betaal dus ik zoek een winkel waar ze dat verkopen

heb ook al eens gelezen dat de Bijenkorf t wel verkoopt, maar die in Groningen volgens mij niet (daar hebben ze dacht ik alleen mode)

Bijenkorf verkoopt het wel volgens mij, maar dat is volgens mij maar met één laptopmaat.

Ik heb drie dagen geleden een laptopsticker besteld bij topskinz http://www.topskinz.nl

http://www.topskinz.nl/popuplaptop.p...003.jpg&usp=01 Daar kan je op de website gewoon je gewenste laptopsticker formaat invoeren!

vandaag de laptopsticker thuis gekregen, echt het ziet er super strak uit!

Ik krijg echt veel reacties 'WAAR HEB JE DAT GEDAAN?!' haha
Ik wil er eigenlijk wel nog één, steeds een nieuwe erop
Oud 24-04-2008, 08:12
Fea
Fea is offline
Weet iemand waar in Nederland ik lage gele of groene allstars kan vinden? NL winkels waar ik al heb gezocht hebben alleen hoge exemplaren.
Oud 25-04-2008, 08:28
Verwijderd
Hoi ik zoek zo'n hoed, of wat voor flaphoed dan ook. Weet iemand waar je die kunt krijgen.

Oud 25-04-2008, 10:35
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Weet iemand waar in Nederland ik lage gele of groene allstars kan vinden? NL winkels waar ik al heb gezocht hebben alleen hoge exemplaren.
Je kunt ook witte kopen en ze dan groen of geel verven.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 27-04-2008, 21:36
Verwijderd
Gezocht in de regio Rotterdam:


&

Oud 29-04-2008, 19:26
MILLENIUMFALC0N
Avatar van MILLENIUMFALC0N
MILLENIUMFALC0N is offline
weet iemand of er tshirts bestaan van de film starship troopers?
__________________
dj the millenium falcon
Oud 29-04-2008, 19:53
Verwijderd
Citaat:
weet iemand of er tshirts bestaan van de film starship troopers?
Ik niet, maar google vast en zeker.
Oud 30-04-2008, 00:09
EvilConduct
EvilConduct is offline
Anders eGay wel.
Oud 30-04-2008, 00:58
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Zoiets?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 01-05-2008, 00:17
Verwijderd
Na prachtige verhalen over het fenomeen 'kapsalon' gehoord te hebben, bljkbaar een delicatesse uit het olijke Roffa, wil ik het zelf wel eens ondervinden. Waar oh waar kan ik een kapsalon in Amsterdam of Haarlem halen, help me, ik wil after-uitgaansfood 2.0 proberen.
Oud 01-05-2008, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Na prachtige verhalen over het fenomeen 'kapsalon' gehoord te hebben, bljkbaar een delicatesse uit het olijke Roffa, wil ik het zelf wel eens ondervinden. Waar oh waar kan ik een kapsalon in Amsterdam of Haarlem halen, help me, ik wil after-uitgaansfood 2.0 proberen.
volgens mij nergens want ze kijken altijd erg stom als je buiten rotterdam kapsalon besteld, kom gewoon een keer naar rotterdam en ga dan naar een tent die ook echte shoarma heeft... al is kapsalon echt een nare uitvinding
Oud 01-05-2008, 12:08
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
shoarma is echt zo 2006
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 01-05-2008, 12:14
Verwijderd
Citaat:
shoarma is echt zo 2006
Vandaar ook de interesse in een 'kapsalon'.
Oud 01-05-2008, 12:36
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
ah ok. dan is het goed
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 01-05-2008, 15:21
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Benieuwd geworden naar de samenstelling van dit vermeende culinaire hoogstandje ben ik maar eens gaan googelen, maar het resultaat valt me vies tegen. Het is gewoon een gestapelde shoarmaschotel met kaas: http://www.ad.nl/rotterdam/article563435.ece Wel een grappig artikel trouwens, `Als ik in Amerika had gewoond was ik nu rijk`
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Oud 01-05-2008, 16:30
Verwijderd
het is gewoon een bak shoarma met friet en sla en saus en gesmolten kaas idd, t lijkt me ook gewoon goor die shoarma van die tent is trouwens wel fucking lekker en die kapperszaak is ook goed
Oud 01-05-2008, 23:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
het is gewoon een bak shoarma met friet en sla en saus en gesmolten kaas idd, t lijkt me ook gewoon goor die shoarma van die tent is trouwens wel fucking lekker en die kapperszaak is ook goed
Het idee leek mij ook goor, maar ik heb 't uit pure nieuwsgierigheid eens geprobeerd en het is echt goddelijk! Echt het ultieme uitgaansvoer.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 01-05-2008 om 23:24. Reden: Post-edit quotage. :mad:
Oud 01-05-2008, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Het idee leek mij ook goor, maar ik heb 't uit pure nieuwsgierigheid eens geprobeerd en het is echt goddelijk! Echt het ultieme uitgaansvoer.
Dat dacht ik al, ik moet die troep naar binnen werken.
Oud 01-05-2008, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Het idee leek mij ook goor, maar ik heb 't uit pure nieuwsgierigheid eens geprobeerd en het is echt goddelijk! Echt het ultieme after-partyvoer.
mijn vriendjes eten t idd ook alleen maar als ze of dronken zijn of een kater hebben
Oud 02-05-2008, 00:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
je 'vriendjes'? Vuile slet.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11.