Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2003, 10:32
rockidkid
rockidkid is offline
Wat vinden jullie van het spel Yu-gi-Oh???

Ik wil graag daar wat meningen over weten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2003, 13:08
Verwijderd
is dat niet met die kaartjes?

ik kan me niet voorstellen dat dat een boeiend spel is, de serie is in ieder geval kut met peren.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 13:15
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 14:28
Verwijderd
Citaat:
AePiE schreef op 09-12-2003 @ 14:08:
is dat niet met die kaartjes?

ik kan me niet voorstellen dat dat een boeiend spel is, de serie is in ieder geval kut met peren.
Boeiend?
De pokemon serie is ook enorm flut, de spellen daarentegen geweldig verslavend

Edit: of had je het niet over de tv-serie, maar in de gamesserie?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 15:28
schietgeweer
Avatar van schietgeweer
schietgeweer is offline
Citaat:
AePiE schreef op 09-12-2003 @ 14:08:
de serie is in ieder geval kut met peren.
hmmmmmmmmmm.... kut met peeeren...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 15:32
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Ik heb de GBA game. World Wide Edition ofzow en vind het wel leuk. Maar voor welke console is deze? Ik heb ook de PSone versie, maar die zuigt. Ook is er een PS2 versie maar die heet Duelist of the Roses geloof ik. Dus ff wat meer info please.
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 15:56
Stofzuigerslang
Stofzuigerslang is offline
Ik ben zelf een echte YGO speler, en zelfs een officiele scheidsrechter (niet datet jullie boeit, maar ja...), en ik heb PoC nog nie gespeeld. Het lijkt me wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 09-12-2003 @ 15:28:
Boeiend?
De pokemon serie is ook enorm flut, de spellen daarentegen geweldig verslavend

Edit: of had je het niet over de tv-serie, maar in de gamesserie?
nee ik had het over de tv-serie, pokemon is gewoon zo dom dat het weer leuk word, de spellen zijn ook geinig.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 21:26
rockidkid
rockidkid is offline
Yu-Gi-Oh Power of CHaos is het yu-gi-oh spel voor de pc!!! het is echt best een leuk spel, alleen best moeilijk.

Heeft er iemand nog misschien tips??
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 21:27
rockidkid
rockidkid is offline
En ik heb het niet over de TV-serie, dat is trouwens ook een te gekke serie, hetzelfde als pokemon en beyblade
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 22:29
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Vind tv serie wel leuk, wou miss spel kopen,

en pokemon games + dbz games zijn goed, serie zuigt!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 09:52
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 12:46
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Cha schreef op 09-12-2003 @ 16:56:
Ik ben zelf een echte YGO speler, en zelfs een officiele scheidsrechter (niet datet jullie boeit, maar ja...), en ik heb PoC nog nie gespeeld. Het lijkt me wel leuk.

Hmmm, dan ben jij waarschijnlijk geen 15, zoals je informatie aanduid... geloof tenminste dat daar een minimum leeftijd aan gekoppeld is van 18 jaar... of is dat alleen bij het organiseren van events?

Anyway... over het kaartspel kan ik heel eerlijk zijn. Vind het niet zo. Te weinig mogelijkheden, maar 1 creature per beurt, waardoor je al snel afhankelijk bent van andere kaarten, zoals de creatures remove kaarten. Kaarten met meer dan 4 sterren zou ik bijvoorbeeld al minder snel me spelen vanwege dit feit... want dan lever je gewoon al snel 2 kaarten in tegen 1 kaart van je tegenstander. Sommige kaarten behoor je gewoon in je deck te doen, omdat ze gewoon zo goed zijn (lees, overpowered). Dat zijn vaak dan ook kaarten die maar 1 maal in je deck mogen... en dat gebeurt dan ook.

Kaartbeschrijvingen zijn niet al te best en kunnen veel beter, gezien het feit dat sommige kaarten het een zeggen, maar dat daarbij het ander geldt, omdat de developers het zo hebben bedoeld.

De kaarten zijn te duur en de kaarten zijn niet goed gerangschikt over de verschillende pakjes. Ook zijn er echt kaarten bij die totaal flut zijn en door niemand gebruikt worden, maar ondertussen wel de helft van een boosterpack innemen, als het niet meer is.

Oftewel... het spel is nog teveel in ontwikkeling en lijkt meer uitgebracht te zijn voor het maken van geld dan het aansturen op tactieken. Het is een simpel spel en daarmee raakt het de doelgroep wel goed, maar het mag allemaal wel beter gemogen.

Over het computer spel weet ik niets.

De tv serie vind ik slecht... alsmaar weer hetzelfde verhaal... alhoewel de Japanse uitvoering van de serie wel beter is... oftewel, de orriginele, zonder dat hij eerst geëdit is.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 13:01
Verwijderd
Ik vind de serie geen spel waard.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 13:58
rockidkid
rockidkid is offline
ja, dat is wel een nadeel, het kaartspel is erg duur , daarom speel ik het kaartspel liever op de pc, dan ben je goedkoper uit.

En ygo is een makkelijkere versie van magic the gathering.

en hoezo, staar er op mijn profiel dat ik 15 ben??? en waar kan je dat dan instellen om te veranderen??
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 14:07
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
rockidkid schreef op 10-12-2003 @ 14:58:
ja, dat is wel een nadeel, het kaartspel is erg duur , daarom speel ik het kaartspel liever op de pc, dan ben je goedkoper uit.

En ygo is een makkelijkere versie van magic the gathering.

en hoezo, staar er op mijn profiel dat ik 15 ben??? en waar kan je dat dan instellen om te veranderen??
Rockkid, ik had het niet over jou maar over Cha. Bij zijn naam staat de leeftijd 15, vandaar.

Overigens speel ik zelf toevallig magic ... ik kan yugioh wel spelen, daar niet van, maar speel liever magic vanwege de redenen die ik eerder genoemd heb (alhoewel er ook een aardige smak geld in magic kan gaan zitten )

Lijkt dat computer spel van yugioh misschien een beetje opd e oude plainswalker van magic? Want dan kan het opzich nog wel grappig zijn.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 14:17
rockidkid
rockidkid is offline
de playnswalker van magic ken ik eigenlijk niet. maar ygo power of chaos lijkt heel veel op het kaartspel. alleen wat dingen zijn ge-automatiseerd.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 14:54
Verwijderd
Daar lijkt me nou werkelijk geen hol aan.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-12-2003, 15:38
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
rockidkid schreef op 10-12-2003 @ 15:17:
de playnswalker van magic ken ik eigenlijk niet. maar ygo power of chaos lijkt heel veel op het kaartspel. alleen wat dingen zijn ge-automatiseerd.
In plainswalker ben je een beginnende magiër, die door het landschap heen trekt om uitdagingen aan te gaan, quests te completen en daarmee nieuwe kaarten en krachten te winnen. Tijdens het duelleren is het gewoon magic en verder lijkt het veel op een normale RPG waarbij je sterker en beter kunt worden als je langer en beter speelt... des al niet te min, kan je ook zwakker worden, als je veel verliest... gezien je kaarten verliest.

Maar dat is het dus niet .

Overigens nog wat background info op dit plainswalker spel... het bedrijf dat het spel heeft uitgebracht is failliet... hierdoor is het spel nergens meer te koop... dat... en het feit dat het spel al vrij oud is, dragen erbij mee dat mensen het spel niet zo goed kennen.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 15:41
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-12-2003 @ 15:54:
Daar lijkt me nou werkelijk geen hol aan.
Nare man... kan je ook beschrijven waarom je er "geen hol aan" vindt of denkt te vinden?

Bedoel, het is heel eenvoudig om te zeggen dat ergens niets aan is... daarom heb ik mijn mening eerder binnen dit topic ook onderbouwt met de verschillende negatieve kanten van dit spel.

Toegegeven, een mening gebaseerd op dergelijke feiten houdt wel in, dat je het spel eerst moet begrijpen en kunnen spelen... dat kan ik dan ook.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 20:27
JUH
Avatar van JUH
JUH is offline
Nou ik heb 't even gedownload en gespeeld...
't is niet meer en niet minder dan het kaartspel...
geen mooie animaties, niet zoals in de tekenfilm, arena's waar ze tot leven komen... niks... je computer tegenstander is die hoofdrol speler en die heeft wat stemmen... meer niet...
verder heb ik niet gekeken naar MP opties ofzo...
maar het is iig niet de 44,95 waard waar ik 't voor in de winkel zag liggen...
__________________
† R.I.P. JUH † Vandaag ben ik gaan lopen, en waar ik loop is van nu af aan een weg
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 22:34
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
JUH schreef op 10-12-2003 @ 21:27:
Nou ik heb 't even gedownload en gespeeld...
't is niet meer en niet minder dan het kaartspel...
geen mooie animaties, niet zoals in de tekenfilm, arena's waar ze tot leven komen... niks... je computer tegenstander is die hoofdrol speler en die heeft wat stemmen... meer niet...
verder heb ik niet gekeken naar MP opties ofzo...
maar het is iig niet de 44,95 waard waar ik 't voor in de winkel zag liggen...
Ach joh... nu heb je tenminste alle kaarten om mee te spelen ... dat is dan wel weer een goedkoop prijsje daarvoor...

ahum...

okee, laat maar, je hebt helemaal gelijk hoor ... maar die mensen schijnen graag wat bij te verdienen met een zo goedkoop mogelijk product
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 23:05
JUH
Avatar van JUH
JUH is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 10-12-2003 @ 23:34:
Ach joh... nu heb je tenminste alle kaarten om mee te spelen ... dat is dan wel weer een goedkoop prijsje daarvoor...

ahum...

okee, laat maar, je hebt helemaal gelijk hoor ... maar die mensen schijnen graag wat bij te verdienen met een zo goedkoop mogelijk product
mja een echte fan zal best geld over hebben voor zoiets... alleen meer dan 20 euro zou ik zo'n arm mannetje niet vragen...
__________________
† R.I.P. JUH † Vandaag ben ik gaan lopen, en waar ik loop is van nu af aan een weg
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 23:38
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 10-12-2003 @ 14:01:
Ik vind de serie geen spel waard.
Het is helaas andersom, de serie is een marketingtechniek om het spel extra te verkopen .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 12:11
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 11-12-2003 @ 00:38:
Het is helaas andersom, de serie is een marketingtechniek om het spel extra te verkopen .
Indeed... en het is een bekende marketing strategie geworden... Pokemon scheen hiermee begonnen te zijn op gebied van kaartspel... Yu-Gi-Oh en Bay-Blade volgden. Des al niet te min is het principe eigenlijk al oud. Bedoel, als je kijkt naar de oude transformers... waarom werden die speeltjes zo goed verkocht? Of waarom werd G-I-Joe zo goed verkocht? Omdat er een serie achter hing. Oftewel, oud principe, nieuwe invulling.

Als je eens in een speelgoedwinkel gaat kijken... vindt je bijvoorbeeld ook kleine plastic poppetjes van yu-gi-oh, ter grootte van een plastic soldaatje en ook ongeveer evenveel detail (niet veel dus) voor de prijs van 5 Euro... over belachelijk gesproken.



Maar goed, daar gaat dit topic niet over, genoeg omheen gebrabbel, mensen van dit forum, ga weer praten over het spel waar het om gaat...Yu-Gi-Oh dat computerspel.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie

Laatst gewijzigd op 11-12-2003 om 12:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2003, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef op 10-12-2003 @ 16:41:
Nare man... kan je ook beschrijven waarom je er "geen hol aan" vindt of denkt te vinden?
Citaat:
Daar lijkt me nou werkelijk geen hol aan.
Uit de zinsbouw kon je wel opmaken dat het maar een vermoeden was. Ik heb op de website gekeken, zag dat het manga was en las hier dat het iets met kaartjes te maken heeft. Dat is voor mij voldoende om aan te nemen dat het wel een spel zal zijn waar ik geen hol aan ga vinden.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 14:46
JUH
Avatar van JUH
JUH is offline
trouwens is 't wel grappig om te spelen (behalve dan dat je niet door dat irritante gebabbel heen kan praten)
alleen 't geheel is zooooooo random...
__________________
† R.I.P. JUH † Vandaag ben ik gaan lopen, en waar ik loop is van nu af aan een weg
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 18:24
rockidkid
rockidkid is offline
wat bedoel je met random..........????

helaas kan je wel maar tegen 1 tegenstander spelen
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 20:43
Stofzuigerslang
Stofzuigerslang is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 10-12-2003 @ 13:46:
Hmmm, dan ben jij waarschijnlijk geen 15, zoals je informatie aanduid... geloof tenminste dat daar een minimum leeftijd aan gekoppeld is van 18 jaar... of is dat alleen bij het organiseren van events?

Anyway... over het kaartspel kan ik heel eerlijk zijn. Vind het niet zo. Te weinig mogelijkheden, maar 1 creature per beurt, waardoor je al snel afhankelijk bent van andere kaarten, zoals de creatures remove kaarten. Kaarten met meer dan 4 sterren zou ik bijvoorbeeld al minder snel me spelen vanwege dit feit... want dan lever je gewoon al snel 2 kaarten in tegen 1 kaart van je tegenstander. Sommige kaarten behoor je gewoon in je deck te doen, omdat ze gewoon zo goed zijn (lees, overpowered). Dat zijn vaak dan ook kaarten die maar 1 maal in je deck mogen... en dat gebeurt dan ook.

Kaartbeschrijvingen zijn niet al te best en kunnen veel beter, gezien het feit dat sommige kaarten het een zeggen, maar dat daarbij het ander geldt, omdat de developers het zo hebben bedoeld.

De kaarten zijn te duur en de kaarten zijn niet goed gerangschikt over de verschillende pakjes. Ook zijn er echt kaarten bij die totaal flut zijn en door niemand gebruikt worden, maar ondertussen wel de helft van een boosterpack innemen, als het niet meer is.

Oftewel... het spel is nog teveel in ontwikkeling en lijkt meer uitgebracht te zijn voor het maken van geld dan het aansturen op tactieken. Het is een simpel spel en daarmee raakt het de doelgroep wel goed, maar het mag allemaal wel beter gemogen.

Over het computer spel weet ik niets.

De tv serie vind ik slecht... alsmaar weer hetzelfde verhaal... alhoewel de Japanse uitvoering van de serie wel beter is... oftewel, de orriginele, zonder dat hij eerst geëdit is.
Minimumleeftijd is 14 voor de test (ik snap ook nie waarom).

Ik zie daje een TCG speler bent, en er best veel vanaf weet. En goed je mening naar voren gebracht.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 22:05
JUH
Avatar van JUH
JUH is offline
Nou viel me ineens wat op...
in het menu-scherm staat copyright 1996

dat verklaart de graphics... en zegt weer genoeg over de producenten he
__________________
† R.I.P. JUH † Vandaag ben ik gaan lopen, en waar ik loop is van nu af aan een weg
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 19:05
rockidkid
rockidkid is offline
en antwoord er niemand meer ofzo?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 11:02
AirRaid
Avatar van AirRaid
AirRaid is offline
hoe breng je kaarten over van het ene spel naar een ander

dus van yugi naar kaiba?
__________________
Now light our darkest hour. Till all are one!!!!!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 11:17
Verwijderd
Linkkabel?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 11:51
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
JUH schreef op 11-12-2003 @ 23:05 :
Nou viel me ineens wat op...
in het menu-scherm staat copyright 1996

dat verklaart de graphics... en zegt weer genoeg over de producenten he
Nee, dat is omdat Yu-Gi-Oh al vanaf 1996 in Japan is .
Wat verwacht je dan van de graphics, het is en blijft een kaartspel. Zelf heb ik (voorlopig) alleen YGO: The Sacred Cards en YGO: WWE gespeeld. Maar ik ben toch meer fan van M:TG.

*Hier wilde ik een verhaal opstellen over het irl spelen van beide spellen, maar dat laat ik ff zitten

*Edit. Man wat is dit een oud topic...
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 14:50
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
AirRaid schreef op 06-07-2004 @ 12:02 :
hoe breng je kaarten over van het ene spel naar een ander

dus van yugi naar kaiba?

dat was wel een nutteloze (zoniet de meest nutteloze) up van et jaar. Gefeliciteerd!
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 16:58
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 06-07-2004 @ 15:50 :
dat was wel een nutteloze (zoniet de meest nutteloze) up van et jaar. Gefeliciteerd!
Och, hij stelt tenminste een relevante vraag. De meesten loze ups slaan echt absoluut nergens op. Dus bij lange na niet de meest nutteloze van het jaar. Dag of week kan wel
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-07-2004, 17:25
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef op 06-07-2004 @ 12:51 :
Nee, dat is omdat Yu-Gi-Oh al vanaf 1996 in Japan is .
Wat verwacht je dan van de graphics, het is en blijft een kaartspel. Zelf heb ik (voorlopig) alleen YGO: The Sacred Cards en YGO: WWE gespeeld. Maar ik ben toch meer fan van M:TG.

*Hier wilde ik een verhaal opstellen over het irl spelen van beide spellen, maar dat laat ik ff zitten

*Edit. Man wat is dit een oud topic...
Nou kijk, er zijn genoeg spelletjes uit 1996 (volgens mij was de eerste Magic: The Gathering Game toen ook_ die exact zo uit zien...
en het is idd maar een kaartspel, maar nou heb ik sinds eergister YuGiOh Joey The Passion...

exact 't zelfde, alleen andere kaartjes en andere tegenstander... EN netwerk multiplayer...
nog steeds geen opties om die vervelende tussen beeldjes van je tegenstander uit te zetten, nog steeds een beroerde interface en nog steeds redelijk simpel...

en ze hebben toch zo'n tekenfilm? daar loopt iedereen met een ding op hun arm waaruit de monsters worden geprojecteerd of iets dergelijks...
is 't dan zo moeilijk om van elk monster een 3D iets te maken en op 't beeld te laten verschijnen? Dat bedoel ik... 't is 2004, van een game waar je 40/50 euro voor betaald moet toch wel wat meer werk tegenover staan?
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 17:44
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Paperz schreef op 06-07-2004 @ 18:25 :
Nou kijk, er zijn genoeg spelletjes uit 1996 (volgens mij was de eerste Magic: The Gathering Game toen ook_ die exact zo uit zien...
en het is idd maar een kaartspel, maar nou heb ik sinds eergister YuGiOh Joey The Passion...

exact 't zelfde, alleen andere kaartjes en andere tegenstander... EN netwerk multiplayer...
nog steeds geen opties om die vervelende tussen beeldjes van je tegenstander uit te zetten, nog steeds een beroerde interface en nog steeds redelijk simpel...

en ze hebben toch zo'n tekenfilm? daar loopt iedereen met een ding op hun arm waaruit de monsters worden geprojecteerd of iets dergelijks...
is 't dan zo moeilijk om van elk monster een 3D iets te maken en op 't beeld te laten verschijnen? Dat bedoel ik... 't is 2004, van een game waar je 40/50 euro voor betaald moet toch wel wat meer werk tegenover staan?
Ik begrijp je punt, echter er zijn minstens 1500 kaarten in YGO. Al die interacties lijkt me dan wat lastig. Zelfs Pokemon doet het maar met 350 of zo (nu denk ik aan Colosseum, jeweetwel, die voor de Cube), dus voorlopig hoef je er niet van uit te gaan dat zo'n groot kaartspel in volledig 3D beschikbaar wordt.

PS. Magic: The Gathering is van '93
PPS. Ik heb (nog) geen enkele PC-YGO game gespeeld, en ben het ook niet van plan, maar als ik die reviews lees denk ik weleens dat Konami Japans is voor lui ofzo...
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 17:52
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Duelists of the rozes (PS2) vind ik wel leuk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 19:47
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Morridin schreef op 06-07-2004 @ 17:58 :
Och, hij stelt tenminste een relevante vraag. De meesten loze ups slaan echt absoluut nergens op. Dus bij lange na niet de meest nutteloze van het jaar. Dag of week kan wel
hmkay.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 21:29
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef op 06-07-2004 @ 18:44 :
Ik begrijp je punt, echter er zijn minstens 1500 kaarten in YGO. Al die interacties lijkt me dan wat lastig. Zelfs Pokemon doet het maar met 350 of zo (nu denk ik aan Colosseum, jeweetwel, die voor de Cube), dus voorlopig hoef je er niet van uit te gaan dat zo'n groot kaartspel in volledig 3D beschikbaar wordt.

PS. Magic: The Gathering is van '93
PPS. Ik heb (nog) geen enkele PC-YGO game gespeeld, en ben het ook niet van plan, maar als ik die reviews lees denk ik weleens dat Konami Japans is voor lui ofzo...
maar zover ik weet zitten er geen 1500 kaarten in de games... en alle decks zullen niet met elkaar gebruikt kunnen worden (forbidden cards etc) en zelfs in Pokemon colosseum zitten volgens mij maar 150 pokemon, net als dat er in ruby/sapphire, crystal, gold/silver en red/blue/yellow
niet allemaal dezelfde pokemon zitten
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 22:56
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Paperz schreef op 06-07-2004 @ 22:29 :
maar zover ik weet zitten er geen 1500 kaarten in de games... en alle decks zullen niet met elkaar gebruikt kunnen worden (forbidden cards etc) en zelfs in Pokemon colosseum zitten volgens mij maar 150 pokemon, net als dat er in ruby/sapphire, crystal, gold/silver en red/blue/yellow
niet allemaal dezelfde pokemon zitten
Maar dan begrijp je dus, dat alle monsters 3D (voorlopig) niet zal gaan. Ik heb het trouwens ff opgezocht: Ik speel net YGO:WWE en heb 1804 verschillende kaarten
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 00:04
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef op 06-07-2004 @ 23:56 :
Maar dan begrijp je dus, dat alle monsters 3D (voorlopig) niet zal gaan. Ik heb het trouwens ff opgezocht: Ik speel net YGO:WWE en heb 1804 verschillende kaarten
waarom zouden er, als er slechts een deel van de kaarten wordt gebruik in de game, geen 3D monsters zijn?
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 00:09
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Hey, daar hadden m,ijn oppaskinderen (van 7 en 10) het vandaag over.

__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef op 06-07-2004 @ 22:29 :
maar zover ik weet zitten er geen 1500 kaarten in de games... en alle decks zullen niet met elkaar gebruikt kunnen worden (forbidden cards etc) en zelfs in Pokemon colosseum zitten volgens mij maar 150 pokemon, net als dat er in ruby/sapphire, crystal, gold/silver en red/blue/yellow
niet allemaal dezelfde pokemon zitten
In ruby en sapphire zitten alle 387 pokemon ingeprogrameerd.
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 13:58
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Paperz schreef op 07-07-2004 @ 01:04 :
waarom zouden er, als er slechts een deel van de kaarten wordt gebruik in de game, geen 3D monsters zijn?
Het punt is echter, dat vrijwel alle kaarten gebruikt worden in deze spellen (WWE heeft niet de laatste 2-4 sets)
Anders heb je dadelijk (ff denken) minstens 8 spellen met 200 3D kaarten ofzo (er zijn minstens 8 sets YGO uitgekomen ), Ik denk dat dat ook weer een ander uiterste is. Wellicht dat het wel zou kunnen, mar Konami kennende zal het niet gebeuren ...zo verkoopt het ook wel
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 18:00
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
Citaat:
Reverend schreef op 10-12-2003 @ 22:01 :
Ik vind de serie geen spel waard.
__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 21:52
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef op 07-07-2004 @ 14:58 :
Het punt is echter, dat vrijwel alle kaarten gebruikt worden in deze spellen (WWE heeft niet de laatste 2-4 sets)
Anders heb je dadelijk (ff denken) minstens 8 spellen met 200 3D kaarten ofzo (er zijn minstens 8 sets YGO uitgekomen ), Ik denk dat dat ook weer een ander uiterste is. Wellicht dat het wel zou kunnen, mar Konami kennende zal het niet gebeuren ...zo verkoopt het ook wel
Ik heb even gekeken, YuGiOh: Joey the Passion bevat 350 kaarten...
moet toch te doen zijn toch
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 09:56
Verwijderd
In de tekenfilm zullen ze ook wel een hele zooi gebruiken, dus in een game moet dat ook makkelijk kunnen.

Is de game net zo zaad als de serie eigelijk? Kheb het een paar keer gekeken en ik werd helemaal lam van de steeds terugkerende kutsmoes van de verliezende tegenstander die dan weer een of andere onbekende uberkaart heeft en dan weer hard terugslaat. Dat slaat gewoon helemaal nergens op om dat elke keer weer terug te laten komen Bijna net zo zaadsaai als Beybladez
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 10:51
Ibrahimovoc
Ibrahimovoc is offline
Yu-gi-Oh is fun, ik speel het altijd samen met me 7-jarige broertje. en ik ben 17.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16.