Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2010, 10:41
MayaDeBij*
MayaDeBij* is offline
Hoi iedereen!

Ik ga volgende week naar een nieuwe school. Die school is al een paar weken bezig dus iedereen kent elkaar al en dan kom ik daar als "dat nieuwe meisje". Ik ben nu al zenuwachtig! Ik wil een goeie indruk maken en nieuwe vrienden maken maar ik ben nogal verlegen en soms onzeker. Hebben julie tips voor mij of heeft iemand hetzelfde probleem?

Groetjes Maya (17 jaar)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2010, 16:32
Verwijderd
wat ik zou doen is de eerste schooldag vooral gewoon als jezelf gaan, draag je normaal altijd hakken? doe dan vooral geen nikes aan omdat je denkt dat de rest dat doet. als je jezelf bent maak je eerder vrienden die echt bij je passen.
waarschijnlijk ben jij net zo benieuwd naar jou nieuwe klas, als jou nieuwe klas naar jou,
je kunt ook eerst ff de kat uit de boom kijken, kijk gewoon eens rond wie potientiele vrienden zijn, en stap daar dan o af, het helpt ook als je iedereen zsm op hyves enz. toevoegt, dan weten je klasgenoten dat je ook intiatief toont om ze te leren kennen.

succes
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 17:17
MayaDeBij*
MayaDeBij* is offline
Citaat:
wat ik zou doen is de eerste schooldag vooral gewoon als jezelf gaan, draag je normaal altijd hakken? doe dan vooral geen nikes aan omdat je denkt dat de rest dat doet. als je jezelf bent maak je eerder vrienden die echt bij je passen.
waarschijnlijk ben jij net zo benieuwd naar jou nieuwe klas, als jou nieuwe klas naar jou,
je kunt ook eerst ff de kat uit de boom kijken, kijk gewoon eens rond wie potientiele vrienden zijn, en stap daar dan o af, het helpt ook als je iedereen zsm op hyves enz. toevoegt, dan weten je klasgenoten dat je ook intiatief toont om ze te leren kennen.

succes
Hé Bedankt! Je hebt helemaal gelijk dat ik mezelf moet zijn. Ik zat al te piekeren over wat ik aan moest doen en hoe ik me moest gedragen maar ik ga je advies opvolgen! Op mn vorige school heb ik me veel te veel aangepast waardoor ik niet meer goed wist hoe ik zelf was.

(Ik maak me nog wel een beetje zorgen over de pauze. wil niet helemaal alleen zitten )
__________________
Just because you’re not the best at something today doesn’t mean you can’t be tomorrow.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Hé Bedankt! Je hebt helemaal gelijk dat ik mezelf moet zijn. Ik zat al te piekeren over wat ik aan moest doen en hoe ik me moest gedragen maar ik ga je advies opvolgen! Op mn vorige school heb ik me veel te veel aangepast waardoor ik niet meer goed wist hoe ik zelf was.

(Ik maak me nog wel een beetje zorgen over de pauze. wil niet helemaal alleen zitten )
Graag gedaan!!

en in de pauze?
in de klas ga je toch ook niet meteen alleen zitten??
dan geef je ze meteen de indruk dat je liever niets met ze te maken hebt.
zorg gewoon dat je in de klas naast een van de meiden gaat zitten en vraag dan of je in de pauze ook bij ze mag zitten.
de gymles is trouwens ook n goede meetingplace om kennis te maken met je klasgenoten.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 22:01
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik verplaats 'm even, denk dat er hier meer mensen zijn die ook aan een nieuwe school beginnen. Succes!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 23:33
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
mijn ervaring in dit soort gevallen is dat;
mensen sneller iemand meenemen als je wat later komt in een klas,
als je jezelf bent heb je geen druk en voel je je gelijk thuis en vrolijk,
dat iedereen een week van tevoren over je aan het praten is...
en dat iedereen graag kennis wil maken met de nieuwe

allemaal positief

veel geluk alles komt beter dan goed
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 07:14
Verwijderd
Moeilijk altijd .wees altijd jezelf en je maakt wel vriendinnen..ga bij ze zitten in de pauze en klets rustig mee..moet lukken meid!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 08:51
MayaDeBij*
MayaDeBij* is offline
Heel erg bedankt iedereen! Goeie tips allemaal! Ik heb gelijk niet meer zo'n stress!
__________________
Just because you’re not the best at something today doesn’t mean you can’t be tomorrow.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 10:29
Verwijderd
Hey meid Succes komt allemaal goed maak je echt geen zorgen..Gewoon naartoe gaan komt allemaal goed
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 17:15
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Hoi iedereen!

Ik ga volgende week naar een nieuwe school. Die school is al een paar weken bezig dus iedereen kent elkaar al en dan kom ik daar als "dat nieuwe meisje". Ik ben nu al zenuwachtig! Ik wil een goeie indruk maken en nieuwe vrienden maken maar ik ben nogal verlegen en soms onzeker. Hebben julie tips voor mij of heeft iemand hetzelfde probleem?

Groetjes Maya (17 jaar)
Het feit dat je Maya heet is al een super groot pluspunt! (soort van naamgenoot! )

Och, ik kom ook vaak verlegen over. Maar het gaat niet altijd om de eerste indruk, vind ik.

Het komt vast goed! Niet te druk over maken meid
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 11:32
Verwijderd
En?
Hoe ging het uiteindelijk??
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 20:16
Verwijderd
Hey Maya hoe ging het?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 21:10
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
En nu weer ontopic blijven en liev doen graag.

En inderdaad, hoe ging het? Viel het een beetje mee? Meestal zijn klasgenoten vooral nieuwsgierig naar nieuwe mensen, dat is allemaal leuk en interessant en zo. (:
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Liefde & Relatie Onzekerheid , Help !!
GoodGuy7
8 19-01-2013 21:25
Psychologie Onzekerheid , Help
GoodGuy7
1 17-01-2013 22:50
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 22:08
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Pijnlijke Eenvoud
juliettebinoche
59 11-01-2004 22:12
Lichaam & Gezondheid Moeder worden op je 17de.....
wondersbestaan
46 01-11-2002 20:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13.