Oud 22-08-2008, 13:15
Verwijderd
Advertentie
Oud 22-08-2008, 13:17
Verwijderd
haha ik hoor het hem zeggen
Oud 22-08-2008, 13:24
Verwijderd
Een tijdje geleden had Sperzieboon gereageerd in het topic 'als je dood gaat'. Wat hij daarin heeft gezet heb ik doorgegeven aan iemand en die heeft gemaild naar die koffiebar website.
Ik denk, ik meld het even.
Oud 22-08-2008, 13:26
Verwijderd
Koffiebar website?
Oud 22-08-2008, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Koffiebar website?
http://www.koffiebar-overstag.nl/
Oud 22-08-2008, 13:37
Verwijderd
Verven is kut!
Oud 22-08-2008, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Verven is kut!
orly?
Oud 22-08-2008, 13:41
Verwijderd
Uhuh. Maar het resultaat wordt wel mooi!
Oud 22-08-2008, 13:46
Verwijderd
Haha, wat een subtiele titel
Oud 22-08-2008, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Een tijdje geleden had Sperzieboon gereageerd in het topic 'als je dood gaat'. Wat hij daarin heeft gezet heb ik doorgegeven aan iemand en die heeft gemaild naar die koffiebar website.
Ik denk, ik meld het even.
Ik heb het even nagelezen. Wat ontzettend onwerkelijk is zoiets dan ook, om dat te lezen. Dat van de locatie kunnen ze beter niet weten als ze het al vast hebben liggen, dan maken ze zich misschien zorgen niet aan zijn wensen te voldoen ofzo.

Wat erg alweer. Maand of vijf geleden, dat hij dan schrijft: 'als ik onder de 35 doodga..' Jeetje.
Oud 22-08-2008, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het even nagelezen. Wat ontzettend onwerkelijk is zoiets dan ook, om dat te lezen. Dat van de locatie kunnen ze beter niet weten als ze het al vast hebben liggen, dan maken ze zich misschien zorgen niet aan zijn wensen te voldoen ofzo.

Wat erg alweer. Maand of vijf geleden, dat hij dan schrijft: 'als ik onder de 35 doodga..' Jeetje.
ja triest he
Oud 22-08-2008, 14:13
Verwijderd
Afschuwelijk.

Zet je normaalgesproken op een condoleancekaart je naam en adres enzo, dat ze weten wie het is? Of is dat stom omdat je dan lijtk te verwachten dat ze je iets terugsturen ofzo?
Oud 22-08-2008, 14:14
Verwijderd
Waar staat dat topic eigenlijk?
Oud 22-08-2008, 14:15
Verwijderd
Zoek even op als je dood bent, binnen dk.

In maart werd daarin gepost. Ik kan het me nog wel herinneren.
Oud 22-08-2008, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Afschuwelijk.

Zet je normaalgesproken op een condoleancekaart je naam en adres enzo, dat ze weten wie het is? Of is dat stom omdat je dan lijtk te verwachten dat ze je iets terugsturen ofzo?
Op de achterkant van envelop kan best afzender staan. Dan weten ze ook een beetje waar de kaart vandaan komt.
Oud 22-08-2008, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Afschuwelijk.

Zet je normaalgesproken op een condoleancekaart je naam en adres enzo, dat ze weten wie het is? Of is dat stom omdat je dan lijtk te verwachten dat ze je iets terugsturen ofzo?
volgens mij maakt het niet zoveel uit.
en de meeste mensen doen het denk ik wel.
Citaat:
Waar staat dat topic eigenlijk?
zoek op dk 'als je dood bent' topic van sterrenmeisje.
Oud 22-08-2008, 14:19
Verwijderd
Middag.
Oud 22-08-2008, 14:21
Verwijderd
Gevonden, ik heb daar ook nog in gepost zie ik.
Ads door Google
Oud 22-08-2008, 15:04
Verwijderd
"A gay Jew in Nazi Germany? What a combo", .
Oud 22-08-2008, 15:05
Verwijderd
wat een vies weer
Oud 22-08-2008, 15:07
Verwijderd
Op naar pip! Dagdag.
Oud 22-08-2008, 15:08
Verwijderd
fijne dag nog kazet und pip
Oud 22-08-2008, 15:08
Verwijderd
Citaat:
wat een vies weer
Inderdaad, en toch is er verbazingwekkend genoeg geen hond op MSN. Net nu ik moet klagen over dat ik de ballen snap van dat herinschrijven voor de UvA en er nu dus heen moet bellen om iets te vragen. Want maandagavond ga ik op vakantie, dus het moet nuuuu, maar ik wil niet
Oud 22-08-2008, 15:09
Verwijderd
ga je nu nog op vakantie?
Oud 22-08-2008, 15:13
Verwijderd
Ja. Maar heel kort. Al m'n vakantieplannen gingen om verschillende redenen niet door, maar ik ben moe van de drukte in Nederland en wil grote uitgestrekte lege vlaktes zonder mensen en met veel leuke natuurdingen. Dus ga ik een paar dagen met m'n ouders mee naar de bergen van Oostenrijk/Duitsland (we zitten op de grens) en 29 of 30 augustus neem ik in m'n eentje de trein terug. Waarbij ik eventueel nog een dagje ga rondlopen in Keulen, want dat is een leuke stad en ik moet er toch langs als ik terug naar Nederland wil.
Advertentie
Oud 22-08-2008, 15:15
Verwijderd
Oh oké ach zo. Keulen is inderdaad een leuke stad
Oud 22-08-2008, 15:16
Verwijderd
De vorige keer dat ik er was heb ik er te weinig van gezien, want we hadden heel kort de tijd en het grootste gedeelte ervan heb ik gespendeerd in de rij voor het beklimmen van de Dom.
Oud 22-08-2008, 15:19
Verwijderd
Op het betalingsformulier van de UvA staat 'o hai dit terugsturen in de bijgesloten antwoordenvelop' maar ik heb helemaal geen bijgesloten antwoordenvelop want ik heb die hele brief niet gehad en moet dat formulier dus via internet downloaden

En er staat een raar leeg vak zonder toelichting pal naast het lege vak waar je studentnummer in hoort, dus nou weet ik niet wat ik daar moet invullen en of er überhaupt iets in hoort en en en
Oud 22-08-2008, 15:21
Verwijderd
Ga gewoon naar de onderwijsbalie bij de Oudemanhuispoort. Dan heb je het binnen tien minuten geregeld.

Ik geloof dat ze vandaag tot 5 uur open zijn. Dus dan moet je wel even haast maken.
Oud 22-08-2008, 15:21
Verwijderd
Citaat:
De vorige keer dat ik er was heb ik er te weinig van gezien, want we hadden heel kort de tijd en het grootste gedeelte ervan heb ik gespendeerd in de rij voor het beklimmen van de Dom.
Domper! Het Ludwig museum zit ook in Keulen toch? Dat is wel een aanrader! En er zit bij de dom in de buurt ergens een heel erg gave wereldwinkel. Had er bíjna een schitterende didgerdioo gekocht maar toen dacht ik van 'ah shit, dan moet ik hem helemaal naar de bus mee terug slepen'
Oud 22-08-2008, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Domper! Het Ludwig museum zit ook in Keulen toch? Dat is wel een aanrader! En er zit bij de dom in de buurt ergens een heel erg gave wereldwinkel. Had er bíjna een schitterende didgerdioo gekocht maar toen dacht ik van 'ah shit, dan moet ik hem helemaal naar de bus mee terug slepen'
Het is ook mogelijk om goedkoop met de trein in Keulen te komen hoor.
Oud 22-08-2008, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Ga gewoon naar de onderwijsbalie bij de Oudemanhuispoort. Dan heb je het binnen tien minuten geregeld.

Ik geloof dat ze vandaag tot 5 uur open zijn. Dus dan moet je wel even haast maken.
Je hebt toch per faculteit verschillende onderwijsbalies? Dat gebouw van mediastudies met het onderwijsdinges van Media&Cultuur was in elk geval om drie uur dicht. Wat lame is, want daar wilde ik inderdaad heen.

Citaat:
Domper! Het Ludwig museum zit ook in Keulen toch? Dat is wel een aanrader! En er zit bij de dom in de buurt ergens een heel erg gave wereldwinkel. Had er bíjna een schitterende didgerdioo gekocht maar toen dacht ik van 'ah shit, dan moet ik hem helemaal naar de bus mee terug slepen'
Ik had er leuke laarzen gekocht voor een tientje, de vorige keer

Als ik klaar ben met klagen en dingen regelen ga ik wel even checken wat het Ludwigmuseum is
Oud 22-08-2008, 15:26
Verwijderd
Die bij de Oudemanhuispoort is de algemene helpdesk voor mensen die failen met papierwerk. Ik heb daar mijn inschrijving voor Geschiedenis gedaan. Ze hebben daar al het papierwerk liggen, en dan hoef je het niet eens op te sturen of wat, je mag het daar inleveren.
Oud 22-08-2008, 15:27
Verwijderd
Hij zit trouwens niet in het faculteitsgebouw van rechten, maar naast de Mensa. Tegenover het ASVA-kantoor.
Oud 22-08-2008, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Die bij de Oudemanhuispoort is de algemene helpdesk voor mensen die failen met papierwerk. Ik heb daar mijn inschrijving voor Geschiedenis gedaan. Ze hebben daar al het papierwerk liggen, en dan hoef je het niet eens op te sturen of wat, je mag het daar inleveren.
Oh, dat is wel 1337. Alleen heb ik geen printer, dus moet ik eerst naar de studiezaal, maar volgens mij is die dicht.

Omdat de metro niet rijdt is het ook bijna een uur reizen naar de universiteit in plaats van gewoon 25 minuten. Misschien moet ik dit maar nog verder uitstellen. Tot maandagmiddag ofzo.
Oud 22-08-2008, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Hij zit trouwens niet in het faculteitsgebouw van rechten, maar naast de Mensa. Tegenover het ASVA-kantoor.
Eee, in dat grote glazen gebouw? (Dus in het informatiecentrum oid.)
Ads door Google
Oud 22-08-2008, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Op naar pip! Dagdag.
yes!
Oud 22-08-2008, 15:35
Verwijderd
Ja, informatiecentrum of zo. Daar kan je alle onderwijs- en inschrijvingszaken regelen.

En waarom printen? Ze hebben alle blaadjes daar klaarliggen, wachtend op iemand die ze met een pennetje beschrijft.
Oud 22-08-2008, 15:39
Verwijderd


haha die washing en drying baby
Oud 22-08-2008, 15:39
Verwijderd
en morgen ben ik vrij hoera
om dat te vieren steek ik een dikke joint aan.
Oud 22-08-2008, 15:41
Verwijderd
Citaat:
en morgen ben ik vrij hoera
om dat te vieren steek ik een dikke joint aan.
wat ga je kazet voorschotelen vanavond?
Oud 22-08-2008, 15:41
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

haha die washing en drying baby
.
Oud 22-08-2008, 15:42
Verwijderd
hahaha "tududu" *op horloge kijk*
Oud 22-08-2008, 15:43
Verwijderd
Citaat:
wat ga je kazet voorschotelen vanavond?
frietjes met hompen vlees
Oud 22-08-2008, 15:44
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

haha die washing en drying baby
zag m al op onzin. droog ja xD
Oud 22-08-2008, 15:44
Verwijderd
omg feeding baby die huge ass kippenpoot :'D
Oud 22-08-2008, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Ja, informatiecentrum of zo. Daar kan je alle onderwijs- en inschrijvingszaken regelen.
Hm, ik dacht dat dat bij dat andere gebouw moest, maar bij het informatiecentrum klinkt wel een stuk logischer.
Oud 22-08-2008, 15:47
Verwijderd
Ik was heel lief voor de straatkrant meneer. ik gaf hem een blikje energiedrank (een grote ) en een sigaretje en ik kocht de nieuwe straatkrant.
Hij was heel erg suf van de medicijnen zei hij. En over een paar weken krijgt hij een kamer. nu slaapt hij op straat
Oud 22-08-2008, 15:51
Verwijderd
Oud 22-08-2008, 15:53
Verwijderd
oh mooi, andre zijn wensen van het topic over zijn begrafenis worden naar zijn ouders gestuurd lees ik net.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21.