Oud 27-04-2009, 12:25
Brizia
Brizia is offline
Een leerkracht die in de vakantie naar mexico is geweest heeft de varkensgriep opgelopen. Ik weet het nieuws van mijn vriendin, die op dezelfde school zit, maar dan een andere campus. Het is daar vandaag gemeld geweest en hij was niet aanwezig. Of hij ondertussen al een week les heeft gegeven, is niet bekend. Sowieso contacteer ik vandaag of morgen mijn school. Ik kan echt het risico niet lopen, omdat ik een heel zwakke gezondheid heb. Het zijn wel de laatste 2 weken voor de examens en veel van mijn vakken zijn verplicht omwille van permanente evaluatie (die tot 30 procent meetelt voor de examens). Moet ik het risico lopen en toch naar school gaan morgen of een week afwachten? (ik heb na die 2 weken wel nog een inhaalweek) Ik ben er echt niet gerust in.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2009, 13:59
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Neem een mondkapje mee.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 14:15
eeh...?
eeh...? is offline
jezus wat naar. Op welke school zit jij dan?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 14:19
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Wat knap dat je zonder enige medische kennis of kennis van omstandigheden kunt vaststellen waar die leerkracht aan lijdt..

Je kunt natuurlijk een paranoïde angst laten overheersen en thuisblijven. Beter ga je gewoon naar school.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 14:26
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
HOAX! Je bent een Jihadist die de kaffers wil bangmaken met de varkensgriep!
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 14:29
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Sowieso contacteer ik vandaag of morgen mijn school.
Lekkere vaart zet je erachter dan als je je zo ongerust voelt over geruchten uit de derde vierde hand.
Ben je toevalig niet stiekem veel banger voor de permanente evaluatie?
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 14:30
attrib
Avatar van attrib
attrib is offline
smile je staat op geenstijl
__________________
Subba Subba!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 14:37
Brizia
Brizia is offline
Citaat:
Wat knap dat je zonder enige medische kennis of kennis van omstandigheden kunt vaststellen waar die leerkracht aan lijdt..

Je kunt natuurlijk een paranoïde angst laten overheersen en thuisblijven. Beter ga je gewoon naar school.
Ik krijg het ook maar gewoon te horen he, niemand van ons hier weet de exacte situatie. Ondertusen weet ik wel al dat een andere leerkracht het heeft gemeld, niet de directie, wat je toch zou verwachten. Al lijkt het mij sterk dat een leerkracht dit gaat gebruiken als grap.

Ik ga morgen wel naar school en het onderhoren.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 14:39
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Citaat:
jezus wat naar. Op welke school zit jij dan?
Ergens in Vlaanderen zo te horen
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 14:40
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Citaat:
Geenstijl schreef:
Mensen die de flash game Pandemic II hebben gespeeld, weten wat hen te doen staat: verhuizen naar Madagascar, zolang de havens daar tenminste nog open zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 14:48
looloo12
Avatar van looloo12
looloo12 is offline
Je gezondheid is wel belangrijker dan school... stel je gaat dood aan die griep dan heeft examen doen geen zin ... desnoods krijg je een herkansing of zo?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 15:13
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Wanneer was jouw leraar in Mexico? De incubatietijd is één tot drie dagen, en alleen de eerste week ben je besmettelijk (bron). De laatste schoolvakantie was de voorjaarsvakantie, dus als hij in die periode daar geweest is loopt niemand gevaar.
Verder denk ik niet dat het verstandig is om in paniek te raken. Je zult wel meer mensen tegenkomen die een beetje verkouden zijn of een beetje moe. Dat wil nog niets betekenen. Wacht gewoon rustig af en vlieg voorlopig niet te veel mensen om de hals.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 15:18
Brizia
Brizia is offline
Gezondheid is wel belangrijker, maar tbrengt een hele hoop gedoe mee als dit voor niks blijkt te zijn. Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken. Ik dacht in de eerste plaats dat de directie het daar gemeld had. Haar leerkracht zei het wel serieus maar in het nieuws daarnet spraken ze nog steeds niet over gevallen in België. Ik kan er ook niet bij dat haar beleid daar geen maatregelen treft dan.

We zitten beiden in HoGent. Zij doet wel grafisch ontwerp (kunstleraars :-/)
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 15:20
Brizia
Brizia is offline
Citaat:
Wanneer was jouw leraar in Mexico? De incubatietijd is één tot drie dagen, en alleen de eerste week ben je besmettelijk (bron). De laatste schoolvakantie was de voorjaarsvakantie, dus als hij in die periode daar geweest is loopt niemand gevaar.
Verder denk ik niet dat het verstandig is om in paniek te raken. Je zult wel meer mensen tegenkomen die een beetje verkouden zijn of een beetje moe. Dat wil nog niets betekenen. Wacht gewoon rustig af en vlieg voorlopig niet te veel mensen om de hals.
Ja we zijn ondertussen al wel een week verder, had er totaal nog niet bij stilgestaan. Ik doe morgen voor de zekerheid nog ns navraag op mijn school zelf.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Wanneer was jouw leraar in Mexico? De incubatietijd is één tot drie dagen, en alleen de eerste week ben je besmettelijk (bron). De laatste schoolvakantie was de voorjaarsvakantie, dus als hij in die periode daar geweest is loopt niemand gevaar.
Verder denk ik niet dat het verstandig is om in paniek te raken. Je zult wel meer mensen tegenkomen die een beetje verkouden zijn of een beetje moe. Dat wil nog niets betekenen. Wacht gewoon rustig af en vlieg voorlopig niet te veel mensen om de hals.
De incubatietijd is toch een week? En dan word je ziek en je bent gedurende de ziektetijd ook nog besmettelijk.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 16:31
Verwijderd
Verder heeft T_ID zeer zeker gelijk. Het kan ook prima een verkoudheid zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 17:09
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
De incubatietijd is toch een week? En dan word je ziek en je bent gedurende de ziektetijd ook nog besmettelijk.
laatst gewijzigd op 27-04-2009
Goed, de experts zijn er ook uit.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 17:10
Chronocide
Chronocide is offline
Guy:"President! Somebody coughed in New Guinnea!"
President of Madagascar: "SHUT. DOWN. EVERYTHINGGGGG!!"
__________________
(onderschrift)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-04-2009, 19:23
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Het is mogelijk trouwens!! Goede tactiek, maar ook wat mazzel en dan lukt het je!
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 20:44
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Laten we hier maar even een slotje op zetten.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 20:57
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Citaat:
Laten we hier maar even een slotje op zetten.
Ik wil wel weten hoe het afloopt!
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 21:11
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik wil wel weten hoe het afloopt!
Ja maar, denk je dan dat het echt waar is?

Oke, vooruit, je bent de baas.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 01:44
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
desnoods krijg je een herkansing of zo?
De laatste keer dat ik naar school ging was bang zijn voor iets dat er niet is geen reden om een herkansing te krijgen.


...schrijf ik zeer sceptisch terwijl ik nies en merk dat ik verkouden ben geworden. Wie komt er op mijn begravenis?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 13:48
Brizia
Brizia is offline
Die leerkracht waarover het ging, bleek vandaag aanwezig te zijn op school. Op mijn campus weten ze ook van niks. Een uit de hand gelopen grap dus van de andere leerkracht
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 13:57
Alyssia
Alyssia is offline
Haha wat een lol.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2009, 15:06
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Maar... Je hebt wel op Geenstijl gestaan!
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 20:23
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Ja, check de pageview.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2009, 17:46
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Guy:"President! Somebody coughed in New Guinnea!"
President of Madagascar: "SHUT. DOWN. EVERYTHINGGGGG!!"
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 30-04-2009, 16:29
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
De griep is wel in Nederland blijkbaar
http://www.ad.nl/diagnose/mexicaanse...Nederland.html
Gezellig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.