Oud 15-02-2014, 22:25
NsassySweet
NsassySweet is offline
Citaat:
Moet je per se een 8 op wiskunde staan of is dit alleen bij AUC
Voor UCU hoef je iig geen 8 te staan voor wiskunde. Alleen is voor sommige courses bijv. wiskunde B verplicht, maar over minimale cijfers is niets gezegd. Overigens staan goede cijfers wel beter op je CV, waardoor je wel meer kans maakt op toelating met hogere cijfers.

Bij de open dag (ik ben in Utrecht en in Amsterdam geweest) vond ik wel dat het leek dat ze in Amsterdam meer kijken naar cijfers dan in Utrecht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2014, 17:14
hannahvdl
hannahvdl is offline
Hebben er ondertussen alweer mensen wat van AUC gehoord?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2014, 17:45
NsassySweet
NsassySweet is offline
Citaat:
Hebben er ondertussen alweer mensen wat van AUC gehoord?
Nee, ik heb nog niks van AUC gehoord (heb me niet bij de Early Decision aangemeld). Dus dat wordt nog afwachten.
Heb jij wel al iets gehoord?

Voor UCU heb ik voor overmorgen een interview . Daar had ik me namelijk wel voor de Early Decision deadline aangemeld.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2014, 09:27
jennlalafer
jennlalafer is offline
Citaat:
Haha, vind ik ook. Het is te lang wachten...

Er vallen idd wel nog best veel mensen af, maar er zijn gelukkig ook veel mensen, die zich voor andere opleidingen/UC's hebben ingeschreven/ besluiten niet naar Utrecht te gaan, dus ik hoop dat het wel meevalt .

Heb je je interview al gehad? Was het goed gegaan/had je er een goed gevoel over?

Ja ik had m'n interview met maar liefs twee tutors. Ik vond wel dat het goed ging maar ja you never know! En bij jou/ jullie?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2014, 14:21
NsassySweet
NsassySweet is offline
Citaat:
Ja ik had m'n interview met maar liefs twee tutors. Ik vond wel dat het goed ging maar ja you never know! En bij jou/ jullie?
Ik heb precies hetzelfde . Ik denk ook wel dat het goed is gegaan, maarja dat geeft je nog geen garantie op toelating.

Ik had aan mijn interviewer gevraagd wanneer ik de reactie kon ontvangen, aangezien 1 maart op een zaterdag valt. Hij zei dat er de 26e overleg was en ze probeerden zoveel mogelijk mensen op die datum te bespreken. Dus we wachten af ...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2014, 14:53
NsassySweet
NsassySweet is offline
Citaat:
Hebben er ondertussen alweer mensen wat van AUC gehoord?
Hahah, ik kom net van mn interview van UCU af, en zie ik in mijn mailbox dat ik een uitnodiging heb gekregen voor de Admissions Day van AUC.

Heb jij al iets gehoord?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 15:54
hannahvdl
hannahvdl is offline
Citaat:
Hahah, ik kom net van mn interview van UCU af, en zie ik in mijn mailbox dat ik een uitnodiging heb gekregen voor de Admissions Day van AUC.

Heb jij al iets gehoord?
Gefeliciteerd! Nee, ik heb helaas nog niks gehoord Begin zo langzamerhand een beetje ongerust te worden, aangezien ik me heb aangemeld voor de Early Bird deadline had ik eigenlijk al wel een reactie verwacht. Voor welke major heb jij je aangemeld bij AUC?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 16:11
NsassySweet
NsassySweet is offline
Citaat:
Gefeliciteerd! Nee, ik heb helaas nog niks gehoord Begin zo langzamerhand een beetje ongerust te worden, aangezien ik me heb aangemeld voor de Early Bird deadline had ik eigenlijk al wel een reactie verwacht. Voor welke major heb jij je aangemeld bij AUC?
Oh, dat is inderdaad wel heel erg vervelend. Maar je hebt ook geen bericht gekregen dat je niet uitgenodigd wordt voor een Admissions Day? Misschien zou je een keer kunnen bellen.

Ik heb me aangemeld voor de social science major Voor welke major heb jij je aangemeld?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 16:42
hannahvdl
hannahvdl is offline
Citaat:
Oh, dat is inderdaad wel heel erg vervelend. Maar je hebt ook geen bericht gekregen dat je niet uitgenodigd wordt voor een Admissions Day? Misschien zou je een keer kunnen bellen.

Ik heb me aangemeld voor de social science major Voor welke major heb jij je aangemeld?
Nope, ik heb (nog) helemaal geen bericht gehad. Aan de ene kant denk ik 'ach, iedereen krijgt vast in ieder geval een reactie dus er is niks aan de hand' en aan de andere kant begin ik haast te denken dat er iets mis is gegaan met mijn applicatie. Ik heb me aangemeld voor de humanities major, dus ik weet wel dat dat ten opzichte van sciences minder gewild is voor AUC, maar ik hoopte er alsnog met mijn vroege aanmelding en mijn essay door de selectie te komen. Binnenkort denk ik toch maar even bellen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 18:54
jennlalafer
jennlalafer is offline
Citaat:
Ik heb precies hetzelfde . Ik denk ook wel dat het goed is gegaan, maarja dat geeft je nog geen garantie op toelating.

Ik had aan mijn interviewer gevraagd wanneer ik de reactie kon ontvangen, aangezien 1 maart op een zaterdag valt. Hij zei dat er de 26e overleg was en ze probeerden zoveel mogelijk mensen op die datum te bespreken. Dus we wachten af ...
Oh! Thanks for sharing!! Aahh, dan weten we het misschien overmorgen al
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 08:32
008063
008063 is offline
Jaaaaaa. Ook ik ben uitgenodigd voor een admission interview op LUC! Gisteren een mailtje ontvangen en volgende week woensdag op gesprek!

Van UCU heb ik helaas nog niets gehoord, terwijl ik wel voor beide op de 28e januari had aangemeld :/

Zijn er al anderen van UCU (die na zich na 1 januari hadden aangemeld) die wel een bericht hebben ontvangen?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 08:44
jennlalafer
jennlalafer is offline
Citaat:
Jaaaaaa. Ook ik ben uitgenodigd voor een admission interview op LUC! Gisteren een mailtje ontvangen en volgende week woensdag op gesprek!

Van UCU heb ik helaas nog niets gehoord, terwijl ik wel voor beide op de 28e januari had aangemeld :/

Zijn er al anderen van UCU (die na zich na 1 januari hadden aangemeld) die wel een bericht hebben ontvangen?
Ik denk dat het binnenkort wel zal gebeuren. Mijn vriendin heeft vorige week gehoord dat ze op interview mag komen. Daarnaast is UCU nu druk bezig met de deadline van 1 maart. Dus het zal vast daarna wel komen!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 11:29
Suus_Carolien
Suus_Carolien is offline
Citaat:
Jaaaaaa. Ook ik ben uitgenodigd voor een admission interview op LUC! Gisteren een mailtje ontvangen en volgende week woensdag op gesprek!

Van UCU heb ik helaas nog niets gehoord, terwijl ik wel voor beide op de 28e januari had aangemeld :/

Zijn er al anderen van UCU (die na zich na 1 januari hadden aangemeld) die wel een bericht hebben ontvangen?

Hoi! Ik heb me na 1 januari aangemeld voor UCU en AUC en ik heb gister een mail gekregen waarin stond dat ik bij UCU op gesprek mag komen! Van AUC heb ik nog niks.. Aaah ik moet 3 maart en ik ben echt ongelofelijk zenuwachtig
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 14:07
NsassySweet
NsassySweet is offline
Ik heb net een mailtje gekregen van UCU dat ik niet aangenomen ben. Daar gaat m'n university college droom 😔
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 15:34
Nico25
Nico25 is offline
Citaat:
Hoi! Ik heb me na 1 januari aangemeld voor UCU en AUC en ik heb gister een mail gekregen waarin stond dat ik bij UCU op gesprek mag komen! Van AUC heb ik nog niks.. Aaah ik moet 3 maart en ik ben echt ongelofelijk zenuwachtig
Wanneer heb je je precies opgegeven? Ik pas op de 28ste, maar wil toch ook graag een afspraak!

Citaat:
Ik heb net een mailtje gekregen van UCU dat ik niet aangenomen ben. Daar gaat m'n university college droom
Het spijt me dat te horen, hebben ze je ook verteld waarom niet? Welke studie richt je je nu op?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 17:18
Suus_Carolien
Suus_Carolien is offline
Citaat:
Wanneer heb je je precies opgegeven? Ik pas op de 28ste, maar wil toch ook graag een afspraak!
Net ook een berichtje van AUC gehad dat ik naar een admissions day mag Ik had me voor UCU op 30 januari aangemeld en voor AUC op 31 januari lekker last-minute. Maar ik zou je nog niet druk maken want dat je nog niks hebt betekent waarschijnlijk gewoon dat ze er nog niet naar hebben gekeken!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 17:20
Suus_Carolien
Suus_Carolien is offline
Citaat:
Ik heb net een mailtje gekregen van UCU dat ik niet aangenomen ben. Daar gaat m'n university college droom 😔
Ah wat jammer!! Maar je kan wel aangenomen zijn bij AUC toch?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 20:49
NsassySweet
NsassySweet is offline
Citaat:
Ah wat jammer!! Maar je kan wel aangenomen zijn bij AUC toch?

Ik wilde me eigenlijk niet meer aanmelden bij AUC, maar besloot 1 dag voor de deadline dat het miss toch wel handig was me daar ook voor aan te melden. Ik heb dus echt maar 3 uur op die aanmelding gezeten (verbaasd me echt dat ik op gesprek mag komen ). Ik had voor UCU er echt maanden op gezeten.

Ik had Amsterdam, nadat ik een uitnodiging voor een interview van UCU had gekregen, eigenlijk al afgeschreven. Ik was dus ook echt heel verbaasd toen ik afgelopen week al zag dat ik was uitgenodigd voor een admissions day.

Nu ik er verder over nadenk, denk ik wel dat ze bij Amsterdam meer kijken naar cijfers, aangezien ik daar meteen voor een gesprek ben uitgenodigd. Bij UCU ben ik pas 2 weken geleden uitgenodigd, vorige week interview en deze week uitslag, terwijl ik me begin december al had aangemeld.

Gelukkig heb ik nog wel even de tijd om een andere studie te kiezen
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 20:58
Suus_Carolien
Suus_Carolien is offline
Citaat:
Ik wilde me eigenlijk niet meer aanmelden bij AUC, maar besloot 1 dag voor de deadline dat het miss toch wel handig was me daar ook voor aan te melden. Ik heb dus echt maar 3 uur op die aanmelding gezeten (verbaasd me echt dat ik op gesprek mag komen ). Ik had voor UCU er echt maanden op gezeten.

Ik had Amsterdam, nadat ik een uitnodiging voor een interview van UCU had gekregen, eigenlijk al afgeschreven. Ik was dus ook echt heel verbaasd toen ik afgelopen week al zag dat ik was uitgenodigd voor een admissions day.

Nu ik er verder over nadenk, denk ik wel dat ze bij Amsterdam meer kijken naar cijfers, aangezien ik daar meteen voor een gesprek ben uitgenodigd. Bij UCU ben ik pas 2 weken geleden uitgenodigd, vorige week interview en deze week uitslag, terwijl ik me begin december al had aangemeld.

Gelukkig heb ik nog wel even de tijd om een andere studie te kiezen

Je kan altijd de admissions day doen en later beslissen over je studie. Ik heb de optie om psychologie te studeren ook nog open staan maar UC is op dit moment mijn eerste keus.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2014, 15:39
jennlalafer
jennlalafer is offline
Ik sta op de UCU waitlist.............
Met citaat reageren
Oud 02-03-2014, 17:24
Suus_Carolien
Suus_Carolien is offline
Citaat:
Ik sta op de UCU waitlist.............
Ahw balen! Maar er zijn best wel wat mensen die uiteindelijk ergens anders heengaan dus wie weet! Wat vroegen ze allemaal bij je interview? Ik heb echt geen idee hoe ik me voor moet bereiden..
Met citaat reageren
Oud 02-03-2014, 17:41
Nico25
Nico25 is offline
Erg jammer, Jenn! Maar je hebt nog kans, is er vermeld wanneer je uiterlijk de beslissing te horen krijgt?

Citaat:
Wat vroegen ze allemaal bij je interview? Ik heb echt geen idee hoe ik me voor moet bereiden..
Ik heb gesproken met de zus van een vriend (zo kwam ik op het spoor van UCU), en bij haar gesprek vorig jaar werd veel gevraagd over haar cijfers op de middelbare en wat haar ambities waren als ze zou slagen in Utrecht. Misschien dus handig om alvast een overtuigend verhaal voor beide thema's te bedenken.


Ondertussen is het hier nog muisstil wat betreft uitnodigingen voor gesprekken
Met citaat reageren
Oud 02-03-2014, 21:37
Suus_Carolien
Suus_Carolien is offline
Citaat:
Erg jammer, Jenn! Maar je hebt nog kans, is er vermeld wanneer je uiterlijk de beslissing te horen krijgt?



Ik heb gesproken met de zus van een vriend (zo kwam ik op het spoor van UCU), en bij haar gesprek vorig jaar werd veel gevraagd over haar cijfers op de middelbare en wat haar ambities waren als ze zou slagen in Utrecht. Misschien dus handig om alvast een overtuigend verhaal voor beide thema's te bedenken.


Ondertussen is het hier nog muisstil wat betreft uitnodigingen voor gesprekken
Dankje! Ik zal er nog even goed over nadenken haha. Als je volgende week nog niks hebt gehoord zou ik er achteraan gaan want er stond ergens dat je het voor 1 maart zou weten!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 07:35
jennlalafer
jennlalafer is offline
Citaat:
Ahw balen! Maar er zijn best wel wat mensen die uiteindelijk ergens anders heengaan dus wie weet! Wat vroegen ze allemaal bij je interview? Ik heb echt geen idee hoe ik me voor moet bereiden..
Ja, UCU is ook niet m'n eerste keuze. Tja, wat ze vroegen... da's best persoonlijk door je motivatiebrief. Maar je kan wel rekenen op: Wat is een positieve eigenschap van jou, of negatieve? en ook wel Hoe wil jij bijdragen aan de UCU community. Volgens mij kreeg iedereen die zowat wel. Heel veel succes!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 07:36
jennlalafer
jennlalafer is offline
Nico25 schreef:
Erg jammer, Jenn! Maar je hebt nog kans, is er vermeld wanneer je uiterlijk de beslissing te horen krijgt?


Ja ik kreeg een best wel lange brief per mail. Dat ik bijna een positieve beslissing had, maar door de UCU samenstelling bla bla en de tweede groep die er aan komt plaatsen ze me op een wachtlijst. In mei (als de tweede groep het ook te horen krijgt) krijg ik ook weer een beslissing, als ik dan niet toegelaten ben in in juni, dan in juli en uiteindelijk midden augustus. Lekker wachten dus.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 12:11
Nico25
Nico25 is offline
Citaat:
Als je volgende week nog niks hebt gehoord zou ik er achteraan gaan want er stond ergens dat je het voor 1 maart zou weten!
Dat heb ik ook ergens gelezen, maar kan het nu nergens meer terugvinden. Begin 'm steeds meer te knijpen, aangezien Utrecht mijn enige ijzer in het UC-vuur is.

Zet hem op in je gesprek vandaag, en laat weten hoe het gegaan is. Ben zeer benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 12:28
NsassySweet
NsassySweet is offline
Ik heb vandaag besloten dat ik toch ga proberen voor toelating bij AUC.
Zijn er al mensen van de Early Bird die al iets gehoord hebben?

@Suus_Carolien
Ik ben ook heel benieuwd hoe jouw interview is verlopen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 13:07
Suus_Carolien
Suus_Carolien is offline
Ik heb geen geweldig gevoel over mijn interview.. De tutor die me vragen stelde liet niks blijken en stelde hele kritische vragen dus ik kreeg niet echt een positief gevoel. Ik hoop heel erg dat het gewoon een tactiek was maar ik weet het zo net nog niet..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 18:05
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ik heb geen geweldig gevoel over mijn interview.. De tutor die me vragen stelde liet niks blijken en stelde hele kritische vragen dus ik kreeg niet echt een positief gevoel. Ik hoop heel erg dat het gewoon een tactiek was maar ik weet het zo net nog niet..
ik ben een half jaar geleden bij een sollicitatiegesprek ook compleet doormidden gezaagd (andere opleiding overigens). Uiteindelijk ben ik gewoon aangenomen. Zie het zo: al jouw goede eigenschappen hebben ze al kunnen lezen in je brief en cv. Tijdens zo'n gesprek heb je maar heel kort de tijd om iemand een beetje te leren kennen, dus dan moet je iemand een beetje pushen om te zien hoe hij/zij met stress omgaat en of die persoon dan nog zinnige dingen kan zeggen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 06-03-2014, 10:55
NickjeB
NickjeB is offline
Hallo mensen,
Ik heb me ingeschreven bij UCU (Utrecht), AUC (Amsterdam), UCG (Groningen), UCM (Maastricht). Ik ben tot nu toe uitgenodigd door AUC om naar de Admission Day te komen, en bij UCG is stap 2 in de selectie procedure dat je een personal video moet maken, daar ben ik ook voor gekozen, dus 2/4 UC's zijn met positief nieuws gekomen bij mij. UCU en UCM hebben nog geen reactie gegeven, UCM heb ik vorige week pas gedaan, dus dat vind ik ook niet gek. Maar bij UCU duurt het wel lang, maar geduld is een schone zaak. Zijn er al mensen die aangenomen zijn voor een UC, of mensen die toevallig ook voor UCG en UCM hebben ingeschreven?

Voor de mensen die de structuur van de UC's bewondert, de studie beta gamma is een goed alternatief wat er in kleine mate op lijkt.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2014, 10:59
NickjeB
NickjeB is offline
Wat zijn jullie cijfers voor wiskunde (A/B/C) en engels? Hebben jullie een gemiddelde cijfer van rond de 7,5 of een 7, of misschien hoger, of zelfs lager? Het lijkt me interessant om te weten hoe andere mensen er voor staan die dezelfde richting op willen als ik. Mijn (voor de UC belangrijke) cijfers zij: afgerond: engels, 7; wiskunde b, 9. Daarnaast heb ik een 3 letter of recommendations (o.a. van mijn engels leraar, mentor en rector). Hiernaast heb ik een CAE certificaat behaald, een International Baccalaureate English A1: Literature & Language (higher level) certificaat behaald, dit compenseert hopelijk het feit dat ik een 7 sta voor engels en niet hoger. Let's hope so! Hoe staan jullie er voor? Hebben jullie ook veel dingen naast school op je cv staan, niet zoals een bijbaantje, maar echt certificaten, debatgroeppen, etc?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2014, 12:41
Nico25
Nico25 is offline
Ik ben op het Atheneum geslaagd met een 9 gemiddeld (naar beneden afgerond) voor Engels, een 4.5 gemiddeld voor Wiskunde A, en heb in de 4de voor de gein een paar honderd Euro betaald om mee te mogen doen aan het CAE examen, dat ik met een A voor elke categorie afsloot. Dit jaar haal ik, als alles goed gaat, mijn propedeuse op een Engels-gerelateerde HBO opleiding. Qua referenties heb ik mijn voormalige mentrix, Engels docente, en Nederlands docente (tevens hoofd van de VWO/tweetalig sectie).

Aan de schoolkrant, leerlingenraad, en andere extra-curriculaire dingen heb ik nooit meegedaan omdat ik na school/huiswerk liever Football Manager ging spelen
Met citaat reageren
Oud 07-03-2014, 17:00
NickjeB
NickjeB is offline
Heeft iemand al wat van UCU gehoord? Iemand al aangenomen voor een UC?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2014, 17:16
NsassySweet
NsassySweet is offline
Citaat:
Heeft iemand al wat van UCU gehoord? Iemand al aangenomen voor een UC?
Ik ben bang dat het nog wel even gaat duren voordat je iets gaat horen . Bij mij duurde het namelijk maar liefst 12 weken voordat ik iets hoorde. Ik zou je dus niet al te druk maken, bij UCU zijn ze gewoon erg sloom.

Wat leuk dat je ook naar de AUC admissions day mag komen! Misschien zie ik je daar 12 maart wel

Mijn cijfers zijn 8 voor Engels (doe ook ib examen language and literature higher level) en 9 voor wiskunde. Voor de rest sta ik gemiddeld een 8,0 voor mijn cijfers.

Buiten school werk ik veel en sport ik op hoog niveau, dus daar gaat bij mij ook veel tijd in zitten. Sport is voor mij daarom altijd een groot deel van mijn leven geweest. Ik vond het jammer dat de interviewer die ik van UCU had niets met sport had en ik er daarom weinig over kon vertellen. Maar ja, daar was niets tegen te doen :/
Met citaat reageren
Oud 07-03-2014, 17:56
jennlalafer
jennlalafer is offline
Citaat:
Ik ben bang dat het nog wel even gaat duren voordat je iets gaat horen . Bij mij duurde het namelijk maar liefst 12 weken voordat ik iets hoorde. Ik zou je dus niet al te druk maken, bij UCU zijn ze gewoon erg sloom.

Wat leuk dat je ook naar de AUC admissions day mag komen! Misschien zie ik je daar 12 maart wel

Mijn cijfers zijn 8 voor Engels (doe ook ib examen language and literature higher level) en 9 voor wiskunde. Voor de rest sta ik gemiddeld een 8,0 voor mijn cijfers.

Buiten school werk ik veel en sport ik op hoog niveau, dus daar gaat bij mij ook veel tijd in zitten. Sport is voor mij daarom altijd een groot deel van mijn leven geweest. Ik vond het jammer dat de interviewer die ik van UCU had niets met sport had en ik er daarom weinig over kon vertellen. Maar ja, daar was niets tegen te doen :/
Wauw, je hebt echt een goed CV. Echt jammer dat je niet bent toegelaten op UCU, maar ja, het gaat ook niet alleen om 'hoe goed je bent' maar ook of je in het plaatje past. Ik hoop voor je dat het bij het AUC lukt!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2014, 10:48
NickjeB
NickjeB is offline
Citaat:
Ik ben bang dat het nog wel even gaat duren voordat je iets gaat horen . Bij mij duurde het namelijk maar liefst 12 weken voordat ik iets hoorde. Ik zou je dus niet al te druk maken, bij UCU zijn ze gewoon erg sloom.

Wat leuk dat je ook naar de AUC admissions day mag komen! Misschien zie ik je daar 12 maart wel

Mijn cijfers zijn 8 voor Engels (doe ook ib examen language and literature higher level) en 9 voor wiskunde. Voor de rest sta ik gemiddeld een 8,0 voor mijn cijfers.

Buiten school werk ik veel en sport ik op hoog niveau, dus daar gaat bij mij ook veel tijd in zitten. Sport is voor mij daarom altijd een groot deel van mijn leven geweest. Ik vond het jammer dat de interviewer die ik van UCU had niets met sport had en ik er daarom weinig over kon vertellen. Maar ja, daar was niets tegen te doen :/
Ik moet ook 12 maart naar AUC! Dan zie ik je daar sowieso wel.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2014, 10:49
NickjeB
NickjeB is offline
Iemand toevallig ook voor UCG ingeschreven, in Groningen voor de duidelijkheid?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2014, 22:50
Nico25
Nico25 is offline
Non-Early Bird hier, verder iemand al iets gehoord over een gesprek? :/
Met citaat reageren
Oud 13-03-2014, 23:39
NsassySweet
NsassySweet is offline
Citaat:
Non-Early Bird hier, verder iemand al iets gehoord over een gesprek? :/
Voor UCU bedoel je?
Ik weet dat iemand uit mijn klas die zich 31 jan had aangemeld op gesprek mag komen binnenkort.

Voor mijzelf, AUC laat voor volgende week woensdag de decision horen, dus dat wordt nog even spannend.

Heb jij zelf nog niets gehoord?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2014, 12:03
Nico25
Nico25 is offline
Nog helemaal niks gehoord. Met jou klasgenoot meegeteld zijn er nu dus twee mensen die zich na mij (27 jan.) hebben aangemeld, maar al wel op gesprek mogen komen.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2014, 14:49
dippedinice
dippedinice is offline
Ik krijg aankomende week woensdag ook de beslissing van AUC te horen.... Spannend
Met citaat reageren
Oud 15-03-2014, 09:49
NickjeB
NickjeB is offline
Ik krijg ook de beslissing van AUC te horen, ben heel erg benieuwd, hoe ging de dag bij jullie?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2014, 13:05
NsassySweet
NsassySweet is offline
Citaat:
Ik krijg ook de beslissing van AUC te horen, ben heel erg benieuwd, hoe ging de dag bij jullie?
Ik vond het echt super leuk. Veel nieuwe mensen ontmoet en ik had echt een klik met een aantal andere meisjes

Vonden jullie het ook niet vreemd dat er helemaal geen aantekeningen gemaakt werden? Het lijkt haast wel of we al zijn aangenomen, zeker omdat op de website ook staat dat er nog plaatsen beschikbaar zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2014, 09:17
NickjeB
NickjeB is offline
Citaat:
Ik vond het echt super leuk. Veel nieuwe mensen ontmoet en ik had echt een klik met een aantal andere meisjes

Vonden jullie het ook niet vreemd dat er helemaal geen aantekeningen gemaakt werden? Het lijkt haast wel of we al zijn aangenomen, zeker omdat op de website ook staat dat er nog plaatsen beschikbaar zijn.
Klinkt goed! Ik vond het idee van zo'n 'Admissions Day' wel goed, je krijgt gelijk een heel beeld van hoe en wat een University College is ipv dat je al je kennis moet baseren op informatie die je hebt verkregen van de site van de university colleges.

Ja ik vond het heel vreemd, bij mij was het eerste gesprekje (wat over je study plan ging) best aangenaam, ging niet heel erg in op het onderwerp van het gesprek, maar nog steeds aangenaam. Het tweede gedeelte ging over je self-assessment, dat ging wel diep in op het onderwerp, maar duurde relatief kort. Hierdoor heb ik ook een een beetje een twijfel gevoel over of ik wordt aangenomen of niet. Ik heb genoeg ijzers in het vuur, dus ik zie het allemaal wel!

Hoe ging het gesprek bij jullie? Denk je dat het idee dat ze nog mensen vragen om te applyen betekent dat we sowieso zijn aangenomen?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2014, 18:38
008063
008063 is offline
Jaaaaaaaaaa. Aangenomen op LUC!
Dit verdient een vreugdedansje tussen de tentamens door
Met citaat reageren
Oud 17-03-2014, 21:47
NsassySweet
NsassySweet is offline
Citaat:
Jaaaaaaaaaa. Aangenomen op LUC!
Dit verdient een vreugdedansje tussen de tentamens door
Wow! Gefeliciteerd 😄
Dat verdient inderdaad een vreugdedansje.
Nu hopen dat wij morgen/overmorgen ook het goede nieuws van AUC mogen ontvangen 😊
Met citaat reageren
Oud 18-03-2014, 10:52
chocolategirl95
chocolategirl95 is offline
Wow, Gefeliciteerd! Wanneer had jij je ingeschreven? Ik heb me eind januari ingeschreven bij LUC en UCU, maar ik heb nog niks gehoord, behalve dat ze mn inschrijving binnen hebben... maarja, dat is ook al een paar weken geleden..
Met citaat reageren
Oud 18-03-2014, 17:46
dippedinice
dippedinice is offline
Citaat:
Hoe ging het gesprek bij jullie? Denk je dat het idee dat ze nog mensen vragen om te applyen betekent dat we sowieso zijn aangenomen?
Hm.. Ik weet niet. Ik heb 3x zo'n gesprekje gehad, maar ben maar bij 1 van de 3 opgeschreven -.- Ik denk niet dat we sowieso zijn aangenomen.. Ze zoeken niet perse meer studenten, maar meer geschikte studenten. Blijkbaar voldeden veel mensen niet aan hun eisen ofzo?!


Citaat:
Jaaaaaaaaaa. Aangenomen op LUC!
Dit verdient een vreugdedansje tussen de tentamens door
Gefeliciteerd!!!





Hebben jullie al iets gehoord van AUC?? Ben benieuwd.. Ik las vanmiddag dit op de site van AUC bij policy on admissions:

"After the review and Admissions Day, the AUC Admissions Committee sends the letters offering students a place at AUC."
http://www.auc.nl/admissions/policy-...dmissions.html

Blijkbaar zouden we morgen een brief moeten krijgen dan?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2014, 13:01
chocolategirl95
chocolategirl95 is offline
Ik krijg een interview op LUC!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2014, 13:04
NsassySweet
NsassySweet is offline
Citaat:
Ik krijg een interview op LUC!
Gefeliciteerd!
Wanneer mag je op gesprek komen?

Ik wacht nog steeds op de reactie van Amsterdam, die uiterlijk vandaag zou komen ...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren University College #10
Diamera
500 30-11-2013 10:00
Studeren University College #11
dippedinice
1 27-09-2013 16:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Journalistiek op z'n slechtst
Gatara
9 16-05-2009 13:22
Studeren University College #5
SchelefrieS
500 18-02-2008 20:17
Studeren University College #3
kiss_the_sky
493 15-01-2007 16:57
Studeren University College
ds
75 26-04-2005 12:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40.