Oud 20-12-2004, 13:27
Michael_oud
Michael_oud is offline
ik werk in de gebouwen van BD (Belgische distributiedienst). ik werk eigelijk bij TPG post, zij huren een gedeelte van het magazijn van BD net als PPP (kranten-verdeling). alle personeelsleden van BD en TPG nemen een krant van de overschot die er bij PPP ligt. nu beginnen de mensen van BD rond te strooien dat ik kranten meeneem om verder te verkopen. dit is totaal niet waar. ik neem een krant mee voor mijn baas en mijn collega's. bij gevolg dat ik met een krant of 5 wegben. maar dit is omdat ik het vroegst op het werk ben, als mijn collega's moeten wachten tot ze er zelf zijn dan zijn er geen kranten meer want dan zijn de mensen van BD er mee weg. nu zeggen ze dus dat ik die kranten verder verkoop en dat ik nog maar 1 krant mag nemen want dat ze het anders tegen de bazen gaan zeggen en dat ze me gaan laten buitengooien voor diefstal. terwijl ik maximum 3 kranten meeneem naar huis en dan nog 3 verschillende. ik heb namelijk om 12u al gedaan met werken en moet toch iets te doen hebben tijdens de middag.

kan er iemand mij wat raad geven voor deze situatie??
__________________
fear is the only thing that can really kill you
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2004, 13:30
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Ik zo als ik jou was dit iig eens aan mn baas voorleggen. Die weet immers wel hoe dat zit met die 5 kranten van s ochtends...
Als hij je verhaal kan bevestigen (net als je collega's) dan sta jij al een stuk sterker. En t lijkt me dan niet dat ze je er zomaar uit kunnen mikken.
Hoe t moet met die kranten die je s middags meeneemt weet ik niet, maar miss heeft je baas daar nog n idee over
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 13:33
Michael_oud
Michael_oud is offline
mijn baas bevestigt mijn verhaal, want de mensen van BD hebben mijn baas hierover ingeligd dat ik zal moeten oppassen of dat ze me eruit gooien voor diefstal. daarop heeft mijn baas direct naar mij gebeld om me dit door te geven en dus te verwittigen dat ze me op de hielen zitten.
__________________
fear is the only thing that can really kill you
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 13:35
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Hmm, noja dan niet 3 kranten mee naar huis nemen? Gewoon niet de schijn tegen krijgen?
En dat je s ochtends kranten voor collega's meeneemt is eenvoudig te controleren toch...Als jouw baas dat op prijs stelt dan zal ie wat dat betreft wel een goed woordje willen doen denk ik.
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 17:08
Billy_bob
Billy_bob is offline
wat moet je met zoveel kranten , ik bedoel kan me er wel wat bijvoorstellen dat ze het een beetje teveel van het goeie vinden
Diefstal, beetje overdreven, lekkere grote handel, word je echt rijk van.
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 17:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Die mensen voor wie je de kranten meeneemt (je collega's) kunnen jouw verhaal toch bevestigen? Zelfs je baas kan dit.

En inderdaad, wat moet je thuis met 3 kranten? Ga wat anders doen met je vrije tijd dan 3 kranten lezen terwijl er in alle 3 zo'n beetje t zelfde staat. Dat vind ik inderdaad wel een beetje gierig overkomen. Je zegt net dat die kranten heel snel op zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 19:09
Michael_oud
Michael_oud is offline
bij mij gaat het over het feit dat wanneer wij (TPG) als eerste met de kranten weg zijn, dan zeveren die van BD. als die van BD eerst weg zijn met de kranten, dan hebben wij (TPG) gewoon pech.

en mij beschuldigen over handelen in kranten e.d. vind ik beneden alles. dat is voor mij een vorm van laster en eerroof!!
__________________
fear is the only thing that can really kill you
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 09:34
Random Moron
Random Moron is offline
Ik vind het eigenlijk een beetje raar dat je baas, die volledig op de hoogte is, geen stappen ondernomen heeft om 1 van zijn werknemers van alle laster vrij te maken..
__________________
A trainstation is where the train stops... A bus station is where the bus stops. So what about my workstation?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Verboden toegang voor capuchons
Love & Peace
97 19-12-2009 14:51
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 14:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23.