Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2005, 22:54
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Wie heeft hier ervaring mee?

Ik kan in regio Den Haag de ochtendkrant gaan verspreiden ( Algemeen Dagblad ). Ik heb morgen een gesprek.

Wat kan ik Qua salaris verwachten,
of wat zijn jullie salarissen voor het verspreiden van de ochtend krant( zeg ook erbij hoeveel kranten je hebt als je wilt en in een straal van hoeveel Km de huizen van elkaar staan ).

Ik doe het trouwens bij PCM,
wat volgens mij wel bekend staat om haar goed betaalde ochtendwijken.

Alvast bedankt!
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2005, 00:54
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
wr_faya schreef op 02-07-2005 @ 23:54 :
Wie heeft hier ervaring mee?

Ik kan in regio Den Haag de ochtendkrant gaan verspreiden ( Algemeen Dagblad ). Ik heb morgen een gesprek.

Wat kan ik Qua salaris verwachten,

Alvast bedankt!
Dat die kranten bezorgers eerst maar eens de krant op tijd leren bezorgen, dan pas over salaris praten.

Van de week nog die knaap s'morgens vroeg in de kraag gegrepen bij mij waarom hij het Limburgs Dagblad te laat bezorgd heeft, en ik was behoorlijk pisnijdig (ben erop geabonneerd!)
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 01:21
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Citaat:
Cornel schreef op 03-07-2005 @ 01:54 :
Dat die kranten bezorgers eerst maar eens de krant op tijd leren bezorgen, dan pas over salaris praten.

Van de week nog die knaap s'morgens vroeg in de kraag gegrepen bij mij waarom hij het Limburgs Dagblad te laat bezorgd heeft, en ik was behoorlijk pisnijdig (ben erop geabonneerd!)
Ook krantenbezorgers verslapen zich wel eens! Maar goed, volgens mij vroeg hij dat niet.

Ontopic:
Nu bijna 400 euro, maar ik betwijfel of jij ook gelijk zoveel ga verdienen. In het begin verdiende ik namelijk rond de 200 en dat wordt naarmate je langer werkt steeds hoger. Heb ongeveer 90 kranten en de huizen staan zo dichtbij elkaar dat het niet eens een km. is denk ik. Ik doe er max. 45 min. over.
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 10:50
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Suusjuhh schreef op 03-07-2005 @ 02:21 :
Ook krantenbezorgers verslapen zich wel eens! Maar goed, volgens mij vroeg hij dat niet.

Ontopic:
Nu bijna 400 euro, maar ik betwijfel of jij ook gelijk zoveel ga verdienen. In het begin verdiende ik namelijk rond de 200 en dat wordt naarmate je langer werkt steeds hoger. Heb ongeveer 90 kranten en de huizen staan zo dichtbij elkaar dat het niet eens een km. is denk ik. Ik doe er max. 45 min. over.
400

kheb zelf 200 p.maand, ook bij Pcm.
Citaat:
Heb ongeveer 110 kranten en de huizen staan zo dichtbij elkaar dat het niet eens een km. is denk ik. Ik doe er max. 45 min. over
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 11:10
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Suusjuhh schreef op 03-07-2005 @ 02:21 :
Ook krantenbezorgers verslapen zich wel eens! Maar goed, volgens mij vroeg hij dat niet.

Ontopic:
Nu bijna 400 euro, maar ik betwijfel of jij ook gelijk zoveel ga verdienen. In het begin verdiende ik namelijk rond de 200 en dat wordt naarmate je langer werkt steeds hoger. Heb ongeveer 90 kranten en de huizen staan zo dichtbij elkaar dat het niet eens een km. is denk ik. Ik doe er max. 45 min. over.
Wauww

Dat is echt netjes..Maar 90 kranten.
hoelaat moet je opstaan en bij de depothouder zijn?

En welke krant(ten) moet je allemaal verspreiden?
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 11:12
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
kalinho schreef op 03-07-2005 @ 11:50 :
400

kheb zelf 200 p.maand, ook bij Pcm.
Aha..Dat is ook goed verdiend.
Welke krant(ten) moet jij allemaal verspreiden?
En hoelaat moet je opstaan?
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 11:15
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Cornel schreef op 03-07-2005 @ 01:54 :
Dat die kranten bezorgers eerst maar eens de krant op tijd leren bezorgen, dan pas over salaris praten.

Van de week nog die knaap s'morgens vroeg in de kraag gegrepen bij mij waarom hij het Limburgs Dagblad te laat bezorgd heeft, en ik was behoorlijk pisnijdig (ben erop geabonneerd!)
Hmm.. Maar maakt het dan echt zoveel verschil, als je de krant in Plaats van 7.00, het om 7.30 uur krijgt?
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 11:21
Verwijderd
Citaat:
wr_faya schreef op 03-07-2005 @ 12:15 :
Hmm.. Maar maakt het dan echt zoveel verschil, als je de krant in Plaats van 7.00, het om 7.30 uur krijgt?
Dat kan het verschil zijn tussen de krant kunnen lezen voor je naar je werk/studie gaat of hem pas s'avonds kunnen lezen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 11:24
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 03-07-2005 @ 12:21 :
Dat kan het verschil zijn tussen de krant kunnen lezen voor je naar je werk/studie gaat of hem pas s'avonds kunnen lezen.
Aha..Das waar ook
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Cornel schreef op 03-07-2005 @ 01:54 :
Dat die kranten bezorgers eerst maar eens de krant op tijd leren bezorgen, dan pas over salaris praten.

Van de week nog die knaap s'morgens vroeg in de kraag gegrepen bij mij waarom hij het Limburgs Dagblad te laat bezorgd heeft, en ik was behoorlijk pisnijdig (ben erop geabonneerd!)
Je bent volledig offtopic en bovendien, wie zegt dat de TS ook de krant te laat gaat bezorgen? Dat jij nou een luie krantenbezorger hebt, kan hij niks aan doen!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 12:13
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 03-07-2005 @ 12:32 :
Je bent volledig offtopic en bovendien, wie zegt dat de TS ook de krant te laat gaat bezorgen? Dat jij nou een luie krantenbezorger hebt, kan hij niks aan doen!
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 12:21
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 03-07-2005 @ 12:32 :
Je bent volledig offtopic en bovendien, wie zegt dat de TS ook de krant te laat gaat bezorgen? Dat jij nou een luie krantenbezorger hebt, kan hij niks aan doen!
Dat ik in eerste instantie off topic gepost hebt, klop wel, maar daar gingen heel wat problemen aan vooraf. Wat dacht je van pas om 11 uur bezorgen (voor een ochtend krant ) Of erger...helemaal niet bezorgen zoals de (zaterdagkrant)

On topic, ik weet dat je bij het bedrijf.. DistriQ gemiddeld 200 € vergoeding per maand geeft per wijk, maar dat zal ook afhangen van de hoeveelhied kranten, stiptheid van bezorgen, en ervaring.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 12:34
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Cornel schreef op 03-07-2005 @ 13:21 :
Dat ik in eerste instantie off topic gepost hebt, klop wel, maar daar gingen heel wat problemen aan vooraf. Wat dacht je van pas om 11 uur bezorgen (voor een ochtend krant ) Of erger...helemaal niet bezorgen zoals de (zaterdagkrant)

On topic, ik weet dat je bij het bedrijf.. DistriQ gemiddeld 200 € vergoeding per maand geeft per wijk, maar dat zal ook afhangen van de hoeveelhied kranten, stiptheid van bezorgen, en ervaring.
Hmm..Tjah.
Maar zoals hier boven vermeld; Ongeveer 90 kranten; 45 min Per dag; 200/400 euro per maand..Vind ik dat echt heel goed verdienen.
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 12:45
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
wr_faya schreef op 03-07-2005 @ 13:34 :
Hmm..Tjah.
Maar zoals hier boven vermeld; Ongeveer 90 kranten; 45 min Per dag; 200/400 euro per maand..Vind ik dat echt heel goed verdienen.
Tja ze zitten tegenwoordig ook verlegen om bezorgers, sommige distributeers proberen bezorgers (vooral jongeren) te lokken met MP3 spelers, financiele bonussen, gratis abonnee op het blad, ed.

Psss, straks verdien je nog 2 keer modaal met kranten bezorgen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 12:57
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Cornel schreef op 03-07-2005 @ 13:45 :
Tja ze zitten tegenwoordig ook verlegen om bezorgers, sommige distributeers proberen bezorgers (vooral jongeren) te lokken met MP3 spelers, financiele bonussen, gratis abonnee op het blad, ed.

Psss, straks verdien je nog 2 keer modaal met kranten bezorgen.
Hahah.
Die financiële bonussen zij altijd welkom
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 16:49
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Citaat:
wr_faya schreef op 03-07-2005 @ 12:10 :
Wauww

Dat is echt netjes..Maar 90 kranten.
hoelaat moet je opstaan en bij de depothouder zijn?

En welke krant(ten) moet je allemaal verspreiden?
Ik sta rond 6 uur op (maar eigenlijk moet je er om 6 uur al zijn) en om 7 uur ben ik weer thuis. Ik doe alle ochtendkranten, behalve telegraaf want die wordt (hier) apart bezorgd. Dus AD, Dordtenaar, Trouw, ND en VK.
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 17:00
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Suusjuhh schreef op 03-07-2005 @ 17:49 :
Ik sta rond 6 uur op (maar eigenlijk moet je er om 6 uur al zijn) en om 7 uur ben ik weer thuis. Ik doe alle ochtendkranten, behalve telegraaf want die wordt (hier) apart bezorgd. Dus AD, Dordtenaar, Trouw, ND en VK.
Aha.. En hoeveel keer ga je ongeveer op en neer naar je depothouder om je fietsen tas bij te vullen met kranten?
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 17:02
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
En Mensen die de ochtend krant verspreiden;

Doen jullie dit ook tijdens school periodes,
en is dat niet heel zwaar en lastig om te combineren met school?
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-07-2005, 17:35
Verwijderd
Ik heb het ook 1,5 jaar gedaan, als je geen moeite hebt met vroeg opstaan zou ik het zeker doen. Het betaalt goed (+/- 200 per maand, en ik had 35 min werk per dag), en tis niet erg zwaar enzo, best fijn om te doen. Ik zou het gewoon proberen, en als je het niks vind kun je er altijd nog mee kappen he.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 20:41
Verwijderd
100 euro per maand

30 kranten, elke ochtend ongeveer 40 minuten ochtengymnastiek
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 20:49
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Citaat:
wr_faya schreef op 03-07-2005 @ 18:00 :
Aha.. En hoeveel keer ga je ongeveer op en neer naar je depothouder om je fietsen tas bij te vullen met kranten?
Ze passen er allemaal makkelijk in hoor dus ik hoef nooit bij te vullen. Zelfs op een zaterdag lukt het wel in 1 keer, maar dan moet je wel zo slim zijn om eerst ongeveer 10 kranten horizontaal neer te leggen, scheelt ruimte Maar dat hoeft ook alleen maar als ze écht dik zijn.
En ik doe het ook tijdens school, maar ik hoef meestal pas rond 10en te beginnen dus dat is geen probleem. Vorig jaar begon ik wel altijd heel vroeg en dat was dus altijd btje haasten of gewoon iets vroeger beginnen. Vond het niet echt erg, met een muziekje erbij is het soms zelfs relaxed en is het zo voorbij.
Ik zou wel ff vragen of je net als ik steeds meer gaat verdienen tot de 400 dan, want hoger gaat het hier helaas niet.
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 20:49
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Narcotic schreef op 03-07-2005 @ 21:41 :
100 euro per maand

30 kranten, elke ochtend ongeveer 40 minuten ochtengymnastiek
Bij PCM?
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 22:32
Verwijderd
Citaat:
wr_faya schreef op 03-07-2005 @ 21:49 :
Bij PCM?
Yup, bezorg Ad, trouw, volkskrant en nederlands dagblad

Inkomsten puur afhankelijk van het aantal abonnee's dacht ik, lengte van de wijk is niet belangrijk

Indien je er geen problemen mee hebt om je slaap te onderbreken is het een heel relaxt baantje
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 11:29
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Iemand ook enig idee hoelaat je de middag krant moet rond brengen?
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 11:55
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Suusjuhh schreef op 03-07-2005 @ 21:49 :
Ze passen er allemaal makkelijk in hoor dus ik hoef nooit bij te vullen. Zelfs op een zaterdag lukt het wel in 1 keer, maar dan moet je wel zo slim zijn om eerst ongeveer 10 kranten horizontaal neer te leggen, scheelt ruimte Maar dat hoeft ook alleen maar als ze écht dik zijn.
En ik doe het ook tijdens school, maar ik hoef meestal pas rond 10en te beginnen dus dat is geen probleem. Vorig jaar begon ik wel altijd heel vroeg en dat was dus altijd btje haasten of gewoon iets vroeger beginnen. Vond het niet echt erg, met een muziekje erbij is het soms zelfs relaxed en is het zo voorbij.
Ik zou wel ff vragen of je net als ik steeds meer gaat verdienen tot de 400 dan, want hoger gaat het hier helaas niet.
In mijn geval is het dan wat krapper want ik moet vaak om 8.00 uur beginnen ( kwartiertje fietsen ).

Ik heb al meer geinformeerd; Ik ga rond de 80/90 kranten rond brengen; en m'n salaris ligt tussen de 180 en 200 euro. Redelijk denk ik zo?
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2005, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Narcotic schreef op 03-07-2005 @ 23:32 :
Yup, bezorg Ad, trouw, volkskrant en nederlands dagblad

Inkomsten puur afhankelijk van het aantal abonnee's dacht ik, lengte van de wijk is niet belangrijk

(...)
De vervoerskosten zijn voor een groot deel afhankelijk van de te fietsen afstand. Mijn wijk is bijv. zo'n 12 km. fietsen (NRC en Parool) en ik krijg dan ook veel meer vervoerskosten dan m'n collega's. Het zou ook wel debiel zijn als dat niet zo zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 13:39
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
perseus schreef op 04-07-2005 @ 14:29 :
De vervoerskosten zijn voor een groot deel afhankelijk van de te fietsen afstand. Mijn wijk is bijv. zo'n 12 km. fietsen (NRC en Parool) en ik krijg dan ook veel meer vervoerskosten dan m'n collega's. Het zou ook wel debiel zijn als dat niet zo zou zijn.

12 km, das veel!

Hoelang ben jij erover bezig en wat is je maandsalaris dan als ik het mag vragen?
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 16:56
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
wr_faya schreef op 04-07-2005 @ 14:39 :

12 km, das veel!

Hoelang ben jij erover bezig en wat is je maandsalaris dan als ik het mag vragen?
Die Mercedes komt er heus wel hoor.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 20:07
Sandersss
Sandersss is offline
Ik had ook ongeveer 12 km, 'k moest AD, Trouw, ND en de Volkskrant bezorgen, ongeveer 50 kranten en 50 min werk. Ik verdiende ongeveer 160 euro per 4 weken.

Ben er sinds afgelopen donderdag mee gestopt, na 1 jaar bezorgen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 20:23
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Cornel schreef op 03-07-2005 @ 13:21 :
Dat ik in eerste instantie off topic gepost hebt, klop wel, maar daar gingen heel wat problemen aan vooraf. Wat dacht je van pas om 11 uur bezorgen (voor een ochtend krant ) Of erger...helemaal niet bezorgen zoals de (zaterdagkrant)

On topic, ik weet dat je bij het bedrijf.. DistriQ gemiddeld 200 € vergoeding per maand geeft per wijk, maar dat zal ook afhangen van de hoeveelhied kranten, stiptheid van bezorgen, en ervaring.
tsja, as je verkeerd uitkomt...
as ik moet kiezen waar die laatste AD heen gaat as je belt krijg je m nl. alsnog, dat voordeel heb ik niet.
vandaar
ohja, ik heb ad, nd, trouw, volkskrant, dordenaar
en moet om 5.45 me krantjes ophalen
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 21:37
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Hm, dat mag jij helemaal niet met je 14 jaar...

Ik heb het zelf 2.5 jaar lang gedaan, verdiende ongeveer 200 euro per maand en dan had ik zo'n 120 kranten (had een van de grootste wijken). Het is idd makkelijk verdiend, uurtje werk en daarna rol je je bed weer in Maar ben gestopt omdat ik het vroege opstaan toch een beetje zat was.

Doe het nu trouwens weer, tot eind augustus, aangezien ik toch niks beters te doen heb deze vakantie en extra geld altijd van pas komt. Maar de distributeur had behoorlijk haast om mij te laten beginnen, aangezien de wijk die ik nu loop eerst werd gelopen door iemand van 14. Er schijnt nogal te worden gecontroleerd op het moment en dan krijgen ze een fikse boete...
Citaat:
Suusjuhh schreef op 03-07-2005 @ 02:21 :
Nu bijna 400 euro, maar ik betwijfel of jij ook gelijk zoveel ga verdienen. In het begin verdiende ik namelijk rond de 200 en dat wordt naarmate je langer werkt steeds hoger.
Wat is dat voor poep? Dat is hier dus echt niet zo...
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 04-07-2005 om 21:40.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 22:05
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
M@rco schreef op 04-07-2005 @ 22:37 :
Hm, dat mag jij helemaal niet met je 14 jaar...

Ik heb het zelf 2.5 jaar lang gedaan, verdiende ongeveer 200 euro per maand en dan had ik zo'n 120 kranten (had een van de grootste wijken). Het is idd makkelijk verdiend, uurtje werk en daarna rol je je bed weer in Maar ben gestopt omdat ik het vroege opstaan toch een beetje zat was.

Doe het nu trouwens weer, tot eind augustus, aangezien ik toch niks beters te doen heb deze vakantie en extra geld altijd van pas komt. Maar de distributeur had behoorlijk haast om mij te laten beginnen, aangezien de wijk die ik nu loop eerst werd gelopen door iemand van 14. Er schijnt nogal te worden gecontroleerd op het moment en dan krijgen ze een fikse boete...Wat is dat voor poep? Dat is hier dus echt niet zo...
Haha,,Jah Klopt..In principe mag ik het nog niet,, ondanks dat de distrubuteur het weet dat ik het doe; doe ik het op m'n pa's naam. Maar ik ga het wel proberen op mijn naam te krijgen.
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 23:48
Verwijderd
Citaat:
wr_faya schreef op 04-07-2005 @ 14:39 :

12 km, das veel!

Hoelang ben jij erover bezig en wat is je maandsalaris dan als ik het mag vragen?
Doordeweeks ben ik er ongeveer 45 minuten mee bezig, op vrijdag en zaterdag werkelijk ruim een uur en een kwartier, vooral door de grote hoeveelheden weekendabonnees en de kranten die ik aan de winkels moet leveren.

Per vier weken verdien ik ongeveer 130 euro.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 23:49
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 04-07-2005 @ 22:37 :
(...)Wat is dat voor poep? Dat is hier dus echt niet zo...
Inderdaad, hier is dat ook niet zo...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 09:51
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Nu is ook bekend dat ik Verschillende kranten ga lopen ( AD-Trouw-VolksK)

Maar is het dan niet verschrikkelijk irritant met bezorgen?
Omdat je steeds weer een andere krant moet pakken en in de brievenbus stoppen?
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 10:12
Sovereign
Avatar van Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
wr_faya schreef op 05-07-2005 @ 10:51 :
Nu is ook bekend dat ik Verschillende kranten ga lopen ( AD-Trouw-VolksK)

Maar is het dan niet verschrikkelijk irritant met bezorgen?
Omdat je steeds weer een andere krant moet pakken en in de brievenbus stoppen?
Dat went vanzelf, de eerste week zal het alleen wel opletten zijn.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-07-2005, 11:47
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 04-07-2005 @ 14:29 :
De vervoerskosten zijn voor een groot deel afhankelijk van de te fietsen afstand. Mijn wijk is bijv. zo'n 12 km. fietsen (NRC en Parool) en ik krijg dan ook veel meer vervoerskosten dan m'n collega's. Het zou ook wel debiel zijn als dat niet zo zou zijn.
Ik dacht dat dat juist niet zo was omdat hier mensen zijn die 1km 90 kranten bezorgen 400 euro krijgen

ik heb 6 km 30 kranten en krijg 100 euro
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 13:14
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Narcotic schreef op 05-07-2005 @ 12:47 :
Ik dacht dat dat juist niet zo was omdat hier mensen zijn die 1km 90 kranten bezorgen 400 euro krijgen

ik heb 6 km 30 kranten en krijg 100 euro
En dan maar 40 Minuutjes bezig?

Moet je ook trappen op lopen?
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Narcotic schreef op 05-07-2005 @ 12:47 :
Ik dacht dat dat juist niet zo was omdat hier mensen zijn die 1km 90 kranten bezorgen 400 euro krijgen

ik heb 6 km 30 kranten en krijg 100 euro
Maar bezorg jij ook een ochtendkrant dan? Ik geloof dat je bij het bezorgen van een ochtenkrant al gauw 400 euro per vier werken verdient als je er een klein uurtje per dag mee bezig bent. Bovendien is hier sprake van veel kranten en krijg je voor elke krant ook een bepaald bedrag. Dus zo'n gek bedrag is het niet.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 18:16
Verwijderd
Citaat:
wr_faya schreef op 05-07-2005 @ 14:14 :
En dan maar 40 Minuutjes bezig?

Moet je ook trappen op lopen?
Ik fiets alleen



Citaat:
perseus schreef op 05-07-2005 @ 15:57 :
Maar bezorg jij ook een ochtendkrant dan? Ik geloof dat je bij het bezorgen van een ochtenkrant al gauw 400 euro per vier werken verdient als je er een klein uurtje per dag mee bezig bent. Bovendien is hier sprake van veel kranten en krijg je voor elke krant ook een bepaald bedrag. Dus zo'n gek bedrag is het niet.
Ja, ik doe ochtendkranten en verdien 100 euro per vier weken voor ongeveer 30 kranten bezorgen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 19:25
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Narcotic schreef op 05-07-2005 @ 19:16 :
Ik fiets alleen
Huh,
Dus je brengt de kranten niet huis aan huis? Maar levert ze bij de station in ofzo?
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Narcotic schreef op 05-07-2005 @ 19:16 :

Ja, ik doe ochtendkranten en verdien 100 euro per vier weken voor ongeveer 30 kranten bezorgen
Dat is weinig. :/
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 20:30
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
wr_faya schreef op 05-07-2005 @ 20:25 :
Huh,
Dus je brengt de kranten niet huis aan huis? Maar levert ze bij de station in ofzo?
huis aan huis kan ook fietsend, doe ik ook
en daarbij, as je der 2 flats ofzo in heb...
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 20:52
Verwijderd
Citaat:
wr_faya schreef op 05-07-2005 @ 20:25 :
Huh,
Dus je brengt de kranten niet huis aan huis? Maar levert ze bij de station in ofzo?
Ik fiets naar de brievenbus

Citaat:
perseus schreef op 05-07-2005 @ 20:35 :
Dat is weinig. :/
Ach, ik kan me niet heel veel andere baantjes voorstellen die je bijna met de ogen dicht kunt doen en nog goed voor de conditie is.

Daarnaast ga ik na de kranten eigenlijk altijd weer slapen en heb ik niet eens het gevoel dat ik gewerkt heb
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 21:14
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
dat gevoel heb ik nu ook
hoeveel betaal jij je baas eigenlijk as je zelf de krant niet kan doen?
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 22:04
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 05-07-2005 @ 22:14 :
dat gevoel heb ik nu ook
hoeveel betaal jij je baas eigenlijk as je zelf de krant niet kan doen?
Dat komt ongeveer 10 dagen in het jaar voor en daarvoor heb ik mijn broertje

Die geef ik dan 5 euro
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 22:21
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
kalinho schreef op 05-07-2005 @ 22:14 :
dat gevoel heb ik nu ook
hoeveel betaal jij je baas eigenlijk as je zelf de krant niet kan doen?
.
Als je zelf een vervanger kan vinden, hoef je je baas toch niet te betalen?
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 02:43
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
ik kreeg ongeveer 140 euro in de maand, ik had ongeveer 100 kranten in een straal van zo'n 5km.
Dit is nu zo'n 3 jaar geleden.
Vind het nog steeds het meest relaxte baantje dat ik ooit gehad heb
Deed het ook tijdens de schoolperiodes, je moet gewoon de discipline hebben om op tijd naar bed te gaan (ik sloeg geregeld een nachtje over, maargoed )
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 09:59
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
M'n eerste ochtend zit erop.
Ben ik de enige, of zijn er meerdere die bij de eerste keer lopen er heel lang over deden ? Ong 1,5 uur (63 kranten binnen straal van 2 KM ) Het was m'n eerste keer he!
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 15:35
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Oh, dat is redelijk normaal hoor
De eerste keer zoek je je helemaal kapot en kijk je om de 10 seconden op je lijst. Ik ben zaterdag (was mijn eerste keer) ook van 6:00 tot 7:30 bezig geweest, vanochtend had ik het in 3 kwartier gedaan.

Moest je trouwens niet eerst met iemand meelopen voordat je zelf de wijk liep? Dat is nl. wel handig, die kan je de snelste route laten zien zodat je iig al een beetje weet waar je heen moet.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Duits Verhalen
scholier19
15 09-01-2012 22:13
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Gatara
500 05-11-2006 15:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 10:35
Verhalen & Gedichten Verhaal: Enkele reis.
Last_Mohican
61 25-01-2005 21:28
Levensbeschouwing & Filosofie Wat denken jullie van/over Jehova-getuigen?
John Sickbock
38 27-09-2002 18:40
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01.