Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2008, 14:31
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Hij lag ineens op mn werk, waarschijnlijk issie gister binnengekomen. Mooi werk.
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Advertentie
Oud 10-04-2008, 16:41
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
waar heb je die vandaan dan?

gister terror was goeie, ging er toch nog hard aan toe in de grote zaal
opening: http://youtube.com/watch?v=z96NX-XPBw8
Het filmpje laat anders niet veel zien. Maar goed, ik kan toch niets met die band.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 10-04-2008, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Het filmpje laat anders niet veel zien. Maar goed, ik kan toch niets met die band.
na 40 seconden wel, er volgens binnenkort vast en zeker meer filmpjes maar tot nu toe is de opening alles wat online staat
Oud 10-04-2008, 17:01
Verwijderd
ik wil trouwens die foto's vinden, die scott van terror gaf de mic aan mij en de gast langs me en dat staat op de foto, ik heb dr kaartje alleen niet
Oud 10-04-2008, 17:02
Verwijderd
OH en comeback kid komt in juni naar nederland! het addertje is dat je daarvoor naar amersfoort moet
Oud 10-04-2008, 17:49
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
wat een enthousiasme hierboven. het was wel aardig gister, maar niet meer dan dat.
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 10-04-2008, 18:36
Verwijderd
misschien dat ik het niet meer helemaal helder hoorde want ik had al aardig wat op, maar de sfeer was in ieder geval erg goed en vooraan ging het er mooi aan toe
Oud 11-04-2008, 11:35
Verwijderd
Ik ken niet veel mensen die het met me eens zijn (lees 0), maar die laatste Born From Pain cd (War) blijft lekker rammen.
Oud 11-04-2008, 12:45
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Ook niet echt mijn ding. Echt niet eigenlijk.
Ik kan trouwens niet genoeg benadrukken hoe goed de Sick Routine ep - Citizens Patrol is.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 11-04-2008, 13:21
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Citaat:
Ik ken niet veel mensen die het met me eens zijn (lees 0), maar die laatste Born From Pain cd (War) blijft lekker rammen.
Over t algemeen trek ik BFP erg goed, dus zal m es checken.
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 11-04-2008, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Over t algemeen trek ik BFP erg goed, dus zal m es checken.
Serieus doen, de cd opent met het beste nummer gelijk (relentless), dat intro, serieus kippenvel.
Oud 11-04-2008, 13:36
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Mijn favo album van ze is nogsteeds Reclaiming The Crown. Maar nummers als Rise Or Die zijn ook hard natuurlijk.
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 11-04-2008, 22:29
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Ben niet zo'n metalcore liefhebber maar ze doen het trucje goed. Rise or Die idd, kkharde liedje.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 12-04-2008, 00:50
Verwijderd
haha, ik tijdens terror!

Oud 12-04-2008, 00:50
Verwijderd
beter blijven grapjes over een fictieve pik achterwege
Oud 12-04-2008, 02:19
Verwijderd
Citaat:
Ben niet zo'n metalcore liefhebber maar ze doen het trucje goed. Rise or Die idd, kkharde liedje.
Waar is de tijd gebleven dat nummers nog liedjes waren, *zucht* we worden oud.
Oud 16-04-2008, 21:25
Malfunction
Malfunction is offline
Haaaarrrrrdkooor! Sick Mormons is mega cool.

Voor de liefhebbers: http://forum.scholieren.com/showthre...7#post27397497
__________________
SAID AND DONE - www.saidanddone.org
Oud 16-04-2008, 21:49
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Sick Mormons: Megagoed. Live echt geweldig in de baarmoeder. Siked om met die boys te spelen. Beter openen wij, die dudes spelen ons naar huis

Citizens Patrol: Een van de beste, zoniet de beste bands van dit moment. Die 7", veel fuckin beter word t niet...

Nu de nieuwe Annihilation Time op m'n kop. Plaat van 't jaar. Duidelijk. Misschien geen br00tal hardcore, maar harder dan al je moshshit....


Ik zit nog in de tourvibe. 3 avonden achter elkaar reproach zien.....niet normaal die band. Zo kanker kanker kankerhard.....

Check ook the shitty limits. hc punk versie van the Hives ofzoiets. Megagoede band.
__________________
The death toll is rising
Oud 16-04-2008, 22:04
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Sick Mormons: Megagoed. Live echt geweldig in de baarmoeder. Siked om met die boys te spelen. Beter openen wij, die dudes spelen ons naar huis

Citizens Patrol: Een van de beste, zoniet de beste bands van dit moment. Die 7", veel fuckin beter word t niet...

Nu de nieuwe Annihilation Time op m'n kop. Plaat van 't jaar. Duidelijk. Misschien geen br00tal hardcore, maar harder dan al je moshshit....


Ik zit nog in de tourvibe. 3 avonden achter elkaar reproach zien.....niet normaal die band. Zo kanker kanker kankerhard.....

Check ook the shitty limits. hc punk versie van the Hives ofzoiets. Megagoede band.
Zeg maar wat the Hives op Barely Legal deden? Ik ga het checken.
En Reproach...tja ik vind het leuker dan Rise and Fall, misschien zegt dat genoeg.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 16-04-2008, 22:13
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Kweenie, ben niet enorm bekend met the hives. Is gewoon wat harder, beetje dean dirg-achtig. Zanger lulde als een gek tussen de nummers door en begon dan naadloos aan de nieuwe song die ingezet werd. Supercool. Aardige dudes ook.

Trek Reproach ook beter dan R&F natuurlijk, veel meer in mijn straatje. Tering zeg, die dudes zetten gewoon 3 avonden achter elkaar een staalharde set weg. Niet normaal hoe hard dat erop klapte. Brak bijna m'n nek toen ik over de merch sprong voor nervous breakdown
__________________
The death toll is rising
Oud 16-04-2008, 23:10
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Hehe.



Heb de laatste tijd weer veel Hot Snakes opstaan, ex - drive like jehu/rocket from the crypt, misschien meer punkrock maar toch niet helemaal en ontzettend rauw.


Curl up and Die

Blijft een van mijn favoriete bands. Uit elkaar, too bad.




Wraith; http://www.myspace.com/wraiththebanduk . Zware logge shit, Hebben een halfjaar geleden bij reflections getekend. Touren op dit moment met Cursed (niet de 013 show jammer genoeg). Ze staan in Juli wel in maasmechelen, waar mijn ouders op dat moment wonen, dus dat is misschien wel te doen. Referenties ; Curl up and Die, Old man Gloom, etc, etc.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 16-04-2008, 23:35
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Hmmm..

Maasmechelen; heb ik m'n eerste show ooit gespeeld, trok 't slecht...
__________________
The death toll is rising
Oud 17-04-2008, 06:28
Malfunction
Malfunction is offline
The Wraith is cool, heb ze nog bij Reflections getipt
__________________
SAID AND DONE - www.saidanddone.org
Oud 17-04-2008, 09:02
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Nooit gehoord, dudes hebben toch pas 2 shows gespeeld ofzoiets?
__________________
The death toll is rising
Oud 17-04-2008, 09:05
Malfunction
Malfunction is offline
Kwaliteitje baasje!
__________________
SAID AND DONE - www.saidanddone.org
Oud 21-04-2008, 11:37
g
Avatar van g
g is offline
http://www.myspace.com/wearethereactionaries

niet echt hardcore, maar wel heel erg vet en met ex leden van xblablax. zaterdag speelden ze een supergave show, en ze spelen op trashfest, wat geheid merch kopen wordt.
Oud 21-04-2008, 11:57
Verwijderd
^ ja, waarom had je niet meer gesmst toen RNA afgelopen was nu móet ik wel naar trashfest, terwijl ik eigenlijk moet herren dan.
Oud 21-04-2008, 21:56
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
trashfest, ja we spelen op donderdag. Beetje een lastige dag, maar whatever.

Beter komen nigga's af deze zaterdag naar db's in utrecht. Nightstick Justice, REPROACH!, Bratpack, Gewapend Beton, CITW en Sick Mormons(megaband!).
__________________
The death toll is rising
Oud 21-04-2008, 23:49
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Opzich een erg smakelijk ideetje ja. Maar eens tjekken of dat haalbaar is zonder terugreis van 2/3 uur naar Haarlem, gvd waarom zitten we hier niet op het nachtnet!!!
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 22-04-2008, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Opzich een erg smakelijk ideetje ja. Maar eens tjekken of dat haalbaar is zonder terugreis van 2/3 uur naar Haarlem, gvd waarom zitten we hier niet op het nachtnet!!!
Zijn ze mee bezig en dat komt wel binnenkort. Verder heb ik best zin in een showtje, maar heb "helaas" een ander optredern.
Oud 22-04-2008, 08:24
Verwijderd
Citaat:
trashfest, ja we spelen op donderdag. Beetje een lastige dag, maar whatever.

Beter komen nigga's af deze zaterdag naar db's in utrecht. Nightstick Justice, REPROACH!, Bratpack, Gewapend Beton, CITW en Sick Mormons(megaband!).
Nightstick Justice & Sick Mormons Helaas heb ik al iets anders, anders had ik er serieus wel een weekendje Utrecht van kunnen maken.
Oud 22-04-2008, 09:43
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Beter komen nigga's af deze zaterdag naar db's in utrecht. Nightstick Justice, REPROACH!, Bratpack, Gewapend Beton, CITW en Sick Mormons(megaband!).
Kut, ik moet werken dan.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Oud 22-04-2008, 10:11
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
trashfest, ja we spelen op donderdag. Beetje een lastige dag, maar whatever.

Beter komen nigga's af deze zaterdag naar db's in utrecht. Nightstick Justice, REPROACH!, Bratpack, Gewapend Beton, CITW en Sick Mormons(megaband!).
Ik twijfel nog, tis om de hoek, dus wat dat betreft. Vanavond misschien naar Tilburg
__________________
look back and laugh
Oud 22-04-2008, 10:40
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Ja goed idee. Hoe meer mensen hoe beter in Tilburg. Room 13 mag men niet missen natuurlijk.
__________________
The death toll is rising
Oud 22-04-2008, 15:56
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Donderdag Cursed
Vrijdag Reproach
Zaterdag Reproach

daar gaat de stufi!
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 22-04-2008, 16:02
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
I'll swallow your soouuuuuuulllll...

Week erna Annihilation Time, een stuk of 3x ofzo. Of ik het ga trekken vraag ik me af.
__________________
The death toll is rising
Oud 22-04-2008, 17:56
Verwijderd
nieuwe terror is jammerrrr
Oud 22-04-2008, 19:02
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Waarom terror als je in eigen land een band als No Turning Back hebt?

Heel dat terror, nooit een zak aan gevonden.
__________________
The death toll is rising
Oud 22-04-2008, 19:35
Verwijderd
omdat ik aan één band niet genoeg heb

jaloers op dat donderdag cursed trouwens, misschien dat ik donderdag nog even naar verona beach ga, en dan zaterdag greyline + amenra in dynamo
Oud 22-04-2008, 23:47
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
omdat ik aan één band niet genoeg heb

jaloers op dat donderdag cursed trouwens, misschien dat ik donderdag nog even naar verona beach ga, en dan zaterdag greyline + amenra in dynamo
Hoe kut is dat Amenra trouwens. Heeft imo geen fuck met hardcore te maken. Net als de rest van de bands die je hierboven noemt.

zo...slaaptekort...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 23-04-2008, 01:01
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
ik toch met een collega wat geruild dat ik naar cursed kan gaan zin in! en zaterdag utrecht is ook zo goed als zeker. ook zin in! vrijdag echter geen horst ofzo voor mij want party in mn soon to be exhuisje in nmgn.
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 23-04-2008, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Hoe kut is dat Amenra trouwens. Heeft imo geen fuck met hardcore te maken. Net als de rest van de bands die je hierboven noemt.

zo...slaaptekort...
heeft ook geen fuck met hardcore te maken, maar greyline is wel leuk
Oud 23-04-2008, 19:08
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
heeft ook geen fuck met hardcore te maken, maar greyline is wel leuk
Is het dan niet meer iets voor het 'jongens met make-up' topic op lifestyle?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 23-04-2008, 19:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
greyline is echt, maar dan ook echt zaad. Ooit als voorprogramma van iets gezien en ik wil nogsteeds dat stukje van mijn leven terug
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-04-2008, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Is het dan niet meer iets voor het 'jongens met make-up' topic op lifestyle?
mmh, misschien wel!
Oud 23-04-2008, 20:01
Verwijderd
Citaat:
greyline is echt, maar dan ook echt zaad. Ooit als voorprogramma van iets gezien en ik wil nogsteeds dat stukje van mijn leven terug
oh ik vond het op cd wel leuk klinken, anyways, het is maar dat ik iets te doen heb wat níet naar 'dance station boemelaer' gaan inhoud!
Oud 23-04-2008, 23:02
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
greyline is echt, maar dan ook echt zaad. Ooit als voorprogramma van iets gezien en ik wil nogsteeds dat stukje van mijn leven terug
Wat dacht je van dat voorprogramma van Volbeat in Doornroosje vorig jaar?

niet dat ik daar nog iets van weet
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 23-04-2008, 23:08
STP
Avatar van STP
STP is offline
Ik vind Greyline zeker vet. Ik weet niet hoelang het geleden is Carn dat jij ze zag?
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 24-04-2008, 09:26
g
Avatar van g
g is offline
Citaat:
^ ja, waarom had je niet meer gesmst toen RNA afgelopen was nu móet ik wel naar trashfest, terwijl ik eigenlijk moet herren dan.


Amen Ra, trekkut. Harde band. Nu ik Mass III een paar keer gehoord heb ben ik om, lekker zwaaar. Binnenkort een groningen show en ze spelen in juli met de integrity/coliseum/converge karavaan in de melkweg en 013. Hoop die melkweg show nog mee te kunnen pikken.

Laatst gewijzigd op 24-04-2008 om 09:31.
Oud 24-04-2008, 11:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat dacht je van dat voorprogramma van Volbeat in Doornroosje vorig jaar?

niet dat ik daar nog iets van weet
Dat mag er ook bij ja. Overigens zag ik die band recentelijk nog als 'hoofdprogramma' in Vroomshoop, of all places.

Citaat:
Ik vind Greyline zeker vet. Ik weet niet hoelang het geleden is Carn dat jij ze zag?
Paar jaar terug, geloof CD presentatie Textures maar dat kan ik fout hebben.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Diepongelukkig..
-Melody-
41 25-10-2004 17:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.