Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2008, 17:15
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Helemaal niks
Ik wil naar Ladytron maar niet in mn eentje en niemand om mee te gaan
__________________
Hela världen är så underbar
Advertentie
Oud 20-10-2008, 18:49
Verwijderd
ja ik was gister dus naar walls of jericho en aanverwanten, en vooral woj en stick to your guns waren heel erg gaaf. het ging ook keihard los, mooi om te zien/mee te doen!
Oud 22-10-2008, 00:16
antigone
Avatar van antigone
antigone is offline
kaartjes gewonnen voor the walkmen aanstaande donderdag in AB, maar nog niemand gevonden om mee te gaan.
__________________
dónde está la playa?
Oud 22-10-2008, 00:35
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
The Last Shadow Puppets was erg goed maandag, daarna nog in de kleine zaal Those Dancing Days gezien. Meteen cd'tje gekocht, want de gezellige hippie sferen waren onweerstaanbaar.

Komend weekend ADE met allemall feestjes voor de boeg
Oud 22-10-2008, 09:40
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Ik ga maybe zaterdag ff kijken bij JAWAT! in Patronaat. Lijkt me wel cool.
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 22-10-2008, 14:12
suvórov
Avatar van suvórov
suvórov is offline
Gisteren Motorpsycho in Paradiso. Jammer dat de gitarist er niet helemaal okay in zat. Af en toe namen ze me helemaal mee maar een boel van de jams liepen echt stroef. Wel een set van 3 uur. Ik geef het een 7.
__________________
Oud 22-10-2008, 19:28
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
24/10/08 Bangkok Impact, Alexander Robotnick, Orgue Electronique etc. @ Stubnitz.
1/4/09 World minimal music festival @ Muziek Gebouw Aan 't IJ.
__________________
tirade
Oud 23-10-2008, 11:08
antigone
Avatar van antigone
antigone is offline
Citaat:
kaartjes gewonnen voor the walkmen aanstaande donderdag in AB, maar nog niemand gevonden om mee te gaan.
hm ik kan werkelijk niemand vinden die mee wil, maar heb wel een slaapplaats geregeld. weet iemand of het live de moeite waard is? misschien ga ik dan toch in mn eentje, zo niet dan wordt het de popronde in breda.
__________________
dónde está la playa?
Oud 23-10-2008, 17:27
smokeandchoke
smokeandchoke is offline
Zometeen naar De Vinger in Den Haag, spelen wat makkers van me.
Oud 24-10-2008, 13:33
antigone
Avatar van antigone
antigone is offline
Citaat:
hm ik kan werkelijk niemand vinden die mee wil, maar heb wel een slaapplaats geregeld. weet iemand of het live de moeite waard is? misschien ga ik dan toch in mn eentje, zo niet dan wordt het de popronde in breda.
wow, goed concert. kende alleen hun laatste 'you & me' een beetje, maar live sowieso veel intenser, wilder ook, dan op plaat.
__________________
dónde está la playa?
Oud 24-10-2008, 15:45
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
zondag textures/aborted/neaera in de w2
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-10-2008, 12:30
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Gisteren Motorpsycho in Paradiso. Jammer dat de gitarist er niet helemaal okay in zat. Af en toe namen ze me helemaal mee maar een boel van de jams liepen echt stroef. Wel een set van 3 uur. Ik geef het een 7.
Ja ik heb ze ook wel eens beter in vorm gezien. Toch vond ik het zeker de moeite waard, ook door de wat verrassende setlist (hard!). Ook beetje jammer van de matige opkomst.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Oud 25-10-2008, 14:56
suvórov
Avatar van suvórov
suvórov is offline
Ja, Greener en Flick of the Wrist schijnen ze nooit live te doen.
__________________
Oud 25-10-2008, 15:09
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Ja, Greener en Flick of the Wrist schijnen ze nooit live te doen.
Hm, Greener nog gehoord in Tivoli in mei. Dat was pas een briljante setlist.. ook met Drug Thing, Sinful Wind-borne, Vortex Surfer en Like Always.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Oud 28-10-2008, 14:23
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Amanda Palmer, gisteravond in Tivoli de Helling. Fucking geniaal. <3

Vrijdag Emilie Autumn in Tivoli Oudegracht, maar dat gaat duidelijk een teleurstelling worden in vergelijking hiermee.
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Oud 28-10-2008, 14:48
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Amanda Palmer, gisteravond in Tivoli de Helling. Fucking geniaal. <3
ja hoe was het? zou ook gaan maar was te gaar.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-10-2008, 15:21
Verwijderd
saybia, 1 november in het paard
miss Prestence tour 013 10 december (oa. h2O, terror, sick of it all enz.)
Oud 28-10-2008, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Amanda Palmer, gisteravond in Tivoli de Helling. Fucking geniaal. <3
Dat was ik dus vergeten,had het opzich wel even mee willen pakken.
Laatste wat ik heb gezien waren Greg Haines, Mark Templeton en MAtt Elliott op het eat this festival, en dat was allemaal heel dik in orde,.
Oud 28-10-2008, 18:40
Verwijderd
Citaat:
saybia, 1 november in het paard
miss Prestence tour 013 10 december (oa. h2O, terror, sick of it all enz.)
ja ik ook persistence, maar eerst nog parkway drive en despised icon, daarna bury your dead en hopelijk no turning back, backfire en biohazard
Oud 28-10-2008, 19:37
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
ja hoe was het? zou ook gaan maar was te gaar.
Je hebt iets gemist! Ik weet niet of je haar ooit al met The Dresden Dolls hebt gezien, maar een uitstraling dat ze heeft, wow! Connectie tussen haar en het publiek was ook goed, wat altijd fijn is. Veel solomateriaal, maar ook een paar Dresden Dolls liedjes. Verder was ze errrg goed bij stem, werd de piano op prachtige wijze mishandeld en heeft ze ongeveer 2 uur gespeeld in totaal. Erg theatrale show, ze had het Danger Ensemble meegebracht, een theatergezelschap uit Brisbane bestaande uit 4 mensen (die voor niks méér dan hun vliegtickets meespelen de hele tour omdat er geen budget meer was, ze leven op het geld dat het publiek doneert. wtf.) die met hun begeleiding toch wel wat extra's gaven aan de show. Zonder dat het nep overkwam overigens, het theatrale aspect werd niet belangrijker dan de muziek zelf.

Oh, en veel toegiften. Een liedje van haar en support act Jason Webley dat ze de dag daarvoor hadden geschreven getiteld "Electric Blankets" omdat het zo koud was in de tourbus, waarna een hele discussie volgde of dat nou echt zo was of dat 't aan haar lag, waar d'r tourmanager bij gehaald moest worden om haar gelijk te bevestigen. Jacques Brel's "Amsterdam", want een DD/AP optreden schijnt daar niet zonder te kunnen. Livin' On A Prayer met ongeveer alle mensen die meetourden op podium, waarbij dus ook de collecte-laarzen rondgingen. Een versie van Radiohead's "Creep" met de ukelele als begeleiding, toen merkte je pas goed hoe ze het publiek in haar greep had, want je hoorde haar duidelijk zingen terwijl ze geen microfoon had op dat moment, daar was het stil genoeg voor. Oh, en ergens tijdens het optreden is ook nog "Umbrella" langsgekomen, het hele nummer (afgespeeld van CD) met allerlei theatraal gedoe met paraplu's enzo. Klinkt belachelijk, was hilarisch. <3

Heb me goed vermaakt.
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.

Laatst gewijzigd op 28-10-2008 om 23:30.
Oud 28-10-2008, 22:49
Verwijderd
Citaat:
ja ik ook persistence, maar eerst nog parkway drive en despised icon, daarna bury your dead en hopelijk no turning back, backfire en biohazard
Ik twijfel alleen hard de afgelopen 2 keren kwamen er meer en meer nazi skins op af.
En om daar tussen die racisten te gaan staan vind ik het gelijk een stuk minder `gezellig`.
Oud 29-10-2008, 07:49
lautje1212
lautje1212 is offline
Ik ben toen ik 8 was of zo, naar Britney Spears geweest...

En binnen twee jaar geleden naar Tokio Hotel, 30 Seconds To Mars, Cinema Bizarre en Panic At The Disco Maar ik mag voorlopig niet meer omdat PATD op een schooldag was en ik om half 2 thuis kwam
__________________
Everybody feelin' sexy say YEAH!(L)
Oud 29-10-2008, 09:14
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
Gisteren Headphone en Fuck Buttons in Paradiso. Headphone was wel tof, Fuck Buttons ben ik een beetje op uitgekeken.

Hopelijk kan ik nog ergens een kaartje voor Blood Red Shoes regelen, anders voorlopig niks op de planning.
Oud 29-10-2008, 10:18
Verwijderd
metallica backstage!! (ik zit in vak AN )
Oud 29-10-2008, 13:05
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik zou me meer zorgen maken over het feit dat Metallica op dat podium staat.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 29-10-2008, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Ik twijfel alleen hard de afgelopen 2 keren kwamen er meer en meer nazi skins op af.
En om daar tussen die racisten te gaan staan vind ik het gelijk een stuk minder `gezellig`.
ja ach, voor de gezelligheid ga ik sowieso niet naar een hardcoreshowtje in de grote zaal van de 013
Oud 29-10-2008, 18:23
antigone
Avatar van antigone
antigone is offline
dinsdag no age, paradiso
woensdag high places, trix
__________________
dónde está la playa?
Oud 29-10-2008, 20:07
Verwijderd
Citaat:
ja ach, voor de gezelligheid ga ik sowieso niet naar een hardcoreshowtje in de grote zaal van de 013
true, is dr ook nog een goede shop in Tilburg? Want ik ben dus laats naar de grasshopper(iets in die richting) geweest maar wat een kut shop was dat.
Oud 29-10-2008, 20:52
smokeandchoke
smokeandchoke is offline
Vrijdag en Zaterdag naar The Real Danger:
Oud 30-10-2008, 17:05
Verwijderd
Citaat:
true, is dr ook nog een goede shop in Tilburg? Want ik ben dus laats naar de grasshopper(iets in die richting) geweest maar wat een kut shop was dat.
ja gadverdamme wat een dichte troep geven ze je daar, ik moet dat ding constant opnieuw aansteken als ik niet aan een stuk door zit te roken
Oud 30-10-2008, 17:29
Verwijderd
Citaat:
ja gadverdamme wat een dichte troep geven ze je daar, ik moet dat ding constant opnieuw aansteken als ik niet aan een stuk door zit te roken
hahaha zelfde probleem. Bij my was het niet goed droog, waardoor je bij iedere hijs je aansteker moets gebruiken. En het was gewoon niet te crummen kutshop.
Oud 30-10-2008, 19:44
funest
Avatar van funest
funest is offline
toch maar naar daniel johnston gegaan en dat was toch erg fijn om te zien.
volgende zie ik wel weer.
Oud 30-10-2008, 22:31
Frank
Avatar van Frank
Frank is offline
morgen supergrass, maandag blood red shoes. Paradiso en melkweg volgens mij.

Dinsdag No Age? al uitverkocht? En balen dat ik Fuck Buttons gemist heb
__________________
True in the game, as long as blood is blue in my veins
I pour my Heineken brew to my deceased crew on memory lane
Oud 31-10-2008, 08:05
Verwijderd
Citaat:
toch maar naar daniel johnston gegaan en dat was toch erg fijn om te zien.
volgende zie ik wel weer.
Verdorie, ik ben jaloers.
Gisteren Mogwai, helden.
Oud 31-10-2008, 11:45
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Kankah, was dat gisteren....
__________________
The death toll is rising
Oud 31-10-2008, 13:45
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
woensdag naar Amanda Palmer geweest in de 013; was erg tof maar na een tijdje was ik het ook wel een beetje beu. Theatraal pianowerk op 150% geloof je ook wel na een tijdje. Vanavond Nils Petter Molvaer in de Helling.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-10-2008, 16:56
antigone
Avatar van antigone
antigone is offline
Citaat:
morgen supergrass, maandag blood red shoes. Paradiso en melkweg volgens mij.

Dinsdag No Age? al uitverkocht? En balen dat ik Fuck Buttons gemist heb
supergrass, nice. no age is nog niet uitverkocht geloof ik, heb zelf in ieder geval nog geen kaartjes.
__________________
dónde está la playa?
Oud 31-10-2008, 20:22
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Geen Plaid want geen fut. Wel naar Dr. Dog en Ane Brun en Teitur en Ólafur Arnalds in november.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 01-11-2008, 04:12
funest
Avatar van funest
funest is offline
Ane Brun en Teitur en Ólafur Arnalds in november.

denk dat ik daar ook maar eens bij ga zijn. welbesteed tientje denk ik zo
Oud 01-11-2008, 09:02
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Idd.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 01-11-2008, 14:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Vanavond Nils Petter Molvaer in de Helling.
en dat was gaaf. Nog even blijven hangen voor wat Cyberia praktijken en dat was uhm, 'interessant'.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 01-11-2008, 14:25
Verwijderd
Citaat:
en dat was gaaf. Nog even blijven hangen voor wat Cyberia praktijken en dat was uhm, 'interessant'.
Hoorde juist dat het enorm slecht was, moest zelf gisteren werken op die cyberia praktijken en sluit me aan bij Carns mening.
Oud 01-11-2008, 17:15
antigone
Avatar van antigone
antigone is offline
Citaat:
Geen Plaid want geen fut. Wel naar Dr. Dog en Ane Brun en Teitur en Ólafur Arnalds in november.
olafur arnalds, cool. waar?
__________________
dónde está la playa?
Oud 01-11-2008, 17:45
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoorde juist dat het enorm slecht was.
raar; misschien verwachtte diegene dat het anders was? Ik vond het een prima optreden; het mocht wel wat meer knallen maar het was niet 'anders' dan wat hij normaal speelt. Niet memorabel overdonderend verder, maar gewoon goed.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 01-11-2008, 17:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
raar; misschien verwachtte die gene dat het anders was? Ik vond het een prima optreden; het mocht wel wat meer knallen maar het was niet 'anders' dan wat hij normaal speelt. Niet memorabel overdonderend verder, maar gewoon goed.
wel fucking irritant publiek overigens; ik irriteer me steeds vaker aan 30+ers die nooit naar een concert gaan en al boos worden als je langs ze loopt om bier te halen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-11-2008, 14:08
slint
Avatar van slint
slint is offline
Citaat:
olafur arnalds, cool. waar?
Eindhoven,in het theater volgens mij.
Oud 03-11-2008, 10:07
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Eindhoven idd, muziekcentrum Frits Philips. Niet te missen, wat mij betreft.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 03-11-2008, 11:42
lautje1212
lautje1212 is offline
Ik wil weer naar Cinema Bizarre...
In Bochum dit keer...
Maar mijn moeder vind dat ik niet met mijn vader mag omdat hij medicijnen slikt. Ze wil me zelf wel brengen maar durft niet in Duitsland te rijden, en mijn stiefvader werkt... En dan mag ik natuurlijk niet alleen met het openbaar vervoer naar het buitenland.
__________________
Everybody feelin' sexy say YEAH!(L)
Oud 03-11-2008, 13:49
Tess_angel
Avatar van Tess_angel
Tess_angel is offline
26-02 PINK in het sportpaleis antwerpen, onwijs veel zin in!
Oud 03-11-2008, 19:55
Verwijderd
mogwai was tof mooie setlist met oa christmas steps, friend of the night, like herod en favoriet I know you are but what am I. geluid wel echt pijnlijk hard soms, maargoed dat neem ik dan maar voor lief.
ooh en als toegift hunted by a freak
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Haten jullie mij?
sexylexy
24 16-03-2006 21:18
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
Games Doom 3 Alpha leak
Verwijderd
44 30-11-2002 13:58
Games Doom III Opties en tips!
Purgatori
1 04-11-2002 21:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.