Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2013, 22:17
michelllle
Avatar van michelllle
michelllle is offline
Hoi,
Ik moet binnekort examens maken. Maar ik ben niet zo heel sterk in economie.Is het dan dan handig om uit het boekje samengevat te leren? + oude examens te maken als voorbereiding voor het examen.

Is er iemand die zoeits ook heeft gedaan? Wat is jou ervaring?

GrtZz
__________________
Being unique is better then being perfect.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2013, 18:22
Heer Wil
Heer Wil is offline
Het lijkt me wel handig dat je de vakken die je niet goed kan eens goed gaat leren idd... Wat ik doe met vakken die ik niet goed kan is vooral om stukjes tekst erover te lezen en eens goed na te denken of ik het snap en of alles wat ze zeggen ook logisch is...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 10:17
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Examenbundel! <3

Is het geen idee om de sommen die je niet snapt met je docent te bespreken? Of samen met je docent te maken zodat hij/zij ziet waar het fout gaat.
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2013, 17:42
the economist
the economist is offline
Citaat:
Examenbundel! <3

Is het geen idee om de sommen die je niet snapt met je docent te bespreken? Of samen met je docent te maken zodat hij/zij ziet waar het fout gaat.
het een op een samen maken van enkele opgaven, die je dus niet verklapt worden waar de clou zit maar waar je er samen naar zoekt is inderdaad vele malen effectiever dan in een grote klas zitten.
In mijn bijlessen merk ik dat keer op keer. natuurlijk moet je er eerst zelf mee aan de slag, maar een paar uurtjes hulp kan al veel schelen.

Wat betreft de budel samengevat: eigenlijk is dat heel slecht. Je zou juist zélf de samenvatting moeten maken.
Het goed lezen van de stof, het nadenken over wat je opschrijft e wat niet, en het goed verwoorden zijn eigenlijk al drie stappen waarmee je met de stof bezig bent. Bovendien snap je, als het goed is, je eigen samenvatting beter.

Wat wel aan te raden is, is de gemaakte samenvatting even voor te leggen aan je docent bijv.
Je mag het ook als PM naar mij opsturen, als ie niet te lang is..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Havo Filosofie
Vmichael
17 24-05-2012 08:05
Eindexamens 2012 Hoe moet je een goede samenvatting maken voor aardrijkskunde?
Quiisha
4 13-05-2012 17:05
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Hoe leren voor Centraal Examen Economie en M&O
Tapez
11 28-04-2012 16:29
Eindexamens 2010 Hoe ga jij je voorbereiden?
flyaway
8 22-04-2010 11:50
Lifestyle Wat heb je gedaan vandaag?
Verwijderd
500 09-01-2005 17:42
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: te simpel
Ieke
0 31-01-2004 14:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.