Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2010, 14:14
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
sann er staan er nu al heel veel onder dott hoor.
Het staat 6-5 in het nadeel voor RP, maar als er een wolf onderstaat is het 5-5, dus gelijkspel, en kiezen de wolven..
In de eerste ronde maakt dat toch niet uit wie de wolven kiezen

En als de wolven een beetje slim spelen gebeurt dat sowieso toch niet als iedereen gestemd heeft wat hij/zij gezegd heeft.
__________________
Yoloswag 420
Advertentie
Oud 30-08-2010, 14:16
Verwijderd
Citaat:
sann er staan er nu al heel veel onder dott hoor.
Het staat 6-5 in het nadeel voor RP, maar als er een wolf onderstaat is het 5-5, dus gelijkspel, en kiezen de wolven..
7-5 toch?
Oud 30-08-2010, 14:22
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Onder RP staan:

  1. Archont
  2. Lucky Luciano
  3. Toddish
  4. Sudoku
  5. Absinthe
  6. Dott
  7. Queasy
En onder Dott staan
  1. Dingaantouwtje
  2. Daboman
  3. Sherlock
  4. QQX999
  5. Sann
Volgens mij!
__________________
Zeg maar Jan.

Laatst gewijzigd op 30-08-2010 om 14:34.
Oud 30-08-2010, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk maak ik, juist omdat ik vrij snel fouten maak in stemlijstjes, liever niet de stemlijstjes. De reden dat ik er even eentje maakte was omdat niemand anders het deed en ik het nodig vond.
Sann of Wammus dan?
Oud 30-08-2010, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Onder RP staan:

  1. Archont
  2. Lucky Luciano
  3. Toddish
  4. Sudoku
  5. Absinthe
  6. Dott
En onder Dott staan
  1. Dingaantouwtje
  2. Daboman
  3. Sherlock
  4. QQX999
  5. Sann
Volgens mij!
Queasy ook!

Doe anders even niet de stemlijstjes want anders wordt het onduidelijk en teveel fouten
Oud 30-08-2010, 14:28
Verwijderd
Ik sta onder RP, maar Dott staat toch nog niet zeker onder RP, dat was misschien?
Oud 30-08-2010, 14:32
Verwijderd
Laten we maar aannemen dat Dott toch haar stem heeft gewijzigd naar RP.
Ze zei dat als iedereen opeens haar stem ging wijzigen ze dan naar RP ging. Maar het klonk niet zeker? Maar dan staat het zoals sann zegt 7-5
Oud 30-08-2010, 14:46
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Rode Panda
1. Queasy
2. Archont
3. Lucky Luciano
4. Toddish
5. Sudoku.
6. Absinthe

Queasy
1. Rode Panda

Dingaantouwtje
1. Furby Feeder

Dott
1. Dingaantouwtje
2. Daboman
3. Sherlock
4. QQX999
5. Sann (stem gewijzigd, stemde eerste Rode Panda)

Heksjuh
1. Mr.Mark

Furby Feeder
1. Wammus

Toddish
1. Heksjuh

Daboman
1. Dott?

Ik neem aan dat Dott nog wel laat weten of ze haar stem definitief gewijzigd heeft.
Alleen timveen heeft nu volgens mij zijn stem nog niet doorgegeven.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 30-08-2010, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Sann of Wammus dan?
Ik wil het wel doen, maar donderdag, vrijdag en zaterdag ben ik te weinig online om ze die dagen te kunnen maken!
Oud 30-08-2010, 14:57
Verwijderd
Defintieve stemlijst hangronde 1:

Rode Panda

Queasy
Archont
Lucky Luciano
Toddish*
Sann*
Sudoku
Dott

Queasy
Rode Panda

Dingaantouwtje

Furby Feeder

Dott

Dingaantouwtje
Daboman
Sherlock
QQX999
Sann

Heksjuh
Mr.Mark

Dabomann
Dott

Furby Feeder
Wammus

Toddish
Heksjuh

* = niet zeker

Niet gestemd/niet doorgegeven:
timveen* (niks van gehoord)
Absinthe (aangegeven dat ze niet gestemd heeft)

Opgehangen: Rode Panda
---
Citaat:
Als iedereen opeens op mij gaat stemmen dat verander in mijn stem naar rode panda... iets met zelfbehoud
Dit lijkt mij toch een behoorlijk duidelijke stemwissel.

Edit: zie nu dat heksjuh ook een stemlijstje heeft gemaakt. Ik vind 't allemaal prima, maar het lijkt me wel het handigst als er 1 iemand lijstjes bijhoudt, wie is me om het even

Laatst gewijzigd op 02-09-2010 om 22:28.
Oud 30-08-2010, 19:30
Verwijderd
Niet om het een of ander, maar het zou wel fijn zijn als die timveen ook een beetje mee zou spelen.

Citaat:
wat leuk dit spel! cool!
Ik wil misschien ook wel mee doen als dat mag.
Hoewel we dit misschien niet als definitieve "ik doe mee post" hadden moeten beschouwen.
Oud 30-08-2010, 19:36
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ik post alvast de uitslag, het verhaal komt er nog aan!

Om het toch een beetje spannend te maken...


Tatataata....

Degene die opgehangen is, is geworden.. :

Deelnemers

1.Sherlock
2.QQX999
3.Dott
4.Daboman
5.Rode Panda (weerwolf)
6.Mr.Mark
7.Sudoku.
8.Wammus
9.Sann
10.Toddish
11.Archont
12.Absinthe
13.Dingaantouwtje
14.Queasy
15.timveen
16.Lucky Luciano
17.Furby feeder
18.heksjuh

Blauw = Opgehangen
Rood = Opgegeten

Een weerwolf! Dat gebeurt niet vaak in de eerste ronde.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 30-08-2010, 19:36
Verwijderd
Mijn stem naar Dott , niet zo gek om mijn eigen te redden.
Oud 30-08-2010, 19:37
Verwijderd
Ah ok, dan mogen jullie nu vertellen wat de neuk er zo verkeerd is aan mijn manier van spelen als het neerkomt op het WW-spel.

Het slaat echt nergens op.
Oud 30-08-2010, 19:42
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ik post alvast de uitslag, het verhaal komt er nog aan!

Om het toch een beetje spannend te maken...


Tatataata....

Degene die opgehangen is, is geworden.. :
Krijgen we ook nog te zien wat iedereen voor stem heeft doorgegeven via pm?
En heeft timveen ook gestemd?
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 30-08-2010, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Krijgen we ook nog te zien wat iedereen voor stem heeft doorgegeven via pm?
En heeft timveen ook gestemd?
Daar worden, logischerwijs, geen uitspraken over gedaan. Wolven hebben geen stem, dus dan zou gelijk duidelijk zijn wie de wolven zouden zijn... De verrader stemt wss anders dan hij/zij zegt, dat zou dan ook gelijk duidelijk zijn. Voor de heks geldt hetzelfde. Weinig lol in het spel dan Daarom zijn de stemlijsten zo belangrijk, is er een andere uitslag dan op basis van de stemlijsten zou moeten, weet je dus dat er ergens gelogen is, truc is dan te achterhalen waar precies gelogen is. Maar met de stemlijsten kan ontzettend gekloot worden, dus vertrouw er vooral niet blind op en hou je oren en ogen open. Lees anders wat oude spellen na/terug .

OT: wat een geluk! heul fijn.

@Panda: je bent vooral heel onvoorspelbaar, weinig concrete theoriën en vooral heel veel onnozel vingergewijs. Verder lijkt me dit iets voor na het spel/pm, en niet tijdens het spel zelf.
Oud 30-08-2010, 19:48
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Daar worden, logischerwijs, geen uitspraken over gedaan. Wolven hebben geen stem, dus dan zou gelijk duidelijk zijn wie de wolven zouden zijn... De verrader stemt wss anders dan hij/zij zegt, dat zou dan ook gelijk duidelijk zijn. Voor de heks geldt hetzelfde. Weinig lol in het spel dan Daarom zijn de stemlijsten zo belangrijk, is er een andere uitslag dan op basis van de stemlijsten zou moeten, weet je dus dat er ergens gelogen is, truc is dan te achterhalen waar precies gelogen is. Maar met de stemlijsten kan ontzettend gekloot worden, dus vertrouw er vooral niet blind op en hou je oren en ogen open. Lees anders wat oude spellen na/terug .
Oké, sorry.
Ik meende dat we dat kregen te zien na het lezen van vorige wwspel topics.
Prima zo dus
En die vraag over timveen hoeft dan ook niet beantwoord te worden.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 30-08-2010, 19:48
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
OT: wat een geluk! heul fijn.
Inderdaad .

Kan je van nieuwelingen trouwens echt geniale theorieën verwachten dan? Ik denk ook wel het een en ander, en je kan zoveel opmerkingen van mensen hier op heel veel manieren als verdacht beschouwen, maar ik zeg er eigenlijk expres nog maar niets over, omdat ik het spel niet goed ken, en niet om knullige uitspraken veroordeeld wil worden . Het lijkt me logisch dat nieuwelingen de kat een beetje uit de boom kijken toch?
__________________
In omnia paratus
Oud 30-08-2010, 19:50
Verwijderd
Oei ik ben onvoorspelbaar en breng wat verwarring in een spel, ga janken mensen.
Dus voortaan als ik een WW-spel wil beginnen gaat men maar meteen eerst op mij stemmen want boe-freaking-hoe we zijn het niet eens met zijn manier van spelen.

Tief toch een eind op, dit is wel heel kinderachtig.

Sowieso heb ik maar 1 keer het ww-spel gedaan, dit zal wel de laatste keer zijn want er zijn blijkbaar ongeschreven regels over hoe je moet spelen.

Niks onnozel vingergewijs, dat is hoe jij het ziet.
Oud 30-08-2010, 19:50
Verwijderd
Nja, het kan indd verkeerd voor je uitpakken als je iets héél knulligs zegt. Maar over het algemeen geldt: liever een theorie die een beetje knullig is/niet blijkt te kloppen dan geen inbreng hebben. Stille spelers, of spelers die inhoudelijk posten worden niet echt gewaardeerd . Dus als er dingen zijn die je opvallen, deel ze dan gewoon
Oud 30-08-2010, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Oei ik ben onvoorspelbaar en breng wat verwarring in een spel, ga janken mensen.
Dus voortaan als ik een WW-spel wil beginnen gaat men maar meteen eerst op mij stemmen want boe-freaking-hoe we zijn het niet eens met zijn manier van spelen.

Tief toch een eind op, dit is wel heel kinderachtig.

Sowieso heb ik maar 1 keer het ww-spel gedaan, dit zal wel de laatste keer zijn want er zijn blijkbaar ongeschreven regels over hoe je moet spelen.

Niks onnozel vingergewijs, dat is hoe jij het ziet.
Doe niet zo kinderachtig. Iemand moet er het eerst uit. Dat was jij. En ik snap dat het kut is, aangezien je weerwolf was en all. Maar dat is het spel. En jij wilde een reden, die geef ik. Als ie je niet aanstaat, heel jammer.

Ik stel voor dat we verder via pm communiceren, of na het spel. Dode spelers mogen niet meer dan 1 post maken.
Oud 30-08-2010, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Doe niet zo kinderachtig. Iemand moet er het eerst uit. Dat ben jij. En ik snap dat het kut is, aangezien je weerwolf was en all. Maar dat is het spel. En jij wilde een reden, die geef ik. Als ie je niet aanstaat, heel jammer.

Ik stel voor dat we verder via pm communiceren, of na het spel. Dode spelers mogen niet meer dan 1 post maken.
Mens lees, niks kinderachtig:

Ik vind dit spel gewoonweg leuk om te doen en nu lees ik:

Wij stemmen RP eruit in de eerste ronde omdat hij vervelend speelt.


Wat zegt dit over de volgende keer? Precies , ik kom niet eens een dag verder en dat ja vind ik dus dik kak. Achtelijk vooral.

Laatst gewijzigd op 30-08-2010 om 20:09.
Oud 30-08-2010, 19:59
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Kijk eens aan! Zo snel heb ik het nog nooit meegemaakt!
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 30-08-2010, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Mens lees, niks kinderachtig:

Ik vind dit spel gewoonweg leuk om te doen en nu lees ik:

Wij stemmen RP eruit in de eerste ronde omdat hij vervelend speelt.


Wat zegt dit over de volgende keer? Precies , ik kom niet eens een dag verder en dat ja vind ik dus dik kak. Achtelijk vooral.
Gewoon gaan saboteren in het vervolg.
Oud 30-08-2010, 20:18
Verwijderd
Rode panda je kan ook overdreven reageren.
Maar dit is echt tof, dat er een weerwolf meteen uit is
Oud 30-08-2010, 20:20
Verwijderd
ik wacht wel tot dit voorbij is, pak die andere 2 maar snel
Oud 30-08-2010, 20:22
Verwijderd
Morgen ben ik trouwens alleen via mobiel even in het wwspel.
Maargoed theorieën ofwat post ik de avond na de uitslag.
Oud 30-08-2010, 20:29
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik weet alleen dat ik maar eens goed moet kijken naar de mensen die op Dott stemden..
Want ja, stemmen op je fellow-weerwolf is natuurlijk niet handig
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 30-08-2010, 20:32
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
hahaha, omg, dat had ik niet verwacht.
Ik had idd mn stem gewijzigd uit lijfsbehoud.
Meteen een wolf, dat is dan wel super ^^
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 30-08-2010, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Ik weet alleen dat ik maar eens goed moet kijken naar de mensen die op Dott stemden..
Want ja, stemmen op je fellow-weerwolf is natuurlijk niet handig
Zoals je zegt inderdaad.
Daarom facepalmde ik mijzelf een beetje. Ik kwam heel leuk met een theorie dat allemaal op rode panda gaan staan misschien geen zin had. Ik bleef zelf op rode panda, maar de wolven konden heel makkelijk zeggen oh wij gaan naar dott, en zo mensen met zich meekrijgen.
Oud 30-08-2010, 20:59
Verwijderd
Dat zou inderdaad goed kunnen. Wat ook goed zou kunnen is dat er wél een wolf onder panda is gaan staan, het was wel redelijk duidelijk dat hij er uit zou vliegen en zo is er later in het spel het argument: "natuurlijk ben ik geen wolf! Alsof ik dan op panda zou stemmen " Het kan ook nog dat er een wolf zogenaamd random gestemd heeft, als je in je eentje onder iemand staat kan nooit uit stemlijstjes blijken dat je niet gestemd hebt.

Maar 'vluchten' onder Dott is indd een plausibele theorie, maar of het dan stom is dat we het zo gedaan hebben? Later in het spel blijken de lijstjes wellicht nog nuttig .

Mweh, m.a.w. ik hou iedereen in de gaten .
Oud 30-08-2010, 21:03
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik ben met Sann voor nu, eerst maar eens kijken wat de puppy's uitvreten deze nacht.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 30-08-2010, 21:03
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Het maakt het wel erg logisch hè.
En wie wilde het nou wat spannender maken?
Jij Sann! Je ging op Dott stemmen omdat het anders zo duidelijk was dat RP eruit ging. Dat maakt jou het meest verdacht bij mij
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 30-08-2010, 21:05
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
En natuurlijk wil je de aandacht van dit overduidelijke feit halen Sann!

Muahahahaha
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 30-08-2010, 21:13
Verwijderd
Tuurlijk, want als ik wolf was zou ik nog even lekker extra aandacht op mijn medewolf vestigen door posts als deze:

Citaat:
Aangezien je de eerste rond toch niks weet, en omdat hij voor grote kans op spelbederf zorgt, stem ik ook Rode Panda. Teksten als "kom laten we de tovenaar of jager ophangen" en Queasy voor wolf uitmaken terwijl ze random stemt maken het dan ook niet beter .

@Mr. Mark het wordt dus dingaantouwtje?
Je moet nog even wat verder leren kijken dan je neus lang is Mark .
Oud 30-08-2010, 21:16
Verwijderd
Ik geloof inderdaad niet dat sann zo stom om dat dán te zeggen.
Tenzij reverse of reserve of weet ik veel theorie is. Maar nee dat geloof ik niet.
Oud 30-08-2010, 21:34
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Tuurlijk, want als ik wolf was zou ik nog even lekker extra aandacht op mijn medewolf vestigen door posts als deze:



Je moet nog even wat verder leren kijken dan je neus lang is Mark .
Mijn neus is inderdaad niet zo heel lang Maar ik houd je in de gaten

Citaat:
Ik geloof inderdaad niet dat sann zo stom om dat dán te zeggen.
Tenzij reverse of reserve of weet ik veel theorie is. Maar nee dat geloof ik niet.
Ik ken iedereen hier ook nog nauwelijks hoor, laat staan dat ik weet hoe ze spelen.
Maar we zullen zien hoe het gaat verder in het spel


Ik strooi alleen maar wat met theoriën. Dat is toch iets goeds?
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 30-08-2010, 21:44
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Jeetje, wij waren al wel blij dat RP eruit ging maar dat hij een wolf blijkt te zijn is natuurlijk helemaal geweldig

Dat de uitslag klopt volgens de stemlijstjes was wel te verwachten in de eerste ronde. Toch geeft het wel een beetje duidelijkheid, denk ik. Het maakt het onwaarschijnlijker (maar uiteraard niet onmogelijk) dat Queasy en Archont wolf zijn, zij zouden wel een groot risico hebben genomen.
__________________
Rationeel & Lorelei
Oud 30-08-2010, 21:44
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:


Ik strooi alleen maar wat met theoriën. Dat is toch iets goeds?
Jawel, maar het is wel leuk als ze gebaseerd zijn op iets
__________________
Rationeel & Lorelei
Oud 30-08-2010, 21:45
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Oh en kan iemand nou eindelijk eens m'n vraag beantwoorden (die Queasy later ook nog een keer gesteld heeft): wanneer kiest een cupido z'n geliefden en weten de geliefden wie de cupido is?
__________________
Rationeel & Lorelei
Oud 30-08-2010, 21:48
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Kijk, dat is in ieder geval goed nieuws. Ik vraag me wel een beetje af in hoeverre we nu zouden concluderen dat Queasy in ieder geval geen wolf is. Het moment waarop Rode Panda besloot om op Queasy te stemmen had ik de indruk dat hij al het idee had eraan te zullen gaan. Goed, Rode Panda stemt dus vanuit het idee eraan te zullen gaan. Ik vraag me alleen wel af in hoeverre hij dan reverse, of reverse-reverse iemand zou noemen. Ofwel, zou hij juist een medewolf noemen of niet? Ik denk het niet eigenlijk, want dat zou wel heel veel risico met zich meenemen voor ronde 1. Vanuit dit idee denk ik dat de kans dat Queasy onschuldig is, vrij groot is.

@furby feeder: volgens mij gebeurde dat altijd in hangronde 1, met als deadline de stem-deadline. Zal nu wel hetzelfde zijn dan.

EDIT: nog een 2e @furby feeder: qua Queasy zaten we dus al op 1 lijn, maar waarom is Archont dan minder waarschijnlijk als wolf?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 30-08-2010 om 21:53.
Oud 30-08-2010, 21:55
Verwijderd
Omg, hahahaha Wat een briljante uitslag

Ik moet overigens wel even iets bekennen... Ik ben vergeten te stemmen Dus mochten de lijstjes inderdaad later nog wat opleveren; mijn stem is ongeldig
Oud 30-08-2010, 21:59
Verwijderd
Wutt dan was het dus gelijkspel en moet er onder dott wel nog een wolf staan als ik het goed heb?
Oud 30-08-2010, 22:00
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Wutt dan was het dus gelijkspel en moet er onder dott en rp wel nog een wolf staan als ik het goed heb?
Of de verrader en/of heks staat apart en heeft lopen fucken.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 30-08-2010, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Of de verrader en/of heks staat apart en heeft lopen fucken.
Ja dat kan inderdaad altijd, maargoed dan kun je dus nooit naar de stemlijsten kijken, en je moet iets. Ik vraag me altijd sterk af of een heks/verrader echt loopt te fucken de 1e ronde
Oud 30-08-2010, 22:01
Verwijderd
Voor zover ik kan zien was het dan geen gelijkspel hoor... Tenzij je je eigen stem al niet meerekent omdat je wolf bent Het is toch zes tegen vijf? Of nou ja, zes tegen zes met RP erbij, maar die was wolf.
Oud 30-08-2010, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Wutt dan was het dus gelijkspel en moet er onder dott wel nog een wolf staan als ik het goed heb?
6-5. Check even het stemlijstje, die heb ik gelijk aangepast
Oud 30-08-2010, 22:05
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ja dat kan inderdaad altijd, maargoed dan kun je dus nooit naar de stemlijsten kijken, en je moet iets. Ik vraag me altijd sterk af of een heks/verrader echt loopt te fucken de 1e ronde
Zou jij dat doen? Nu ik er zo over nadenk trouwens, de verrader heeft natuurlijk alle redenen om op Dott te stemmen (tenzij Dott ook een wolf is), maar de heks weet niet wie de wolven zijn. Voor de heks is gelijkspel het hoogst haalbare denk ik, zodat die in ieder geval weet dat de wolven mogen kiezen. De kans dat er dan een wolf hangt is veel kleiner.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 30-08-2010, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Voor zover ik kan zien was het dan geen gelijkspel hoor... Tenzij je je eigen stem al niet meerekent omdat je wolf bent Het is toch zes tegen vijf? Of nou ja, zes tegen zes met RP erbij, maar die was wolf.
Nah mijn stem telt niet, was al dood toen ik die veranderde.

Pak snel die wolven!
Oud 30-08-2010, 22:06
Verwijderd
Pff, je stem telde sowieso niet, faalwolf

En daarnaast post je veel te veel na je dood
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #86
Geel
500 17-06-2011 18:21
De Kantine Weerwolfspel #82
Dott
500 21-01-2011 11:28
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44.