Oud 16-08-2007, 17:28
Verwijderd
Gaat het hierbij om mijn vriend die met een lerares zoent? Of gaat het om een gewone vriendschap?
Advertentie
Oud 17-08-2007, 00:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik denk een gewone vriendschap
ik zou haar denk ik vragen of ze zeker was van deze keuze, of het wel vrijwillig was, en haar vertellen dat ik het niet verstandig vind.

Stel, je vriendje/vriendinnetje wil een tijdje geen sexueel contact meer, maar wel nog de affectie, en de relatie. zou je je zorgen gaan maken dat ze een andere sexbuddy had, of zou je hem/haar van de keuze af proberen te brengen, of iets anders?
Oud 17-08-2007, 01:29
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik zou heel benieuwd zijn naar zijn reden, maar ik zou zijn keuze wel accepteren en respecteren. Tenminste, als ik verder geen reden had om hem te verdenken van vreemdgaan dan!

Stel dat je in de rij staat bij de Appie. De mevrouw vóór je laat expres 2 flessen wijn in haar winkelwagen liggen en het kassameisje ziet dit niet. Wat doe je?
__________________
En dat meen ik!
Oud 17-08-2007, 01:31
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
niks, ik kijk op mijn mobiel en zucht ongeduldig omdat ik over tien minuten weer op school moet zijn.

Een grote, brede man komt achter het station op je af en laat je 200 euro zien, terwijl hij vraagt of je hem ergens mee zou kunnen helpen. wat doe je? (is mij serieus gebeurd )
Oud 17-08-2007, 01:50
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
OmG!
Gillen en hard wegrennen?
Nee, mij kennende zou ik glimlachend "nee, liever niet" zeggen en rustig weglopen.

Stel dat jij en je vriendinnen melig zitten te doen in de Mac en dat jullie misschien 'n beetje luidruchtig zijn. Opeens gooit 'n meisje aan het tafeltje tegenover jullie 'n plakje augurk met ketchup vol in je gezicht. Hoe reageer je?
__________________
En dat meen ik!
Oud 17-08-2007, 04:07
Verwijderd
Nouja, ten eerste kom ik nooit in 'de Mac' en ten tweede doen ik en mijn vrienden zelden tot nooit luidruchtig in openbare plaatsen. Maar aangezien dit een fictieve situatie is - eigenlijk lijkt het me héél stoer om dan die augurk van je wang te plukken, 'm op te eten, je gezicht dan heel kalm met een servetje schoon te maken en dan heel vriendelijk te glimlachen naar dat meisje. Terwijl je zo'n gebaar doet je hand, alsof je saluteert/je pet aantikt.

Misschien zou ik dat ook wel doen, alleen denk ik van niet, want wie weet zit er AIDS aan ofzo. Of is 'ie op de grond gevallen. Maar dat staat in de McDonalds gelijk aan AIDS dus eh.

Wat zou je doen als je thuiskomt en je vriend(in) daar een verschrikkelijk zoetsappig ende uitgebreid romantisch etentje heeft klaargemaakt, compleet met gedimd licht, een tafeltje voor twee in 't midden van de kamer, drie miljoen brandende kaarsen, zwoele muziek, een driegangenmenu, etc.. Maar je komt net van de snackbar/Febo/McDonalds/Maoz alwaar je je met wat mensen van school/werk/sport/whatever compleet hebt volgestopt? Waardoor je nu dus echt ab-so-luut geen honger hebt?
Oud 17-08-2007, 11:19
Verwijderd
Ik zou andere muziek opzetten, en zeggen dat ik niet zo'n honger meer heb maar dat ik nog wel wil proeven.

Wat zou je doen als een vrouw van een jaar of 25 met een blaffende hond om half 12 aanbelt en vraagt of ze even mag bellen?
Oud 17-08-2007, 12:29
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik doe open om half 12.. Stél dat ik dat wel zou doen, dan zeg ik dat ik geen vaste telefoon heb (wat ook zo is) en de batterij van m'n mobiel leeg is. Ben veel te bang dat ze er met m'n mobiel vandoor rent.

Stel dat je in de nachttrein naar Polen ligt te slapen en plots wakker schrikt, omdat er iemand over je heen staat gebogen, kennelijk met de bedoeling om iets van je te jatten. Wat doe je?
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 17-08-2007, 12:36
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
ineenkeer BOE! schreeuwen zodat hij zich kapot schrikt en wegrent.

wat zou je doen als een leraar/lerares van je zegt dat hij/zij verliefd op je is?
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 17-08-2007, 14:32
Verwijderd
rood worden en stotterend zeggen "ehm... ja... ik niet op jou"
later zou ik er nog wel op terugkomen en zeggen dat als ik ooit, ooit OOIT nog zoiets hoor van die persoon, dat ik naar een meerdere toe zal stappen en maatregelen zal nemen.

wat zou je doen als je op een festival loopt en je ziet iemand ergens aan de kant van de weg liggen in een plas kots?
Oud 17-08-2007, 14:39
Verwijderd
Niets. Tenzij ik die persoon ken ofzo, maar voor de rest: laat maar liggen. Wanneer je iedere kotser zou moeten helpen, was je wel even bezig


Wat zou je doen als je naar een festival gaat en jouw favoriete band speelt tegelijkertijd met de favoriete band van iedereen waarmee je samen bent?
Oud 17-08-2007, 14:44
Verwijderd
alleen gaan, no question about it. tenzij ik die band al 800 keer heb gezien en de andere band nooit en die ook wel leuk vind.

wat zou je doen als je de verjaardag van je beste vriendinnetje bent vergeten? een dag later kom je er achter dat ze dus gister jarig was. je hebt haar zelfs aan de telefoon gehad en er niks over gezegd.
Oud 17-08-2007, 15:50
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Een kaart sturen met 'oeps vergeten'erop. Ik vergeet dat soort dingen toch altijd dus van mij zijn ze het gewend.

Als je partner een transsexueel blijkt te zijn?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 17-08-2007, 16:41
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik zou me doodschrikken

Als je partner echt vréselijk is in bed?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-08-2007, 16:48
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Tips geven natuurlijk. Je bent nooit te oud om te leren toch?
niet dat mijn Vlindertjuh dat nodig heeft hoor


Als je bier op is?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 17-08-2007, 16:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Halen, als ik er zin in heb.

Als iemand je onbedoelt vreselijk kwetst?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-08-2007, 16:51
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Hem/haar een nekschot geven.

Als je iemand tegenkomt die denkt dat Yoda iets is wat je bij de Chinees haalt?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 17-08-2007, 17:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hem uitnodigen mij te trakteren op een etentje bij de chinees en dan in het speciaal yoda.

wat zou je doen als de nieuwe vrouw van je vader vindt dat het jouw schuld is dat je geen kinderen hebt en je het leven zuur probeert te maken, met als gevolg dat je niet meer fijn bij je vader op bezoek kunt?
Oud 17-08-2007, 18:49
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 17-08-2007 @ 17:10 :

wat zou je doen als de nieuwe vrouw van je vader vindt dat het jouw schuld is dat je geen kinderen hebt en je het leven zuur probeert te maken, met als gevolg dat je niet meer fijn bij je vader op bezoek kunt?
Ik vind mezelf sowieso te jong voor kinderen..
En mijn vader heeft geen nieuwe vrouw, dus...


Wat zou je doen als Darth Vader je zou uitdagen voor een duel met het lichtzwaard?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 17-08-2007, 18:52
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Het duel aangaan en natuurlijk zwaar winnen

Wat zou je doen als je nog maar een dag te leven hebt?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 17-08-2007, 18:55
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
vlindertjuh schreef op 17-08-2007 @ 18:52 :

Wat zou je doen als je nog maar een dag te leven hebt?
Sex hebben met twee (of meerdere) vrouwen tegelijk.

Wat zou je doen als je vriendin een ontzettende chaoot is die de hele tijd alles kwijt is?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 17-08-2007, 19:51
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Das haar probleem . Ik zou er om kunnen lachen en in ieder geval niet zo snel iets (waardevols) uitlenen aan haar.

Wat zou je doen als je op straat 'n portemonnee zag liggen?
__________________
En dat meen ik!
Oud 17-08-2007, 19:53
Verwijderd
Erin kijken, een half uur bij me houden en dan uit schuldgevoel naar de politie brengen, of de houder zelf opbellen

Wat zou je doen wanneer iedereen denkt dat je iets hebt met je beste vriend? (Je ouders kopen zelfs souvenirs voor 'het vriendje')
Oud 17-08-2007, 19:57
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 17-08-2007 @ 19:53 :
Erin kijken, een half uur bij me houden en dan uit schuldgevoel naar de politie brengen, of de houder zelf opbellen

Wat zou je doen wanneer iedereen denkt dat je iets hebt met je beste vriend? (Je ouders kopen zelfs souvenirs voor 'het vriendje')
Ze vertellen dat ik geen homo ben. En als dat het geval zou zijn met een beste vriendin, even duidelijk uitleggen dat er geen liefdesrelatie is (meegemaakt).

Wat zou je doen als je nog heel vaak met de bus ergens heen moest, maar je ov nog niet geldig is?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 17-08-2007, 19:59
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 17-08-2007 @ 19:57 :
Ze vertellen dat ik geen homo ben. En als dat het geval zou zijn met een beste vriendin, even duidelijk uitleggen dat er geen liefdesrelatie is (meegemaakt).

Wat zou je doen als je nog heel vaak met de bus ergens heen moest, maar je ov nog niet geldig is?
Ja topdrop gewoon je ov van september alvast laten zien


Wat zou je doen wanneer iemand die je nauwelijks kent je vertelt dat hij zelfmoord wil plegen?
Oud 17-08-2007, 20:01
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik was inspiratieloos ja
Citaat:
Lisaaah schreef op 17-08-2007 @ 19:59 :
Ja topdrop gewoon je ov van september alvast laten zien


Wat zou je doen wanneer iemand die je nauwelijks kent je vertelt dat hij zelfmoord wil plegen?
Ik zou proberen die persoon eruit te praten. Misschien iemand erbij halen om te helpen.

Wat zou je doen als je verdwaalt in een land waar je de taal niet spreekt (China oid)?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan

Laatst gewijzigd op 17-08-2007 om 21:02.
Oud 17-08-2007, 21:03
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Shit, nu doe ik het weer. Wil ik antwoorden druk ik op wijzig.
Een woordenboek nemen van de taal, als ik daar wijs uit kan. Anders mijn beste engels gebruiken om te communiceren. Als dat niet lukt; uitbeelden.

Je bent in de stad geweest. Je hebt geen telefoon bij je. Voordat je op de fiets wil stappen, op de terug weg naar huis kom je er achter dat je je sleutel niet meer kan vinden. Het is een gloed nieuwe fiets. Wat doe je?
Oud 17-08-2007, 21:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Whoohoo!! Ik heb een door Missy gewijzigd bericht
Citaat:
Missy schreef op 17-08-2007 @ 21:03 :
Shit, nu doe ik het weer. Wil ik antwoorden druk ik op wijzig.
Een woordenboek nemen van de taal, als ik daar wijs uit kan. Anders mijn beste engels gebruiken om te communiceren. Als dat niet lukt; uitbeelden.

Je bent in de stad geweest. Je hebt geen telefoon bij je. Voordat je op de fiets wil stappen, op de terug weg naar huis kom je er achter dat je je sleutel niet meer kan vinden. Het is een gloed nieuwe fiets. Wat doe je?
Als er een goed slot op zit en ik ben er vrij zeker van dat ik m daar kan laten staan, zou ik een bus/tram/trein pakken naar huis. Zo niet, dan zou ik een telefooncel zoeken en naar huis bellen. Bij geen telefooncel zou ik een restaurant/bar/cafe inlopen en aan de bar vragen of ik even mag bellen.

Je ziet een oma in een rolator de sloot inrijden. Verder is er niemand in de directe omgeving. Wat doe je?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 17-08-2007, 21:10
Verwijderd
Haar helpen

Je hebt een dvd aan een vriendin uitgeleend, twee jaar geleden, die dvd is belangrijk want je staat zelf erop (een voorstelling) en het is de enige die je hebt. Je hebt er al minimaal 10 keer voor gevraagd. Buiten dat gedoe met de dvd zijn jullie goede vriendinnen, zien elkaar alleen niet erg vaak. Hoe krijg je dat ding terug?
Oud 17-08-2007, 21:28
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 17-08-2007 @ 21:10 :
Haar helpen

Je hebt een dvd aan een vriendin uitgeleend, twee jaar geleden, die dvd is belangrijk want je staat zelf erop (een voorstelling) en het is de enige die je hebt. Je hebt er al minimaal 10 keer voor gevraagd. Buiten dat gedoe met de dvd zijn jullie goede vriendinnen, zien elkaar alleen niet erg vaak. Hoe krijg je dat ding terug?
Als je een keer bij haar thuis bent erop staan (figuurlijk) dat je hem terugkrijgt. En gewoon zeggen dat je het huis niet uitgaat voor je hem terug hebt. Want kom op, 2 jaar. Of je roept mij erbij. Dan kan ik die dvd ook meteen bekijken

Een vriend van je heeft een hond die zo verschrikkelijk stinkt, dat als je bij hem thuiskomt je er misselijk van wordt. Hij nodigt je uit. Wat doe je? (Als in, dit overkomt mij nu Hij wil nu gaan pokeren bij hem thuis )
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 17-08-2007, 21:28
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Gewoon zeggen dat hij zijn hond moet wassen, anders gaat het feest niet door. Als hij weigert toch komen; het went vast.

Je moet een vriend bellen, maar je weet zijn nummer niet en het staat ook niet in het telefoonboek. Daarom bel je een andere vriend, waarvan je hoopt dat die het nummer heeft. Die heeft het echter niet, maar hij heeft wel het nummer van iemand waarvan hij denkt dat die het nummer van die vriend heeft. Dus jij die jongen bellen. En die heeft inderdaad het nummer. Je toetst het nummer in, en inderdaad, nadat de telefoon drie keer is overgegaan krijg je die vriend van je aan de telefoon. Wat doe je?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 17-08-2007, 21:31
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 17-08-2007 @ 21:28 :
Als je een keer bij haar thuis bent erop staan (figuurlijk) dat je hem terugkrijgt. En gewoon zeggen dat je het huis niet uitgaat voor je hem terug hebt. Want kom op, 2 jaar. Of je roept mij erbij. Dan kan ik die dvd ook meteen bekijken

Een vriend van je heeft een hond die zo verschrikkelijk stinkt, dat als je bij hem thuiskomt je er misselijk van wordt. Hij nodigt je uit. Wat doe je? (Als in, dit overkomt mij nu Hij wil nu gaan pokeren bij hem thuis )
ja maar ze is hem kwijt ergens in dr huis

ik zou zeggen dat ik zo snel moet niezen van zijn hond (niet zeggen allergisch, want dat is liegen) en dat het dan niet zo handig is. Zo zeg je een beetje de waarheid, maar ook niet echt beledigend ofzo

Wat zou je doen als je met 4 man en bagage in een klein autootje moet, gedurende 4 uur? Hou je dat vol? Bedenk je er iets op? Neem je minder mee? Hou je gewoon 4 uur lang je adem in?
Oud 17-08-2007, 21:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Verwijderen die troep!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-08-2007, 00:33
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Hoe zou jij reageren als de persoon boven je vergeten heeft een nieuwe stelling te posten?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 19-08-2007, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 19-08-2007 @ 00:33 :
Hoe zou jij reageren als de persoon boven je vergeten heeft een nieuwe stelling te posten?
Opmerken dat daarboven twee onbeantwoorde stellingen zijn.

Wat zou je doen als er drie onbeantwoorde stellingen zouden zijn?
Oud 19-08-2007, 00:56
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
zelfmoord plegen

wat zou je doen als er een woonwagenkamp zou worden opgezet, precies naast je huis?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 19-08-2007, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 19-08-2007 @ 00:56 :
wat zou je doen als er een woonwagenkamp zou worden opgezet, precies naast je huis?
Vragen bij wie ik goedkoop heroine kan halen

Wat zou je doen als een woonwagenkamp bewoner voor je deur staat en hem in wil schoppen omdat hij denkt dat jij en hij nog een zakelijk meningsverschil hebben op te lossen?
Oud 19-08-2007, 01:13
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Mijn zwaard van de muur af halen en hem daarmee proberen te overtuigen mijn deur met rust te laten. (door zijn benen af te hakken zodat hij mijn deur in ieder geval niet kan intrappen)

Wat zou jij doen als de politie je een bon geeft wegens te hard rijden?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 19-08-2007, 01:15
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 19-08-2007 @ 01:13 :
Mijn zwaard van de muur af halen en hem daarmee proberen te overtuigen mijn deur met rust te laten. (door zijn benen af te hakken zodat hij mijn deur in ieder geval niet kan intrappen)

Wat zou jij doen als de politie je een bon geeft wegens te hard rijden?
Blij zijn dat hij niet naar mn rijbewijs vroeg die ik nog niet heb.

Wat zou je doen als je motor afslaat op de treinrails en er komt een trein aan?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 19-08-2007, 01:16
Verwijderd
Ik gok dat de politie mij dan wel voor heel wat meer aanpakt, zoals rijden zonder rijbewijs Dus ik zou het niet zover laten komen en snel wegrijden.

Wat zou je doen als je twee kinderen met een pijl en boog zag spelen, waarbij de een de ander een appeltje van het hoofd probeerd te schieten?
Oud 19-08-2007, 01:19
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
topdrop: uitstappen en van het spoor af gaan, auto is toch van ons mam.

gauloises: tegen dat kind met de boog zeggen dat ie het beste net iets ónder het appeltje kan mikken, dan is het altijd raak


wat zou jij doen als een verdacht uitziende Marokkaan vraagt of je een tientje kan wisselen?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 19-08-2007, 01:22
Verwijderd


Zou ik wel doen, verwacht geen problemen

Wat zou je doen als je een man met een grote zak vol jonge katjes zag die hij met een grote steen eraan van een brug in het water gooit?
Oud 19-08-2007, 01:24
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Die man in elkaar trappen en daarna de katjes redden

Wat zou je doen als je erachter komt dat jouw vriend/vriendin is vreemdgegaan?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 19-08-2007, 01:27
Verwijderd
Doet ze niet

Wat zou je doen als er een louch figuur je aanbied even een eindje te gaan rijden met zn nieuwe hummer die verdacht naar wiet stinkt?
Oud 19-08-2007, 01:38
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
hem neerslaan en zijn hummer jatten

Wat zou je doen als je een brief zou krijgen dat ze meer troepen nodig hebben als kanonnenvoer in Irak, en dat ze daarom de dienstplicht weer hebben ingevoerd, en dat jij daarom in dienst moet, en dus naar Irak moet.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 19-08-2007, 01:42
Verwijderd
In het verzet gaan, viva la revolution

Wat zou jij doen als een zielig studentje voor de supermarkt je zou vragen om hem of haar 5 euro te geven omdat hij of zij anders honger zou moeten lijden, omdat al het geld helaas al is opgemaakt aan drank?
Oud 19-08-2007, 04:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-08-2007 @ 01:42 :
In het verzet gaan, viva la revolution

Wat zou jij doen als een zielig studentje voor de supermarkt je zou vragen om hem of haar 5 euro te geven omdat hij of zij anders honger zou moeten lijden, omdat al het geld helaas al is opgemaakt aan drank?
Ik zou zeggen dat hij dan pech heeft en maar bij zijn ouders aan moet kloppen. Ik geef niet zomaar geld weg aan onbekenden, want ik houd niet van de gedachte dat mijn geld misschien uitgegeven gaat worden bij de McDonald's ofzo.

Wat zou je doen als je een gast tegen komt op straat die je een fiets wil verkopen, en toevallig is het de fiets die een dag geleden van je gejat is?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-08-2007, 04:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-08-2007 @ 01:27 :
Doet ze niet
Want alle andere situaties in dit topic maken we allemaal dagelijks mee.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-08-2007, 11:54
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zou zeggen dat dat mijn eigen fiets is die gejat was, en dat ik hem ga aangeven bij de politie, om maar eens realistisch te zijn.

... Maar anders zou ik hem in zijn ogen prikken/in zijn kruis schopppen en er vandoor gaan met mijn fiets.

Wat zou je doen als je op een dag wakker wordt in het ziekenhuis en je opa, waarvan je altijd dacht dat hij dood was, naast je bed staat en je zegt dat je al 13 jaar in coma hebt gelegen?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 20-08-2007, 23:04
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Voortaan minder drinken...

Wat zou jij doen als er morgen wordt besloten dat Nederland communistisch wordt?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hoe zou jij reageren bij bijv. neuscorrectie?
Rysair
47 11-01-2011 21:36
Liefde & Relatie Hoe zou jij reageren als je vriend(in) vertelt dat die op het andere geslacht valt?
Missy
41 04-08-2006 10:24
Liefde & Relatie hoe zou jij reageren?
Verwijderd
17 11-11-2004 16:08
Liefde & Relatie "ik hou meer van jou dan jij van mij", hoe zou jij reageren?
miss kittie
46 22-09-2003 16:11
Psychologie wat zet mensen hier toe aan, en hoe zou je reageren?
Fantôme
22 03-08-2003 16:03
Psychologie hoe zou jij reageren
Boer_kameeL
16 20-11-2002 08:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02.