Oud 02-05-2014, 12:44
Verwijderd






Wat denken jullie dat er gaat gebeuren?

Derde wereld oorlog?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2014, 15:22
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Niet zo veel, net als in syrie, niemand geeft een fuck als ze maar gas en olie blijven sturen
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 15:22
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
En alleen mensen doodmaken met conventionele wapens natuurlijk.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 16:46
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Lijkt me niet dat er veel mensen baat hebben bij een escalatie van het conflict tot een "wereldoorlog."
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 16:57
Verwijderd
Ik heb al een brief uitgetypt aan kamaraad Putin waarin ik uitleg dat mijn dorp zich graag bij Rusland wilt aansluiten, just in case.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me niet dat er veel mensen baat hebben bij een escalatie van het conflict tot een "wereldoorlog."
Alsof dat een overweging is voor bepaalde partijen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Alsof dat een overweging is voor bepaalde partijen
Dat is vanzelfsprekend het geval.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Dat is vanzelfsprekend het geval.
Ja. Euh. Nee.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 18:58
Verwijderd
Anders hadden de eerste twee wereldoorlogen ook niet kunnen uitgroeien tot een wereldoorlog. Het hangt er maar net vanaf wat voor idioten aan het roer staan.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2014, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Anders hadden de eerste twee wereldoorlogen ook niet kunnen uitgroeien tot een wereldoorlog. Het hangt er maar net vanaf wat voor idioten aan het roer staan.
Precies
Met citaat reageren
Oud 03-05-2014, 09:14
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Anders hadden de eerste twee wereldoorlogen ook niet kunnen uitgroeien tot een wereldoorlog. Het hangt er maar net vanaf wat voor idioten aan het roer staan.
Het verschil is wellicht dat hoewel Poetin en zijn inner circle heus niet superrationeel zijn, ze ook niet uit zijn op oorlog, i.t.t. Duitsland en Japan in WO2.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2014, 13:23
Verwijderd
Bij WO1 broeide er ook al jaren wat maar toch zorgde een kleine vonk in combinatie met oude allianties ervoor dat een heel continent in chaos werd gestort.

Ik heb meerdere doemscenario's in mijn hoofd. Poetin is helemaal niet gek maar een bijzonder sluw persoon maar hij kan wel vercrazyen als we Rusland in een hoekje blijven drukken. Er zit ook nog een regering, een doema en een bevolking achter die hem op dit moment, voornamelijk vanwege de sancties die het westen heeft opgelegd, onvoorwaardelijk steunt.

Alle ingrediënten voor verdere escalatie zijn er en ik zie ook geen enkele oplossing behalve dan dat zowel Rusland als 'de rest' zijn takken van Oekraïne afhoudt en zich nergens mee bemoeit, waarmee Oekraïne zelf in een jarenlang intern conflict gegooid zal worden.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2014, 17:56
Verwijderd
Het feit dat Putin zelf al aangeeft dat er voor hem geen vreedzamen oplossing meer bestaat geeft al genoeg aan?


^Gisteren
Met citaat reageren
Oud 03-05-2014, 18:00
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Het geeft vooral aan dat Poetin van stoere taal houdt.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2014, 11:22
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Poetin is zeker in staat om op een gegeven moment een finland of oekraïne binnen te vallen, en geheel ongelijk zou hij niet hebben ik ben zelf inmiddels de provocaties van de NATO ook spuugzat.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2014, 12:43
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik vind het apart dat je het tamelijk realistische binnenvallen van de Oekraïne gelijkstelt aan het volkomen onrealistische binnenvallen van Finland.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2014, 05:58
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik vind het apart dat je het tamelijk realistische binnenvallen van de Oekraïne gelijkstelt aan het volkomen onrealistische binnenvallen van Finland.
zou niet de eerste keer zijn anders
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2014, 07:36
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Het zou ook niet de eerste keer zijn dat Duitsland Nederland binnenvalt. Toch is het niet echt een realistisch scenario. De vergelijking met de Oekraïne loopt mank, want:

- Finland is lid van de EU.
- In Finland wonen (bijna) geen Russen.
- Finland is militair sterker dan de Oekraïners.
- Hoewel Finland geen lid is van de NAVO, zal de NAVO het binnenvallen van Finland nooit accepteren.
- In Finland is niets te zoeken, behalve bomen, meren, sauna's en depressie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-05-2014, 11:47
Verwijderd
Die gekke Russen hebben er dus wel wat te zoeken. Depressie.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2014, 18:47
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Het zou ook niet de eerste keer zijn dat Duitsland Nederland binnenvalt. Toch is het niet echt een realistisch scenario. De vergelijking met de Oekraïne loopt mank, want:

- Finland is lid van de EU.
- In Finland wonen (bijna) geen Russen.
- Finland is militair sterker dan de Oekraïners.
- Hoewel Finland geen lid is van de NAVO, zal de NAVO het binnenvallen van Finland nooit accepteren.
- In Finland is niets te zoeken, behalve bomen, meren, sauna's en depressie.
en een vrouwenoverschot en papier..

Maar ik wilde niet de indruk wekken dat ik oekraine met finland wilde vergelijken, daar had ook georgie kunnen staan, het gaat me meer om de situatie van 'koude oorlog' met aan de ene kant een paranoide neurotisch Anglo-VS met hun schoothondje de europese landen die her en der militair opereren en spreken over "raketmuren" aan de andere kant een economische valsspelend china die lieverer buiten blijft zolang ze gouden groei doormaken en een Rusland ofwel Putin die daar nogal nerveus van raakt.

Rusland "claimt" een gebied to aan kalinigrad, finland en ook estland staan zeker op dat lijstje...

En of de NAVO dat allemaal accepteert zou dan moeten blijken volgens mij hebben we het over M.A.D; mutually assured destruction.

En voor je begint, ik heb het niet over komend jaar maar zeg maar komende 50 jaar, zo met de energiehuishouding in het achterhoofd ben ik me helemaal niet gerust, niet op kameraad Putin, niet op kameraad Partij en niet op kameraad Rothschild en co... om het maar populair uit te drukken.

alle europese landen kunnen potentieel verzeild raken in een grootmachtenoorlog gewoonweg omdat onze defensie verre van indrukwekkend is hier in europa.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2014, 08:08
Verwijderd
Ah, daar is het Groot Joods Complot! Dank! Duurde nog lang.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2014, 11:14
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
- In Finland is niets te zoeken, behalve bomen, meren, sauna's en depressie.
Je vergeet de briljante immigranten!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 20:29
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ah, daar is het Groot Joods Complot! Dank! Duurde nog lang.
joods? nee man, geld dat is de enige universele taal, fuck monotheisme

Overigens gaf ik duidelijk aan dat dat een foutieve term is door het populair te noemen; ik observeer alleen maar dat een Putin zich bedreigd voelt door "het westen" een of andere niet bestaande "eenheid" als zo danig maar zeker een militaire grootmacht in de vorm van de Noord atlantische verdedigings overeenkomst.

Ik kan me er iets bij voorstellen dat poetin dondersgoed weet dat die raketten op hem gericht zijn en dat amerika zijn invloed zo ver mogelijk naar de oost probeert uit te breiden.

Ik weet niet of het een complot is, dat is mogelijk mensen plannen voortdurend gezamelijk dingen echter het kan ook gewoon een gevolg zijn van dat er onder de superrijken relatief veel psychopaten rondlopen waarvoor dat tweede natuur is.

Lijkt me ook niet relevant...

relevanter lijkt me; Waarom in chris-tus naam... waarom MAD terwijl we technologisch in staat zijn elkaar aan te vullen tot bizarre ontwikkeling...

Het antwoord daarop lijdt je naar belangen en dus naar "complotten" ik heb geen enkele aanwijzing gezien dat dat cultuurgebonden zou zijn, het lijkt mee meer absurdistisch zelfdestructief menselijk gedrag maar w/e ik heb er geen belang bij joden te verdedigen dus ga je gang als jij het die richting op wilt sturen, van mij mag ong 90% van de mensheid uitsterven maar als jij wilt muggenziften
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 08-05-2014 om 20:37.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2014, 08:42
Verwijderd
Ik weet nooit zeker bij jou of je nou een goede troll bent of echt een gekkie.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2014, 12:57
Verwijderd
Hij is echt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2014, 14:27
Verwijderd
Citaat:
van mij mag ong 90% van de mensheid uitsterven maar als jij wilt muggenziften
Hoezo?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2014, 16:02
Verwijderd
arPos vindt dat de aarde vol is.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2014, 13:52
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Ja ho ff, ik wordt weggezet als een antisemiet terwijl het mij nogal raar overkomt dat erthur niet openstaat voor het idee... het idée dat het rijke machtige deel van de aarde grootshalige operaties zou kunnen uitvoeren.

Verder is het geen geheim dat israel duidelijk aan een bepaalde kant in de geopolitiek staan, dat zegt niet dat grenzen daarin strak gedefinieerd zijn maar doe aub niet alsof dat nou een hele vreemde observatie is.

Prima hoor dat jij aanneemt dat wtc7 "zomaar" instort hoor geluk is met den domme maar verwacht dat niet van mij.

De aarde is niet te vol, in tegendeel te leeg echter gezien het huidige grondstofmanagement kan de mens zichzelf niet verzorgen... het probleem is niet de aarde die was er lang voor "ons" en zal er lang zijn na ons, de mens is het probleem...

Maar we kunnen het natuurlijk best, als we maar willen.

Ikzelf ben overigens niet uitgezonderd van die 90% aangezien ik volgende maand de olie-extractie in Nigeria net weer een beetje efficientergoedkoper te maken.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 11-05-2014, 14:52
Verwijderd
illuminatie
Met citaat reageren
Oud 11-05-2014, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Prima hoor dat jij aanneemt dat wtc7 "zomaar" instort hoor geluk is met den domme maar verwacht dat niet van mij.
Geluk is met de dommen. Maar euh, dit soort dingen kunnen tientallen keren wetenschappelijk weerlegd worden, er is toch nooit genoeg bewijs om gekkies zoals jij te overtuigen van het tegendeel. Je hebt een monopolie op de waarheid en daar zit je in vast. Is niet erg hoor, maar je moet je wel realiseren dat discussiepartners het gebazel over vrijmetselaars en illuminatie en joodse complotten de strot uithangt van hier tot Israël.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2014, 15:29
Verwijderd
Benghazi Benghazi Benghazi Benghazi Benghazi
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 05:50
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Geluk is met de dommen. Maar euh, dit soort dingen kunnen tientallen keren wetenschappelijk weerlegd worden, er is toch nooit genoeg bewijs om gekkies zoals jij te overtuigen van het tegendeel. Je hebt een monopolie op de waarheid en daar zit je in vast. Is niet erg hoor, maar je moet je wel realiseren dat discussiepartners het gebazel over vrijmetselaars en illuminatie en joodse complotten de strot uithangt van hier tot Israël.
Ik noem nergens die dingen, net zoals dat ik nergens joden noem.
Dus kijk even in de spiegel voor je me gekkie noemt.

Nogmaals waarheidsvinding is op geen enkele manier mijn doel, discussie is dat.

Overigens beginnen mensen persoonlijke aanvallen en uitschelden steeds leuker te vinden van hier tot israel...

Kom op kneus ga eens in op wat er gezegd wordt ipv je ongebreitelde haat tegen mij ventileren omdat je nu eenmaal iemand nodig hebt om tegen af te zetten.

Uiteraard is er geen bewijs dat wolkenkrabbers van een paar losse kantoorbrandjes in storten maar prima knul, blijf erin.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Ja ho ff, ik wordt weggezet als een antisemiet terwijl het mij nogal raar overkomt dat erthur niet openstaat voor het idee... het idée dat het rijke machtige deel van de aarde grootshalige operaties zou kunnen uitvoeren.
Ik behoor tot dat deel en we hebben echt wel wat leukers te doen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 12:05
Verwijderd
Deadlock reageert zo. We wachten gespannen op zijn reactie.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Ik noem nergens die dingen, net zoals dat ik nergens joden noem.
Rothschild's zijn toch echt joods.

Citaat:
Dus kijk even in de spiegel voor je me gekkie noemt.


Citaat:
Nogmaals waarheidsvinding is op geen enkele manier mijn doel, discussie is dat.
Discussiëren om het discussiëren zitten ook niet bijzonder veel mensen op te wachten. Als jij naar de Euromast wijst en het ding een groene kerk noemt for the sake of discussion kan je beter stoppen.

Citaat:
Overigens beginnen mensen persoonlijke aanvallen en uitschelden steeds leuker te vinden van hier tot israel...
En jij vindt het wel normaal om alle mensen die hun nek uitgestoken te hebben zwaar te beledigen? Trouwens hier nog een mooi stukje over je zogenaamde beledigdheid:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6597...kwetsten_.html

Citaat:
Kom op kneus ga eens in op wat er gezegd wordt ipv je ongebreitelde haat tegen mij ventileren omdat je nu eenmaal iemand nodig hebt om tegen af te zetten.
Ik ga in op wat er gezegd wordt.

Citaat:
Uiteraard is er geen bewijs dat wolkenkrabbers van een paar losse kantoorbrandjes in storten maar prima knul, blijf erin.
http://en.wikipedia.org/wiki/7_World...1_and_collapse
Maar euh zoals ik al zei; de gekkies hebben de waarheid in pacht. Soortgelijke dingen gebeuren ook bij mij op het werk op veel kleinere schaal. 4 van de 10 ICT'ers moeten het veld gaan ruimen vanwege bezuinigingen en in de drie weken nadat dat wereldkundig is gemaakt gaan er vijf harde schijven uit dezelfde serie kapot waardoor er drie dagen lang nauwelijks gewerkt kan worden en twee weken later valt het emailsysteem softwarematig op een dusdanige manier om dat er een hele dag emailproductiviteit verloren is gegaan omdat er een disaster-recovery gedaan moet worden. Maar binnen een dag hoorde je op de werkvloer dat de boel gesaboteerd is door de afdeling zelf. De geschiedenis leert dat er veel goedkopere en effectievere manieren zijn om grote hoeveelheden dossiers 'kwijt te raken'. Door gewoon te zeggen dat ze vernietigd zijn bijvoorbeeld, dan volgt er een klein schandaal en wat minor bestuurders en misschien een politicus hier en daar moeten opstappen en iedereen doet een plas en alles blijft zoals het was.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 13:54
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Rothschild's zijn toch echt joods.
Om het populair te benoemen; ik doel dus niet op hun " joods zijn" maar op de status quo van het geld.

Citaat:

Discussiëren om het discussiëren zitten ook niet bijzonder veel mensen op te wachten. Als jij naar de Euromast wijst en het ding een groene kerk noemt for the sake of discussion kan je beter stoppen.
Begin jij anders nog even over AIDS en de AOW in een wilderstopic goed???

Citaat:
En jij vindt het wel normaal om alle mensen die hun nek uitgestoken te hebben zwaar te beledigen? Trouwens hier nog een mooi stukje over je zogenaamde beledigdheid:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6597...kwetsten_.html
Nee alleen jou, ik wordt jou persoonlijke vete en continue offtopic gedrag nogal zat, wil je niet met me praten prima doe het niet, wil je niet discussieren prima doe je het niet.

Citaat:
Ik ga in op wat er gezegd wordt.
Nee hoor mijn post ging over GEOPOLITIEKE VERHOUDINGEN TUSSEN " HET WESTEN" EN " HET OOSTEN"

niet over jouw kortzichtigheid m.b.t. structureel falen.


volledig onbetrouwbaar en voor geen meter kloppend maar nogmaals ga in op wat er gezegd werd niet op de discussie die je zelf hier start... dus over geopolitieke verhoudingen niet over het al dan niet structureel falen van WTC7 dit is geen 9/11 topic kneus.

Citaat:
Maar euh zoals ik al zei; de gekkies hebben de waarheid in pacht
Ik ben een werktuigbouwkundige ik zeg je dat het niet klopt, jij als ITer kan alleen maar raden.

Citaat:
Soortgelijke dingen gebeuren ook bij mij op het werk op veel kleinere schaal. 4 van de 10 ICT'ers moeten het veld gaan ruimen vanwege bezuinigingen en in de drie weken nadat dat wereldkundig is gemaakt gaan er vijf harde schijven uit dezelfde serie kapot waardoor er drie dagen lang nauwelijks gewerkt kan worden en twee weken later valt het emailsysteem softwarematig op een dusdanige manier om dat er een hele dag emailproductiviteit verloren is gegaan omdat er een disaster-recovery gedaan moet worden. Maar binnen een dag hoorde je op de werkvloer dat de boel gesaboteerd is door de afdeling zelf. De geschiedenis leert dat er veel goedkopere en effectievere manieren zijn om grote hoeveelheden dossiers 'kwijt te raken'. Door gewoon te zeggen dat ze vernietigd zijn bijvoorbeeld, dan volgt er een klein schandaal en wat minor bestuurders en misschien een politicus hier en daar moeten opstappen en iedereen doet een plas en alles blijft zoals het was.
Compleet irrelevant, bovendien zoals je zelf aantoont: het idee dat er iemand bij opzet heeft zitten kloten is helemaal geen heel raar idee als je de gegevens voor je neemt.

Net zoals in wat ik eerder zei geef je met het zeggen van " het is een vatbaar idee" geen antwoord op de vraag is het zus of is het zo, je geeft alleen aan dat je niet van te voren mensen kan wegzetten als jodenhater omdat ze niet met je meegaan in het " ik geloof alles wat er gezegd wordt riedeltje"

Die opmerking van " het joods complot" was alleen maar bedoelt om mij woorden in de mond te leggen, nogmaals ik heb de termen jood, illuminatie of wat dan ook niet gebruikt...

Ik heb het puur over geld en macht, ingewikkelder hoeft het niet namelijk.

Dus begin nog eens over AIDS anders.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-05-2014, 14:31
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
WTC7 is één van mijn favoriete conspiracy nutcase-theorieën. Dit vooral omdat áls het een samenzwering zou zijn, hij wel echt belachelijk slecht is uitgevoerd. Als je toch een gebouw wil laten instorten om slachtoffers te maken, waarom wacht je dan eerst uren tot het hele gebouw is geëvacueerd...? En als het niet was om slachtoffers te maken, waarom dan in godsnaam wel? Misschien moet je werktuigbouwkundige zijn om het te snappen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Om het populair te benoemen; ik doel dus niet op hun " joods zijn" maar op de status quo van het geld.
Oh dan

Citaat:
Begin jij anders nog even over AIDS en de AOW in een wilderstopic goed???
Zal ik doen! Ik kom toch al om in de waarschuwingen voor offtopic posten.

Citaat:
Nee alleen jou, ik wordt jou persoonlijke vete en continue offtopic gedrag nogal zat, wil je niet met me praten prima doe het niet, wil je niet discussieren prima doe je het niet.
Ik heb absoluut geen vete met jou ik vind gewoon dat je zeer regelmatig totale nonsens uitkraamt. En ik ben niet de enige ook nog eens!

Citaat:
Nee hoor mijn post ging over GEOPOLITIEKE VERHOUDINGEN TUSSEN " HET WESTEN" EN " HET OOSTEN"
Vind ik niet zo relevant. Ik heb mijn visie erop al neergezet.

Citaat:
Ik ben een werktuigbouwkundige ik zeg je dat het niet klopt, jij als ITer kan alleen maar raden.
Het boeit me niet zoveel wat voor HBO cursusje je gedaan hebt, en al helemaal niet als je stam+t niet beheerst. Ik wordt? Honestly? Opleidingsniveau en intelligentie hebben niet zoveel met elkaar te maken.

Citaat:
Compleet irrelevant, bovendien zoals je zelf aantoont: het idee dat er iemand bij opzet heeft zitten kloten is helemaal geen heel raar idee als je de gegevens voor je neemt.
Ja dat is het wel.

Citaat:
Net zoals in wat ik eerder zei geef je met het zeggen van " het is een vatbaar idee" geen antwoord op de vraag is het zus of is het zo, je geeft alleen aan dat je niet van te voren mensen kan wegzetten als jodenhater omdat ze niet met je meegaan in het " ik geloof alles wat er gezegd wordt riedeltje"
Jij vindt het geen antwoord.

Citaat:
Die opmerking van " het joods complot" was alleen maar bedoelt om mij woorden in de mond te leggen, nogmaals ik heb de termen jood, illuminatie of wat dan ook niet gebruikt...
Met de term Joods complot doelde Erturkoetjelief ook meer op het NWO-gezever wat continu aangehaald wordt.

Citaat:
Ik heb het puur over geld en macht, ingewikkelder hoeft het niet namelijk.

Dus begin nog eens over AIDS anders.
Wat wil je precies weten? Ik heb vorige week het hoofdstuk over HIV in evolutionary analysis opnieuw gelezen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 15:12
Verwijderd
Citaat:
WTC7 is één van mijn favoriete conspiracy nutcase-theorieën. Dit vooral omdat áls het een samenzwering zou zijn, hij wel echt belachelijk slecht is uitgevoerd. Als je toch een gebouw wil laten instorten om slachtoffers te maken, waarom wacht je dan eerst uren tot het hele gebouw is geëvacueerd...? En als het niet was om slachtoffers te maken, waarom dan in godsnaam wel? Misschien moet je werktuigbouwkundige zijn om het te snappen.
Mijn lievelings is met afstand wel chemtrails.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 15:16
Verwijderd
Ik heb trouwens even zitten teruglezen, arPos, je hebt mij geen vragen gesteld over geopolitieke verhoudingen en ik ben ook niet zo van dat soort dingen proberen te benoemen, 'hoe het precies ligt'. Ik concludeer zelf dat een groot gedeelte van dit soort gezeik uit opportunisme enerzijds en holier-than-thou vanuit, in dit geval het Westen, anderzijds.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 15:30
Verwijderd
Het is nogal een drogreden om autoriteit aan te wenden "ik ben werktuigbouwkundige" als je vervolgens geen argumenten gebruikt. Omdat je werktuigbouwkindige bent, zou je met valide, te staven, argumenten moeten kunnen komen. Als je het zo los gebruikt is het argument niet geldig. Het is een beetje de stijl van argumenteren van TheWhiteOwl op economisch subofurm. Jammer.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 17:16
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mijn lievelings is met afstand wel chemtrails.
Dat is ook een mooie, ja. Een andere klassieker is: de VN gaat een wereldwijde belasting invoeren, met zegen van Obama, om te zorgen dat arme landen meer geld krijgen van de rijke.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 17:31
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Mijn lievelings is met afstand wel chemtrails.
Mijne Demmink
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 18:48
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik heb absoluut geen vete met jou ik vind gewoon dat je zeer regelmatig totale nonsens uitkraamt. En ik ben niet de enige ook nog eens!
Ik beweer echter nergens maar dan ook nergens de waarheid in pacht te hebben jij zegt dat, ik begin niet over joden; erthur doet dat...

Dat jullie de naam Rothchild direct alleen met dat associeren zegt alleen maar dat je ervan uit gaat dat je oponent een ongenuanceerde mening heeft, dat is echter niet zo, door die populaire term te gebruiken bedoel ik het "kapitalistisch blok" of het "grote boze westen"

ik weet dat het een kutargument is (op autoriteit) maar ik weet dus echt wel iets over brandend staal:
Spoiler


Ik zeg dan alleen maar om jou te triggeren (want ik hou dus van discussie) het is een mogelijkheid: wat jij vervolgens altijd doet is het volgende:

Mij woorden in de mond leggen; case of example "dosiers", jij begint over die nogal onzinnige youtubefilm achtige onzin, sure lagen er dossiers van bedrijven so what waar niet; ik werk bij een bedrijf met een omzet van 250 miljoen euro en 186 + 4 schepen, ik zeg je alleen dat dat gebouw anders had ingestort; ik beweer niet dat dat perse waar is maar dat is mijn mening erover, ik vind dat niet raar om te veronderstellen...

Ik ben een mogelijkheden mens, jij een feitenmens; jij vind iets waar en de rest valt niet over te lullen, degene die ook maar lichtelijk afwijkt moet geridiculiseerd worden, en tegelijk kom je niet met een uitleg, argument of ook maar idee waarom dat dan onjuist is.

en juist dat wil ik nou horen; waarom is jouw ervaring, visie en perspectief anders want dat is juist het mooie van het proces; niet dat iedereen het eens is.

Ik stel helemaal geen hele gekke dingen voor; anderen associeren gelijk met cultuur en denkbeelden.

Ik discrimineer niet; haat alle mensen evenveel en neem gewoon waar dat wat de """"""waarheid"""""" (ja al die quotatietekens zijn expres) ook precies is, a. de wereld is te complex om alles te weten en b. geld is macht
Prima dat jij het daarmee oneens bent dan maar dat vind ik persoonlijk nogal dom van je dan.

ik heb je 1 ding over politieke verhoudingen gezegd; erthur maakte daar een joods complot van en sindsdien zit ik me te verdedigen tegen dingen die ik niet beweert heb,

Citaat:
arPos schreef:
joods? nee man, geld dat is de enige universele taal, fuck monotheisme
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 19:10
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ehmm Oekraïne en Rusland anyone?
Slik de rest even in, dan kunnen we weer verder (of niet)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 19:18
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik heb trouwens even zitten teruglezen, arPos, je hebt mij geen vragen gesteld over geopolitieke verhoudingen en ik ben ook niet zo van dat soort dingen proberen te benoemen, 'hoe het precies ligt'. Ik concludeer zelf dat een groot gedeelte van dit soort gezeik uit opportunisme enerzijds en holier-than-thou vanuit, in dit geval het Westen, anderzijds.
Ja maar het lijkt me nou niet erg "verstandig" als landen zoals de VS en Rusland dat gaan doen, bovendien weet je heus wel iets van strategische belangen en ik geloof geen moment dat je de kant van de VS inschat als holier-than-you

Van putin kan ik me indenken dat hij het enerzijds doet om wat "etnisch" en strategisch grondgebied te winnen en ook om zijn eigen seperatisten te onderdrukken.

Ik stel nooit persoonlijke vragen, jij en erthur reageerde op mijn post over geopolitieke verhoudingen, jouw `persoonlijke` visie is w.m.b. ondergeschikt aan de visie van het totaal.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 12-05-2014 om 19:44.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 19:19
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ehmm Oekraïne en Rusland anyone?
Slik de rest even in, dan kunnen we weer verder (of niet)
Dat moest als nog éen iemand me wegzet als een idioot laat ik me permbannen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 19:20
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Het is nogal een drogreden om autoriteit aan te wenden "ik ben werktuigbouwkundige" als je vervolgens geen argumenten gebruikt. Omdat je werktuigbouwkindige bent, zou je met valide, te staven, argumenten moeten kunnen komen. Als je het zo los gebruikt is het argument niet geldig. Het is een beetje de stijl van argumenteren van TheWhiteOwl op economisch subofurm. Jammer.
klopt; geef ik ook toe maar wat heb ik anders, ik kan me baseren op mij en mijn collegas hun ervaring van metaaleigenschappen het is mijn dagelijks brood.

Ik ben geen harvard hoogleraar nee, sorry je doet het er mee, maar brandende stalen structuren storten dus anders in; doe maar kijken...brand is ongelijkmatig, en als dat zo onzinnig is en jullie zo veel slimmer; nou leer me dan iets, waarom dan wel? zijn daar voobeelden van dan, ik ken er geen namelijk.

Maar ik beweer verder niet dat dat is vanwege dit of dat of joden of je moeders hond de zus zn opa zn dossiers... dat doen jullie zeg maar bij wijze van autoassociatie

en dan wordt ik gek genoemd...
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 12-05-2014 om 19:33.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 19:30
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ehmm Oekraïne en Rusland anyone?
Slik de rest even in, dan kunnen we weer verder (of niet)
Oekranië voormalig sovjet, nu navo-proto-lid, de geplande plaats van het ballistisch raketschild, de VS heeft de afgelopen jaren flink geinvesteerd in militaire uitvalsgebieden ("gestabiliseerd grondgebied") en Putin is een klassieke dictatoriaal bewindvoerder en een vrij slimme ook en die heeft zoiets van kom maar op.
Ondertussen lacht china zich kapot en je mag hopen dat ze geen gekke dingen doen.

Als de achtergrond van geld en grondstoffen in het verhaal niet mee mag dan is dat heel het verhaal.

zoals ik zei:
Citaat:
en een vrouwenoverschot en papier..

Maar ik wilde niet de indruk wekken dat ik oekraine met finland wilde vergelijken, daar had ook georgie kunnen staan, het gaat me meer om de situatie van 'koude oorlog' met aan de ene kant een paranoide neurotisch Anglo-VS met hun schoothondje de europese landen die her en der militair opereren en spreken over "raketmuren" aan de andere kant een economische valsspelend china die lieverer buiten blijft zolang ze gouden groei doormaken en een Rusland ofwel Putin die daar nogal nerveus van raakt.

Rusland "claimt" een gebied to aan kalinigrad, finland en ook estland staan zeker op dat lijstje...

En of de NAVO dat allemaal accepteert zou dan moeten blijken volgens mij hebben we het over M.A.D; mutually assured destruction.

En voor je begint, ik heb het niet over komend jaar maar zeg maar komende 50 jaar, zo met de energiehuishouding in het achterhoofd ben ik me helemaal niet gerust, niet op kameraad Putin, niet op kameraad Partij en niet op kameraad Rothschild en cogroot geld en co... om het maar populair uit te drukken.

alle europese landen kunnen potentieel verzeild raken in een grootmachtenoorlog gewoonweg omdat onze defensie verre van indrukwekkend is hier in europa.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 12-05-2014 om 19:39.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 21:27
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
brandende stalen structuren storten dus anders in
Blijkbaar niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.