Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2007, 15:43
thatssarah
thatssarah is offline
Al een paar jaar niks gepost, maar ik had toch behoefte om hier weereens wat neer te zetten

Portrettekeningen! *in chronologische volgorde*



Dat was mijn 1e poging to houtskool...




...




Ook houtskool..




Nooit echt zin gehad om die af te maken... Volgens een paar kunstacademiemensen "voegt het iets toe" dat ie niet af is







Tekeningen met meer inhoud heb ik niet op de pc staan, die liggen op school of passen gewoon niet in de scanner!

Klikken is mooier
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2007, 19:29
Verwijderd
knap hoor, je bent echt heel goed! ik vind het alleen niet mooi. wel mooi gemaakt, maar het kan mij niet boeien, maar dat is mijn mening! ga gewoon maar zo door, denk ik
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 20:32
thatssarah
thatssarah is offline
Citaat:
knap hoor, je bent echt heel goed! ik vind het alleen niet mooi. wel mooi gemaakt, maar het kan mij niet boeien, maar dat is mijn mening! ga gewoon maar zo door, denk ik
Okay, dankje
Ik kan me wel een klein beetje vinden in je mening hoor, dit is allemaal wel inhoudsloos eigenlijk..
Dit is helaas het enige dat ik hier echt goed kan laten zien, normaal gesproken werk ik met allerlei materialen door elkaar heen en bedenk dan zelf wat ik teken ipv dat ik een foto kopieer!
Zogauw ik wat anders heb om te laten zien zal ik het posten
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 22:19
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Erg knap gedaan. Ik doe het je iedergeval niet na.

Het zou misschien leuk zijn als je die foto's ook met verschillende materialen natekent. En dan misschien ook 2 of 3 kleuren erbij.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 11:32
*bleep*
Avatar van *bleep*
*bleep* is offline
Erg mooi! Heel realistisch.
Vooral die van Christina Aguilera is geweldig!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 12:59
Verwijderd
Ik zou t wel weten als ik zo goed kon tekenen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 16:21
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Erg mooi gemaakt! Die 3e vind ik heel erg mooi, die met houtskool minder, maar ik vind houtskool vreselijk om mee te werken.
Ik wil graag wat van je eigen werk zien!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 16:53
Verwijderd
Marilyn Heel knap gedaan allemaal. Maar, zelfde discussie als laatst over... Stoetels? tekeningen - ik vind het ook niet spannend, fotorealistisch tekenen voegt wat mij betreft heutzutage niks meer toe.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 20:39
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
wauw jaloers echt heel realistisch, ik houd er wel van
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 22:00
thatssarah
thatssarah is offline
Thanks mensen!
Ik zal mijn binnenkort eens wat foto's maken van mijn eigen spul!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 22:53
Verwijderd
Ongelooflijk,

talent heb je.

Mooi vind ik het.

Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 18:32
Perfectly Still
Avatar van Perfectly Still
Perfectly Still is offline
Wauw! Heel knap, vooral de ogen zijn echt goed gedaan.
Persoonlijk vind ik portrettekeningen niet heel erg interessant, maar jij hebt zeker wel talent.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 13:17
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Wow geweldig!
*jaloers*
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 17:43
RammsteinRulez
Avatar van RammsteinRulez
RammsteinRulez is offline
netjesssssss!!!! doe je ook opdrachten?
als ik je nu een foto opstuur
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 00:26
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
megan megan

ja nou, mooi hoor. nou nog wat leuks maken
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 20:31
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik vind die met die man en die baby erg sterk, omdat de uitdrukking op het gezicht van de man zo mooi en duidelijk is weergegeven.

Die tweede is ook wel sfeervol.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 10:22
MademoiselleX
Avatar van MademoiselleX
MademoiselleX is offline
Klopt inderdaad dat dat portret die niet is afgemaakt echt leuk is! Ik vind m zelfs interessanter dan alle andere tekeningen
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 17:53
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Heel mooi gedaan en netjes gewerkt vooral, want da's met houtskool niet altijd even simpel. De tekeningen met het sterkste contrast vind ik het leukst. Iig, doe zo verder. Talentje!
__________________
~Wie zijn gat verbrandt mag blij zijn dat hij niet andersom stond~
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-11-2007, 19:44
thatssarah
thatssarah is offline
Dit is niet echt kunstzinnig, maar ik moest deze maken voor mijn profielwerkstuk en het leek me wel leuk om ze even te laten zien
De ontwikkeling van de vrouwenmode in de 20e eeuw..



















Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 10:42
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
cool, ik vind ze leuk. Eigenlijk leuker om naar te kijken dan de bovenste. Bij de bovenste denk ik alleen maar 'wwooow vaardigheden die ik nooit krijg....' terwijl de onderste me juist aanzetten van 'hey wat leuk idee, ik wil ook leuke dingen maken'.
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 11:11
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik vind die kleren ook gaaf maar het is wel jammer dat je in tegenstelling tot bij de portretten hier een beetje weinig aandacht hebt besteed aan lichaamsverhoudingen. nu heb ik het niet zozeer over de lange dunne benen en kleine handjes want dat heeft wel jusit charme. maar erg leuk, leuke kleren ook en die portretten zijn geweldig
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 13:18
thatssarah
thatssarah is offline
Haha, dankjullie

Citaat:
ik vind die kleren ook gaaf maar het is wel jammer dat je in tegenstelling tot bij de portretten hier een beetje weinig aandacht hebt besteed aan lichaamsverhoudingen. nu heb ik het niet zozeer over de lange dunne benen en kleine handjes want dat heeft wel jusit charme. maar erg leuk, leuke kleren ook en die portretten zijn geweldig
Ik weet het, van die verhoudingen!
Het moest allemaal in 1 dagje gebeuren, dus het moest een beetje haastig.. Maar verder was het ook niet echt mijn doel om de nadruk te leggen op de juiste lichaamsverhoudingen, meer op de kledingstijlen opzich
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 07:37
Verwijderd
Hoe lang doe je gemiddeld over een portret? Ik vind ze geweldig realistisch.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 09:46
Verwijderd
sommige lijken gewoon echte foto's
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 10:59
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wel jammer dat die proporties bij die kleding niet kloppen, ik zie veel rare voeten en brede bovenlijven. Die paarse rok vind ik wel erg leuk gedaan, trouwens. Jammer dat je daar niet meer tijd aan kon besteden.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2007, 13:15
tastetherainbow
Avatar van tastetherainbow
tastetherainbow is offline
Wow, echt geweldige tekeningen!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 15:01
thatssarah
thatssarah is offline
Citaat:
Hoe lang doe je gemiddeld over een portret? Ik vind ze geweldig realistisch.
Meestal een uur of 15.. Maar dan wel verspreid over een maand ofzo, ik heb echt een concentratieprobleem
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 20:14
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
ziet er idd netjes uit en ik ben het eens met de kunst waarde.. ik kan het niet na doen

Citaat:
Meestal een uur of 15.. Maar dan wel verspreid over een maand ofzo, ik heb echt een concentratieprobleem
sowieso is het al knap dat je er telkens achter kruipt om verder te tekenen!
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 22:14
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik sluit me helemaal aan bij Fishy, ontzettend knap gedaan! Het geduld om zo goed te worden ga ik waarschijnlijk niet opbrengen. Het spreekt mij persoonlijk alleen niet zo aan. Dat komt waarschijnlijk omdat het allemaal er helemaal glad en opgepoetst uitziet. Ik hou van wat rauwer werk, maar dat is mijn persoonlijke smaak. Ga zo door. Die mode tekeningen vind ik overigens veel gaver. Echt leuk neergezet. Maak je alleen portretten en model of maak je ook nog ander soort werk?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 00:30
thatssarah
thatssarah is offline
Ik maak waar ik zin in heb!
Ik hou van schilderen, maar ook knip-en-plakwerk, ik vind krijt ook leuk om mee te werken...

Die portrettekeningen zijn eigenlijk meer een soort oefeningen om mijn eigen vaardigheden meer onder controle te krijgen Maar ik merk wel van mensen buitenaf dat ze de portrettekeningen het interessantst vinden.. Ik weet niet precies waarom, maar ik denk omdat fotorealisme iets is dat veel mensen moeilijk vinden om zelf te maken!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 16:21
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik denk dat het bewondering oproept, van wow wat knap! Ik denk persoonlijk niet dat het het interessantste is wat je kan maken, maar een goede oefening en een mooi resultaat is het zeker.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 17:23
Verwijderd
ik ben heel benieuwd naar je schilderijen en knip-en-plak werk. verder bewonder ik je vaardigheden, je bent trouwens ook goed in het mengen van kleurpotloodkleuren hopelijk ga je ons ook nog wat experimentelers laten zien
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 10:37
Verwijderd
mijn eerste indruk: "WOW!"

De eerste is erg mooi, kurt cobain? , maar erg jammer van de kat, die ziet er zo nep uit....

2: vind ik wat minder....een beetje te krassig.

3: Deze is echt super! het lijkt wel een zwart-wit foto!

4: Wat kan jij mooi ogen tekenen zeg! ze spreken!

5: Deze vind ik wat minder, het gezicht ziet er een beetje neandertaler-achtig uit.

6: Volgens mij kan jij beter dan dit!

7: Bij deze vind ik wederom de ogen erg mooi en het haar, maar de rest doet wat plastic aan.

8: Deze tekening (die nog niet af is) laat goed zien hoe jij te werk gaat. Ik zou hem verder uitwerken!

9 en 10: Jij bent gewoon erg goed in ogen tekenen! je krijgt echt de expressie en de uitstraling op papier!

algemeen: MOOI, ga zo door
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 14:08
thatssarah
thatssarah is offline
Citaat:
mijn eerste indruk: "WOW!"

De eerste is erg mooi, kurt cobain? , maar erg jammer van de kat, die ziet er zo nep uit....

2: vind ik wat minder....een beetje te krassig.

3: Deze is echt super! het lijkt wel een zwart-wit foto!

4: Wat kan jij mooi ogen tekenen zeg! ze spreken!

5: Deze vind ik wat minder, het gezicht ziet er een beetje neandertaler-achtig uit.

6: Volgens mij kan jij beter dan dit!

7: Bij deze vind ik wederom de ogen erg mooi en het haar, maar de rest doet wat plastic aan.

8: Deze tekening (die nog niet af is) laat goed zien hoe jij te werk gaat. Ik zou hem verder uitwerken!

9 en 10: Jij bent gewoon erg goed in ogen tekenen! je krijgt echt de expressie en de uitstraling op papier!

algemeen: MOOI, ga zo door
Haha dankje!!
Om effe een reactie te geven: De meesten zijn gemaakt toen ik 14 of 15 was (okee, de 5 laatsten heb ik gemaakt toen ik 16 was..), daarom is het soms een beetje kindertekeningachtig, met name die kat idd!
Dat van die "neandetaler-achtigheid", dat is eigenlijk lastig om weg te laten als je Shannon Hoon tekent ( ):
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Haha dankje!!
Om effe een reactie te geven: De meesten zijn gemaakt toen ik 14 of 15 was (okee, de 5 laatsten heb ik gemaakt toen ik 16 was..), daarom is het soms een beetje kindertekeningachtig, met name die kat idd!
Dat van die "neandetaler-achtigheid", dat is eigenlijk lastig om weg te laten als je Shannon Hoon tekent ( ):
[afbeelding]

Ja, ik zag dat het shannon hoon was . mijn zus' vroegere idool. haha. ja...hij is leuker met kort haar al zeg ik het zelf
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 15:32
thatssarah
thatssarah is offline
Citaat:
Ja, ik zag dat het shannon hoon was . mijn zus' vroegere idool. haha. ja...hij is leuker met kort haar al zeg ik het zelf
Ik ben wel een lang haar-persoon opzich, maar bij hem.. vind ik halflang nog het mooist. Zoals ie het bij woodstock had!

Ik had trouwens van die op-een-na-laatste het meeste zelf verzonnen, haha! Ik had deze foto gebruikt om het gezicht te "lenen", maar ik vond het wel een grappig experimentje om de rest voor het grootste deel zelf te bedenken..
Misschien ook wel leuk om even te laten zien:




Laatst gewijzigd op 05-12-2007 om 15:40.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-12-2007, 23:16
David
Avatar van David
David is offline
http://img105.imageshack.us/img105/8...gpistolci8.jpg

dit is de beste
Dat haar ... echt goed !
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 17:15
Verwijderd
Citaat:
6: Volgens mij kan jij beter dan dit!
ik vind die juist het beste, laat wat experiment zien, het is niet 'glad' en fotorealistisch.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 21:19
thatssarah
thatssarah is offline
Om een klein beetje up-to-date te blijven..

Wiskunde zorgt altijd voor enge krabbels bij mij

Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 22:31
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
ik vind die juist het beste, laat wat experiment zien, het is niet 'glad' en fotorealistisch.
Die vind ik juist meer een tekening van iemand die niet aan houtskool gewend is. Niet dat ik dat vreemd vind, houtskool vind in ook rampzalig om mee te werken.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 12:09
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Om een klein beetje up-to-date te blijven..

Wiskunde zorgt altijd voor enge krabbels bij mij

[afbeelding]
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Die vind ik juist meer een tekening van iemand die niet aan houtskool gewend is. Niet dat ik dat vreemd vind, houtskool vind in ook rampzalig om mee te werken.
hm ik vind houtskool juist heerlijk, maar goed, ik heb dan ook een totaal andere tekenstijl. houtskool is niet echt geschikt voor fotorealistische tekeningen naar de werkelijkheid. dus ik kan me voorstellen dat je dat een ramp vindt.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 20:17
Eoft
Eoft is offline
Prachtig!

Geef je lessen?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 23:27
thatssarah
thatssarah is offline
Citaat:
Prachtig!

Geef je lessen?
Oeh dankje
Ik heb nog nooit iemand les gegeven.. Misschien in de toekomst een keertje!
Maar eerst slagen voor mijn examens
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 12:36
Verwijderd
Ik vind het heel knap
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Mijn Tekeningen
Nandje
51 14-08-2006 15:15
ARTistiek Mijn tekeningetjes
Mirruh
6 19-11-2004 17:21
ARTistiek Mijn Tekeningen
Mearive
7 11-11-2004 20:15
ARTistiek Mijn tekeningen
FaerieTale
25 20-03-2004 06:42
ARTistiek [tekening]Een paar van mijn tekeningetjes...
HDP'er
13 05-12-2003 17:53
ARTistiek Mijn papa (verhaal)
Eend
7 21-03-2002 22:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.