Oud 14-03-2013, 10:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dat kan ik me niet meer zo goed herinneren. Ik weet wel nog wel dat het in een grote zaal bij de sporthal was, en het was er heel druk. Volgens mij hoefde ik niet te huilen. Ik kreeg geloof ik wel een sticker, en ik weet ook nog dat ik een rood vestje aan had.

Wat is het allerleukste wat je ooit van iemand hebt gekregen?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2013, 10:40
Verwijderd
Een steen En niet zomaar een steen, een steen uit de tempel van Luxor <3 Van Ieke, voor mijn verjaardag vorig jaar. Ik hou van stenen en mineralen en iedereen moet er ook rapen op vakantie voor me (doe ik zelf overigens ook) en ik had ooit tegen Ieke verteld dat ik zo jaloers was op die steen en dat als ze hem ooit kwijt wou, dat ik hem graag wou hebben. Ze vond na alle toestanden van vorig jaar, dat ze de steen aan me wou geven <333 Het ergste was dat ik zelfs kwijt ben dat ik dat ooit heb gezegd, maar ik vind het zo lief en geweldig en dat ze dat onthouden heeft, want ja, ik wou hem nog steeds heel graag!

Hoe ontbijt jij meestal?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 12:12
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Met een boterham met hagelslag en een boterham met jam, en een kop thee. In het weekend wat uitgebreider, maar dit is voor doordeweeks makkelijk, want dan hoef ik niet na te denken wat ik op mijn brood doe om 6 uur 's morgens.

Wat doe je het liefst op een vrije ochtend?
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 21:29
Verwijderd
UItslapen, seks hebben gevolgd door een uitgebreid ontbijt en een krantje, met een iets makkelijks zoals DWDD op de achtergrond, en dan plannen maken voor de rest van de dag/het weekend/de vakaansiiiiiiiiiiie.

Waardoor was je recent blij verrast?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 06:34
Verwijderd
Godsdienst, ik kom uit een chr. gezin (zelf heb ik dr niet zoveel mee) en vond godsdienst vaak makkelijk omdat ik de grote lijn wel kende, maar nu hebben we het over joodse geschiedenis en de eerste gemeenten en sta ik dus onvoldoende haha

Waar heb jij het laatst om gelachen?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 07:35
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb mijn vriendje uitgelachen, omdat hij seks wilde maar weg moest om naar school te gaan

Wil je ooit trouwen? En waarom wel/niet? En hoe zou je willen trouwen?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 08:59
Verwijderd
Op zich wel, het hoeft niet, maar het lijkt me wel leuk. En het hoe, daar hebben mensen al om gegniffeld ^^ Ik wil graag een middeleeuwse bruiloft, met ook de kleren, een banket met zwijn aan het spit, een kasteel met haard en fakkels, ringenaanvliegende vogels, mede, middeleeuwse muziek (Corvus Corax of Prima Nocta ofzo)... Als ik ooit een larper zou trouwen, zou het nog wel eens kunnen lukken ^^
In ieder geval geen kerk of witte bruidsjurken.

Als je te weten zou komen wanneer je zou sterven, maar alleen of de dag, of de maand of het jaar, welk van de 3 zou je dan willen weten (je moet kiezen, het ik wil het helemaal niet weten is er niet bij)?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 10:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Het jaar. Dan stress ik hem minder bij elke dag of maand die voorbij gaat die het zou kunnen zijn, zeg maar. En dan zou ik voor het bewuste jaar nog allerlei leuke dingen kunnen doen Ik denk dat dat meer rust geeft.

Wat is het mooiste wat je ooit hebt gezien?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 12:30
Verwijderd
Goh, wat een vraag. Ik heb een relatie gehad met een vrouw/meisje waarbij ik iedere ochtend dat ik naast haar wakker werd, verbijsterd was over hoe mooi ze was. Het klikte verder niet goed genoeg dus is stuk gelopen, maar ik was iedere keer dat ik haar opnieuw zag, zelfs als een slaperig hoofd had etc, verbaasd over hoe mooi ze was. Ik heb dat eigenlijk nooit met iets anders gehad, dat het gevoel maandenlang bleef. Andere dingen worden toch allemaal ooit normaal.
Ik zit echt heel hard te denken over natuursverschijnselen of kunststukken of zo die diepe indruk op me hebben gemaakt, maar ik geloof dat ik daarvoor te oppervlakkig ben. Wellicht bepaalde steden bekeken vanaf specifieke plekken? Als je Napels vanuit de goede kant komt ingereden bijvoorbeeld, stad aan de baai in de zon tegen een vulkaan... Dat raakte me toch wel heel erg.

[edit] Oh oei ik moet natuurlijk een vraag stellen Als je in een dier zou moeten veranderen, welk dier zou je kiezen en waarom?

Laatst gewijzigd op 15-03-2013 om 12:31. Reden: IK BEN EEN GANS, EEN GANS ZEG IK U!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 06:51
Verwijderd
Een vogel. Vliegen <3

Wat vind je het mooiste aan jezelf?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 07:11
Verwijderd
Ik ben groot fan van mijn haar. Mijn haar is rood en dik en krullend en bizar makkelijk in model te brengen. Nu is het voor het eerst sinds een jaar of vier weer lang genoeg om een staartje te maken zonder het helemaal vast te steken met speldjes. Ik ga mijn haar laten groeien en dan doneren aan stichting haarwensen, dus mijn haaar moet vet lang zijn

Wat vind jij het vreemdste aan je eigen lichaam?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 07:20
Verwijderd
mijn reet. Die vind ik wat uit verhouding met de rest. Het is ook onduidelijk te zeggen waar ie nu precies begint of eindigt op mijn rug/heupen ergens. Verder ben ik d'r wel blij mee hoor, hij drilt leuk mee als je d'r een pets op geeft.

Welk idee van Hitler vind jij het best?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 08:29
Verwijderd
Eugenetica. Maar niet op de manier waarop hij het ten uitvoering heeft gebracht natuurlijk. Probleem is dat ik het niet zo snel uitvoerbaar zie zonder dat de mensenrechten immens geweld aan gedaan worden en een onfeilbaar, fraudevrij systeem is zo goed als onmogelijk, waar mensen werken, gebeuren fouten/is er fraude.

Als jij een (goede en bekende, dus verder dan amateur) kunstenaar zou kunnen zijn, wat voor een zou je willen zijn? (Dichter, componist, schilder, beeldhouwer, schrijver,...)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 15:17
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ik vraag me af of hij werkelijk zo goed is geweest voor het volk als sommigen beweren, ik hoor er hele tegenstrijdige berichten over en ik vraag me af wat ik moet geloven. Ik ben best benieuwd of hij het volk wel zoveel vrijheid en goeds gaf als gezegd.
En dat verhaal dat het lichaam ineens niet gebalsemd kan worden vind ik ook maar vaag....

Als je op dit moment een totaal andere opleiding/beroep moest kiezen wat zou je dan gaan doen? en wat doe je nu?
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 16:41
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik doe nu accoutancy en als ik iets totaal anders moest kiezen; kleuterjuf.

Wat is je eerstvolgende uitdaging?
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 17:10
Verwijderd
In mijn eentje met het ov naar het Nederlandse consulaat in Antwerpen om zaken te regelen.

Ben jij bijgelovig?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 17:11
Verwijderd
Afstuderen.

Waarvan raak jij in de stress terwijl de meerderheid van de mensen daar niet van in de stress raakt? En hoe werkt dan dan in je hoofd?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 19:15
Verwijderd
Verschillende sociale aangelegenheden. Hoe dat werkt in mijn hoofd is dat ik dan best wéét hoe ik me zou moeten gedragen in een bepaalde situatie maar ik kan/doe het niet, en daar ben ik me dan ontzettend van bewust.

Wil jij je pannenkoek met of zonder knapperige randjes? Zoet of hartig? Flip je ze in de lucht like a boss of keer je ze met een spatel of pannendeksel?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 19:24
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
zonder (maar mag met), zoet, ik speel safe met deksel of spatel

wat vind jij van koffie? do elaborate
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 19:34
Verwijderd
Mijn ouders zijn ernstig verslaafd eraan met 2 en 4 liter per dag, en allevijf hun kinderen lusten geen koffie. Tot een paar maanden terug, toen ben ik tijdens het reizen af en toe koffie gaan halen bij starbucks. Flink zoet maken en even bam halve liter erin. Als het heel zoet is smaakt het naar toetje. Alsnog doet mijn maag wel woah

Hoe zit jij er nu bij? Welke kamer, op wat voor meubels? Wat voor apparaat? Wat draag je nu? Wie is er allemaal in je buurt? In welk deel van het land in wat voor buurt?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 19:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik zit rechtop met mijn benen vooruit op mijn bed, met een kussen in mijn rug. Mijn laptop staat op mijn bovenbenen, het is een Medion, ik weet even niet wat voor type want hij is van de vrachtwagen gepleurd. Ik draag een spijkerbroek met strontvlekken, grijze sokken met paarse stipjes, een zwarte onderbroek, een zwarte bh met roze stipjes, een zwart ondergoedhemdje en een zwart shirtje met korte gaasmouwtjes en gaas aan de onderkant. Naast mij hangt mijn vriendje, die een boek van Neil Gaiman aan het lezen is. Aan de andere kant naast mij liggen een paar knuffels. Beneden zit mijn moeder tv te kijken. Verder is de rest van mijn kamer een teringzooi. Het huis waar ik mij in bevind, staat in een dorpje tussen Rotterdam en Gouda in.

Leuke vraag, blijft staan!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 19:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik zit aan mijn bureau, ik forum op een laptop, ik zit in mijn woonkamertje, ik draag kleding, ik ben alleen, ik zit in 's-Hertogenbosch.

Wat vind jij van mensen die vragen laten staan omdat ze te lui/saai/ongeïnspireerd (streep door wat niet van toepassing is) zijn om een nieuwe vraag te verzinnen?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 20:03
Verwijderd
Het zegt nogal wat over die persoon!

Wat vind jij daar dan van?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 20:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind het acceptabel als het een leuke vraag was En het is niet erg, als die persoon regelmatig ook gewoon een nieuwe vraag verzint.

Wie kun jij niet uitstaan? En wat is die persoon van jou? (ouder, broer, huisgenoot, etc.)
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 20:37
Verwijderd
Ik kan Chantal Janzen niet uitstaan, met haar achterlijke naieve 'kijk mij eens onschuldig doen' houding. Gelukkig is zij niks van mij en kan ik gewoon wegzappen als ik haar tegen kom.

Wat zijn je plannen voor morgen? Lekker luie zondag, huiswerk, werken?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 20:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Met mijn oppaskinders een filmdagje houden, vol met hangen en vervelen en junkfood.

Wat is jouw favoriete quiz van de Nederlandse tv?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 20:55
Verwijderd
Beetje luie zondag, beetje spullen pakken voor werkbezoek vanaf maandag, naar Amsterdam afreizen omdat we maandag vanaf Schiphol vertrekken.
Edit: dat was Onder de tram, maar dat wordt nu niet meer uitgezonden geloof ik.

Om welk eigenschap sta jij het liefste bekend en is dat in werkelijkheid ook zo? Waarom wel/niet?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 11:29
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:

Om welk eigenschap sta jij het liefste bekend en is dat in werkelijkheid ook zo? Waarom wel/niet?
Haha een aantal:

- Dat ik netjes/zorgvuldig ben: Eigenlijk is dit niet waar want ik ben een behoorlijke chaoot. Juist daarom heb ik ordening nodig om de boel in mijn hoofd niet helemaal te laten ontploffen en zie je inderdaad dat ik de dingen goed op een rijtje heb, weet waar wat bewaard ligt etc. Ik werk dus wel netjes maar ben het eigenlijk niet

- Dat ik een goed reflectief vermogen heb: Dat is belangrijk in mijn werk als hulpverlener. Ik heb het zeker, maar ben zelf van mening dat die wat te goed ontwikkeld is. Ben wat (te) zelfkritisch.

- Dat ik sociaal ben en makkelijk contact maak: Klopt (meestal).

- Dat ik mensen in hun kracht kan zetten door de vragen die ik stel. Ik zeg 'niet voor' hoe het moet, maar laat anderen nadenken over hun eigen oplossingen: Klopt. Maar dit komt deels ook voort uit mijn onzekerheid dat ik het ook echt niet zou weten en dat ik er vanuit ga dat de ander het zelf beter weet. Agh, ook weer geen slechte houding

En nog wel een aantal ;-)

Doe je mee met het weerwolfspel?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 14:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee, ik zou wel graag willen maar donderdag is de generale repetitie van de Zauberflöte en in de daarop volgende dagen heb ik vijf uitvoeringen, dus de komende week moet ik keihard werken en vrijwel de hele dag repeteren, kostuums doorpassen en studeren. Ik ga nooit op tijd mijn stem door kunnen geven.

Wat geeft jou het gevoel dat je de juiste studie hebt gekozen? En twijfel je er ook weleens aan?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 16:20
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Het feit dat ik merk dat ik vaak in de weekenden vast vooruit ga werken zodat ik aan het eind niet in de knoei kom met deadlines, ik begin nooit met tegenzin aan mijn huiswerk,doe vaak meer dan eigenlijk nodig is, en ga niet met tegenzin naar school.
Ik twijfel er eigenlijk nooit aan.

Als je nu moest kiezen waar je de rest van het jaar mee gezien wordt, wordt het dan een nickelson jas, uggs, of crocs?
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 17:27
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
UGG's

Bij welke film heb je 't hardst gelachen?
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 17:44
Verwijderd
Die wat me nu te binnen schiet die ik recent heb gezien, is Iron Sky, ik kijk niet zo heel vaak films om te lachen. Monthy Python and The Holy Grail zal ook wel tot de films behoren waarmee ik het hardst heb gelachen.

Heb jij nuttige dingen gedaan vandaag?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 18:09
Takkeling
Takkeling is offline
Ja, ik heb geleerd voor mijn examen.

Vind je dat je te veel tijd online doorbrengt?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 18:19
Verwijderd
Ja.

Huisdieren in bed?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 18:21
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ja.

Huisdieren in bed?
Ja, kat aan het voeteneinde

Je laatste leugen(tje)?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 22:29
Verwijderd
Oh je woont hier leuk (verhuisde tante, boeddha schilderij en een lompe boeddha, niets voor mij)

Waar mogen ze jou s'nachts voor wakker maken en wie mag dat doen?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 22:31
Verwijderd
Seks. Iemand waar ik ook seks mee zou willen.


Wat is jouw brave hobby?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 22:39
Verwijderd
Gitaarspelen

Wat wil je al heel lang doen maar stel je toch al heel lang uit?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 22:45
Verwijderd
Koken is de braafste hobby die ik heb, denk ik. Vandaag had ik iets tamelijk fantastisch geïmproviseerd met spinazie, feta, ei, bladerdeeg en gegrilde zalm met een marinade van olijfolie, ui, knoflook, sesamzaad, citroensap en esdoornsiroop.

[edit] De doos waar mijn oven in kwam naar het oud papier brengen. Hij staat hier al twee weken in de weg. [/edit]

Wat is je domste mening?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 15:59
Verwijderd
Dat ligt er aan. Als ik verliefd op haar ben, maar het is niet wederzijds, of de liefde is in ieder geval nog niet bevestigd, dan best vaak, en dan zijn die dromen niet per se romantisch of seksueel (beiden kan wel maar is vaak genoeg niet zo) maar speelt ze gewoon een rol in de dromen. Ik kan me concreet herinneren dat ik ooit droomde dat een meisje met me mee zou rijden naar mijn werk omdat ze daar ook zou gaan werken, maar op het laatste moment toch afbelde. Ze was namelijk 's nachts kleurenblind geworden en schaamde zich daarvoor.
Ik ben overigens zelf nogal kleurenblind, geen idee wat die droom me nou precies probeerde te vertellen

Daarentegen, als we een relatie hebben en dat loopt allemaal goed en we zien elkaar vaak en zo, dan droom ik zelden over het slachtoffer van mijn affectie

Als je ter dood veroordeeld was, wat zou dan je laatste gerecht zijn (en waarom)? Zou je puur kiezen voor iets waarvan je weet dat het heel lekker is, of zou je bijvoorbeeld nog iets willen uitproberen?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 17:23
Verwijderd
ragout van mijn moeder, want dat is gewoon super lekker.

Waar zou je als laatste aandenken als je op sterven ligt?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 17:33
Verwijderd
Mijn onopgeloste ruzies.

Wat voor kledingstijl heb jij?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 18:49
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Mijn onopgeloste ruzies.

Wat voor kledingstijl heb jij?
meestal casual/netjes

Wat zijn jouw favoriete SOG-activiteiten?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 20:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Posten in saai/forumen in het algemeen en natuurlijk 9gag Ook wil ik nog weleens heel actief gaan breien ofzo.

Wat is je lievelingskledingstuk, en waarom? Waar komt het vandaan en zit er een speciaal verhaal achter?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 21:42
Verwijderd
Mijn Only skinny, hij zit super fijn, en niet onbelangrijk: hij is gewoon lang genoeg (dat is voor mij een behoorlijk probleem normaal omdat ik superlange benen heb).

Leuke vraag! Blijft staan
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 22:42
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Mijn Pyjamabroek, omdat als ik mijn pyjamabroek aanheb ik het gevoel heb dat ik mag ontspannen. Hij komt van de Hunkemoller en is gekocht omdat ik vond dat ik met mijn oude pyjamabroek absoluut niet bij mijn ex-vriendje thuis kon komen.

Als je iemand weer zou kunnen zien zonder dat er verwijten vallen of gewoon omdat je die persoon al lang niet meer gezien hebt of kan zien, wie zou dat dan zijn?
__________________
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 22:49
Verwijderd
Dat zou Cin zijn, sws haha

Vul deze aan:
Keep calm and...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2013, 08:18
Verwijderd
Dat is geen vraag.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2013, 14:50
Verwijderd
Keep calm and carry on.

Waar raak jij gestresst van?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2013, 15:58
Verwijderd
Iets nietliefs wat ik wel als lief zie? Dan denk ik vooral aan schattige dingen. Mensen die een vakje in hun portemonnee hebben voor bonnetjes. Een groepje verpleegsters op crocs. Koekjes uit de verpakking gehaald in een glazen pot gestopt. Een grapje in een film/serie waarbij de vertaler moeite heeft gedaan een goede Nederlandse variant te vinden. Kerstlampjes die (bewust, niet uit luiheid) door het jaar heen worden gebruikt. Een oud vrouwtje dat twee losse flesjes bier koopt in de supermarkt. Wolkjes die niet samenwerken en overal verspreid rondhangen. Een huisdierenhaar op mijn kleding terwijl ik het dier (dat ik kan benoemen) al weken niet heb gezien waardoor hij dus de wasmachine heeft overleefd. Dichtbindclipjes.

Was jij gepland of een ongelukje? Hoezeer gepland? Hoe snel volgde je op een oudere broer of zus, en hoe snel na jou kregen ze de volgende? Als je een ongelukje was, zit je daar dan mee? Of zou je ermee zitten als het zo was? Zou je nu nog op zoek gaan naar biologische ouders mocht je erachter komen geadopteerd te zijn? Zou je het je ouders verwijten dat ze het hebben verzwegen? Zijn dit teveel vragen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat is het mooiste moment dat jij in je leven hebt meegemaakt
Nonny
15 21-05-2013 16:38
De Kantine Ranking the Scholieren #3
Geel
500 16-10-2010 14:57
Lifestyle evaluatie-topic
Verwijderd
500 18-03-2005 16:54
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: Afscheid
tiram
71 20-12-2003 13:30
ARTistiek [op verzoek van 2 forummers, nogmaals Mi casa es en fuego
Bor
1 19-08-2002 09:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.