Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2003, 11:04
anja
anja is offline
Ik zal er maar meteen voor uitkomen: ik ben nog maagd. Eigenlijk ben ik er best trots op dat ik op mijn leeftijd, in tegenstelling tot vele meiden hier, nog niet met een jongen naar bed ben geweest. Ik heb wel 'n vriend, maar we hebben afgesproken het langzaamaan te doen en voorlopig zijn we nog niet aan het hoofdstuk penetratie toe.

Het idee dat onze 'eerste keer' dichterbij komt, maakt me echter zeer angstig. Mijn zus, die twee jaar ouders is dan ik, heeft me vorig jaar verteld over haar ontmaagding. Terwijl ze haar verhaal deed, rolden de tranen over haar ogen. Haar vriend was heel lief en voorzichtig geweest, en ze was ook opgewonden genoeg zei ze, maar toch was de pijn hels. Het was net of alles in brand stond en alsof ze in tweeën werd gespleten <slik!>. Tot een uurtje na de vrijpartij verloor ze nog bloed! Nu is het allemaal wel in orde gekomen, maar aangezien ze ongeveer dezelfde lichaamsgestalte heeft dan ik, knijp ik 'm nu ontzettend! Van vriendinnen die het al wel gedaan hebben hoor ik ook zulke horror-verhalen. OK, er zitten uitzonderingen tussen bij wie het absoluut geen pijn deed of niet bloedde, maar 85% van de verhalen die ik hoorde zijn gewoon ERG...

Ik klink misschien als een aansteller, maar ik ben dus nu erg bang geworden voor mijn eerste keer. In die mate zelfs, dat ik er over denk mezelf te ontmaagden. Niet figuurlijk natuurlijk, maar ik wil gewoon zélf dat maagdenvlies in laten scheuren, zodat ik later bij m'n vriend dáár tenminste niet mee in m'n hoofd moet zitten.

Zijn er meiden die hetzelfde probleem hebben als ik? Kán je überhaupt wel zelf je maagdenvlies inscheuren, en zo ja, hoe moet dat...? Ben vast toch niet de enige die dit in z'n hoofd heeft gehaald?
__________________
De meeste dromen zijn bedrog
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 11:12
Doopy
Avatar van Doopy
Doopy is offline
Volgens mij maak je je teveel zorgen, nu al, misschien met je het gewoon heel onbevangen doen, je moet hem vertrouwen, er moet een goede sfeer zijn. maar je moet je er vooral geen zorgen over maken. Doet het de eerste keer pijn dan ga je een volgende keer verder, uiteindelijk zal het goed gaan. suc6 ermee
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 11:35
poesiefox
poesiefox is offline
Als je echt heel erg bang bent is dat niet echt bevorderlijk voor hoe je de eerste keer zult ervaren. En sommige meisjes hebben een wat stugger randje weefsel dan anderen. (meer is het maagdenvlies niet)

Desnoods ga je naar de dokter of naar de gynaecoloog, dan geeft hij er een paar sneetjes in onder verdoving. Ben je van het hele gezeik af.

Ik denk overigens dat veel meiden nogal overdrijven. Het is een nare, scherpe pijn, maar het duurt maar eventjes, en je kunt het toch in etappes doen? Wie zegt dat je vriend er meteen dat hele ding in moet schuiven? Wie zegt dat hij dan ook moet doorgaan met vrijen tot hij klaarkomt? Waarom zou hij, als het jou pijn doet?

Er is nog een topic over, die heet geloof ik de eerste keer, pijn? Daar vind je goede tips om het allemaal zo makkelijk mogelijk te laten verlopen. Het toverwoord is voorzichtig en langzaam, en ophouden zodra het zeer doet. Niet meteen dat ding erin rammen. Logisch dat het dan pijn doet.

Om rustig te blijven, zodat het door de zenuwen niet nog erger wordt, kun je desnoods een valiumpje nemen, of een paar glaasjes wijn. Het kunnen ontspannen van de bekkenbodemspieren is het halve werk.

En zelf kun je het wat oprekken. Gebruik je tampons of durf je dat ook niet? Ben je al eens op onderzoek uitgeweest met je vingers? Als je het zelf doet, hoef je niet bang te zijn dat iemand anders je pijn doet. Je houdt zelf op zodra je wat voelt. er is geen wet die zegt dat een Ontmaagding door iemand anders moet gebeuren. Dat is alleen in de flutromannetjes. Die je overigens al nooit moet geloven.

En wat doen jullie verder al in bed? Allleen zoenen? Ik zou ook maar eens wat meer vingerwerk in actie zetten. door hem of door jezelf. Ga heftig negenenzestigen. Sex is meer dan alleen penetratie. Pas als je allebei zwaar en heftig bij elkaar klaarkomt, kun je eens aan penetratie gaan denken. Dat gaat dan vanzelf wel, in de hitte van het moment. En dan valt het reuze mee. Een tube glijmiddel scheelt ook al een heel stuk.

Maar niet als onschuldig maagdje wat van niks weet en verlegen en bang is, je onderbroek uittrekken, op je rug gaan liggen en hem dat ding erin laten douwen, zonder voorspel of wat dan ook. Dat is vragen om pijn.

Sterkte ermee. Laat je ons nog even weten of het meeviel?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 11:47
anja
anja is offline
Poesiefox, bedankt voor je uitleg. Het is beslist niet zo dat ik een 'onschuldig maagdje' ben ofzo. Ben absoluut geen onbeschreven blad, ik heb met m'n vriend al heel wat dingen uitgeprobeerd , alleen penetratie (met vingers of penis) is er nog niet van gekomen. Klaarkomen lukt zonder problemen, zowel door mij als door hem, en ik ben ook ontspannen genoeg (iemand schreef hier dat ze "uit bed dreef", is ook van toepassing op mij). M'n vriend is ook heel lief en zacht. Het lijkt dat alle ingrediënten aanwezig zijn... maar toch! Toch zit ik met die pijnlijke ontmaagding in m'n achterhoofd, ik kan me niet inbeelden dat m'n zus daarin overdreven heeft, zo is ze niet. Ik wil het daarom zélf maar doen, dat hymen inscheuren, om ontspannen en zonder schrik mijn eerste keer te beleven... ben ik hierin echt een uitzondering?
__________________
De meeste dromen zijn bedrog
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 11:54
liesemies
Avatar van liesemies
liesemies is offline
ik kan het begrijpen dat je zeer bang bent. maar eigelijk is daar geen reden voor het hangt van persoon tot persoon af. niet bij iedereen doet het zoveel pijn. het is omdat je gevoelig bent ofzo.maar je hoeft echt niet te vrezen hoor. eens het gebeurt is ben je ervan af. praat er ook eens over met je vriend. misschien kan hij je op andere gedachten brengen.

anders als je het zelf wil doen het kan soms met een tampon. of anders met een dildo.maar ik geloof niet dat je die zomaar in de buurt hebt liggen. gebruik zeker geen andere voorwerpen. het kan zeer gevaarlijk zijn en je kan wondjes eraan overhouden dan.
het beste is praat eens met je vriend of met je ouders als je daarbij terecht kunt.

ik vind het zeer rot voor je dat je zus het verteld heeft , nu schrik je er nog harder van , terwijl het eigelijk wel leuk is.
je mag zoiets echt niet missen je ontmaagding is heel speciaal en nu heb je meer bang ervoor dan tevoren. denk er echt nog eens over na

dikke kusjes lindsey
__________________
żcuál es vida? żla vida es amor cuál es amor? żel amor se está besando qué se está besando? ˇvenido
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 12:23
Verwijderd
Citaat:
anja schreef:
Ik zal er maar meteen voor uitkomen: ik ben nog maagd. Eigenlijk ben ik er best trots op dat ik op mijn leeftijd, in tegenstelling tot vele meiden hier, nog niet met een jongen naar bed ben geweest. Ik heb wel 'n vriend, maar we hebben afgesproken het langzaamaan te doen en voorlopig zijn we nog niet aan het hoofdstuk penetratie toe.

Het idee dat onze 'eerste keer' dichterbij komt, maakt me echter zeer angstig. Mijn zus, die twee jaar ouders is dan ik, heeft me vorig jaar verteld over haar ontmaagding. Terwijl ze haar verhaal deed, rolden de tranen over haar ogen. Haar vriend was heel lief en voorzichtig geweest, en ze was ook opgewonden genoeg zei ze, maar toch was de pijn hels. Het was net of alles in brand stond en alsof ze in tweeën werd gespleten <slik!>. Tot een uurtje na de vrijpartij verloor ze nog bloed! Nu is het allemaal wel in orde gekomen, maar aangezien ze ongeveer dezelfde lichaamsgestalte heeft dan ik, knijp ik 'm nu ontzettend! Van vriendinnen die het al wel gedaan hebben hoor ik ook zulke horror-verhalen. OK, er zitten uitzonderingen tussen bij wie het absoluut geen pijn deed of niet bloedde, maar 85% van de verhalen die ik hoorde zijn gewoon ERG...

Ik klink misschien als een aansteller, maar ik ben dus nu erg bang geworden voor mijn eerste keer. In die mate zelfs, dat ik er over denk mezelf te ontmaagden. Niet figuurlijk natuurlijk, maar ik wil gewoon zélf dat maagdenvlies in laten scheuren, zodat ik later bij m'n vriend dáár tenminste niet mee in m'n hoofd moet zitten.

Zijn er meiden die hetzelfde probleem hebben als ik? Kán je überhaupt wel zelf je maagdenvlies inscheuren, en zo ja, hoe moet dat...? Ben vast toch niet de enige die dit in z'n hoofd heeft gehaald?
Tot een uur erna maar? :\

Mja, het kán zonder pijn, maar dat kan je neem ik aan zelf wel inschatten. Als je zonder veel moeite 3 vingers kwijt kan, zal het ook wel niet echt pijn doen tijdens de ontmaagding. Doen 2 vingers al pijn, dan zou ik eens beginnen met oprekken.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 14:29
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Dat van die tranen die rollen, komt me bekend voor

Ik heb gehúild van de pijn!

En dan wil je iedereen die je probeert te troosten met de woorden "als je vriendje zacht genoeg is lukt het wel" een kogel door de kop jagen... grrr!!

Er bestaan inderdaad oefeningen om zelf je maagdenvlies te scheuren of op te rekken. Had ik dat geweten, was ik er gegarandeerd ruim op voorhand zélf aan begonnen...

Er moeten hier toch meiden zijn die hun eigen vlies hebben ingescheurd?????
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 15:22
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
ff een vraag: masturbeer je weleens ?
__________________
ik heb geen signature
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 16:40
poesiefox
poesiefox is offline
Anja, als jullie verder al vrijen dat de stukken eraf vliegen, dan lijkt mij dat penetratie met zijn of jouw vingers tijdens de vrijpartij een hele goeie voorbereiding is voor het echte werk.

Doen jullie aan orale sex? Tijdens de volgende befbeurt kan hij dan, met flink wat spuug en goed kortgeknipte en gladgevijlde nagels eens met een vinger bij je naar binnen gaan, terwijl hij met zijn tong je clitje al een tijdje aan het verwennen is.

Gegarandeerd, je smeekt om meer. Twee moet dan echt ook lukken, drie vind zelfs ik als hoog en breed ervaren meid niet prettig. Een piemel is er meer op gebouwd dan van die harde vingers met knokkels.

Zelf oprekken kun je ook proberen, maar doe het tijdens een vrijpartij, het is voor hem ook fijner dat hij erbij kan zijn.

Oh en nog wat: lichaamsbouw zegt niets over je maagdenvlies. Smalle heupen wil echt niet zeggen klein van onderen. Je bent 18, dus volgroeid.

Waar ik zelf aan moest wennen was het feit dat de spieren beneden werden opgerekt, maar dat heeft met het scheuren van weefsel niets te maken en doet absoluut geen pijn. Het voelt even raar. Dat is op te lossen door hem niet helemaal, maar slechts tot de helft in je te laten komen. Zelf kun je dan het moment bepalen dat je hem wel helemaal wilt. De vagina bestaat uit geplooid slijmvlies, en hoe verder je bent in je opwinding, hoe gladder de vaginawand zichzelf uitstrekt. Tegen de tijd dat je klaarkomt ben je echt wijd en diep genoeg voor een jongen, zelfs al krijg je er zonder sex net een vinger in.
__________________
Pfff. Boeie.

Laatst gewijzigd op 03-03-2003 om 16:48.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 17:02
anja
anja is offline
Citaat:
LaY-D NiCoLe schreef:
ff een vraag: masturbeer je weleens ?
Euh, ja, maar ik stop er nooit meer dan één vinger in... en dan nog zeer uitzonderlijk, vind het gewoon niet zo speciaal...

Ik lees hier over 'oprekken', bedoelen jullie dat ik er dan steeds 1 vinger bij moet proberen te proppen??? Yekkie!
__________________
De meeste dromen zijn bedrog
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 17:09
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
anja schreef:
Euh, ja, maar ik stop er nooit meer dan één vinger in... en dan nog zeer uitzonderlijk, vind het gewoon niet zo speciaal...

Ik lees hier over 'oprekken', bedoelen jullie dat ik er dan steeds 1 vinger bij moet proberen te proppen??? Yekkie!
Niets yekkie, lekker! en proppen? Het glijdt er vanzelf in hoor. Je moet even langs de kringspier, die geeft nog wat weerstand, als daar eenmaal voorbij bent, gaat-ie heel makkelijk.

Eerst 1, dan eruit, overnieuw met twee, er weer uit, overnieuw met drie. Niet erBIJ proppen.

En ga het alsjeblieft niet proberen met kunstdingen of bananen of kaarsen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 17:16
carla-tje
carla-tje is offline
Uiteraard bestaan er ook meisjes die zelf hun maagdenvlies(je) scheuren, om geklieder bij de eerste keer te voorkomen.

De truuk bestaat er in in een lekker warm bad te ontspannen, en voorzichtig met een vinger naar binnen te glijden, met je nagel naar je buik gericht. Dan druk je gedurende enkele seconden zo hard je kan naar beneden, richting onderkant badkuip. Dit kan pijnlijk zijn, maar probeer toch een aantal seconden door te drukken. Deze oefening herhaal je enkele keren, en dit gedurende een week lang. De volgende week probeer je het met twee vingers. Identiek dezelfde oefening.

Bij mij heeft het geholpen, al ben ik er te laat mee begonnen. Mijn eerste keer was, net als bij zoveel andere meisjes, super pijnlijk... Een vriendin van me had bovenstaande truuk geleerd van haar gynaecoloog. Na die eerste pijnlijke ervaring ben ik dan zelf maar aan de slag gegaan

Wie vragen heeft, laat maar komen.
__________________
Life is what you make of it
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 18:33
mill's mess
mill's mess is offline
ja, ik herken je probleem.
Het klinkt misschien een beetje gek, maar ik gebruik zelfs geen tampons omdat dat teveel pijn doet . Ik heb het vaak genoeg geprobeerd, maar het doet zo'n pijn dat ik er bijna van flauwval. Laatst ben ik op mijn bed neergedonderd omdat ik niet meer op mijn benen kon blijven staan van de duizelingen.
Ik ben meerdere keren met een jongen in bed belandt, waarbij hij 1 keer in me is gekomen (pijn dat het deed). De andere keren heb ik het afgekapt door de pijn. Nee, ik durf het niet meer. Eerst nog maar dooroefenen met die verd*mde tampons .
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 18:38
Hellup
Hellup is offline
ik had toen ik voor het eerst tampons gebruikte, het probleem dat hij er niet meer uit wou
maar......de dokter heeft m eruitgehaald
en daarna mijn maagdenvlies kapot gemaakt, compleet pijnloos, aangezien ze er wat verdovingsvloeistof op had gedruppeld.(ik wilde tampons blijven gebruiken en dat kon alleen door dat maagdenvlies weg te laten halen)
t bloedde wel, maar ja. je ken nie alles hebben toch?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 19:54
Verwijderd
Tip: bovenop hem is een stuk minder pijnlijk dan onderop. Bovendien kan je zelf het tempo bepalen..
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef:
Tip: bovenop hem is een stuk minder pijnlijk dan onderop. Bovendien kan je zelf het tempo bepalen..
Ja, dat had een vriendin van mij ook. Zij onderop ging niet echt. Later ging ze boven en toen ging het prima.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 07:09
Yamyam
Yamyam is offline
Ik heb het zelf wel eens geprobeerd, maagdenvlies scheuren, maar ik geloof dat als het een beetje pijn gaat doen ik elke keer gestopt ben.
Maar het kan dus bliijkbaar ook door andere dingen scheuren. En ik heb tampons eringedaan, paardgereden, gefietst en noem maar op dus misschien ben ik al wel ontmaagd
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 07:33
elledc
elledc is offline
Citaat:
Jadie schreef:
Tip: bovenop hem is een stuk minder pijnlijk dan onderop. Bovendien kan je zelf het tempo bepalen..
Zelf het tempo bepalen is juist, maar ik vind het minder pijnlijk onder hem te liggen.

Wat die ontmaagding betreft. Het is vast overdreven wat iedereen vertelt. Mij hadden mijn vriendinnen ook bang gemaakt, goh toch, wat belachelijk! Het is alvast erg als je hoort van anderen dat de eerste keer erg pijnlijk is maar je moet weten dat ŕls je het zelf meemaakt het helemaal niet zo erg is.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 08:34
Verwijderd
als je er bang voor bent, ik t bijna zeker dat je ook echt pijn krijgt, omdat je pijn verwacht.

Ik hoorde voornamelijk verhalen dat t geen tot een beetje pijn deed, bij mij klopte t ook, t deed geen pijn was onwennig, meer niet.

oftewel niet stressen, dan lukt t vaak wel vanzelf
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 08:36
Rugbuksnuffer
Avatar van Rugbuksnuffer
Rugbuksnuffer is offline
Ghehe allemaal meiden (vrouwen) die hierop antwoorden. Als man wil ik je ook wat zeggen. Ik lees dat alles met je huidige vriend in alle rust en overleg gaat. Denk dat je jezelf voor je ontmaagding ook niet zo druk hoeft te maken. Als "zoals hier reeds eerder" gezegd jouw vriend rekening met je houdt en inderdaad in alle rust stukje voor stukje binnen te komen dan denk ik dan het allemaal wel meevalt. Laat je vriend de eerste keer gewoon niet te diep in je. Doe het in een paar keer. Dat geeft ook al wat rek plus jij hebt het gevoel dat het na een paar keer wat makkelijker gaat zodat je dan automatsch de boel een beetje los kunt laten. Je zult zien dat het op een gegeven moment eigenlijk bijna vanzelf gaat.
__________________
Mijn auto leeft. Hij rookt ,hij zuipt en hij wipt !!!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 11:03
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
Ik heb het zelf wel eens geprobeerd, maagdenvlies scheuren, maar ik geloof dat als het een beetje pijn gaat doen ik elke keer gestopt ben.
Maar het kan dus bliijkbaar ook door andere dingen scheuren. En ik heb tampons eringedaan, paardgereden, gefietst en noem maar op dus misschien ben ik al wel ontmaagd
Ontmaagd door een tampon, een paard, een fiets?

Zo...


Aan de topicstarter: tampons gebruiken?

(Ik ben maar een man hoor... (Helaas ))
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef:
Tip: bovenop hem is een stuk minder pijnlijk dan onderop. Bovendien kan je zelf het tempo bepalen..
Ha, bovenop had ik nooit door kunnen zetten vanwege de pijn.. want dan had ik zelf door moeten duwen zeg maar (klinkt dat lekker ) nu deed hij dat voorzichtig..

Maar euh, mijn ontmaagding was ook ontzettend pijnlijk maar ik kreeg zelfs de allerkleinste tampon ook niet in, ik was dus echt ontzettend nauw.. Daarom de vraag aan jou of je tampons gebruikt of niet.. Want zo wel, dan moet het al minder pijnlijk zijn dan bij mij en ik heb het overleefd en vond het ook nog best lekker
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 12:48
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Om je gerust te stellen: bij mij deed het helemaal GEEN pijn! NIks nada... Tging allemaal heeeeel vlotjes, en ik heb ook nooit bloed verloren. Ik gebruik wel tampons, miss heeft het daar mee te maken.

Laat je vriend gewoon heel voorzichtig te werk gaan. Zie dat je nat genoeg bent (desnoods likt hij je eerst) en denk vooral niet aan al die horrorverhalen, want daardoor geraak je gespannen en dan kan het wel pijn doen...

Veel succes dermee
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 14:37
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Hellup schreef:
ik had toen ik voor het eerst tampons gebruikte, het probleem dat hij er niet meer uit wou
maar......de dokter heeft m eruitgehaald
en daarna mijn maagdenvlies kapot gemaakt, compleet pijnloos, aangezien ze er wat verdovingsvloeistof op had gedruppeld.(ik wilde tampons blijven gebruiken en dat kon alleen door dat maagdenvlies weg te laten halen)
t bloedde wel, maar ja. je ken nie alles hebben toch?

Prachtoplossing. Sommige meisjes hebben nu eenmaal een erg stug maagdenvlies. Waarom dan jezelf lopen treiteren? Als je al een verdoving krijgt bij de tandarts!

Maar probeer eerst maar eens OF het pijn doet bij jou. Doet een vinger of een tampon zeer? En twee vingers tijdens de sex?

Probeer het, bij meer dan een beetje pijn onmiddelijk stoppen en naar de dokter.

Klein beetje pijn en wat bloed hoort erbij, dat is nou juist wat het moment zo intiem en speciaal maakt.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 15:07
anja
anja is offline
Tampons gebruiken doe ik niet... ik zal eens die bad-methode proberen volgend weekend, wie weet lukt het zo wel...
__________________
De meeste dromen zijn bedrog
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 16:34
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
tis toch helemaal geen echt vlies??
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 18:35
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef:
tis toch helemaal geen echt vlies??
jawel, een heel klein vliesje, dat aan de ingang zit, maar t is niet echt groot ofzo een dun klein dingetje van een mm of 3
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 18:43
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
jawel, een heel klein vliesje, dat aan de ingang zit, maar t is niet echt groot ofzo een dun klein dingetje van een mm of 3
En er zit een gat in, voor het doorlaten van het menstruatiebloed. En een echt vlies is het vaak niet, meer een randje, zo groot is dat gat. Dat is dan al opgerekt en ingescheurd door tampons en vingers.

Dieren hebben overigens geen maagdenvlies. Ze hebben ook geen clitoris. Tja, dat zijn de lusten en de lasten van het mens-zijn.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 18:47
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
En er zit een gat in, voor het doorlaten van het menstruatiebloed. En een echt vlies is het vaak niet, meer een randje, zo groot is dat gat. Dat is dan al opgerekt en ingescheurd door tampons en vingers.

zo bedoel ik t dus, ben der niet helemaal bij, maar je hebt em precies vertaald voor me
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn verhaal
Undertow
21 10-05-2011 15:39
De Kantine hoe te herkennen: de breezer-slet
Martin II
38 22-06-2006 20:51
Verhalen & Gedichten [ verhaal ]
-Melody-
290 15-08-2004 14:54
De Kantine breezah slet en ABN
arP-socialist
500 19-01-2004 12:29
Seksualiteit Voor de ontmaagdende jongens
poesiefox
19 13-05-2003 19:19
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.