Oud 07-10-2003, 14:36
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
(bron: www.vi.nl)

Aanklager wil Kezman twee duels schorsen

7/10/2003 12:51

Als het aan de aanklager betaald voetbal van de KNVB ligt, dan staat Mateja Kezman vanwege zijn rode kaart tegen ADO Den Haag drie wedstrijden buitenspel, waarvan één voorwaardelijk. Dennis Rommedahl kreeg beter nieuws te horen.
Kezman werd zaterdag in het Zuiderpark al na een half uur uit het veld gestuurd nadat hij Jeffrey van As velde met een klap in het gezicht. Van een elleboogstoot was geen sprake, verzekerde de uitgejouwde Kezman en de PSV-spits deed het alleen om zichzelf te beschermen.

Voor die uitleg lijkt de aanklager niet gevoelig. Hij ziet in de actie een bewuste poging tot slaan. PSV heeft tot woensdagochtend om te laten weten of het wel of niet akkoord gaat met het schikkingsvoorstel. Mocht Kezman twee duels schorsing krijgen, dan mist hij de duels met SC Heerenveen en Ajax .

Rommedahl hoeft zich opmerkelijk genoeg geen zorgen meer te maken over een aanstaande schorsing. De aanklager heeft na het bestuderen van de beelden en het lezen van de verklaringen geen reden gezien Rommedahls natrappen tegen AZ-verdediger Tim de Cler te bestraffen.

*******************************

He bah, wat naar nou
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Advertentie
Oud 07-10-2003, 15:41
Verwijderd
ondertussen lees je niets van v/d Vaart
Oud 07-10-2003, 16:07
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 07-10-2003 @ 15:41:
ondertussen lees je niets van v/d Vaart
Maar dat blijft een discutabel moment. Zoals je koeman al in de commentaar tijdens dat moment hoorde zeggen "wie hangt er nou aan wie?" Ze waren allebei fout. Dus wat ze ermee doen zal wel meevallen.

Kijk nou naar dat van rommedahl, Dat is ook geseponeerd terwijl hij ook duidelijk naschopte. Duszzz.

De schorsing van kezman zou eerder zijn op basis van de rode kaart.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 07-10-2003, 16:27
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 07-10-2003 @ 16:07:
Maar dat blijft een discutabel moment. Zoals je koeman al in de commentaar tijdens dat moment hoorde zeggen "wie hangt er nou aan wie?" Ze waren allebei fout. Dus wat ze ermee doen zal wel meevallen.

Kijk nou naar dat van rommedahl, Dat is ook geseponeerd terwijl hij ook duidelijk naschopte. Duszzz.

De schorsing van kezman zou eerder zijn op basis van de rode kaart.
Aan de actie vd Vaart/tegenstander had allang iets gedaan moeten worden áls er al iets gebeurde...voor een schorsing vrees ik nu iig niet meer
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 07-10-2003, 16:55
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
(bron: www.telegraaf.nl / www.psv.nl)
************
Kezman wijst schikkingsvoorstel af
ZEIST - Mateja Kezman heeft het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal van de KNVB voor drie wedstrijden schorsing (waarvan een voorwaardelijk) afgewezen. De PSV-spits is het niet eens met deze voorgestelde straf voor de rode kaart die hij zaterdag in de uitwedstrijd met ADO Den Haag (0-4) kreeg.

Kezman deelt een klap uit aan Van As.
De zaak gaat nu naar de tuchtcommissie van de KNVB. Als die bij minstens twee duels onvoorwaardelijke schorsing blijft, mist Kezman de belangrijke thuiswedstrijd tegen Ajax op 26 oktober. De eerstvolgende competitiewedstrijd van PSV is 18 oktober, thuis tegen Heerenveen. De topscorer van afgelopen seizoen kreeg rood na het maken van een slaande beweging naar tegenstander Van As.

***************************

Kezman niet akkoord met schikkingsvoorstel



7 oktober 2003 14:30

Mateja Kezman en PSV gaan niet akkoord met het schikkingsvoorstel van drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, die de aanklager betaald voetbal eerder op de dag deed richting de spits van PSV.
Mateja Kezman werd afgelopen zaterdag door scheidsrechter Roelof Luinge uit het veld gestuurd na een vermeende elleboogstoot jegens Jeffrey van As. TV-beelden en verklaringen wezen uit dat er van een elleboogstoot geen sprake was, maar voor die uitleg was de aanklager niet gevoelig. Door interlandverplichtingen van Mateja Kezman wordt de zaak pas volgende week door de tuchtcommissie van de KNVB behandeld.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 07-10-2003, 17:02
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Waarom maakt een ajaxied zich zo druk om een PSV'er
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 07-10-2003, 17:29
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 07-10-2003 @ 17:02:
Waarom maakt een ajaxied zich zo druk om een PSV'er
Nouu, omdat als die schorsing goedgaat dat hij voor psv-ajax ook geschorst is (en dat scheelt toch wel denk ik)
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 07-10-2003, 18:34
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 07-10-2003 @ 16:07:
Maar dat blijft een discutabel moment. Zoals je koeman al in de commentaar tijdens dat moment hoorde zeggen "wie hangt er nou aan wie?" Ze waren allebei fout. Dus wat ze ermee doen zal wel meevallen.
Ze waren idd wel allebei fout, maar vd Vaart zie je als enige een slaande en een schoppende beweging maken. Tuurlijk zeg koeman dat het beide fout is, maar dat zou ik ook doen als mijn speler fout zat
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 07-10-2003, 18:39
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Wel een aardig stukje uit de gelderlander van vandaag:

Koeman en Kezman missen kans
Door JAAP VAN ESSEN


NIJMEGEN - Trainer Koeman is ontdaan over het in brand steken van een Ajax - bus. PSV - spits Kezman is woest over een scheldkanonnade in Den Haag. De moraal is zoek in Nederland, vinden ze. Een duidelijk geval van 'de pot verwijt de ketel'.

Mooie woorden sprak Ronald Koeman zondag op de persconferentie na FC Groningen-Ajax, nadat die nacht de spelersbus van Ajax in brand was gestoken. "Het loopt in Nederland de spuigaten uit. We vinden alles maar normaal. Iedereen roept dat er iets moet gebeuren, maar er gebeurt niets."

Luttele minuten later, tijdens dezelfde persconferentie, geeft de trainer zelf, naar oud voetbalgebruik, weer het slechte voorbeeld. Vraag over Rafael van der Vaart. Die raakte tijdens het duel in de clinch met Paul Matthijs van Groningen. Op tv was het duidelijk: de Ajacied schopte Matthijs, probeerde hem te slaan en schopte hem nog een keer. De scheidsrechter zag niets, maar aangezien alles zich recht voor de dug-out van Koeman had afgespeeld, kon die natuurlijk niet doen alsof er niets gebeurd was.

Koeman deed het toch. "Van der Vaart probeerde zich alleen maar los te rukken."

Jammer, jammer. De verontwaardiging over de brand was terecht. De verzuchting over de moraal in dit land ook. Maar welk recht van spreken heeft een trainer die aansluitend zeer grove acties van zijn eigen spelers goedpraat? Het was iets sterker overgekomen als moraalridder Koeman nu ook eens de hand in eigen boezem had gestoken en Van der Vaart de mantel had uitgeveegd.

Maar wat moet je ook verwachten? Koeman werd als PSV-speler ooit geschorst omdat hij een doodschop van ploeggenoot Gillhaus tegen tegenstander Tigana 'klasse' noemde. En was het niet Koeman die symbolisch zijn achterste afveegde met het shirt van tegenstander Olaf Thon?

Selectieve verontwaardiging, daar is het betaalde voetbal erg goed in. Dat geldt voor ook Mateja Kezman. Die was heel boos, omdat het inderdaad niet zo fijngevoelige publiek van ADO Den Haag tegen hem tekeerging. "Kezman, je moeder is een hoer", golfde van de tribunes. Arbiter Luinge, die wel eens een wedstrijd tussen PSV en Heerenveen stillegde omdat de Einhovense fans 'Hoerenveen' zongen, deed niets. Hij liet gewoon doorspelen.

Logisch dat de spits er ziek en misselijk van werd. Hoewel? Onlangs haalde een voetbalblad samen met Kezman diens verleden op. De spits verhaalde smakelijk over zijn tijd als lid van de harde kern bij Partizan Belgrado. Nee, vechten deed hij niet, wel zong hij zeer grove liederen tegen de tegenstanders mee.

Dat neemt niet weg dat Kezman zaterdag terecht boos was. Maar ja, om dat af te reageren met een elleboogstoot recht in het gezicht van tegenstander Jeffrey van As, was weer niet goed te praten. En dus had Kezman misschien even moeten nadenken voor hij een klaagzang begon over Nederland.

Het is prima als spelers en trainer pleiten voor beter gedrag op en rond de velden, als zij als ware moraalridders ten strijde trekken. Maar het zou hen sieren als ze het eigenbelang dan ook even opzij zetten. Want ook voor hen geldt: de maatschappij, dat ben jij!
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 07-10-2003, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 07-10-2003 @ 18:39:
*knip*
ik ben het ermee eens. Vooral wat betreft het geval van v/d Vaart, dat leek me toch duidelijk een overtreding. Kezman maakte ook duidelijk een slaande beweging en het was ook wel rood, maar aan de andere kant heeft Kezman wel gelijk over het publiek en zou Luinge de wedstrijd best mogen stil leggen. Als scheids hoor je zulke dingen toch wel?

Verder, goed stukje
Oud 07-10-2003, 21:47
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 07-10-2003 @ 21:06:
ik ben het ermee eens. Vooral wat betreft het geval van v/d Vaart, dat leek me toch duidelijk een overtreding. Kezman maakte ook duidelijk een slaande beweging en het was ook wel rood, maar aan de andere kant heeft Kezman wel gelijk over het publiek en zou Luinge de wedstrijd best mogen stil leggen. Als scheids hoor je zulke dingen toch wel?

Verder, goed stukje
Ja, maar ik denk niet dat een scheids de ballen heeft om een wedstrijd daarom te staken, ik denk namelijk dat het door een staking alleeen maar erger wordt, is ook wel eens bij Vitesse geweest en toen werd het alleen maar erger.
Er moet wat aangedaan worden, alleen hoe is de vraag en dat is denk ik niet zo makkelijk.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 17-10-2003, 11:31
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Over 2 weken is de topper Ajax - PSV, en PSV heeft dan een groot probleem, want Kezman is zojuist voor 2 wedstrijden geschorst, en mist deze topper dus, en van Bommel heeft een buikblessure die hem 6 weken aan de kant houdt.
Zonder die 2 denk ik niet dat PSV een kans maakt tegen Ajax
Oud 17-10-2003, 11:34
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
17 oktober 2003 10:15

De tuchtcommissie van de KNVB heeft Mateja Kezman een straf opgelegd van drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. De aanklager eiste donderdagavond tijdens de zitting een schorsing van drie wedstrijden onvoorwaardelijk.
Eerder ging Kezman niet akkoord met het schikkingsvoorstel, wat nu uiteindelijk geldt als strafmaat. Volgens de lezing van de tuchtcommissie van de KNVB heeft Mateja Kezman zijn tegenspeler, Jeffrey van As, geslagen tijdens de wedstrijd ADO Den Haag-PSV.

PSV beraadt zich op dit moment over het feit of ze in beroep zullen gaan tegen de uitspraak van de tuchtcommissie van de KNVB, die niet bindend is.




BAH wat een slecht nieuws
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 17-10-2003, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Mitros schreef op 17-10-2003 @ 11:31:
Over 2 weken is de topper Ajax - PSV, en PSV heeft dan een groot probleem, want Kezman is zojuist voor 2 wedstrijden geschorst, en mist deze topper dus, en van Bommel heeft een buikblessure die hem 6 weken aan de kant houdt.
Zonder die 2 denk ik niet dat PSV een kans maakt tegen Ajax
het zal idd moeilijk worden, maar Robben is zo ongelofelijk in vorm, die gaat nog veel gevaar zorgen bij Ajax. In de spits denk VofH samen met John de Jong, beide spelers spelen zich weer in de kijker. Vooral de Jong vind altijd wel .
Verder heb ik nog niet het gevoel dat Ajax z'n draai heeft gevonden, vooral voorin vind ik het nog niet lekker lopen. Sonck gaat duidelijk elke week beter spelen, maar v/d Vaart heeft nog niet gebracht wat er van hem verwacht werd dit seizoen (heeft hij al wel gescoord?). Zlatan doet het verder ook wel goed, samen met Sonck, dus het centrum is wel ok. Soetaers heeft mij ook nog niet overtuigd, weinig leuke acties ed.
Oud 17-10-2003, 13:44
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
PSV in beroep: Kezza toch tegen Heerenveen

17/10/2003 13:03

PSV heeft beroep aangetekend tegen de schorsing van twee wedstrijden voor Mateja Kezman. Daardoor kan de topscorer zaterdagavond tegen SC Heerenveen gewoon meedoen. Kezman heeft al laten weten te willen spelen tegen de Friezen. 'Hij bepaalt zelf of ik hem opstel', aldus trainer Guus Hiddink.
De tuchtcommissie van de KNVB had Mateja Kezman eerder op vrijdag een schorsing opgelegd van drie wedstrijden waarvan één voorwaardelijk. Op basis daarvan zou hij de duels tegen SC Heerenveen en Ajax (volgende week) hebben moeten missen. Het aanvankelijke schikkingsvoorstel luidde overigens hetzelfde als het vrijdagochtend uitgesproken vonnis.

PSV verweerde zich donderdagavond op de zitting van de tuchtcommissie vooral op basis van de verklaring van scheidsrechter Roelof Luinge, die had geschreven dat Kezman een elleboog had uitgedeeld. De tv-beelden wezen echter uit dat Kezman Van As had geraakt, maar dat hij geen elleboogstoot had uitgedeeld.

De aanklager van de KNVB betoogde dat daar in de strafmaat al rekening mee was gehouden. 'Dit is niet de ergste vorm van slaan', betoogde hij. 'Maar als je dit goed vindt, dan is het hek van de dam.'


K mag hopen dat ze volgende week dit behandelen en dat ie gewoon minstens 1 duel krijgt dan, want volgende week zondag is psv-ajax
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 17-10-2003, 22:42
Verwijderd
Ajax overtuigend gewonnen van Volendam, 5-1 maar liefst. Eindelijk scoort v/d Vaart eens (2x). Verder scoorde Sonck (toch de man in vorm) de 1-0, Esajas 1-1, v/d Vaart 2-1 en 3-1 Mitea 4-1 en Trabelsi 5-1.

Nog een lichtpuntje voor Ajax: Heitinga heeft na een lange periode blessureleed eindelijk weer zijn rentree gemaakt. Hij leek een topverdediger te worden en een plaats in het Nederlands elftal voor het WK 2006 had iedereen hem al gegeven... ik ben benieuwd of hij dat nog kan halen.
Oud 19-10-2003, 14:56
Verwijderd
AZ na 4 min. uit bij Utrecht met 0-3 voor

Feyenoord 1-1
Oud 19-10-2003, 15:25
Verwijderd
veel goals vandaag

FCT - FCG al 3-2 nu
Oud 19-10-2003, 17:14
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
AZ

Nog steeds maar 1 puntje achter op de 1e plek...
En 4 punten los van de nr. 4 Heerenveen.

Hoe vaak is dat trouwens voorgekomen in de Eredivisie? In de eerste 4 minuten al met 0 - 3 voor staan... En nogwel in een uitwedstrijd.
__________________
Zuur...
Oud 19-10-2003, 17:22
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Waardeloze kutwedstrijd van de kant van Twente gezien (door omstandig heden heb ik via internet gekeken)
Gewoon 5counters en dat was het aan twente kant!
Groningen speelde 1ste helft wel minder goed op aantal momenten na en de laatste 5/10 min waren gewoon voor Groningen met 2goals in 5min.
2de helft was absoluut Groningen de betere ploeg alleen de echte kansen bleven uit.
Heb leuke wedstrijd gezien alleen helaas 5x kunnen vloeken achter de pc en maar 3(eigenlijk2) keer kunnen juichen.
Maar Groningen weet nu iig dat ze kunnen scoren in uitwedstrijden en dat biedt wel perpectief denk ik voor komende wedstrijden.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 19-10-2003, 20:44
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Wat trouwens vooraf ging van de wedstrijd FC Twente - FC Groningen:

Citaat:
Rukkers krijgen toch een prijsje
Het asociale gedrag van de Rukkers uit Enschede heeft ze een prijs opgeleverd. Afgelopen zaterdag is de prijs bij ze afgeleverd.

Het is algemeen bekend dat de enige prestatie die de Rukkertjes uit Enschede in de afgelopen jaren hebben weten neer te zetten hun reputatie is. Het gebrek aan kwaliteit op het veld en gebrek aan intelligentie op de tribune heeft de Rukkers ertoe gedreven dan de eigen club maar keer op keer te schande te maken door tijdens uitwedstrijden stadions te slopen.

De basis voor het slopen is overigens in eigen huis gelegd, de Rukkers staan erom bekend zelf het eigen stadion in de vernieling te helpen. Aan de vooravond van de wedstrijd Rukkers - FC Groningen is de Rukkertjes een prijs gegeven. Er bestaat de grote hoop onder de Groningse supporters dat de domkoppen uit vak P weer dezelfde show opvoeren als de vorige keer en opnieuw het eigen stadion gaan slopen.


Bron: www.fcgfanatics.nl
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 20-10-2003, 15:02
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Aanvulling zaak schorsing Kezman

********************************
KNVB wil beroep Kezman deze week behandelen

20/10/2003 10:27


Ajax-trainer Ronald Koeman kan er gerust op zijn, de zaak Mateja Kezman wordt vóór de topper PSV-Ajax behandeld. De KNVB heeft de ongerustheid weggenomen.
Kezman moet deze week verschijnen voor de beroepscommissie. De tuchtcommissie volgde eind vorige week de aanklager, die een straf van twee wedstrijden had geëist voor de overtreding van Kezman ten opzichte van ADO-verdediger Jeffrey van As. De Servische aanvaller tekende bezwaar aan tegen deze uitspraak en kon zo aantreden in het duel met SC Heerenveen.

Hangende de beroepszaak is de schorsing van Kezman opgeschort. Omdat de PSV-spits deze week vanwege het Champions League-duel met AEK Athene in Griekenland is, leek de Serviër zondag ook te kunnen aantreden tegen Ajax. Want de beroepscommissie zou alleen op dinsdag beschikbaar zijn. De KNVB heeft dit tegengesproken. 'We proberen maandag een datum te prikken voor eind deze week', aldus de KNVB tegenover het ANP.

Voor Ronald Koeman was de mogelijke inzetbaarheid van Kezman aanleiding te spreken van 'competitievervalsing'. 'Zoiets mag de KNVB niet toestaan', aldus Koeman in De Telegraaf. 'De beroepscommissie van de KNVB moet voor deze topper gewoon later in de week bij elkaar komen als Kezman terug is in Nederland. Het is professioneel voetbal. Het zou van amateurisme bij de KNVB getuigen als de reden van uitstel is dat de beroepscommissie alleen dinsdag bij elkaar kan komen.

********************************

Bron: www.vi.nl
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 20-10-2003, 16:47
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 19-10-2003 @ 17:22:
Waardeloze kutwedstrijd van de kant van Twente gezien (door omstandig heden heb ik via internet gekeken)
Gewoon 5counters en dat was het aan twente kant!
Groningen speelde 1ste helft wel minder goed op aantal momenten na en de laatste 5/10 min waren gewoon voor Groningen met 2goals in 5min.
2de helft was absoluut Groningen de betere ploeg alleen de echte kansen bleven uit.
Heb leuke wedstrijd gezien alleen helaas 5x kunnen vloeken achter de pc en maar 3(eigenlijk2) keer kunnen juichen.
Maar Groningen weet nu iig dat ze kunnen scoren in uitwedstrijden en dat biedt wel perpectief denk ik voor komende wedstrijden.
haha lachwekkend
Ze kunnen scoren in uitwedstrijden Moet je dr wel 1 meer scoren dan je tegenstander..Zegtie dat ''Rukkers gebrek aan intelligentie hebben''
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 20-10-2003, 16:48
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 20-10-2003 @ 16:47:
haha lachwekkend
Ze kunnen scoren in uitwedstrijden Moet je dr wel 1 meer scoren dan je tegenstander..Zegtie dat ''Rukkers gebrek aan intelligentie hebben''

ja dat klopt maar daar ging het me niet om.

En dat stukje heb ik zelf niet geschreven hoor maar iemand anders.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 20-10-2003, 17:00
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Volgende week hoop ik trouwens dat Ajax tegen PSV gelijk speeld... Dan staat AZ namelijk 1e! (Dan ga ik er wel vanuit dat wij thuis winnen van Zwolle...)
__________________
Zuur...
Oud 20-10-2003, 17:01
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 20-10-2003 @ 17:00:
Volgende week hoop ik trouwens dat Ajax tegen PSV gelijk speeld... Dan staat AZ namelijk 1e! (Dan ga ik er wel vanuit dat wij thuis winnen van Zwolle...)

Jullie moeten
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 20-10-2003, 17:08
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 20-10-2003 @ 17:01:
Jullie moeten
IDD, maja, vorig jaar verloren we van Zwolle met 5-1... (wel uit weliswaar maar toch... )
__________________
Zuur...
Oud 20-10-2003, 17:26
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 20-10-2003 @ 16:48:
En dat stukje heb ik zelf niet geschreven hoor maar iemand anders.
Klopt, maar het lijkt mij dat jij jou mening deelt met die persoon, anders zou je het niet op deze manier quoten..
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 20-10-2003, 17:32
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 20-10-2003 @ 17:26:
Klopt, maar het lijkt mij dat jij jou mening deelt met die persoon, anders zou je het niet op deze manier quoten..

Op welke manier moet je het dan quoten?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 20-10-2003, 17:40
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 20-10-2003 @ 17:32:
Op welke manier moet je het dan quoten?
Ben ook benieuwd...
__________________
Zuur...
Oud 20-10-2003, 18:13
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 20-10-2003 @ 17:32:
Op welke manier moet je het dan quoten?
met [ quote] blablabla [ /quote]

zoals je met dat tweede stukje gedaan had

maar ach, wat boeit het
Oud 20-10-2003, 18:52
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
alleen quoten waar je iets over wilt zeggen, bij een lang stukje gewoon eerste en laatste twee woorden met: ...... er tussen.

Verder over de zaak Kezman

PSV heeft gewoon het recht om beroep aan te tekenen, en dat doen ze gewoon op een slim punt (eerste instantie) Nu Koeman heeft gezeurd, gaat de KNVB het ineens vervroegen, niet echt onafhankelijk. Koeman klaagde over competitie vervalsing, terwijl datgene wat hij nu doet meer ruikt naar competitie vervalsing (en dan zwijg ik nog maar over Vd Vaart)
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 20-10-2003, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 20-10-2003 @ 18:52:
alleen quoten waar je iets over wilt zeggen, bij een lang stukje gewoon eerste en laatste twee woorden met: ...... er tussen.

Verder over de zaak Kezman

PSV heeft gewoon het recht om beroep aan te tekenen, en dat doen ze gewoon op een slim punt (eerste instantie) Nu Koeman heeft gezeurd, gaat de KNVB het ineens vervroegen, niet echt onafhankelijk. Koeman klaagde over competitie vervalsing, terwijl datgene wat hij nu doet meer ruikt naar competitie vervalsing (en dan zwijg ik nog maar over Vd Vaart)
Kijk, ik snap dat je in beroep gaat, zodat je sterspeler de komende wedstrijden kan spelen, maar psv doet dat tot twee keer toe (imo zeer onsportief). Ik ben het wel met je eens dat de KNVB (weer) eens consequent is, voor ajax is er blijkbaar altijd een uitzondering mogelijk
Oud 20-10-2003, 19:30
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 20-10-2003 @ 19:25:
Kijk, ik snap dat je in beroep gaat, zodat je sterspeler de komende wedstrijden kan spelen, maar psv doet dat tot twee keer toe (imo zeer onsportief). Ik ben het wel met je eens dat de KNVB (weer) eens consequent is, voor ajax is er blijkbaar altijd een uitzondering mogelijk
dat is inderdaad het ergste, het feit dat er voor Ajax wel uitzonderingen gemaakt worden, en dat Vd Vaart buiten schot blijft
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 20-10-2003, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 20-10-2003 @ 19:30:
dat is inderdaad het ergste, het feit dat er voor Ajax wel uitzonderingen gemaakt worden, en dat Vd Vaart buiten schot blijft
Het is ook wel vreemd dat de pers zo weinig aandacht geeft aan dat incident van v/d Vaart. Ik heb op zeer weinig sportsites gezien en in de krant werd er in totaal 1 regel in het wedstrijdverslag aan besteed KNJB, wat moeten we ermee
Oud 20-10-2003, 19:33
Verwijderd
Idd vreemd dat ze met Koeman en Ajax wel rekening houden en met PSV niet. Misschien komt het omdat Ajax meer commerciëler is?
Oud 20-10-2003, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Nixje schreef op 20-10-2003 @ 19:33:
Idd vreemd dat ze met Koeman en Ajax wel rekening houden en met PSV niet. Misschien komt het omdat Ajax meer commerciëler is?
Op zich is het goed wat de KNVB doet, Kezman moet gewoon (zo snel mogelijk) gestraft worden. Maar dat moet de bond uit zichzelf doen, niet nadat een persoon als Koeman (terecht) loopt te zeiken over competitievervalsing, want dan lijkt het wel alsof ze erg pro-ajax zijn.
Oud 20-10-2003, 19:36
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Het feit dat ajax buiten schot blijft ligt grotendeels aan Studio Sport. Die hebben enorm veel aan Kezman besteeds, en vd varat werd alleen even omcirkeld in de samenvatting die om 23.00 werd uitgezonden. Verder was er ook in dat weekend het bus-incident, dat ook de aandacht op zich trok
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 20-10-2003, 19:39
Verwijderd
Ik vind trouwens toch dat de media over het algemeen pro-Ajax en pro-Feyenoord is, en met name pro-Ajax. Ik weet niet waar het aan ligt, maar voor PSV is het wel frusterend lijkt me. De meeste mensen hebben van PSV altijd nog het beeld van 'een zwaar gesponsorde boerenclub'.
Oud 20-10-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 20-10-2003 @ 19:36:
Het feit dat ajax buiten schot blijft ligt grotendeels aan Studio Sport. Die hebben enorm veel aan Kezman besteeds, en vd varat werd alleen even omcirkeld in de samenvatting die om 23.00 werd uitgezonden. Verder was er ook in dat weekend het bus-incident, dat ook de aandacht op zich trok
Sylvie Meis kreeg gisteren meer aandacht dan dat incident van v/d Vaar toen

Bij studio voetbal vertelden ze gisteren ook over het geval N'Kufo (spits van Twente). Die sloeg de tegenstander in het gezicht en kreeg daarvoor terecht rood. Als aanklacht kreeg hij echter dat hij de tegenstander geschopt had. Hij ging daardoor vrijuit, omdat de aanklacht niet goed geformuleerd had
Misschien dat PSV dat ook wilt, dat ze vinden dat Kezman geen elleboog gaf, maar een slaande beweging...
Oud 20-10-2003, 19:47
kast
Avatar van kast
kast is offline
Niet spotten met fc zwolle mensen
Oud 20-10-2003, 19:49
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 20-10-2003 @ 19:41:
Sylvie Meis kreeg gisteren meer aandacht dan dat incident van v/d Vaar toen

Bij studio voetbal vertelden ze gisteren ook over het geval N'Kufo (spits van Twente). Die sloeg de tegenstander in het gezicht en kreeg daarvoor terecht rood. Als aanklacht kreeg hij echter dat hij de tegenstander geschopt had. Hij ging daardoor vrijuit, omdat de aanklacht niet goed geformuleerd had
Misschien dat PSV dat ook wilt, dat ze vinden dat Kezman geen elleboog gaf, maar een slaande beweging...
als ze daar N'kufo op vrijspreken, moeten ze Kezman ook vrijspreken, als er elleboog staat, dat was het namelijk niet. Maar dat zou wel niet gebeuren
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 20-10-2003, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 20-10-2003 @ 19:49:
als ze daar N'kufo op vrijspreken, moeten ze Kezman ook vrijspreken, als er elleboog staat, dat was het namelijk niet. Maar dat zou wel niet gebeuren
maar hij raakte hem volgens mij wel met zijn elleboog...
Oud 20-10-2003, 19:55
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 20-10-2003 @ 19:54:
maar hij raakte hem volgens mij wel met zijn elleboog...
maar het was niet een Elleboog, elleboog ( a la Zlatan ). BLijft altijd moeilijk
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 20-10-2003, 20:58
Verwijderd
Citaat:
KNVB: donderdag uitspraak zaak-Kezman

20/10/2003 20:22

De KNVB heeft een datum gevonden voor de behandeling van de beroepzaak van Mateja Kezman. De PSV-spits moet zich donderdag 23 oktober in Zeist verantwoorden voor zijn rode kaart tegen ADO Den Haag. In dat duel velde Kezman Jeffrey van As met een klap in het gezicht.
Nog diezelfde avond doet de beroepscommissie een definitieve uitspraak. Dat betekent dat Kezman bij een schorsing van tenminste één duel sowieso niet van de partij is in de topper van zondag tegen Ajax. Draait de KNVB de schorsing van twee duels onvoorwaardelijk helemaal terug, dan kan de topscorer van PSV wel aantreden.

bron www.vi.nl
nou, ik ben benieuwd wat het wordt...
Oud 22-10-2003, 11:37
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 20-10-2003 @ 17:00:
Volgende week hoop ik trouwens dat Ajax tegen PSV gelijk speeld... Dan staat AZ namelijk 1e! (Dan ga ik er wel vanuit dat wij thuis winnen van Zwolle...)
STAND
Team G W G V P V T
1 Ajax 8 7 0 1 21 24 - 8
2 PSV 8 6 1 1 19 21 - 6
3 AZ 8 6 1 1 19 16 - 5

dan moet az dus wel met minstens doelpunten verschil winnen van zwolle
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 22-10-2003, 14:04
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
kast schreef op 20-10-2003 @ 19:47:
Niet spotten met fc zwolle mensen
Ben ik het mee eens. Dat soort mensen hebben ook gevoelens....
Oud 23-10-2003, 13:47
Funky Lowlive
Avatar van Funky Lowlive
Funky Lowlive is offline
Kezman moet zondag gewoon de eerste van zijn twee wedstrijden geschorsing uitzitten. Het valt aan de hand van de beelden gewoon niet te bewijzen dat het geen elleboog/slaande beweging is. Dat PSV het op een vormfout van Luinge wil afschuiven is helemaal kinderachtig en onsportief.

Verder vind ik het ook hoogstmerkwaardige dat Dennis Rommedahl is vrijgesproken voor die trap tegen De Cler. Het argument dat PSV altijd wordt benadeeld door de KNVB is gewoon gebaseerd op frustratie.
Oud 23-10-2003, 14:28
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Funky Lowlive schreef op 23-10-2003 @ 13:47:
Kezman moet zondag gewoon de eerste van zijn twee wedstrijden geschorsing uitzitten. Het valt aan de hand van de beelden gewoon niet te bewijzen dat het geen elleboog/slaande beweging is. Dat PSV het op een vormfout van Luinge wil afschuiven is helemaal kinderachtig en onsportief.

Verder vind ik het ook hoogstmerkwaardige dat Dennis Rommedahl is vrijgesproken voor die trap tegen De Cler. Het argument dat PSV altijd wordt benadeeld door de KNVB is gewoon gebaseerd op frustratie.
Is het dan niet gek dat er niemand meer spreekt over Vd Vaart en zijn incident met Paul Matthijs? En tuurlijk, Kezman maakte een overtreding, maar Koeman stelt zich erg aan door te spreken over competitie vervalsing. en dat is het ergste in mijn ogen in deze questie
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 23-10-2003, 14:34
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ajaxieden zeik niet zo op PSV/Kezman want ajax had precies hetzelfde gedaan!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33.