Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2003, 16:13
watervrouw
watervrouw is offline
Ik word gewoon schijtziek van die jongens van een jaar of 17 die alleen maar aan komen van o je bent lelijk dus we moeten je niet. Hallo het gaat toch om het innerlijk niet om het uiterlijk. Ja het gaat heus wel wat om het uiterlijk. Maar hallo een onwijs mooi meisje ofzo kan toch ook een dikke bitch zijn?
Wat vinden jullie hier nou van??? Of zit ik helemaal verkeerd??

groetjes Nienke
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2003, 16:15
Verwijderd
Je gaat met de verkeerde jongens om.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 16:22
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Citaat:
Jadie schreef op 17-09-2003 @ 17:15:
Je gaat met de verkeerde jongens om.
Idd. Tuurlijk kunnen bloedmooie meisjes niet zo leuk zijn, maar lelijkere meisjes ook niet. Dat verschilt gewoon.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 16:24
watervrouw
watervrouw is offline
Ach het zal ook wel goed zijn word der alleen wel schijtziek van en het word me gelijk ook weer duidelijk waarom ik op oudere jongens val
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 16:25
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
tsja, dat soort mensen heb je nou eenmaal.......
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 16:26
watervrouw
watervrouw is offline
Ze moeten es verder kijken dan hun neus langs is
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 16:28
hajo
Avatar van hajo
hajo is offline
dat zijn toch wel over het algemeen de jongens die er op kicken om de one night stands te scoren, grootste reden om dat te willen doen is omdat je dan de volgende dag lekker kan opscheppen. En het schept gewoon het makkelijkst op met een bloed mooie meid.

Voor liefde en relaties en kwaliteit maakt het uiterlijk echt verdomd weinig uit.
__________________
If you're going to think anyway: think BIGG
www.abcpraktijk.nu
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 16:30
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
watervrouw schreef op 17-09-2003 @ 17:24:
Ach het zal ook wel goed zijn word der alleen wel schijtziek van en het word me gelijk ook weer duidelijk waarom ik op oudere jongens val
ik snap je probleem, maar ik kan je verzekeren dat niet alle jongens zo zijn Oudere jongens kunnen ook vrij kinderachtig zijn trouwens.. die drie jaar hoeft natuurlijk niet zoveel uit te maken.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 16:31
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
watervrouw schreef op 17-09-2003 @ 17:26:
Ze moeten es verder kijken dan hun neus langs is
sommige meisjes ook
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 17:12
watervrouw
watervrouw is offline
Ja als ik op stap kijk dan kijk ik ook van he zijn der leuke jongens blablabla. Dan kijk je opzich ook alleen naar het uiterlijk. Maar ik zal nooit van mijn leven iemand zo gaan afkraken. Dat kan ik niet en ik weet hoe kut het is als mensen zo tegen je doen.
Nou moeten jullie nu niet denken dat ik een over ander zielig,raar,stom,leliijk kind ben ofzo. Nahja laat ook maar
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 17:17
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 17-09-2003 @ 17:31:
sommige meisjes ook
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 17:23
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Ik vind dat jongens wel gemener zijn dan meisjes. Ik heb nou nog nooit een groep meisjes gezien die jongens gingen uitlachen/uitschelden, maar groepen jongens wel: want dat is stoer.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 17:27
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
marlies schreef op 17-09-2003 @ 18:23:
Ik vind dat jongens wel gemener zijn dan meisjes. Ik heb nou nog nooit een groep meisjes gezien die jongens gingen uitlachen/uitschelden, maar groepen jongens wel: want dat is stoer.
ook dat is mij nog niet opgevallen.......
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 17:36
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
watervrouw schreef op 17-09-2003 @ 17:13:
Maar hallo een onwijs mooi meisje ofzo kan toch ook een dikke bitch zijn?
*steekt vinger op*

ik ben een argument voor je veronderstelling
maargoed, ik hoef gewoon niet aardig te zijn omdat ik er goed uitzie
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 17:37
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
En ik word echt strontziek van idioten die beweren dat eht om innerlijk gaat, als dat zo was had ik allang een vriendin.

En meiden kijken wel naar uiterlijk, meer als jongens igg. Je moet tegenwoordig echt zuperknap zijn om een meid te scoren

Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 17:39.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 17:37
miksje
miksje is offline
Dit is nou weer typisch meidengezeik (zegt een meisje in person...)!! Get over it girl, je hoeft echt geen excuus te vinden voor je interesse in oudere jongens hoor dat is compleet normaal. En JA jongens zijn soms kinderachtig en zielig en bot, maar je zou je er eens niks van aan moeten trekken...heb je ook meteen een veel toegankelijkere uitstraling! Iedereen over 1 kam strijken is makkelijk hoor, maar kijk eens naar de uitzonderingen, als je jongens niet eens een kans geeft hoe kunnen ze jou dan ook interessant vinden?!?!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 17:41
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Ik snap wel waarom meiden op oudere jongens vallen, ik moet zelf ook niet van giebelende meisjes van 16-17 jaar
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 17-09-2003 @ 18:37:
En ik word echt strontziek van idioten die beweren dat eht om innerlijk gaat, als dat zo was had ik allang een vriendin.

En meiden kijken wel naar uiterlijk, meer als jongens igg. Je moet tegenwoordig echt zuperknap zijn om een meid te scoren
Nee, want voor zo ver ik op het forum kan beoordelen heb je een flutinnerlijk. :] Dat zit dan maar een beetje te vertellen hoe lelijk 'ie is en hoe graag 'ie een vriendin wil om van z'n maagdelijkheidsstatus af te komen. Een serieuze relatie? Nee, dat lijkt je niks, je wil niet lang met iemand samenzijn want "op den duur worden die wijven lelijk". Combineer het met een gebrek aan humor en relativeringsvermogen, doe er een liter of drie pessimisme bij, en je hebt zo'n beetje wat jij inhoudt.

Ik gok dat zo'n 3/4 van de afwijzingen die je gekregen hebt gebaseerd zijn op je innerlijk en niet op je uiterlijk.

En dat bedoel ik in the nicest possible way, natuurlijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-09-2003, 19:55
Verwijderd
Als je de keuze hebt om op 10 verschillende meisjes af te stappen dan ga je natuurlijk voor de mooiste, want je kent geen van allen het innerlijk. Dus dan is dat niet meer als logisch.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 20:02
slimmieslak
Avatar van slimmieslak
slimmieslak is offline
ach trek het je niet zo aan,
die jongens zijn zelf ook moeders mooiste vast niet
en ze hebben jou nodig omzichzelf aan omhoog te trekken. (waarom zou je anders zo lullig doen??)
dus ga er l;ekker vanuit dat jij hardstikke leuk bent en dat die jongens gewoon super zeilig zijn! ( teveel medelijden hoeft niet hoor!)

succes en laat je neit afkraken!
x
__________________
wat voor jouw gek is is voor mij normaal
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 20:07
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
watervrouw schreef op 17-09-2003 @ 17:13:
Maar hallo een onwijs mooi meisje ofzo kan toch ook een dikke bitch zijn?
Zijn ze meestal.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 20:20
Verwijderd
sorry maar innerlijk speelt een grote rol, maar uiterlijk speelt zeker ook. Jij gaat mij niet vertellen dat jij later met een onwijs lelijke vent rouwt waar je niet geil van ken worden. Omdat hij zo aardig tegen je is.

Maar in de nog normale verkering zijn de jongen van tegenwoordig gewoon zo. niet allemaal hor, maar wel veel.. idd achterlijk
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 20:27
nobody_knows_me
nobody_knows_me is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 17-09-2003 @ 20:08:
Nee, want voor zo ver ik op het forum kan beoordelen heb je een flutinnerlijk. :] Dat zit dan maar een beetje te vertellen hoe lelijk 'ie is en hoe graag 'ie een vriendin wil om van z'n maagdelijkheidsstatus af te komen. Een serieuze relatie? Nee, dat lijkt je niks, je wil niet lang met iemand samenzijn want "op den duur worden die wijven lelijk". Combineer het met een gebrek aan humor en relativeringsvermogen, doe er een liter of drie pessimisme bij, en je hebt zo'n beetje wat jij inhoudt.

Ik gok dat zo'n 3/4 van de afwijzingen die je gekregen hebt gebaseerd zijn op je innerlijk en niet op je uiterlijk.

En dat bedoel ik in the nicest possible way, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 20:29
Strictly Aimee
Avatar van Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline
ik wilde antwoorden, maar ik kan het toch niet beter zeggen dan paranoide deed, dus ik zwijg.
__________________
windsurfing rulez, no matter what!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 20:30
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 17-09-2003 @ 20:08:
Nee, want voor zo ver ik op het forum kan beoordelen heb je een flutinnerlijk. :] Dat zit dan maar een beetje te vertellen hoe lelijk 'ie is en hoe graag 'ie een vriendin wil om van z'n maagdelijkheidsstatus af te komen. Een serieuze relatie? Nee, dat lijkt je niks, je wil niet lang met iemand samenzijn want "op den duur worden die wijven lelijk". Combineer het met een gebrek aan humor en relativeringsvermogen, doe er een liter of drie pessimisme bij, en je hebt zo'n beetje wat jij inhoudt.

Ik gok dat zo'n 3/4 van de afwijzingen die je gekregen hebt gebaseerd zijn op je innerlijk en niet op je uiterlijk.

En dat bedoel ik in the nicest possible way, natuurlijk.
Nou ik probeer mezelf te veranderen, dus zoals je daar beschrijft denk ik niet meer. En ik ben nog nooit afgewezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2003, 21:40
Pletterprater
Pletterprater is offline
Als er gediscussieerd wordt over uiterlijk en innerlijk en waar je op af moet gaan/ gaat... moet ik altijd mijn zegje doen en bij deze plaats ik die dan ook weer.

Allemaal van die standaard opmerkingen als: "Je gaat natuurlijk voor uiterlijk, want innerlijk weet je niet" en "Ja, ze vinden mij maar niks, want ze kijken alleen naar uiterlijk... Ja als ik op stap kijk dan kijk ik ook van he zijn der leuke jongens blablabla".

Ten eerste, je zegt wellicht niet, dat ze lelijk zijn, maar door het te vinden bewijs je alweer, waarom de jongens die jij wilt, jou niet willen... soort zoekt soort, zullen we maar zeggen.

Ten tweede ben ik het er niet mee eens, wat betreft die opmerking over 10 meiden dat je dan de mooiste kiest... ten eerste omdat mooi, een smaak is en ten tweede omdat ik wel degelijk denk te kunnen zien, hoe iemands innerlijk is, door die persoon te observeren.

Wat... geloof je me niet? En dat terwijl er pas nog in de krant stond, dat je zoal aan de slaaphouding van een persoon kan zien, hoe die persoon is in de omgang en dergelijke... hetzelfde geldt voor de sta-houding, omgangshouding, praatwijze, etc., etc. . Je moet alleen wat verder kijken dan je neus lang is.

en dat moest ik dus effe (wederom) kwijt.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 21:44
Thomas
Thomas is offline
Het gaat alleen maar over het innerlijk. Dat is het belangrijkste.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 21:47
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Wawl schreef op 17-09-2003 @ 22:44:
Het gaat alleen maar over het innerlijk. Dat is het belangrijkste.
En het gene dat blijft.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 09:32
Verwijderd
Mensen doen altijd alsof het een misdaad is om iemand af te wijzen vanwege zijn uiterlijk, maar waarom eigenlijk? Dat is toch logisch. Je moet je nou eenmaal aangetrokken voelen tot een persoon. Je moet er wel naast durven lopen. Innerlijk en uiterlijk zijn allebei belangrijk. Niet alleen het innerlijk, maar ook niet alleen het uiterlijk.

Het innerlijk kan wel het uiterlijk compenseren, maar andersom zou maar raar zijn.

Mensen moeten niet zo zeuren over "innerlijk is toch belangrijker" en "mensen die alleen op uiterlijk afgaan zijn kortzichtig", want ik weet zeker dat er niemand is die een relatie met iemand aangaat als ie diegene totaal niet knap/mooi/aantrekkelijk vindt en dat is heel logisch..
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 09:40
@pie
@pie is offline
Citaat:
marlies schreef op 17-09-2003 @ 18:23:
Ik vind dat jongens wel gemener zijn dan meisjes. Ik heb nou nog nooit een groep meisjes gezien die jongens gingen uitlachen/uitschelden, maar groepen jongens wel: want dat is stoer.
meiden hebben er meer een handje van om alles achter je rug om te doen (van de week nog).. en eerlijk gezegd vind ik dat erger omdat je jezelf er nieteens tegen kunt verdedigen... klote blijft het toch..
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 10:16
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 18-09-2003 @ 10:32:
Mensen doen altijd alsof het een misdaad is om iemand af te wijzen vanwege zijn uiterlijk, maar waarom eigenlijk? Dat is toch logisch. Je moet je nou eenmaal aangetrokken voelen tot een persoon. Je moet er wel naast durven lopen. Innerlijk en uiterlijk zijn allebei belangrijk. Niet alleen het innerlijk, maar ook niet alleen het uiterlijk.

Het innerlijk kan wel het uiterlijk compenseren, maar andersom zou maar raar zijn.

Mensen moeten niet zo zeuren over "innerlijk is toch belangrijker" en "mensen die alleen op uiterlijk afgaan zijn kortzichtig", want ik weet zeker dat er niemand is die een relatie met iemand aangaat als ie diegene totaal niet knap/mooi/aantrekkelijk vindt en dat is heel logisch..


Het is natuurlijk wel zo dat er een verschil is tussen iemand afwijzen om uiterlijk en iemand afzeiken om uiterlijk. Als iemand verliefd is op mij en die persoon verwacht een relatie, maar ik zie het niet zitten omdat ik haar echt afstotelijk vind, dan draai ik er niet omheen en zeg dat ik haar niet mooi of opwindend vind of whatever. Zij heeft er ook niets aan in een leugen te leven.

Maar iemand die niet mooi is hoef je niet nog verder de grond in te trappen dan nodig is. Zo is het gewoonweg asociaal om mensen uit te schelden alleen omdat ze lelijk zijn. Daarmee kwets je mensen enorm, vooral op jongere leeftijd en dat laat echt zijn sporen na op latere leeftijd.

Maar goed, even ervanuitgaande dat je mensen niet nodeloos afzeikt om hun uiterlijk, is er natuurlijk niks mis met mensen afwijzen om uiterlijk. Ik wil ook geil van mijn vriendin worden, bij haar foto zwijmelen, er trots op kunnen zijn dat ik zo'n fantastische meid heb. Dat lukt gewoon niet met iemand met een enorme paardenbek en een lelijke kop vol puisten. Uiterlijk is minstens zo belangrijk als innerlijk.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 11:12
colors
colors is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 18-09-2003 @ 10:32:
Mensen doen altijd alsof het een misdaad is om iemand af te wijzen vanwege zijn uiterlijk, maar waarom eigenlijk?
Omdat het vrijwel altijd op een gemene manier is. Je gewoon gewoon finaal de grond in gestapt, zelfs als je alleen maar langs loopt. Zo houden die ventje nml hun ego hoog

Je hoeft iemand niet mooi te vinden, maar moet je dan dan gelijk op zo'n gemene manier laten merken(zeggen "iew wat ben jij lelijk. Wij motten je niet" Ooit eens afgevraagt of degene die je de grond in stampt jou wel moet dan??????????)


En niemand is lelijk die term is bedacht door iemand die nodig een beurt nodig had
__________________
Colors Will Keep On Turning
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 13:50
Verwijderd
colors schreef op 18-09-2003 @ 12:12:
Citaat:
Ooit eens afgevraagt of degene die je de grond in stampt jou wel moet dan??????????)


Citaat:
En niemand is lelijk die term is bedacht door iemand die nodig een beurt nodig had
Dat ben ik niet met je eens. Er zijn mensen die echt wel lelijk zijn. www.uglypeople.com bijvoorbeeld.
Dan kan hij een ge-wel-di-ge persoonlijkheid hebben maar als je iedere keer schrikt als je naar hem kijkt, dan houdt 't op.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 14:11
watervrouw
watervrouw is offline
bedankt alemaal voor jullie reacties he. Ik had gisteren gewoon een k*t dag. Maar ja dat heeft iedereen wel es. Daarom moest ik het gewoon fff kwijt.

xxx Nienke
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:05
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
tis heel vervelend maar in de eerste instantie kijk je eerst naar het uiterlijk (bv op stap) tenzij je iemand via via ofzo leert kennen en er mee praat en zn karakter leert kennen...
karakter is veeeeeeeeeeel belangrijker dan uiterlijk vind ik zelf en gelukkig zijn er ook een heeeele hoop mensen die dat ook weten.. en die t niet weten komen daar ooit nog wel achter als ze oud en wijs zijn geworden
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:30
colors
colors is offline
Citaat:
Jadie schreef op 18-09-2003 @ 14:50:

Dat ben ik niet met je eens. Er zijn mensen die echt wel lelijk zijn. www.uglypeople.com bijvoorbeeld.
Dan kan hij een ge-wel-di-ge persoonlijkheid hebben maar als je iedere keer schrikt als je naar hem kijkt, dan houdt 't op.
Ooit iemand tegen gekomen die op die site past?
Ik iig nog nooit, nooit zo extreem als op die site.
Ik denk wel eens van 'goh, niet echt de knapste' maar dat is mijn mening. Iedereen zijn eigen smaak toch..
Wat de een niet mooi vindt kan de ander juist wel vinden.
__________________
Colors Will Keep On Turning
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-09-2003, 15:32
alanis
alanis is offline
De ervaring leert dat alleen knappe jongens ook knappe meisjes willen. Dus mijn tip voor jou: kijk zelf niet naar de knappe jongens die ook weten dat ze knap zijn, maar de wat minder opvallende mannen.
Heb dat ook bij mijn vriend gedaan...beetje bijgewerkt, en nou is het ook een lekker ding!
So: create your own perfect boyfriend...
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:43
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Bah, wat zijn jullie allemaal standaard! Jeminee!
"Knappe meiden en jongens hebben meestal een klote-innerlijk"
"Lelijke mensen zijn superaardig en verdienen het zo om een partner te hebben"
Hou toch alsjeblieft op! Niet iedereen heeft meteen geluk in de liefde, maar vrijwel (VRIJWEL) iedereen komt een keer aan de beurt en kan het geluk van de liefde beproeven. Heb alleen geduld!
Als ik zo naar jullie leeftijden en naar die van mij kijk, mogen we niet klagen als we geen partner hebben. We zijn nog zo jong! En als we wel een partner hebben, mogen we van geluk spreken.
Maar hou alsjeblieft op met zeuren en geniet van de andere dingen in het leven! Het leven draait immers niet alleen om uiterlijk en partners!!!! We hebben ook nog onze hobbies, vrienden enz!!!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 16:14
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
umm.. als je 16-18 bent is het echt nier normaal als je geen parter hebt hoor, in mn klas ben ik zowat de enige jongen die single is, go figure
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 16:52
Verwijderd
mja, juist de mooie meisjes zijn meestal bitches (niet allemaal hoor) , omdat ze dan gaan denken dat ze iedereen kunnen krijgen, en dan iedereen afkraken die 'lelijk' is of een 'nerd' , en al dat soort gelul..
en ja , ook veel jongens doen zo, maarja, ook alleen als ze in een groepje zijn...om stoer te doen idd...
was er zelf een keer bij toen het groepje waar ik bij stond meisjes stonden af te kraken, deed me bek open, schold hun uit, en sja, weer wat vrienden kwijt , jammer dan maar, met dat soort figuren wil ik niet omgaan
innerlijk is het belangrijkste ja, en ik lul niet uit me nek (als je me exen ziet geloof je me ) maar uiterlijk telt ook mee.
maar dat ligt er meestal aan , als je verliefd bent telt het uiterlijk niet mee, maar voor een avondje scoren zoals ze het noemen is dat natuurlijk het belangrijkste
oftewel, geen f*ck van aantrekken!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 17:11
tottie1983
tottie1983 is offline
een relatie die gebaseerd is op uiterlijk word meestal gebroken door het innerlijk andersom, een relatie die gebaseerd is op het innerlijk kan worden bekroont door het uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 17:12
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
tuurlijk is uiterlijk het belangerijkste:

voor iemand voor 1 avond

FOOIJDONK

ps. lief zijnn
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 17:19
MM2
Avatar van MM2
MM2 is offline
Ik merk meteen of ik een meid leuk vind of niet.
Het heeft met gedrag te maken.
Ik hoef echt niks met een knappe vrouw die een walgelijk ego heeft, zelfs al wil ze mij.

Tuurlijk wil ik een meid die ik er leuk uit vind zien, maar gedrag staat bij mij op de eerste plaats.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie moet het ff kwijt..
Verwijderd
54 26-01-2004 15:49
Liefde & Relatie Ik word gek!
Briseïs
10 28-03-2003 13:54
Psychologie hoe moet ik nou verder...? ben het ff kwijt denk ik...
Miracle
11 03-09-2002 18:56
Psychologie lees ff dan snap je wat ik bedoel.
kingetje
10 19-05-2002 14:16
Psychologie Ze lezen m'n gedachten
Rabbi Daniel
38 12-05-2002 03:42
Psychologie moet het ff kwijt
light fighter
2 04-02-2002 16:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08.