Oud 02-05-2010, 18:14
jannik
jannik is offline
hallo iedereen ik ben jannik 13j.
en k zit met een probleem...

ik had een tijd geleden een lief en ik heb t uigemaakt omdat ik trg smoor ben op men ex,
en ik heb het mijn lief eerlijk opgebiecht en ze kon het nog begrijpen (gelukkig)
ik weet ik ben nog jong... maar ik wil haar absoluut terug!!
ik heb met een vriendin van ons allebij gepraat en ze wilt eens met haar prate...maar,...
ik heb het tege haar gezegd dat ik trg gek van haar ben,..ze had het toen uitgemaakt omdat ze het eigenlijk niet meende.
en ze zei tege me dat ze het heel lief vond maar dat ze liever geen relatie wou als ze t nie meende...maar ik had t gevoel bij haar reactie dat ze twijfede.
maar ik heb al eens gepraat en ik heb gezegt dat ik haar miste en dat ik vn haar hield en haar trg wou en ze wist niet goed wat te zegge en twijfelde weer...(op msn met haar gepraat) en toen ze weg moest stuurde ik nog eve dat ik van haar hield en toen zende ze me een hartje en xx maar ik weet eigenlijk niet of dat goed is of slecht nu in deze situatie.maar nu durf ik haar nix te zegge omdat ik niet weet wa te zegge
kunne jullie me zo snelmogelijk helpen ik zit met enorm veel vragen tegenover haar ...
-ik wil je trg maar hoe...
-hou jij nog van mij...
-kan ik het goedmaken..
...

een vraag nog zou ik ze eens meevragen naar de film ofzo??
ik ben ook snel jaloers als ze met andere jongens is ...


groeten jannik!!!

Laatst gewijzigd op 02-05-2010 om 19:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2010, 18:18
jannik
jannik is offline
reageer zo snel mogenlijk aub.
jullie mogen ook mailen naar mij (tenniserke97@hotmail.com)!!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 20:04
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Ok, misschien kun je wat met mijn ervaring (niet het juiste woord maar goed). Ik zal het niet te lang maken, maar ik was ook op een meisje (en een vriendin van haar heeft dat toen los gepeuterd op een feestje) en toen haar verteld. Ik kan je ten strengste afraden om vriendinnen van haar er bij te halen. Gewoon niet doen. Dat meisje waar ik toen op was (heeft indirect nee gezegd) stuurt mij nu ook nog steeds 'xx' maar dat is gewoons standaard in de tijd van nu. Het geeft niks aan, je moet er niet teveel waarde aanhechten. En ja, ik ben ook nog steeds jaloers als ze met andere jongens rondloopt, maar het beste kun je het er gewoon over hebben (msn!) met haar anders loop je er nu ook maar mee rond. Duidelijkheid is nooit verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 23:46
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Dat was moeilijk te lezen, ik begrijp de helft nog steeds niet.

That said, geef het op dat wordt niks.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 02:19
kv-user
kv-user is offline
Ik zal je eens wat tips geven, niet inhoudelijk maar vooral over je gedrag hier.

1. Gebruik zo goed mogelijk Nederlands, anders kunnen we je moeilijk helpen.

2. Dit is een forum, geen telefoonlijn en geen chat, mensen reageren hier niet binnen vier minuten.

3. Nooit via msn dit soort dingen bespreken, doe dit gewoon samen of desnoods per telefoon als je het anders echt niet durft, msn is ongelofelijk onpersoonlijk en niet geïnteresseerd.

Als je deze tips eerst eens opvolgt, kun je daarna bezig gaan met het terugkrijgen van je ex, als zij dit ook wil. Tip: Vraag haar gewoon wat ze van je vind, of ze nog verlieft is e.d. Klinkt makkelijker dan het is, maar je hebt in één keer antwoord op al je vragen

Veel succes
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 02:38
Forum Beheerder
Forum Beheerder is offline
Citaat:
Ik zal je eens wat tips geven, niet inhoudelijk maar vooral over je gedrag hier.

1. Gebruik zo goed mogelijk Nederlands, anders kunnen we je moeilijk helpen.

2. Dit is een forum, geen telefoonlijn en geen chat, mensen reageren hier niet binnen vier minuten.

3. Nooit via msn dit soort dingen bespreken, doe dit gewoon samen of desnoods per telefoon als je het anders echt niet durft, msn is ongelofelijk onpersoonlijk en niet geïnteresseerd.

Als je deze tips eerst eens opvolgt, kun je daarna bezig gaan met het terugkrijgen van je ex, als zij dit ook wil. Tip: Vraag haar gewoon wat ze van je vind, of ze nog verlieft is e.d. Klinkt makkelijker dan het is, maar je hebt in één keer antwoord op al je vragen

Veel succes
+ 1, en buiten de psychologische kant is dubbelposten ook nog eens tegen de regels die gelden op dit forum
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 02:41
kv-user
kv-user is offline
Ehh... ^^ Doorgestuurd naar de forumleiding, je naam doet nogal vermoeden dat je een teamlid bent.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 09:58
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
3. Nooit via msn dit soort dingen bespreken, doe dit gewoon samen of desnoods per telefoon als je het anders echt niet durft, msn is ongelofelijk onpersoonlijk en niet geïnteresseerd.
Ik zie MSN juist als een goede manier om dit soort dingen te bespreken, want over de telefoon wil meestal niet (durf, zenuwen etc).
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 10:44
Verwijderd
Een samenvatting:
- Jannik (13 jaar) had verkering met meisje A. Zij had het met hem uitgemaakt omdat ze niet echt verliefd was. Lijkt me een goede reden. Maar hij had het gevoel dat ze twijfelde.
- Daarna had Jannik verkering met meisje B. Hij heeft het met haar uitgemaakt omdat hij meisje A terug wil. Ook een goede reden. Meisje B had er begrip voor.
- Jannik heeft tegen meisje C (tevens een vriendin van meisje A) verteld dat hij meisje A terug wil. Meisje C wil wel met meisje A praten voor hem.
- Jannik heeft op msn al tegen meisje A gezegd dat hij haar miste en haar terug wilde. Meisje A wist niet wat ze daarop moest zeggen. Ze nam wel afscheid met xx<3.
- Nu weet hij niet meer wat hij moet doen om meisje A terug te krijgen en hoe hij haar moet aanspreken.
Klopt het zo?

Ik denk dat je nog een keer met meisje A moet praten, het liefst in het echt. Als jullie op dezelfde school zitten kun je bijvoorbeeld in de pauze na school vragen of ze even met je meekomt om te praten, zodat jullie niet zitten te praten met al haar vriendinnen erbij. En dan ga je gewoon op het schoolplein staan om te praten ofzo, of op een rustig plekje in de kantine. Je vertelt haar dan dat je nog verliefd bent en haar terugwil. Als je geluk hebt springt ze meteen in je armen maar het zou ook kunnen dat ze gewoon even tijd wil hebben om erover na te denken en dat mag ook. Vertel ook tegen haar dat ze niet per se meteen antwoord hoeft te geven. En het kan ook dat ze meteen zegt dat ze echt niet verliefd op je is. Dat is dan moeilijk voor jou, maar dan weet je tenminste wat er is.

Het is lief van meisje C dat zij wel voor je wil praten, maar ik vind dat je eigenlijk te oud bent om zoiets via via te regelen. Je kunt het best zelf

Dat ze op msn afscheid nam met xxhartje zegt niet zoveel. Heel veel mensen doen dat altijd op msn.

Laatst gewijzigd op 03-05-2010 om 10:50.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 18:05
jannik
jannik is offline
toch bedankt allemaal voor de reacties, ik zal zeker een met haar praten....en ja we zien dan wel è...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 22:23
kv-user
kv-user is offline
Citaat:
Ik zie MSN juist als een goede manier om dit soort dingen te bespreken, want over de telefoon wil meestal niet (durf, zenuwen etc).
Dat kun je wel vinden, maar als je écht van iemand houdt moet persoonlijk contact geen probleem zijn, op welke manier dan ook, of je nou durft of niet, en als je niet durft, zal ik ook niet alles kunnen bieden aan je liefde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.