Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2003, 19:24
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Als je dat woordje "eis" uit je reply haalt kan ik het waarderen
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Advertentie
Oud 28-05-2003, 19:30
elledc
elledc is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 28-05-2003 @ 19:50:
Als ik een vriendin zou hebben, en dat ze dan ook nog een van me ging verlangen, of ja het vragen, om te stoppen met roken?

Ik bedoel zoiets doe je niet...

Vraag aan haar toch ook niet of ze wilt stoppen met zonnebanken?
Als hij van mij zou eisen dat ik minder met zonnebanken 10 keer per dag, dan doe ik dat voor hem
Er is een verschil tussen minderen en stoppen.
Moest jij een vriendin hebben en ze verlangt/eist van jou om te minderen, dan lijkt het me logisch dat je rekening houdt met haar, niet?
Oud 28-05-2003, 20:03
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 28-05-2003 @ 20:22:
Je hebt er duidelijks niets van begrepen.
1. Ik ga het niet uitmaken, ik vraag enkel jullie advies.
Citaat:
Moet ik hem voor zoiets dumpen of vinden jullie dat belachelijk?
hmm nogal tegenstrijdig, vind je niet? Dit wil toch zeggen dat je het overweegt?
Oud 28-05-2003, 20:06
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef: Maak het maar uit.
Als je het al zou uitmaken voor zo'n futiliteit, dan is het wel duidelijk dat je relatie niet veel voorstelt.
jezus wat oppervlakkig.
Ik begrijp niet hoe zij een relatie kan hebben met iemand die op filofisch vlak blijkbaar zoveel van haar verschilt. Juist daarom moet ze het uitmaken. Roken is echt heel smerig. Vooral voor niet rokers. En ja, het is zo'n smerige gewoonte dat hij dat op moet geven voor haar! Anders kan ze het best uitmaken, vind ik!
Oud 28-05-2003, 20:11
Lieverd17
Avatar van Lieverd17
Lieverd17 is offline
Heeejz

ik snap jou wel hor..ik heb het zelfde probleem met mijn vriend!
aleen dan niet met 'gwoon' roken maar met wiet!
Hij is al heel stuk geminderd voor mij maar steekt er tog elke dag weer 1 op, die dan met een ander deelt!
ik dreig wel met dumpen...en ik negeer hem soms avonden.
Maar niets helpt..net als jij zegt dat je niet weet wat helpt.
weet ik het ook egt niet.
Missgien moet je ook dreigen met dumpen.
want een heel pakje per dag is ook inderdaad egt veel.
enneh... je kan ook zegge dat je niet met em wil soenen als die weer eens vol gepaft is

Sterkte!

KUSzzz
__________________
Walk a little Slower..And open-up youre eyes!
Oud 28-05-2003, 22:41
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 28-05-2003 @ 20:30:
Als hij van mij zou eisen dat ik minder met zonnebanken 10 keer per dag, dan doe ik dat voor hem
Er is een verschil tussen minderen en stoppen.
Moest jij een vriendin hebben en ze verlangt/eist van jou om te minderen, dan lijkt het me logisch dat je rekening houdt met haar, niet?
Jawel, zolang het woordje eisen er maar niet aan te pas komt ...dan verrek is het
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Oud 29-05-2003, 07:52
elledc
elledc is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 28-05-2003 @ 21:03:
hmm nogal tegenstrijdig, vind je niet? Dit wil toch zeggen dat je het overweegt?
Ja, ik heb er aan gedacht inderdaad omdat het me eens té veel was en ik me onmakkelijk voelde. Heeft dus niets met oppervlakkigheid te maken. Ik ga het niet doen maar ik denk dat als hij niet wil minderen voor mij, ik toch eens serieus met hem ga babbelen.

Citaat:
Evito schreef op 28-05-2003 @ 21:06:
Ik begrijp niet hoe zij een relatie kan hebben met iemand die op filofisch vlak blijkbaar zoveel van haar verschilt. Juist daarom moet ze het uitmaken. Roken is echt heel smerig. Vooral voor niet rokers. En ja, het is zo'n smerige gewoonte dat hij dat op moet geven voor haar! Anders kan ze het best uitmaken, vind ik!
Op filosofisch vlak? Ik denk dat het niets met filosofie te maken heeft.
Waarom rookt iemand? Bij hem is het een soort van verslaving (wat ik persoonlijk vrij zwak vind), en op dat vlak zijn we dus wel verschillend maar het is een beetje absurd het daarvoor uit te maken terwijl hij zoveel goeie kanten heeft en we dus op filosofisch vlak wel met elkaar overeenstemmen.
In elke relatie zijn er minder goeie kanten, dat is me al meer dan eens opgevallen. En de kunst is juist om die relatie in stand te kunnen houden
Oud 08-05-2010, 20:13
pink-chick
pink-chick is offline
ik hoor net van een meisje die ook met mijn vriendje heeft gehad,
dat hij soms weleens rookte.
zelf vind ik het super vies.
ik zit er enorm mee.
heeft er iemand tips?
Oud 08-05-2010, 20:29
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Mijn vriend rookt 1 pak per dag. Ik vraag hem al een tijdje te minderen maar eigenlijk houdt hij er geen rekening mee, hij is verslaafd zegt hij. Maar ik ben er van overtuigd dat als je echt iemand graag hebt en je een sterk karakter hebt, je wel degelijk kàn stoppen.
Gezondheid staat bij mij namelijk voorop.
Het is toch een zonde om elke dag bijna 4 € te betalen om je longen zwart te roken?
Hoe kan ik het hem in godsnaam duidelijk maken?? Moet ik hem voor zoiets dumpen of vinden jullie dat belachelijk?
Wat kan ik doen?
Pff... waarom begin je dan ook een relatie met een roker? Als je een relatie met iemand hebt moet je die nemen zoals ie is, als je die persoon wil veranderen durf je voor jezelf niet toe te geven dat hij niet bij je past. Draai het eens om, als hij voor jou zou kunnen veranderen omdat hij van je houdt waarom zou jij dan niet kunnen veranderen en hem in zijn waarde laten en hem de persoon laten zijn die hij is (roker).

Wat je wel kunt doen is hem vragen niet te roken in jouw aanwezigheid. Dat hij dan buiten gaat staan ofzo.
Oud 08-05-2010, 20:54
TheCoon
Avatar van TheCoon
TheCoon is offline
Ik zou eerst gewoon tegen hem zeggen wat je denkt en dan gewoon dreigen met dumpen
Oud 08-05-2010, 21:01
Verwijderd
hierover zeuren is zoooooo 2003
Oud 09-05-2010, 00:21
Verwijderd
Loius snap je dat niet ze wilt gezond zaad tussen der benen i.p.v. gele prut

OT: Ja, ik vind eignelijk dat je niet zo moet zeuren. Stoppen met roken is moeilijk
Oud 09-05-2010, 00:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jezus, wat een up.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-05-2010, 00:38
ikke24
ikke24 is offline
je moet gewoon tegen je vriendje zeggen het is het een of het ander of ik ga weg of jij eruit .. hoort mischien beetje raar maar zo zou ik het doen

sterkte ermee

x
Oud 09-05-2010, 02:20
Verwijderd
Citaat:
Jezus, wat een up.
Oud 09-05-2010, 08:47
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
hey Evito. en mooie up.
Oud 09-05-2010, 11:11
Verwijderd
Oh god, wat een up. Evito, dat is echt lang geleden.

En om een brave forumer te zijn, een ontopic reactie.

First of: als je van tevoren weet dat iemand (veel) rookt en je gaat er toch een relatie mee aan, dan moet je daar later niet over gaan zeiken. Je had het toen aan kunnen geven en dan had je eventueel kunnen besluiten geen relatie te beginnen. Doe je dat toch, dan moet je dus niet zeuren, want je gaat er niet eerst mee in en dan opeens eisen dat iemand gaat veranderen. Dat het slecht is staat buiten kijf, maar dat vind ik in dit geval irrelevant.

Second: Als hij er mee zou beginnen tijdens de relatie, dan heb je dat recht natuurlijk wel, want hij heeft daarmee ook effect op jou.

Third: Slotje.

Laatst gewijzigd op 09-05-2010 om 13:04.
Oud 09-05-2010, 13:00
JustADreamer
JustADreamer is offline
Waarom worden topics sowieso na een bepaalde periode niet afgesloten? Alles van voor 2008 slotje er op ofzo? Ik stond gisteren ook op het punt om te reageren, en toen zag ik het jaartal en gingen de alarmbellen rinkelen... Vond het sowieso al wel vreemd dat ik al die namen die reageerden niet kende maar goed
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 09-05-2010, 23:05
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Het uppen van een 7 jaar oud topic is niet de bedoeling en daarom dit slotje.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Spoiler: zeer lang verhaal
Scarlet Spider
21 21-09-2012 11:27
Liefde & Relatie mijn dramatische liefde
Juana__
8 13-10-2009 12:00
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #132
Pruts0r
496 25-07-2008 16:56
De Kantine weerwolfspel #30
Eye of Sauron
500 18-03-2007 19:48
Verhalen & Gedichten Mijn zusje Nadia.
Jolt_temp
4 11-01-2004 11:26
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12.