Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2010, 22:57
lalalastupid
lalalastupid is offline
hee,
wat verstaan jullie eigenlijk onder een ''loverboy''?
Want wat je natuurlijk altijd hoort is dat het een jongen is die jou voor zich wint met dure kado's etc en jou daarna met allemaal mensen naar bed laat gaan.
Maar dat blijkt volgens mij lang niet altijd op te gaan..

Ik zal even mij situatie kort beschrijven:
Nou hij won mijn vertrouwen door gewoon heel lief te zijn en de perfecte jongen te spelen enzo, en hij wist dat ik wel een onzeker persoon was etc. Dus na paar keer zag ik hem wel als mijn vriendje en zo deed hij ook. En al vrij snel had hij geldproblemen (standaard verhaal bij loverboys) en ja toen heb ik er vanalles aangedaan om geld te krijgen en aan hem te geven maar, ik moest niet met mensen naar bed ofzo. Maar ik stond best wel onder druk om iets te doen. Nouja toen vlak daarna was alles wel opgehouden.. Maar zelf denk ik als het langer doorging dat ik dat mss ook wel zou moeten doen enzo.
Maarja ik weetniet hoe ik dit moet benoemen?
Ergens bedenk ik me nu tochwel dat het mss wel gewoon een loverboy was. =O

Wat denken jullie? Zouden jullie het ook zo benoemen?

Alvast bedankt voor jullie tijd!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2010, 07:48
kv-user
kv-user is offline
Nee, dit noem ik gewoon afpersing/chantage, en niet perse een loverboy. Vergeet niet dat het niet jouw schuld is, en ook nooit is geweest. Heb je nog contact met diegene? Ken je zijn adres, telefoonnummer o.i.d.?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 08:12
Verwijderd
Een loverboy is per definitie iemand die meisjes de prostitutie indrijft door ze eerst te versieren, dus dat gaat niet op. Maar het gaat er niet om welk woord je eraan verbindt, want dit is wél afpersing en afhankelijk van hoe ver hij daarin gegaan is, kan het ook wél illegaal zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 08:14
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Ik heb nooit ingezien waarom het meisje zou opdraaien voor de geld problemen van de jongen in kwestie, maar dat zal wel aan mij liggen. Verder sluit ik me aan bij Sarah
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 20:39
lalalastupid
lalalastupid is offline
ja wat jullie zeggen klopt wel allemaal... maar als een het een loverboy is dan kan het toch nooit dat als ik hem net ken ik gelijk voor hem met mensen naar bed zou moeten gaan... En dan dat hij begon met een zielig verhaal en dat hij dat als later doel voor ogen had...
En ik denk ook dat als het iets langer doorging dat het dan wel zo ver zou komen..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2010, 08:05
Verwijderd
Loverboy of geen loverboy, who cares? Het maakt niet uit hoe je het noemt; wat hij doet is gewoon belachelijk en volgens mij zelfs illegaal (of in ieder geval: je zou er werk van kunnen maken).

Niet meer over nadenken en blijf bij 'em uit de buurt.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2010, 16:50
lalalastupid
lalalastupid is offline
mm ja is waar, haha. Maar ik heb er toch nog best wel elke dag mee te maken dusja vergeten gaat beetje moeilijk
Met citaat reageren
Oud 09-05-2010, 11:26
Verwijderd
een sukkel die geld uit geeft en daarna nog verwacht dat die het terug krijgt
Met citaat reageren
Oud 09-05-2010, 14:30
TheCoon
Avatar van TheCoon
TheCoon is offline
Ik zie loverboys meer als pooiers
Met citaat reageren
Oud 09-05-2010, 15:19
YumYum
YumYum is offline
Is er niemand in je omgeving met wie je hierover kunt praten. Aangezien je hem nog wel vaak ziet en het klinkt niet heel fijn. Zoals al gezegd snap ik ook niet waarom een meisje moet opdraaien voor de geld problemen van een jongen of überhaupt iemand anders...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2010, 23:31
Verwijderd
Een loverboy is in mijn ogen, iemand die meisjes dwingt tot sex met anderen.

Dat is in dit geval niet zo, Probeer er met iemand over te praten?
En zowiezo zou ik als ik jou was elk contact uit de weg gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 18:23
xmirr.
Avatar van xmirr.
xmirr. is offline
Dit was iig een hele slechte jongen,
daar kan je het beter op houden,
verder niet meer druk om maken..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 20:37
lalalastupid
lalalastupid is offline
Ja nou ik kom hem nooit tegen ofzo, maar via andere wegen kom ik er soms nog wel weer mee in aanraking.. maar t gaat wel goed komen. sommige mensen zeggen ook tegen me dat ik aangifte moet doen maar aan de ene kant ben ik daar bang voor omdat ik wel soort van bedreigd ben enzo
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 16:25
YumYum
YumYum is offline
Als je bang ben is dat juist reden om aangifte te doen.
Heb je er met je ouders of iemand op school mee gepraat? Wat voor soort mensen zeggen dat ja aangifte moet doen?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 20:07
lalalastupid
lalalastupid is offline
Nou nee alleen paar mensen van mijn leeftijd weten het.. die ik vertrouwde. Ja en eigenlijk zeiden ze het niet allemaal mja als ik het zeg vinden ze het wel goed idee allemaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Beware of LOVERBOYS
Ostentation
70 12-06-2005 13:02
Seksualiteit Loverboys
evanescence
48 12-04-2005 15:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Loverboys steeds groter probleem
Mr.Hypert€xt
125 02-03-2005 19:51
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Loverboys richten zich op moslima‘s
Silvia19
104 20-05-2004 10:59
Seksualiteit Loverboys
3studenten
3 14-05-2004 13:39
Verhalen & Gedichten [verhaal] Loverboy (asjelieft snel reageren...)
Freakgrrl
4 17-10-2002 13:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.