Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2010, 21:01
Ihaveaquestion
Ihaveaquestion is offline
hoi
Ik ken een jongen, Chris, al best lang en ik dacht dat ik hem leuk vond. Dus ik praten met vriendinnen over hoe je zoiets nou echt wist. Dus na een nachtje kletsen kwamen zij tot de conclusie dat ik meer dan verliefd op hem was.. De dag daarna zag ik hem weer en ik ging (niet echt opvallend) flirten, Ahum niet dat ik daar heel goed in ben. Maar toen bleek dus, heb ik weer van een andere vriendin gehoord, dat de beste vriend van Chris; Twan, mij leuk vind. Je raad het hellup! Dezelfde vrijdag had ik ineens een "date" met Chris. Het was gezellig maar niet echt bepaald zoals ik had gehoopt. Ik zat dus met mijn vriendinnen nog op msn die avond en zij zeiden: Dat ik zelf moest beslissen. Want ik voelde niks meer voor Chris na de "date". Het erge was nog dat ik laatst werdt uitgevraagd door Twan, en toen Chris dat hoordde heeft hij Twan een bloedneus geslagen en ik weet niet wat ik nu moet doen...
please help me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2010, 21:06
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Je bent +-14 I assume?

Zou me gewoon niet bemoeien met wat Twan an Chris met elkaar doen, niet jou probleem. Chris verprutste het zelf, waarom zou jij moeten boeten voor iets wat hij fout doet... Mensen die rekening houden met anderen zijn echt heel aardig hoor, maar ze komen nergens omdat ze zichzelf barriere na barriere opleggen om anderen een plezier te doen, waar ze nooit iets van terug zullen zien. (Ha, eerste wie dat quote en er een discussie van maakt gaat offtopic, it so applies to this situation)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 21:12
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
(Ha, eerste wie dat quote en er een discussie van maakt gaat offtopic, it so applies to this situation)
Shit, dat is niet eerlijk
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 12:13
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Je vriendinnen hebben gelijk, je moet zelf beslissen. Als je die Twan een kans wil geven, moet je dat gewoon doen. Wat hij en die Chris onderling uitspoken is niet jouw probleem. Je kunt natuurlijk ook gewoon het hele gehannes ontwijken als je die Twan toch niets vindt, dat maakt het leven wel zo makkelijk.

Werd is btw altijd ZONDER t, maar dat even terzijde
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 17:32
Verwijderd
Agressieve jongen die Chris...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 21:45
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Die Chris klinkt een beetje als een klojo. Maar je moet zelf kiezen; een jongen slaat een ander een bloedneus omdat hij zo jaloers ofzo is, de ander kan zich niet verdedingen. Nee oké. Rustig na blijven denken. En als je ze geen van beiden echt leuk genoeg vindt kan je dat ook nog kiezen, het is niet zo van, oh twee jongens vinden me leuk nu MOET ik één van hen kiezen. Single is always an option. Beter dan een relatie met iemand waar je niet voor wil gaan.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 02:40
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Als twee honden vechten om een been gaat de derde ermee heen
Oftewel expres met een jongen die ze beiden kennen gaan flirten, het liefst zo dat ze het duidelijk merken.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 15:35
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wat lost dat op, precies?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Aan wie denk je bij het aftrekken
HelpDavy
4 25-02-2017 19:23
Films, TV & Radio Wie is de Mol? 2013
Martiño
229 08-03-2013 21:12
De Kantine Wie ben ik? #6
wie ben ik?
500 16-10-2012 08:29
Verhalen & Gedichten wie?
pizza margerita
11 24-09-2004 16:31
De Kantine wie is de laatste.....
Fantôme
47 26-03-2003 18:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.