Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2014, 20:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit topic is niet bedoelt als reclame want ik heb er zelf geen belang bij. Ik kom regelmatig op Facebook bijvoorbeeld advertenties van Hello Fresh tegen. Die bieden een foodbox aan voor een zelf te kiezen aantal personen met ingrediënten voor 3 of 5 maaltijden. De box wordt elke week thuis bezorgd met de recepten erbij. De schoonzus van m'n tante maakte er gebruik van en was heel tevreden. Nu zie ik zelf zo af en toe kortingscodes voorbij komen en het lijkt mij wel leuk om een keer te proberen omdat je dan ook weer eens andere dingen eet dat je zelf altijd bedenkt en omdat het ook wel makkelijk is en een hoop zelf boodschappen doen scheelt.

Wat vinden jullie van dit soort concepten? Ken je het? Heb je er wel eens gebruik van gemaakt en zou je het wel eens willen proberen of lijkt het je niets?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2014, 05:51
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ken het wel, maar zou het zelf nooit gebruiken omdat ik het (te) duur vind en omdat mijn weekmenu bepaalde eisen heeft qua bereidingstijden. Ik geloof wel dat het voordelen kan hebben voor mensen die gemak en variatie zoeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.