Oud 09-11-2018, 16:49
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Misschien moet je een psycholoog zoeken?
Tja...misschien is dat wel een idee dan inderdaad. Bepaalde problemen liggen te diep denk ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2018, 16:50
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Okay... En dus?
Dus?....
Met citaat reageren
Oud 09-11-2018, 16:52
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Fijn dat je begeleiding krijgt van een fijn persoon bij het UWV. Misschien toch goed om eens hulp te zoeken voor problemen die niet over werk gaan: je geeft aan dat je vastloopt in sociaal gedrag. Een professional die geleerd heeft voor sociale- en gedragsproblemen heeft hier meer kennis en kunde in en kan je waarschijnlijk veel betere handvaten gegeven dan een jobcoach dat kan doen. Een jobcoach is er nml om een baan te vinden die passend is bij een stoornis of probleem en niet om te helpen bij de stoornis of het probleem zelf.
Klopt inderdaad. Zij kan mij dus ook niet verder helpen met diepliggende problemen die ik heb.
Tja...dan zou een psycholoog misschien wel een goed idee zijn dan.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2018, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Dus?....
Zou het verstandig zijn om je door je huisarts door te laten verwijzen naar een psych!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2018, 17:39
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Zou het verstandig zijn om je door je huisarts door te laten verwijzen naar een psych!
Ja, klopt. Dat zou misschien wel beter zijn denk ik.
Ik hoop dat ik er veel wijzer mee zal worden.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2018, 18:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja maar je weet niet hoe het er aan toe ging in mijn klas. Noch weet jij op welke manier daar werd les gegeven. Noch weet jij hoe mijn klasgenootjes in elkaar zaten.
Natuurlijk weet ik zelf ook wel dat ik daar ben voor mezelf en dat ik helemaal niet eens moet letten op mijn klasgenoten. Maar ik zat nou eenmaal wel samen met ze in de klas en had toch met ze te maken en moest er mee dealen.
En wat ik daarnet ook al zei ....ik ben heel gevoelig voor teveel prikkels en dat leidt gewoon heel erg af.

Bvendien...als een leraar voortduurden tegen een aantal leerlingen moet zeggen om de mobielen weg te doen. Dan weer iemand moet waarschuwen. Daarna een paar gasten de klas moet uitzetten, dan blijft er nou eenmaal weinig tijd meer over om gewoon les te geven en de lesstof uit te leggen. Nou....en dan is de les voorbij en dan weet ik nog steeds niks. Zo ging dat dus.
Dan studeer je zelf, thuis, en zorg je dat je de juiste informatie leert. Mocht je vastlopen, dan stel je gerichte vragen aan je docent (tijdens de les, of eventueel erna) en zoek je hulp indien nodig. Als je een studie hebt afgerond en je gaat werken, denk je dan dat je geen prikkels van iedereen om je heen krijgt? Denk je dat je dan alles maar geleerd en uitgelegd wordt zonder afleiding? Helaas, zo werkt de wereld niet. Als je moeite hebt met het systeem, ga het jezelf dan aanleren.

Citaat:
En trouwens...waarom is dat bij iedereen stiekem zo dan? En waarom kunnen sommige mensen dat zo goed verbergen dan? Ik zie er namelijk niks van.
Iedereen ervaart stress, iedereen heeft betere en slechtere dagen. Denk je dat mensen die een "volwassen baan" hebben nooit stress ervaren, het nooit zwaar hebben met dingen, soms het even slecht trekken? Maar je doet wat je moet doen, houdt jezelf professioneel en als je thuis bent dan deal je er mee.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 09-11-2018, 19:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
https://perspectief.uwv.nl/artikelen...t-je-uitkering

Als je gaat studeren let dan wel op de gevolgen voor je wajong.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2018, 23:15
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Dan studeer je zelf, thuis, en zorg je dat je de juiste informatie leert. Mocht je vastlopen, dan stel je gerichte vragen aan je docent (tijdens de les, of eventueel erna) en zoek je hulp indien nodig. Als je een studie hebt afgerond en je gaat werken, denk je dan dat je geen prikkels van iedereen om je heen krijgt? Denk je dat je dan alles maar geleerd en uitgelegd wordt zonder afleiding? Helaas, zo werkt de wereld niet. Als je moeite hebt met het systeem, ga het jezelf dan aanleren.
Thuis studie heb ik ook al over nagedacht idd. Alleen moet je wel veel discipline hebben hiervoor. Maar opzich heb ik dat wel denk ik.

Citaat:
Iedereen ervaart stress, iedereen heeft betere en slechtere dagen. Denk je dat mensen die een "volwassen baan" hebben nooit stress ervaren, het nooit zwaar hebben met dingen, soms het even slecht trekken? Maar je doet wat je moet doen, houdt jezelf professioneel en als je thuis bent dan deal je er mee.
Ja, maar dat is dus het probleem met mij. Ik kan moeilijk functioneren met stres. Mensen die wat meer normaal zijn kunnen zich wel reden in stressvolle situatie's.
Ik heb daar erg veel moeite mee.
Nogmaals...ik zit niet voor niks in de Wajong.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2018, 23:17
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
https://perspectief.uwv.nl/artikelen...t-je-uitkering

Als je gaat studeren let dan wel op de gevolgen voor je wajong.
I know. Daarom ga ik mij ook echt niet zomaar in de 1e de beste studie storten. Ik kan er namelijk heel erg op achteruit gaan.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2018, 03:26
Coen00
Coen00 is offline
Als je al langere tijd problemen hebt en je niet direct weet hoe je eruit gaat komen kan een psycholoog toch wel fijn zijn...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2018, 08:21
Verwijderd
Daniël24; Investeer nu in jezelf en ga hulp zoeken bij een psycholoog. Je zit helemaal vast in je eigen wereld en ziet de buitenwereld als schuldigen. Ik weet dat je diep in je hart denkt dat het allemaal aan jezelf ligt. Misschien worstel je met je geaardheid en denk je dat ze je daarom lopen te klieren en misschien is dat wel zo, maar jij verandert hen niet, maar jij kan wel veranderen in hoe jij op mensen en nare gebeurtenissen reageert.
Alle opmerkingen die je hier krijgt, associeer je met je worstelingen met je geaardheid, de agressiviteit op school, de pesterijen, maar dit is allemaal goed bedoeld en om je ogen te laten openen. Niet iedereen zegt het op een lieve manier, maar dit is waarmee je de rest van je leven nog mee zal moeten dealen.

Het is zo jammer dat mensen die sensitief zijn voor hun omgeving, de mensen om hen heen en al hun emoties hierdoor gestrest raken. De gevoeligheid zal nooit overgaan bij je, dat is is waarmee je moet leren omgaan. De wereld kan behoorlijk hard zijn. Maar mensen die sensitief zijn, kunnen ook hele mooie personen zijn en kunnen heel slim zijn op andere persoonlijke vlakken.

Het zou mooi zijn als je naar zoiets zou kunnen werken samen met een psycholoog/psychiater.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2018, 10:55
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Als je al langere tijd problemen hebt en je niet direct weet hoe je eruit gaat komen kan een psycholoog toch wel fijn zijn...
Joh.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2018, 11:10
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Daniël24; Investeer nu in jezelf en ga hulp zoeken bij een psycholoog. Je zit helemaal vast in je eigen wereld en ziet de buitenwereld als schuldigen. Ik weet dat je diep in je hart denkt dat het allemaal aan jezelf ligt. Misschien worstel je met je geaardheid en denk je dat ze je daarom lopen te klieren en misschien is dat wel zo, maar jij verandert hen niet, maar jij kan wel veranderen in hoe jij op mensen en nare gebeurtenissen reageert.
Alle opmerkingen die je hier krijgt, associeer je met je worstelingen met je geaardheid, de agressiviteit op school, de pesterijen, maar dit is allemaal goed bedoeld en om je ogen te laten openen. Niet iedereen zegt het op een lieve manier, maar dit is waarmee je de rest van je leven nog mee zal moeten dealen.

Het is zo jammer dat mensen die sensitief zijn voor hun omgeving, de mensen om hen heen en al hun emoties hierdoor gestrest raken. De gevoeligheid zal nooit overgaan bij je, dat is is waarmee je moet leren omgaan. De wereld kan behoorlijk hard zijn. Maar mensen die sensitief zijn, kunnen ook hele mooie personen zijn en kunnen heel slim zijn op andere persoonlijke vlakken.

Het zou mooi zijn als je naar zoiets zou kunnen werken samen met een psycholoog/psychiater.
Dankjewel voor je post. En uh....het klopt.
Ik weet ook wel dat veel dingen aan mij liggen. Ik zal dat niet ontkennen (vroeger zou ik dat wel gedaan hebben). Maar ik weet wel degelijk dat mijn gedrag erg afwijkt van wat het zou moeten zijn. Maar zo gedraag ik mij al mijn (zo ongeveer) mijn hele leven zo. Het is heel moeilijk om dat nu te veranderen. Tegelijkertijd wil ik dat wel.
Maar hoe erg ik ook zou veranderen....ik blijf altijd anders. Ik zal altijd anders zijn dan de meeste mensen. Dat betekent ook dat er dus altijd wel mensen lullig zouden blijven doen tegen mij en mij gewoon niet zullen accepteren.
En het vooruitzicht om hier de rest van mijn leven mee te moeten dealen (met zulke mensen) maakt mij....niet echt happy.
Ik heb al zo vaak te horen gekregen (zowel online als in het echte leven) dat ik dom ben, of een ezel ben, of zelfs een mongool. Dat is ook gewoon niet leuk om te horen. Dat geeft mij nou ook niet bepaald het gevoel dat ik ook maar een beetje waardevol ben,of leuk of aardig, of dat ik het gevoel heb geaccepteerd te worden. Ik voel mij dan eerder waardeloos, of mensen vinden mij dan dus niet leuk of aardig, en ik word niet geaccepteerd. Dat is een vervelend gevoel.
Ik ben ook te gevoelig denk ik.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2018, 11:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Joh.
Waarom ga je nog niet naar een psycholoog als het allemaal zo logisch is?

Citaat:
Dankjewel voor je post. En uh....het klopt.
Ik weet ook wel dat veel dingen aan mij liggen. Ik zal dat niet ontkennen (vroeger zou ik dat wel gedaan hebben). Maar ik weet wel degelijk dat mijn gedrag erg afwijkt van wat het zou moeten zijn. Maar zo gedraag ik mij al mijn (zo ongeveer) mijn hele leven zo. Het is heel moeilijk om dat nu te veranderen. Tegelijkertijd wil ik dat wel.
Maar hoe erg ik ook zou veranderen....ik blijf altijd anders. Ik zal altijd anders zijn dan de meeste mensen. Dat betekent ook dat er dus altijd wel mensen lullig zouden blijven doen tegen mij en mij gewoon niet zullen accepteren.
En het vooruitzicht om hier de rest van mijn leven mee te moeten dealen (met zulke mensen) maakt mij....niet echt happy.
Ik heb al zo vaak te horen gekregen (zowel online als in het echte leven) dat ik dom ben, of een ezel ben, of zelfs een mongool. Dat is ook gewoon niet leuk om te horen. Dat geeft mij nou ook niet bepaald het gevoel dat ik ook maar een beetje waardevol ben,of leuk of aardig, of dat ik het gevoel heb geaccepteerd te worden. Ik voel mij dan eerder waardeloos, of mensen vinden mij dan dus niet leuk of aardig, en ik word niet geaccepteerd. Dat is een vervelend gevoel.
Ik ben ook te gevoelig denk ik.
Begin met jezelf waardevol vinden, of in elk geval waardevol genoeg om in je jezelf te investeren en aan jezelf te gaan werken. Als jij niks doet wordt het sowieso niet beter, en blijf je de rest van je leven steeds opnieuw tegen dezelfde problemen aanlopen.

Er zijn altijd mensen die lullig tegen je doen, die jou niet accepteren zoals je bent. Ongeacht wie jij bent of wat jij doet, die mensen zijn er. Hoe je daar mee om kunt gaan, kan je leren. Je bent nooit te oud om te leren!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-11-2018, 12:15
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Waarom ga je nog niet naar een psycholoog als het allemaal zo logisch is?
Ja maar dat ga ik ook doen hoor. Maar het zal natuurlijk wel eventjes duren voordat ik geholpen zal worden. Ik zal in het begin waarschijnlijk in een wachtlijst terecht komen.
En als ik dan eenmaal behandeld zal worden dan zal het ook echt wel wat tijd kosten voordat ik van mijn klachten af ben.



Citaat:
Begin met jezelf waardevol vinden, of in elk geval waardevol genoeg om in je jezelf te investeren en aan jezelf te gaan werken. Als jij niks doet wordt het sowieso niet beter, en blijf je de rest van je leven steeds opnieuw tegen dezelfde problemen aanlopen.
Mee eens.


Citaat:
Er zijn altijd mensen die lullig tegen je doen, die jou niet accepteren zoals je bent. Ongeacht wie jij bent of wat jij doet, die mensen zijn er. Hoe je daar mee om kunt gaan, kan je leren. Je bent nooit te oud om te leren!
Oke ja. Soms heb ik alleen het gevoel dat ik dat meer heb als andere mensen.
Dus bijvoorbeeld....jij hebt misschien 3 mensen die jou niks vinden, niet accepteren en jou niet mogen. Bij mij zullen het er dan meer zijn...zeker wel 10 ofzo.
geaccepteerd worden lijkt voor mij meer uitzondering dan regel te zijn. Zo voelt het voor mij soms.
Kijk...een paar mensen die mij niet mogen is niet erg. Maar als het er heel veel zijn en ik hier steeds weer tegenaanloop dan gaat het voor mij een probleem worden.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2018, 12:26
Verwijderd
Bij mij zijn er honderden mensen die mij niet mogen en ook honderden die me wel mogen. Dat is opzich geen bruikbare metric zonder context.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2018, 12:31
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Bij mij zijn er honderden mensen die mij niet mogen en ook honderden die me wel mogen. Dat is opzich geen bruikbare metric zonder context.
Waar het om gaat is dat ik het gevoel heb dat mensen mij sneller niet mogen dan wel mogen. Dat is eigenlijk het probleem waar ik mee worstel.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2018, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Waar het om gaat is dat ik het gevoel heb dat mensen mij sneller niet mogen dan wel mogen. Dat is eigenlijk het probleem waar ik mee worstel.
Ik denk dat je gevoel klopt. En ik denk ook dat je daar eenvoudig wat aan kan gaan doen! Dit is denk ik zelfs met zelfhulpmethodes nog wel een beetje aan te pakken.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2018, 12:46
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Ja precies. Met zelfhulp moet ik volgens mij ook al een eind komen lijkt mij
Met citaat reageren
Oud 10-11-2018, 12:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja precies. Met zelfhulp moet ik volgens mij ook al een eind komen lijkt mij
Start bij de psycholoog, en ga met wat je daar leert zelf verder. Echt structureel dingen en gedachtenpatronen aan te pakken zonder hulp is echt super lastig.

Hak die knoop door, plan een afspraak met je huisarts en bespreek je problemen. Grote kans dat de huisarts je kan doorverwijzen naar goede professionele hulpverlening.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-11-2018, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Ja precies. Met zelfhulp moet ik volgens mij ook al een eind komen lijkt mij
Jij hebt erg overduidelijk wel professionele hulp bij nodig trouwens.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2018, 13:55
Verwijderd
Er zijn een heleboel mensen die mij niet mogen. Ik ben ook anders. Maar toch heb ik ook hele leuke vrienden.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2018, 16:05
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Start bij de psycholoog, en ga met wat je daar leert zelf verder. Echt structureel dingen en gedachtenpatronen aan te pakken zonder hulp is echt super lastig.

Hak die knoop door, plan een afspraak met je huisarts en bespreek je problemen. Grote kans dat de huisarts je kan doorverwijzen naar goede professionele hulpverlening.
Ja is goed. Ik zal dat wel even doen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2018, 16:07
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Er zijn een heleboel mensen die mij niet mogen. Ik ben ook anders. Maar toch heb ik ook hele leuke vrienden.
Maar loop jij er tegen aan? Want ik loop er echt behoorlijk tegenaan namelijk. Zeker nu op mijn werk.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2018, 16:08
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Jij hebt erg overduidelijk wel professionele hulp bij nodig trouwens.
Ja, nu weet ik het wel.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Maar loop jij er tegen aan? Want ik loop er echt behoorlijk tegenaan namelijk. Zeker nu op mijn werk.
Hoe bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 19:15
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Hoe bedoel je?
Trek je je er iets van aan dat een aantal mensen jou niet mogen?
Want ik trek het mij namelijk toch wel een beetje aan hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 19:17
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 21:17
Verwijderd
Verder, nu nog even nadenkend hierover. Je weet echt niet wie je hier allemaal met je meepraten over jouw problemen en wat zij hebben meegemaakt in het leven waardoor ze denken op hun manier. Iedereen in deze topic geeft hun inzichten, je krijgt tig adviezen, maar je blijft je maar in je slachtofferrol werpen.

Ik kan je ook een boel vertellen, maar als ik zie hoe jij hier op mensen reageert, heb ik er echt helemaal geen zin meer in.

Zoek hulp.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 21:20
Verwijderd
Verder snap ik niet dat je je het heel erg aantrekt van je collega's dat zij jou niet mogen en dat je daar zelf ook in gaat geloven en dat je zelf ook denkt dat je waardeloos bent. Maar niets van alles wat hier gepost wordt, neem je serieus.

Wij kunnen je niet meer helpen, zoek het uit hoe je zsm professionele hulp kan krijgen en doe geen gekkere dingen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 21:25
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Je moet geen aandacht geven aan collega's die jou niet mogen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 21:50
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Verder snap ik niet dat je je het heel erg aantrekt van je collega's dat zij jou niet mogen en dat je daar zelf ook in gaat geloven en dat je zelf ook denkt dat je waardeloos bent. Maar niets van alles wat hier gepost wordt, neem je serieus.

Wij kunnen je niet meer helpen, zoek het uit hoe je zsm professionele hulp kan krijgen en doe geen gekkere dingen.
Ik ben al bezig met hulp zoeken. En de tussentijd zal ik zo af en toe vallen in mijn oude gewoontes. Perrongeluk uiteraard. Zeker niet expres he.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 21:51
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Je moet geen aandacht geven aan collega's die jou niet mogen.
Ik geef mijn collega's helemaal geen aandacht. Wat denk je daar van. Ze kunnen mijn kont kussen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 21:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik geef mijn collega's helemaal geen aandacht. Wat denk je daar van. Ze kunnen mijn kont kussen.
Maar toch trek je je wat aan van hun gedrag...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 22:05
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Maar toch trek je je wat aan van hun gedrag...
Het is vervelend als ik het gevoel heb dat ze over mij praten ja. Dat maakt het werk een stuk moeilijker voor mij.
Ook omdat ze snel geneigd zijn om mij de schuld overal van te geven. En het nogal leuk lijken te vinden om mij te commanderen waar ze dat nodig achten. Dus het is niet alleen dat ik het mij misschien een heeeeeel klein beetje aantrek. Maar tijdens het werk heb ik er ook gewoon last van.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 22:29
Verwijderd
Waarom trek je gewoon niet je bek daar open?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 22:54
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Waarom trek je gewoon niet je bek daar open?
Nou maar weetje...dat ga ik wel doen. Want ben het echt helemaal zat. Het word inderdaad tijd dat ik gewoon eens een keer mijn bek open ga trekken tegen deze irritante collega s van mij, en om ze eens goed te waarheid te kunnen vertellen.
Je hebt helemaal gelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Nou maar weetje...dat ga ik wel doen. Want ben het echt helemaal zat. Het word tijd dat ik inderdaad gewoon eens een keer mijn bek open ga trekken tegen deze irritante collega s van mij, en om ze eens goed te waarheid te kunnen vertellen.
Je hebt helemaal gelijk.
Je kan iemand die poep aan z'n schoen heeft zeggen: HAHAHA JE HEBT SCHIJT AAN JE PATTAS
of: Gadverdamme kankerlijer wat stink jij naar stront.
of: Hey, weet je, ik merk een onaangename geur en toen ik net keek zag ik een bruine substantie aan je schoenen.

Jij gaat voor optie 1 of 2.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 23:01
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Je kan iemand die poep aan z'n schoen heeft zeggen: HAHAHA JE HEBT SCHIJT AAN JE PATTAS
of: Gadverdamme kankerlijer wat stink jij naar stront.
of: Hey, weet je, ik merk een onaangename geur en toen ik net keek zag ik een bruine substantie aan je schoenen.

Jij gaat voor optie 1 of 2.
Goed idee. Jij bent briljant deadlock.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 23:06
Verwijderd
Ik stel voor dat we Daniel collectief negeren.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 23:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nou maar weetje...dat ga ik wel doen. Want ben het echt helemaal zat. Het word inderdaad tijd dat ik gewoon eens een keer mijn bek open ga trekken tegen deze irritante collega s van mij, en om ze eens goed te waarheid te kunnen vertellen.
Je hebt helemaal gelijk.
Ik zou i.p.v. je bek open te trekken gewoon eens volwassenen het gesprek aangaan met je collega's
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 23:20
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Ik zou i.p.v. je bek open te trekken gewoon eens volwassenen het gesprek aangaan met je collega's
Ja maar met deze collega s van mij valt geen serieus gesprek te voeren. Maar ik kan het allicht eens proberen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 23:44
Verwijderd
Nu echt geen zin meer om op deze troll te reageren, dus negeren zoals Tuna al oppert.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 00:02
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Nu echt geen zin meer om op deze troll te reageren, dus negeren zoals Tuna al oppert.
Ik ben echt geen troll. Waarom denken jullie dat steeds? Dit soort problemen spelen echt in mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 00:06
Verwijderd
En nu interesseert het ons niet meer.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 00:11
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
En nu interesseert het ons niet meer.
Maar het was toch al opgelost tutje. Ik zou hulp zoeken, in therapie gaan, en daarna zou ik nog lang en gelukkig doorleven. Dat was het plan toch?

Laatst gewijzigd op 12-11-2018 om 07:52.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 00:11
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Dus probleem opgelost. Slotje.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 07:51
Coen00
Coen00 is offline
Citaat:
En nu interesseert het ons niet meer.
Als het je niet interesseert blijf dan weg.

Ik zou inderdaad wat meer je mening laten horen op het werk. Je hebt niet heel veel te verliezen zoals ik nu hoor.
Ook zou ik alsnog wel een psycholoog opzoeken en wegblijven van dit forum. Bijna niemand is hier verstandig of volwassen genoeg om serieus te reageren op problemen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 07:53
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Als het je niet interesseert blijf dan weg.
en wegblijven van dit forum. Bijna niemand is hier verstandig of volwassen genoeg om serieus te reageren op problemen.
Ja dat merk ik helaas ook wel een beetje. Dat vind ik wel erg jammer.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 08:54
Verwijderd
Citaat:
Ook zou ik alsnog wel een psycholoog opzoeken en wegblijven van dit forum. Bijna niemand is hier verstandig of volwassen genoeg om serieus te reageren op problemen.
Aha, een tweede account van Daniel?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Relatie Moeilijk
Collin50
5 30-01-2013 13:44
Lichaam & Gezondheid Het Grote Zwangerschapstopic
Bloem
500 05-11-2006 20:54
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend
Madita
12 26-08-2004 10:28
Liefde & Relatie Wat doe je als je helemaal gek bent op een collega?
elanor
9 07-03-2004 16:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zwangerschapstest op het Syndroom van Down "ja of nee?"
Niccie
96 16-10-2002 10:28
Liefde & Relatie stel ik me aan of....?
browneyes
23 15-05-2002 18:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.