Oud 15-05-2005, 10:31
Dobomobo
Dobomobo is offline
Ik heb een vriendin in de liefde.. een vriend van me is ook op zoek, maar is (als ik eerlijk ben) niet echt populair bij de meiden.

Toch vind ik het zielig voor me omdat ik vaak zie dat hij jaloers is op mij en mijn vriendin als we zoenen en ik wil graag dat hij ook een vriendin heeft


kan ik hier iets aan doen? of hem aan een vriendin helpen?
__________________
Go with the flow and the Sex
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2005, 10:40
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Je zou in ieder geval kunnen stoppen met zoenen in zijn bezijn als je een beetje rekening met hem wilt houden

Verder...waar ligt het aan dat hij niet geliefd is?

Laatst gewijzigd op 15-05-2005 om 10:47.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 11:03
jet
Avatar van jet
jet is offline
dingen met hem alleen afspreken ipv met je vriendin erbij (ik weet niet of je dit al doet hoor)
en dan het niet overje vriendin hebben.



en: mensen zonder vriend(in) zijn niet standaard ongelukkig. maar als ze geconfronteerd worden met wat ze niet hebben kan het natuurlijk wel even onprettig zijn
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 11:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Iig niet zoenen waar hij ook bij is

En verder zou ik het in zijn geval heel irritant vinden als iemand mij wil koppelen of een leuk meisje voor me gaat zoeken....
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 11:12
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Neem hem mee uit (of naar een andere plek waar je mensen kunt ontmoeten), misschien vindt hij daar wat. Op elk potje past een dekseltje
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 11:20
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
waarom zou dat zielig zijn.
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 11:37
Baka²
Avatar van Baka²
Baka² is offline
ik vind zowieso met elkaar heel uitgebreid zoenen in het bijzijn van anderen al asociaal
Er zijn zat mensen die er van balen dat ze niet zo snel een vriendin hebben, en dan die even lekker maken als je pal voor hun neus gaat zoenen, of het nou een vriend van je is of niet. Kusje mag, maar echt zoenen, vind ik gewoon ronduit asociaal...

En vraag anders aan je vriendin wat aan hem onaantrekkelijk is voor andere meisjes en ga kijken hoe dat verandert dan worden, en ga lekker met hem uit en naar meiden kijken voor 'm
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 11:38
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 15-05-2005 @ 12:10 :
Iig niet zoenen waar hij ook bij is

En verder zou ik het in zijn geval heel irritant vinden als iemand mij wil koppelen of een leuk meisje voor me gaat zoeken....
Ja mee eens.
Dus gewoon rekening met hem houden door niet te zoenen waar hij bij is.
En verder hem gewoon behandelen; ga hem niet zielig vinden, en al helemala niet beginnen aan van die loze koppel acties! Daar wordt hij namelijk alleen maar zielig van..
Het komt vanzelf goed joh, waarschijnlijk zijn jullie ook niet zo oud .
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 13:09
Verwijderd
^ wat zij zegt.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 17:59
Big D
Big D is offline
Bied een trio aan

Ok ontopic:

Probeer met hem te kijken waarom hij niet populair is bij de meiden. Eenmaal daarachter kan hij proberen er wat aan te doen.
Jij kunt er eigenlijk vrij weinig aan doen. Je zou wat minder met je vriendin kunnen zoenen in zijn bijzijn... maar daar help je hem nog niet mee aan een vriendin.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 18:13
Astraea
Avatar van Astraea
Astraea is offline
Ik snap niet waarom iemand zonder vriend/in meteen zielig wordt gevonden. Ja, door die "special treatment" wordt die persoon uiteindelijk wel zielig ja.
Verder misschien stoppen met uitgebreid zoenen voor zijn neus. Maargoed, ik denk dat-ie daar ook wel weer overheen komt hoor.
__________________
Goddess of Innocence and Purity.. ~*~ Who ever Saves one Life, Saves the World Entire..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 18:43
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
je kan het uitmaken met je vriendin en haar afstaan aan hem
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 18:54
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Koop een hond (teef) voor hem
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 19:20
Dobomobo
Dobomobo is offline
soms snap ik niet wat er zo leuk is om de treads te verpesten
(zie hierboven)


maarja, jullie hebben gelijk, ik zal weleens minder gaan zoenen in het openbaar


en.. waarom niet populair, nou om de simpele reden; hij is gek van alles wat met computers en scheikunde te maken heeft
en eerlijk gezegd een beetje aan de niet knappe kant
__________________
Go with the flow and the Sex
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 19:33
Verwijderd
Zolang je maar niet gaat koppelen
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 20:31
Big D
Big D is offline
Citaat:
Dobomobo schreef op 15-05-2005 @ 20:20 :

en.. waarom niet populair, nou om de simpele reden; hij is gek van alles wat met computers en scheikunde te maken heeft
en eerlijk gezegd een beetje aan de niet knappe kant
Er zullen genoeg personen van het vrouwelijk geslacht zijn die ook gek zijn van computers en scheikunde. En knapheid is subjectief.

En dat hij gek is van computers en scheikunde kan je waarschijnlijk niet eens zien aan zijn uiterlijk. Daar komen de vrouwen dan later pas achter lijkt mij hoor.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 20:34
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Big D schreef op 15-05-2005 @ 21:31 :
Er zullen genoeg personen van het vrouwelijk geslacht zijn die ook gek zijn van computers en scheikunde. En knapheid is subjectief.
ja kuddes, kijk maar naar hoeveel meisjes er ict en scheikunde doen... hij is kennelijk gewoon redelijk nerderig, kan je m geen hippe look aanmeten?
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 21:45
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
little nemo schreef op 15-05-2005 @ 21:34 :
ja kuddes, kijk maar naar hoeveel meisjes er ict en scheikunde doen... hij is kennelijk gewoon redelijk nerderig, kan je m geen hippe look aanmeten?
Ik ben een echte scheikunde nerrrrd en vrouwelijk, last time I checked.

TS, laat je vriend gewoon lekker zelf zoeken, dat geforceerde van koppelen werkt toch niet. En stoppen met zoenen in gezelschap, dat is namelijk gewoon beschamend.
__________________
Reina de la Calle
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-05-2005, 22:16
Donny must die
Donny must die is offline
leen hem jou vriendin
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 22:31
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
als het een vriend is, is het beste wat je kunt doen geen medelijden met hem hebben dat is namelijk niet erg aardig, en ook best denigrerend. Mijn beste vriendin is ook lang alleen geweest toen ik een relatie had, maar ik had geen medelijden met haar, en ik ging haar ook niet aan een man helpen. Ik gunde het haar van harte, maar een vriend zoeken, moet ze echt zelf doen.

Als je vriend niet aan een vriendin kan komen, moet hij daar zelf aan werken. Koppelen wordt meestal een ellende, en als jij een leuke date voor hem regelt kan ze bedrogen uitkomen. Hij moet gewoon zelf leren om met vrouwen om t egaan, jij kunt hem daarin hoogstens aanmoedigen, maar niet meer dan dat.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 11:11
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
little nemo schreef op 15-05-2005 @ 21:34 :
ja kuddes, kijk maar naar hoeveel meisjes er ict en scheikunde doen... hij is kennelijk gewoon redelijk nerderig, kan je m geen hippe look aanmeten?
jaa maak hem emoooo

en Optima, waarom zet jij steeds dingen vetgedrukt ?
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 13:56
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
dReZ schreef op 19-05-2005 @ 12:11 :
en Optima, waarom zet jij steeds dingen vetgedrukt ?
Omdat ze heel interessant is

__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 19:12
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Jules schreef op 19-05-2005 @ 14:56 :
Omdat ze heel interessant is

okee das duidelijk
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 19:17
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Hem niet actief proberen te koppelen, dat zou nogal overkomen alsof je echt medelijden met hem hebt... Neem hem gewoon mee uit, je weet nooit...

Met een vriend van mijn vriendje en ik is dat toch gelukt. Niet doelmatig natuurlijk. Maar hij kwam vaak met ons mee, en is nu ook al een jaar samen met een meisje die hij op een fuif van mijn studentevereniging heeft ontmoet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Opnieuw in contact komen met oude "slechte/foute" vrienden
SimplyABoy19
1 17-08-2005 17:31
Liefde & Relatie Vriend jaloers op mijn ex-vriend
lieve
17 27-04-2005 19:22
Liefde & Relatie De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help!
lonelyness
7 07-09-2004 22:28
Liefde & Relatie Vriendin+ vriendje
Verwijderd
23 26-06-2003 16:50
Liefde & Relatie Meisje op wie m'n beste vriend verliefd is vindt mij leuk (verhaal)
Xerxes
4 27-04-2003 17:48
Liefde & Relatie Wanneer iemand een vriend noemen...
Gothic
12 30-06-2002 13:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32.