Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2008, 12:16
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Iedereen heeft ze, toch?

Beschrijf hier jouw gekke eet en drink gewoontes.

TS begint:
*Ik eet/at graag van die bakjes yoghurt voor mijn ontbijt, maar alleen als ze bevroren zijn.

*Ik drink graag winterglow (thee smaak)thee met melk als ik in de zon zit

* Ik eet heel vaak yoghurt met cruesli na mijn werk, 12 uur 's nachts
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2008, 13:55
Kleedje
Avatar van Kleedje
Kleedje is offline
Leuk topic

*Ik eet altijd yoghurt met 't kleinste theelepeltje hier in huis.
*Ik moet altijd als laatste klaar zijn met eten.

Ehh vast nog veel meer, ga er ff over denken
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 14:38
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
- ik laat altijd een heel klein beetje van mn eten liggen
- ik drink ontzettend veel energydrink en/of koffie
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 14:39
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
ik drink elke dag een halve liter (minstens) water met citroensap uit een flesje.
Naja 3 keer per week, want meestal vergeet ik citroensap te hebben in huis
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 16:00
amor
Avatar van amor
amor is offline
Ik heb ook wel een paar vreemde gewoontes
- Zo drink ik bijna altijd een glas cola bij mn avondeten, mocht er geen cola zijn of ik wil wat gezonders pak ik een glas water. Maar een van te 2 moet ik dr bij hebben anders smaakt mn avondeten niet.
- Ik laat ook altijd een klein beetje van mijn eten liggen
- De laatste tijd eet ik liga als ontbijt
__________________
11 september 1973, NUNCA MAS!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 16:20
dennis018
dennis018 is offline
Citaat:
Iedereen heeft ze, toch?

Beschrijf hier jouw gekke eet en drink gewoontes.

TS begint:
*Ik eet/at graag van die bakjes yoghurt voor mijn ontbijt, maar alleen als ze bevroren zijn.

*Ik drink graag winterglow (thee smaak)thee met melk als ik in de zon zit

* Ik eet heel vaak yoghurt met cruesli na mijn werk, 12 uur 's nachts
ik eet ook heel vaak savonds laat yoghurt met cruesli ofzo.. wats daar raar aan? Tis gewoon kapot lekker

OT: Ik eet mn vla altijd traag... heerlijk langzaam genieten
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 16:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Als ik één geroosterde witte boterham met pindakaas op heb, wil ik meestal nog één. En dan nog één, en soms eet ik er zo wel vijf na elkaar. Dat kan op ieder moment van de dag, van zeven uur 's ochtends tot vier uur 's nachts.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 17:56
handschoen
Avatar van handschoen
handschoen is offline
Oja, ik eet ook altijd m'n yoghurt/vla/whatever met het kleinste lepeltje!
En ik wil ook altijd een lepeltje bij/in m'n thee, terwijl ik er geen suiker/honing/melk in doe.

Dat is wat er op dit moment in ieder geval bij me op komt!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 12:02
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Ik warm een stroopwafel altijd in de magnetron en eet em dan op daar er stukjes vanaf te breken

EDIT: dat doe ik ook met krentenbollen en mueslibollen, dat in stukjes scheuren.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 12:26
goeltje
Avatar van goeltje
goeltje is offline
ik eet mijn appel meestal niet in grote happen op, maar schraap het vruchtvlees er eerder af met mijn tanden (vind het anders zo zonde dat hij zo snel op is ^^)

ik plooi mijn boterham nooit dubbel, ook al is hij maar half belegd

als er gekookte aardappelen op mijn bord liggen, prak ik ze of ik snij er heel kleine plakjes af die ik dan opeet
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 17:32
dennis018
dennis018 is offline
Citaat:
Oja, ik eet ook altijd m'n yoghurt/vla/whatever met het kleinste lepeltje!
En ik wil ook altijd een lepeltje bij/in m'n thee, terwijl ik er geen suiker/honing/melk in doe.

Dat is wat er op dit moment in ieder geval bij me op komt!
Citaat:
Ik warm een stroopwafel altijd in de magnetron en eet em dan op daar er stukjes vanaf te breken

EDIT: dat doe ik ook met krentenbollen en mueslibollen, dat in stukjes scheuren.
Whaha dat met het kleinste lepeltje vla/yoghurt eten herken ik helemaal doe ik ook altijd

Maar een stroopwafel opwarmen dats volgens mij iets vrij normaals.. het maakt het lekkerder so why not
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 01:47
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
ik eet ook heel vaak savonds laat yoghurt met cruesli ofzo.. wats daar raar aan? Tis gewoon kapot lekker

OT: Ik eet mn vla altijd traag... heerlijk langzaam genieten
ja maar echt zo laat 's avonds? Ik dacht dat ik de enige was

OT: ik drink thee het liefst uit een zo groot mogelijke beker, ook al drink ik maar 2 slokjes!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 08:12
dennis018
dennis018 is offline
Citaat:
ja maar echt zo laat 's avonds? Ik dacht dat ik de enige was

OT: ik drink thee het liefst uit een zo groot mogelijke beker, ook al drink ik maar 2 slokjes!
als je uit gaat eet je toch ook om 3 uur snachts shoarma, dus waarom zou yoghurt.. wat wel nog gezond is raar zijn?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 22:02
handschoen
Avatar van handschoen
handschoen is offline
Citaat:
Whaha dat met het kleinste lepeltje vla/yoghurt eten herken ik helemaal doe ik ook altijd
Ja, op de een of andere manier is het dan ook echt lekkerder!
Naja, je kan er zo ook langer van genieten natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 22:24
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
als je uit gaat eet je toch ook om 3 uur snachts shoarma, dus waarom zou yoghurt.. wat wel nog gezond is raar zijn?
omdat shoarma eten om 3 uur 's nachts ook gek is en ik hjet gewoon 7 dagen per week doe BEhalve vandaag wnat er waren asperges
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 02:33
Verwijderd
Nou ik vind het niet echt raar maar ik geniet altijd van mijn eten. Ik eet meestal ook best langzaam en ben vaak als laatste klaar. Er zijn ook wel eens mensen die er wat van zeggen, vorige week nog zei iemand tegen me dat het zo leuk was dat ik zo zat te genieten van zoiets simpels.

Mjah, eten, lekkah.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 06:11
Marten!
Avatar van Marten!
Marten! is offline
Voordat ik mn mandarijn ga opeten moet ik eerst alle witte fliebertjes er af gehaald hebben, waardoor ik dus regelmatig een kwartier bezig met met het schoonmaken van de mandarijn om hem daarna in een minuutje lekker op te peuzelen
__________________
Nice guys finish last
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 07:17
handschoen
Avatar van handschoen
handschoen is offline
^ Oja, dat dus ook. Maar ik eet niet zo vaak een mandarijn, omdat ik meestal geen zin in dat gedoe heb.. Best stom eigenlijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-05-2008, 15:17
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
- ik drink (liever) geen zuiveldranken uit een glas, maar uit een witte mok/beker
- ik pel de schil van een mandarijn in de vorm van een bloem
- bij milk- en yobreak eerst de randjes opeten
en vast nog wel meer van die dingen..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 15:20
Verwijderd
Citaat:
- ik drink (liever) geen zuiveldranken uit een glas, maar uit een witte mok/beker
- ik pel de schil van een mandarijn in de vorm van een bloem
- bij milk- en yobreak eerst de randjes opeten
en vast nog wel meer van die dingen..
Het is toch juist normaal om geen zuiveldranken uit een glas te drinken, want dat is niet goed voor het glas ofzo?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 15:27
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Het is toch juist normaal om geen zuiveldranken uit een glas te drinken, want dat is niet goed voor het glas ofzo?
?
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 18:48
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Citaat:
Het is toch juist normaal om geen zuiveldranken uit een glas te drinken, want dat is niet goed voor het glas ofzo?
Ja, die sporen blijven in het glas zitten ofzo en zijn er moeilijk uit te krijgen.
Ik pluis koekjes het liefst helemaal uit elkaar. Bij de liga's pulk ik het liefst eerst de krentjes enzo er uit, bij koekjes die op elkaar zitten eet ik ze stuk voor stuk op etc. En ik houd van aangebrande sjipjes
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 12:51
goeltje
Avatar van goeltje
goeltje is offline
Oh ja, princekoeken trek ik van elkaar af en dan lek ik de chocolade eraf en eet de koek op. En bij zo van die petitbeurrekes met chocolade over, knabbel ik ook eerst de chocolade randjes eraf en dan lek ik de rest op voor ik het koekje opeet.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 16:18
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Het is toch juist normaal om geen zuiveldranken uit een glas te drinken, want dat is niet goed voor het glas ofzo?
Geen idee, maar ik vind het er vies uit zien in een glas.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 16:48
Fayelinde.
Avatar van Fayelinde.
Fayelinde. is offline
Mijn vreemde gewoonten laten zich vooral merken in snoepgebied. Melocakes, daarvan bijt ik eerst het bovenste laagje chocola, dan lik ik de marshmallow eruit en eet ik het koekje op. Koekjes waar op de bovenkant chocolade of iets melkachtigs ligt: eerst de randjes opeten. Dit doe ik overigens met alles, bij boterhammen eet ik eerst mijn korsten op, en dan pas het midden.

Ik eet cornflakes, yoghurt, die dingen, altijd met een kleine theelepel.

Bij het avondeten zorg ik altijd dat van het eten dat ik het lekkerst vind (bijvoorbeeld gebakken aardappelen, een kaasburger, courgette) minstens voor de helft laat liggen terwijl ik de rest van mijn bord leegeet, en dan eet ik mijn 'lekkere' eten als een soort van toetje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2008, 19:12
Verwijderd
als ik stampot met rookworst eet moet ik eerst de rookworst in kleine stukjes snijden voordat er stampot op mijn bord mag
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 20:44
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Als ik een tompouche eet dan haal ik eerst de bovenkant eraf, eet dan de onderkant met de pudding op en daarna de bovenkant pas. Daarbij moet ik zeggen dat ik vrijwel nooit een tompouche eet en dat er volgens mij wel meer mensen bestaan die dit ritueel hanteren bij het eten van een tompouche.

Als ik een Milky Way of Nuts eet dan eet ik eerst het liefst de chocola om de vulling heen er vanaf, en dan pas het binnenste deel. Daarbij moet ik weer zeggen dat ik vrijwel nooit een Milky Way of Nuts eet, en dat ik deze methode nooit toepas in gezelschap, omdat het er volgens mij bijzonder onsmakelijk uitziet.
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 00:34
Marten!
Avatar van Marten!
Marten! is offline
En natuurlijk bij Magnums eerst alle chocola van de zijkanten eten!
__________________
Nice guys finish last
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 17:43
dennis018
dennis018 is offline
Bij engelse drop > eerst de drop uit elkaar halen
dan een stapeltje maken en eerst de drop eten
en dan een stapeltje maken van de kleurdingetjes en die opeten

en interdaad wat boven genoemd is, tompouche gedeelte voor gedeelte eten.. Magnums eerst de zijkanten eten.. en bij ligas het lekkerste (dat middelste bewaren) komt mij erg bekent voor
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 18:43
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Dat doe ik altijd met bounty's dus, eerst het chocolade eraf pulken en dan de kokos prut opeten.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 19:41
Larry Flint
Larry Flint is offline
zo te zien hebben veel mensen hetzelfde

ik weet niet of dit al genoemd is maar ik scheur mn brood altijd ipv happen nemen en als ik m&m's eet (behalve in de bioscoop) en eigenlijk is het nog erger bij smarties dan als ze bijna op zijn sorteer ik alle kleurtjes en eet ik ze op zodat er steeds van elke kleur even veel is.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 21:26
Droomz
Avatar van Droomz
Droomz is offline
- Ik eet witte bolletjes/pistoletjes altijd zonder iets en haal eerst het wit eruit en eet dan de korst/ buitenkant op.
- Ik krijg 's nachts altijd zin in iets zoets
- Ik drink optimel/melkzooi uit plastic bekers van de IKEA
- Ik pluis mijn snoep ook altijd uit elkaar Eerst de buitenkant opeten of iets dergelijks.
__________________
♪ Oefenen is de sleutel tot het ongrijpbare
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 22:01
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik heb een eigen lepel (m'n naam staat er ook op), dat ding is echt ontzettend rot, al een jaar of 15 oud en ik moet gewoon persé met die lepel m'n vla eten
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 22:20
Verwijderd
ik eet alleen naturelchips met zoete ketjap
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 00:53
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik heb een eigen lepel (m'n naam staat er ook op), dat ding is echt ontzettend rot, al een jaar of 15 oud en ik moet gewoon persé met die lepel m'n vla eten
Ik had ook een eigen lepel. Niet met mijn naam erop, want hij was eerst van mijn moeder, maar met roodkapje. Hij is alleen een paar jaar geleden kapot gegaan.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 01:04
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Citaat:
En natuurlijk bij Magnums eerst alle chocola van de zijkanten eten!
ik ook
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-05-2008, 11:20
Verwijderd
Ik snij altijd het linker onderhoekje van mijn brood af als ik mijn boterham ga smeren.

Soms heb ik opeens zin om bij mijn spaghetti een boterham te eten.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 14:45
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
als ik aan een maaltijd ga beginnen neem ik altijd eerst een slokje drinken. Als ik geen drinken heb wacht ik met eten tot het er is.

Als ik 2 koekjes heb neem ik altijd van beide om de beurt een hap. Ik eet niet eerst de ene en dan de andere.

En verder de gewone dingen --> eerst de randjes eten bij zo'n aardbeicakeje, dan het midden etc.
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 16:07
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Heb veel van de al genoemde:
- snoep/koek uit elkaar halen en apart opeten: tompouce, engelse drop, mergpijpjes
- thee met een lepeltje drinken, maar zonder suiker of melk
- m&m's en smarties op kleur sorteren, dan maak ik er een piramide van kleurtjes van
- bij een pakje melkliga bij het ene koekje eerst de randjes en de onderkant opeten, bij de andere eerst de melk eruit schrapen met je tanden

ook nog:
- bij die voorverpakte plakjes kaas moeten echt eerst de randjes eraf en weg voordat ik de kaas op mijn brood doe
- 's avonds zet ik altijd een glas water bij mijn bed, voor als ik 's nachts wakker word, 's ochtends raak ik het niet meer aan, omdat het niet meer 'vers' is
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Geen idee, maar ik vind het er vies uit zien in een glas.
Qft, mijn moeder drinkt altijd melk uit een glas.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 18:08
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Qft, mijn moeder drinkt altijd melk uit een glas.
Ik heb één keer melk uit een glas gedronken omdat al m'n bekers vies waren en ik vond het er zo onsmakelijk uit zien. Die wittige strepen op het glas.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 18:40
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Als ik m&m's eet, sorteer ik ze altijd eerst per kleur en eet ik er dan (per kleur) van iedere kleur zoveel op dat er van alle kleuren evenveel overblijven. En daarna eet ik ze dan per kleur op. Behalve de blauwe, die geef ik altijd aan anderen (i.v.m. kleurstof).
Van die dubbele koekjes haal ik uit elkaar, ik eet eerst het spul ertussen op en daarna pas de losse koekjes. Stroopwafels eet ik juist altijd door helemaal rond een randje eraf te eten, als een soort van spiraal, tot de koek op is.
Tot ik het huis uit ging, at ik altijd met mijn eigen bestek, zelfs als ik het daarvoor eerst nog af moest wassen omdat de vaatwasser niet aan had gestaan. Nu doe ik dat nog steeds als ik bij mijn ouders ben.
Bij het avondeten probeer ik altijd iets van het lekkerste te laten liggen, zodat ik dat als laatste nog in mijn mond kan stoppen. Ook snijd ik vaak bijna alles in (kleine) stukjes voor ik het opeet (aardappels, vlees).
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 19:09
Verwijderd
De meeste van de dingen die hier genoemd worden vind ik echt niet vreemd, zóveel mensen eten M&M's op kleur, om maar wat te noemen.

Ik gooi te pas, maar vooral te onpas (volgens anderen) in heel veel gerechten kerrie.
Ik geef heel veel geld uit aan (lekker, gezond, vers) eten, dat is in ''mijn kringen'' een zeldzaam verschijnsel.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 20:45
Verwijderd
-eerst randjes/korstjes opeten en dan de rest
-in ieder geval 1 hapje van het allerlekkerst op mijn bord voor het laatst bewaren
-zuivel, koffie en thee alleen uit bekers, frisdrank, sap en water alleen uit glazen of plasticken bekers. Vroeger was het zo erg dat ik ook alleen maar uit de glazen of bekers dronk die wij thuis ook hadden, met als gevolg dat ik bij anderen (bijna) nooit dronk. (Ik dronk sowieso heel weinig, hooguit 3 glazen/bekers op een dag )
- ik ben heel eenkenning. Toen ik klein was heb ik een jaar alleen maar chocomel gedronken en een jaar alleen maar appelsap en een jaar alleen maar yor (soort yogi) en later alleen maar sinas en tegenwoordig alleen maar cola light. Met snoep gaat het ook zo. Ik koop een periode alleen maar roze koeken of alleen maar cakejes of alleen maar biscuitjes of alleen maar bon bon block enz. Met het avondeten is dat overigens niet zo, ontbijt dan weer wel. Een periode alleen maar boterhammen met pasta, of alleen maar conrflakes met melk....
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 14:27
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
ik heb zelfgemaakte icetea gemaakt, met limonade, ijsblokjes en thee van een theezeefje
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 19:53
goeltje
Avatar van goeltje
goeltje is offline
En wat zou daar raar aan moeten zijn?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 21:02
Villain
Avatar van Villain
Villain is offline
Ik eet ook altijd m'n vla/ijs/toetje met een theelepeltje, ik gooi altijd mosterd of curry door het eten als ik het niet lekker vind en voordat ik een theepot had dronk ik m'n thee altijd uit een bierpul
__________________
Konichiwa, bitches.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2008, 08:01
ogendicht
Avatar van ogendicht
ogendicht is offline
Citaat:
Ik eet ook altijd m'n vla/ijs/toetje met een theelepeltje, ik gooi altijd mosterd of curry door het eten als ik het niet lekker vind en voordat ik een theepot had dronk ik m'n thee altijd uit een bierpul
Hihi, dat doe ik nog steeds. Wel een neppe overigens, gewoon van roze plastic... bij de chill out gekocht..
Met citaat reageren
Oud 14-05-2008, 13:35
Verwijderd
Eierkoeken met slagroom <3
Met citaat reageren
Oud 14-05-2008, 15:14
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
- ik drink mijn thee (volgens anderen) lauw, net zoals chocomel en andere hete dranken, ik vind het gewoon veelste heet, als de anderen aan hun 2e kopje beginnen, is dat voor mij een teken om te beginnen met drinken de thee is dan nog gewoon warm hoor, maar anderen zeggen dat 't lauw is. (zelfde geld voor soep)
- ik sorteer skittles, en eet van geel, oranje, groen, paars naar rood toe. de rode zijn namenlijk het lekkerst ^^ =)
- rijst eet ik als mn bord bíjna leeg is altijd met mn handen verder op. maakt niet uit wat voor rijstgerecht en/of waar ik ben. dat eet zó lekker!
- een glas sap drink ik áltijd in 1x op, ik zet dat nooit terug of neem 'af en toe' een slokje, maar áltijd in 1x, héérlijk
- ik smeer een minimaal laagje boter op mn brood bij hagelslag, wat ik er vervolgens weer half af probeer te schrapen.. dat verneukt je broodje wel lichtelijk. maar ik lust gewoon géén boter.
- ik eet mn bloemkool met curry eroverheen
- ik snij eerst mijn vlees voordat er iets anders op mn bord mag, om vervolgens alles door elkaar heen te prakken. ik prak werkelijk álles wat een aardappel-groente-vlees gerecht is.
- ik eet 's middags rond 3 uur graag vanille vla met cruesli, en haal alle rozijntjes er tussen uit.
- ik gooi door alle gerechten (uitgezonder van aardappel-groente-vlees) knoflook, minstens 2 teentjes.
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32.