Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2009, 17:20
Ellesdee
Avatar van Ellesdee
Ellesdee is offline
Nieuw topic


Heb zelf nog geen nieuwe foto's, maar na t weekend waarschijnlijk wel.

Scheveningen <3
__________________
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird.The world is weird&they take PROZAC to make it look normal
Advertentie
Oud 20-03-2009, 01:26
Verwijderd
Ik moet eens nieuwe foto's maken nu vriendje zich EINDELIJK geschoren heeft
Oud 20-03-2009, 12:25
Verwijderd
Oh jee, de eerste in een nieuw topic!

LL en ik op de luchthaven in Rome:

Oud 20-03-2009, 12:28
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Oh jee, de eerste in een nieuw topic!

LL en ik op de luchthaven in Rome:

[afbeelding]
Fiumicino bedoel je
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 20-03-2009, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Fiumicino bedoel je
Het ligt bij/naast het plaatsje Fiumicino, niet in Fiumicino, dus dat is sowieso onjuist.

Bovendien ligt het gewoon in de provincie Rome, dus Stefenootje heeft niet gelogen.

Als je zo nodig wijsneuzerig wilt doen, doe het dan goed en check je feiten.
Oud 20-03-2009, 17:09
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Oh jee, de eerste in een nieuw topic!

LL en ik op de luchthaven in Rome:

[afbeelding]
Heb je je haar geverfd? Ik dacht dat je blond was
Of ben ik in de war en had je bij de chocoladefondue meet ook al deze kleur haar?
__________________
<):o)
Oud 20-03-2009, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Heb je je haar geverfd? Ik dacht dat je blond was
Of ben ik in de war en had je bij de chocoladefondue meet ook al deze kleur haar?
Mensen denken vaak dat ik blond ben, omdat mijn vorige avatar een blond meisje was.

Desondanks heb ik mijn haar wel geverfd ja. Het is eigenlijk bruin. (En iets donkerder)
Oud 21-03-2009, 21:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Samen voor mijn/ons nieuwe huisje
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-03-2009, 11:28
wup
wup is offline
Ziet er leuk uit daantje!


Uit dezelfde serie als die in het vorige topic. Vergeef me mijn wallen ik was ziek.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 025.jpg (490.4 KB, 269x gelezen)
Bestandstype: jpg 026.jpg (483.4 KB, 204x gelezen)
Oud 23-03-2009, 11:46
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Haha, wup jij lijkt op de meid waarbij ik laatst op sollicitatiegesprek was Maar weer leuke foto's
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 23-03-2009, 11:59
Verwijderd
@Wup: Hij kijkt wel alsof hij er zin in heeft
Leuke foto's!
Oud 24-03-2009, 11:09
Ellesdee
Avatar van Ellesdee
Ellesdee is offline

prrrrr <3





met mn andere schatje
__________________
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird.The world is weird&they take PROZAC to make it look normal
Oud 24-03-2009, 13:34
wup
wup is offline
@ metallica: haha, nou ik neem geen sollicitatiegesprekken af, dus ik was het niet.
@ SA: en dank! En volgens mij is het ook hoognodig weer eens tijd voor een foto van jou ( +kerel uiteraard)
Oud 24-03-2009, 15:16
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline

Hij kan niet serieus op een foto!


<3
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 24-03-2009, 15:20
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
@Wup: Hij kijkt wel alsof hij er zin in heeft
Haha ja je hebt hem echt in de houdgreep . Waarom heb ik jou (Wup) trouwens in m'n hoofd als een meisje met dik zwart haar?? Wat duidelijk niet blijkt te kloppen!
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 24-03-2009, 16:32
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ Ellesdee: superleuk!
@ I C U: zijn blik op die laatste foto is echt de bom

En ik kan niet meer ontopic dan dit want we hebben geen foto's van ons samen en dat is wel een beetje raar, hebben we zaterdag verzonnen, want we hebben al vier maanden. Maargoed. (A)
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 24-03-2009, 18:20
Ellesdee
Avatar van Ellesdee
Ellesdee is offline
Dankje
__________________
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird.The world is weird&they take PROZAC to make it look normal
Oud 24-03-2009, 18:35
Nalah
Avatar van Nalah
Nalah is offline
Wat een superleuke foto's allemaal! Ik kan zelf nog niets posten, aangezien ik pas sinds gisteren (officieel) een vriend heb! Dus nog een beetje te vroeg voor foto's
Ads door Google
Oud 24-03-2009, 18:35
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Het ligt bij/naast het plaatsje Fiumicino, niet in Fiumicino, dus dat is sowieso onjuist.

Bovendien ligt het gewoon in de provincie Rome, dus Stefenootje heeft niet gelogen.

Als je zo nodig wijsneuzerig wilt doen, doe het dan goed en check je feiten.
ik word er altijd zo moe van als andere gebruikers zich bemoeien met een reactie gericht aan een andere gebruiker, terwijl andere gebruiker er totaal geen probleem mee heeft

OT: dat vliegveld heet zo hoor, dat stond bij mij nota bene op het vliegticket en je hebt meerdere vliegvelden voor Rome, dus misschien hadden zij wel een vliegveld met een andere naam
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 24-03-2009, 19:06
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
@ Ellesdee: superleuk!
@ I C U: zijn blik op die laatste foto is echt de bom
Totally agree
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 24-03-2009, 19:37
wup
wup is offline
Citaat:
Haha ja je hebt hem echt in de houdgreep . Waarom heb ik jou (Wup) trouwens in m'n hoofd als een meisje met dik zwart haar?? Wat duidelijk niet blijkt te kloppen!

haha 'we gaan NU op de foto!'. We staan echt nooit leuk samen op de foto, meestal omdat hij echt niet fotogeniek is, dus ik dacht wel, hoppa! nu gaan we door! Maar volgens mij was het niet geheel tegen zijn zin hoor En waar jij dat zwarte haar vandaan haalt.. geen idee.

@ Nalah: het is nooit te vroeg voor foto;s

@ ICU: Tof! Laatste foto is te gek
Oud 24-03-2009, 22:09
Verwijderd
@ICU: leuk!
@Wup: Kijk eens hier!

We bleven bij vrienden slapen en die vonden het nodig om daar foto's van te maken.
Oud 24-03-2009, 22:17
Ellesdee
Avatar van Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
@ICU: leuk!
@Wup: Kijk eens hier!
[afbeelding]

We bleven bij vrienden slapen en die vonden het nodig om daar foto's van te maken.
wat schattig
__________________
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird.The world is weird&they take PROZAC to make it look normal
Oud 24-03-2009, 23:20
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
[afbeelding]

prrrrr <3



[afbeelding]


met mn andere schatje
is dat pannenkoekentrut?
Oud 25-03-2009, 10:34
Ellesdee
Avatar van Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
is dat pannenkoekentrut?
yeps

__________________
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird.The world is weird&they take PROZAC to make it look normal
Advertentie
Oud 25-03-2009, 10:38
Verwijderd
@Ellesdee: Danke Die foto van jou is ook heel leuk! En ik ben echt fan van jouw piercing, heul mooi!
Oud 25-03-2009, 10:46
Ellesdee
Avatar van Ellesdee
Ellesdee is offline
You're welcome En dankje <3
__________________
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird.The world is weird&they take PROZAC to make it look normal
Oud 25-03-2009, 14:55
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ SA: Hey! Die sik was er eerder toch niet? Of is die nu gewoon opvallend in beeld?
@ Wup: Dank, like yours too! Alleen ziet hij er een beetje uit alsof hij wel leukere dingen kan verzinnen dan foto's Overigens snap ik wat je in 'm ziet
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 25-03-2009, 15:27
wup
wup is offline
Haha, hij zou eens moeten weten wat ik daarna met die foto doe

@ SA: heel braaf! En omg wat slapen jullie schattig! Terecht dat daar foto;s van worden gemaakt.
Oud 25-03-2009, 18:06
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Overigens snap ik wat je in 'm ziet
Een vaderfiguur?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 25-03-2009, 19:40
Verwijderd
beetje brak en gekke foto's maar mevrouw had een functie op haar telefoontje ontdekt....
Oud 26-03-2009, 09:42
Verwijderd
Citaat:
ik word er altijd zo moe van als andere gebruikers zich bemoeien met een reactie gericht aan een andere gebruiker, terwijl andere gebruiker er totaal geen probleem mee heeft

OT: dat vliegveld heet zo hoor, dat stond bij mij nota bene op het vliegticket en je hebt meerdere vliegvelden voor Rome, dus misschien hadden zij wel een vliegveld met een andere naam
Het is een openbaar forum, als je geen reactie van anderen wilt moet je maar pm'en met haar.

Het heet officieel Aeroporto Leonardo da Vinci. De meer gebruikelijke naam is "Aeroporto di Roma-Fiumicino", niet enkel Fiumicino. En als ze een ander vliegveld hadden, dan gaat jouw verhaal helemaal niet op, wat wil je daarmee zeggen dan?
Oud 26-03-2009, 09:53
Verwijderd
Danke allemaal
@ICU: Die sik heeftie anders al bijna een half jaar ofzo. Ofnee, al dik een half jaar. Laatst wassie uitgeschoten met scheren en was er een stuk veel korter als de rest. Hij balen, ik vond het heel grappig Maar misschien issie nu wel heel duidleijk aanwezig ofzO
Oud 26-03-2009, 09:58
Verwijderd
Leuke foto SA
Oud 26-03-2009, 11:54
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@Zao: leuke foto's!
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 26-03-2009, 12:40
Verwijderd


Ik wilde eigenlijk een andere foto posten, maar ik geloof niet dat dat mag van meneer
Ads door Google
Oud 26-03-2009, 23:57
Verwijderd
Deze zijn in oktober gemaakt, in Dublin (L) En eigenlijk ook bijna de enige foto's die we hebben samen





En een stomme, maar hij lacht zo schattig

Oud 27-03-2009, 09:43
Verwijderd
^ Die vent van jou is leuk!
Oud 27-03-2009, 13:50
Verwijderd
@Lúthien Alcarin Leuke foto's, mooi meisje
Oud 29-03-2009, 21:07
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline

omdat hij weer even 4 dagen mn vriendje was.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 29-03-2009, 21:11
Verwijderd
Aaw <3
Oud 29-03-2009, 21:34
Verwijderd
@zao; heet je vriendin astrid?
Oud 30-03-2009, 06:21
Verwijderd
Citaat:
@zao; heet je vriendin astrid?
nee
Oud 04-04-2009, 20:19
Verwijderd
Nee.

@ Tuttebel: Wat een leukerd
Oud 06-04-2009, 19:27
Ellesdee
Avatar van Ellesdee
Ellesdee is offline




Niet met mn vriendje, maar wel voor mn vriendje.
Beetje cliché, maar agh, vond t leuk om te maken, en hij was ook blij met mn kunstwerkje <3
__________________
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird.The world is weird&they take PROZAC to make it look normal
Oud 06-04-2009, 21:22
Verwijderd
nog maar een gala foto, iets minder geposeerd dit keer
Oud 06-04-2009, 22:00
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@Ellesdee: hihi, echt super lief
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 07-04-2009, 00:40
Ellesdee
Avatar van Ellesdee
Ellesdee is offline
dankje
__________________
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird.The world is weird&they take PROZAC to make it look normal
Oud 07-04-2009, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Deze zijn in oktober gemaakt, in Dublin (L) En eigenlijk ook bijna de enige foto's die we hebben samen

[afbeelding]


[afbeelding]


En een stomme, maar hij lacht zo schattig

[afbeelding]
Oud 08-04-2009, 12:34
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline












__________________
Tsja
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06.