Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2010, 16:30
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vorig topic.

Citaat:
Mijn liefdesgebied beperkt zich tot het zien van Jeroen van Koningsbrugge in een té strak Elvis pakje <3

Zie ook filmpje. Ik zat dus op rij twee en dan zie je echt alles. Ja, alles
__________________
<):o)

Laatst gewijzigd op 12-04-2010 om 16:36.
Advertentie
Oud 12-04-2010, 16:42
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb het fijn met m'n vriendje Hij komt morgenavond weer langs en ik heb zondag nog maar even met hem afgesproken, dat was even nodig. Ik was zaterdag in een hele gekke irationele bui en toen was ik verdrietig omdat ik zo irationeel deed. En toen moest ik huilen waar hij bij was en hij troostte me heel lief maar hij dacht dat ik om iets wat hij gedaan had moest huilen en voelde zich schuldig en toen raakte hij heel erg in de war van mij. Heel vaag en verwarrend allemaal maar omdat het op msn toen we nog aan het praten waren erover het ook nog gewoon vreemd en anders voelde, leek het wel handig om af te spreken om het goed te maken of uit te leggen ofzo. Dus toen hebben we geknuffeld en was het allemaal weer 'normaal'.
Wel te markeren als de eerste emotionele hobbel ofzo, na ongeveer 6 maanden. Toch niet slecht, het was ook geen ruzie of wat dan ook, we hebben nog nooit ruzie gemaakt, ha.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 12-04-2010, 17:05
Verwijderd
Hehe, die kerel van de date, daar was ik een spel mee aan het spelen en toen kuste zijn char mij opeens. Vorige week al hoor. En de keer erop stuurde hij de vrouw van dat char 'kijken of je ook voor de vrouwen bent' maar helaas het spel ondersteunt geen lesbo-acties

Hij praat nu opeens wel weer meer, dus dat is een goed teken denk ik, maar verder nog geen idee wat ik ermee kan of moet. Ik heb nog steeds loze hoop voor iemand anders, aan de andere kant wil ik me niet met loze hoop bezighouden.*zucht*
Oud 12-04-2010, 17:52
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Vorig topic.




Zie ook filmpje. Ik zat dus op rij twee en dan zie je echt alles. Ja, alles


Oeh, Jeroen. Ik heb een paar weken geleden nog oog in oog met hem gestaan, het was erg levensvreugdeverhogend moet ik zeggen.

Morgen zie ik hem weer, mijn grote niet-liefde. Jaja.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 12-04-2010, 18:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Sade schreef:
Ik las laatst ergens iets dat je uiteindelijk valt voor iemand die altijd al dicht bij je in de buurt heeft gestaan, wat ik toen onzin vond omdat ik meer uitzondering dan bevestiging op die regel ken. En nu heb ik een of ander gek lentekriebeltje geloof ik waardoor ik weer aan dat artikel terug moest denken.
Weet je nog waar dat artikel staat, want ik heb een soortgelijk iets.

@spekkie: OMG, kan dat pakje nog strakker.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-04-2010, 18:19
WAT
WAT is offline
engeland komt nu wel heel dicht bij, over minder dan 3 maanden ben ik weg O.O
En we hebben het er wel geregeld over nu, maar eigenlijk heb ik ergens het gevoel dat we het wel kunnen overleven.... of tenminste de hoop.....

@ mutant, lol XP gaat lekker lees ik ^^
Oud 12-04-2010, 22:12
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Super leuke reis gehad! Geleerd dat je met oude mensen ook echt lol kan hebben.
Verder heb ik het gehad met alle jongens ter wereld. Ik ben blijkbaar alleen goed voor een avond/nacht, en dat is opzich prima maar niet als ze op dat moment de indruk wekken dat er meer in zit. En ik word ook een beetje moe van die jongens die smsen, en dan sms ik terug en dan duurt het daaagen voordat ik weer iets hoor, echt bekijk het. Verder gaan de ex en ik weer afspreken, maar weet niet of ik zin heb (ja zin wel, maar volgens mij is het nog niet echt verstandig..).
En eigenlijk weet ik dat het goed voor me is om nu even alleen te zijn, maar heb ik ook wel weer zin in een leuke jongen.. Gister werd ik versierd in de bus en vandaag in de ub, dus qua aandacht zit het gelukkig wel goed. Overmorgen alweer lekker uit en veel leuke feestjes komende tijd!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 12-04-2010, 23:35
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Zin in aankomend weekend, lekker er even tussenuit met z'n tweetjes <3
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 13-04-2010, 07:45
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Verder heb ik het gehad met alle jongens ter wereld. Ik ben blijkbaar alleen goed voor een avond/nacht,

maar heb ik ook wel weer zin in een leuke jongen.. Gister werd ik versierd in de bus en vandaag in de ub, dus qua aandacht zit het gelukkig wel goed. Overmorgen alweer lekker uit en veel leuke feestjes komende tijd!
grappig dat je je in 1 post alweer tegenspreekt.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 13-04-2010, 08:05
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
^ haha ehm ja.. ik voel me ook wel tegenstrijdig. Ik vind jongens nu maar even stom, maar heb er tegerlijkertijd ook zin in
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 13-04-2010, 08:09
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Gister uit eten geweest met de schoonouders vanwege mijn liefs verjaardag. Ik heb echt geweldige schoonouders. En als verjaardagscadeau mogen mijn vriend, zijn broer en ik een festival kiezen en dan kopen zij het kaartje voor ons
Oud 13-04-2010, 08:54
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Hehe, die kerel van de date, daar was ik een spel mee aan het spelen en toen kuste zijn char mij opeens. Vorige week al hoor. En de keer erop stuurde hij de vrouw van dat char 'kijken of je ook voor de vrouwen bent' maar helaas het spel ondersteunt geen lesbo-acties

Hij praat nu opeens wel weer meer, dus dat is een goed teken denk ik, maar verder nog geen idee wat ik ermee kan of moet. Ik heb nog steeds loze hoop voor iemand anders, aan de andere kant wil ik me niet met loze hoop bezighouden.*zucht*
Mutant, chill nou eens joh... Die iemand anders heeft zich duidelijk uitgesproken toch? Loslaten dus. Dat is niet makkelijk misschien, maar je maakt jezelf alleen maar gek door in iedere aardige jongen een potentiële liefdeskandidaat te zien. Zodra er echt iets meer is tussen jou en een jongen "hoef" je daar helemaal niet zo krampachtig "meer" mee te doen, dan ontstaat dat vanzelf wel. En onthoud nou wat je een tijdje geleden nog postte, dat je geluk niet van anderen afhankelijk moet zijn, maar gewoon vanuit jezelf moet komen.

Sorry als dit lomp klinkt, maar je lijkt zo ontzettend in cirkeltjes rond te draaien zonder dat je er echt gelukkiger van wordt.
Oud 13-04-2010, 09:32
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ah liefde <3 We hebben elkaar vorige week maar weinig gezien en dat was wel even goed Nu kan ik weer dubbelzoveel van zijn aanwezigheid genieten. @ Spekkie: ben toch niet naar Maastricht gegaan, was veel te gezellig
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 13-04-2010, 10:17
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Superdeluxe. <3
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 13-04-2010, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Mutant, chill nou eens joh... Die iemand anders heeft zich duidelijk uitgesproken toch? Loslaten dus. Dat is niet makkelijk misschien, maar je maakt jezelf alleen maar gek door in iedere aardige jongen een potentiële liefdeskandidaat te zien. Zodra er echt iets meer is tussen jou en een jongen "hoef" je daar helemaal niet zo krampachtig "meer" mee te doen, dan ontstaat dat vanzelf wel. En onthoud nou wat je een tijdje geleden nog postte, dat je geluk niet van anderen afhankelijk moet zijn, maar gewoon vanuit jezelf moet komen.

Sorry als dit lomp klinkt, maar je lijkt zo ontzettend in cirkeltjes rond te draaien zonder dat je er echt gelukkiger van wordt.
Ik chill toch, ik kan er niets aan doen dat ik gevoelens heb voor iemand, of wel? Maar ik zeg toch zelf dat het loze hoop is en dat ik er eigenlijk niks mee wil doen, maar dat neemt niets weg natuurlijk. En loslaten, waarom denk je dat we hier zoveel posts krijgen over loslaten, hoe ze dat moeten doen, ik weet dat dat niet gemakkelijk is. Waarom denk je dat ik toch op een andere date ben geweest? Juist om het proberen los te laten en open te staan voor anderen.
En wat betreft het geluk in anderen zoeken, dat leer je ook niet 1,2,3 af, zeker niet als je dat al je hele leven doet. Ik loop niet voor niets bij een psych natuurlijk, als alles zo rechttoe rechtaan zat in mijn hoofd, dan had ik die helemaal niet meer nodig.

En ik zie niet iets in iedere jongen, alleen de jongens die ik leuk vind Waar ik vooral op doelde was, wat als híj, de jongen van de date, nu plots meer in mij ziet, terwijl ik daar (nog) niet klaar voor ben. Dat is wat moet/kan ik ermee.
Oud 13-04-2010, 12:51
Verwijderd
ik zou volgende week woendsag 3 weken naar thailand gaan met mijn beste vriendinnetje maar negatief reisavies dus annuleren
GODVERDOMME
Oud 13-04-2010, 12:54
Verwijderd
En ik herinner me nu dat ik alweer over mijn ex heb gedroomd, dat we terug samen waren en dat hij zijn vrouw en kind in de steek had gelaten voor mij. En dat ik hem eigenlijk niet wou en van die rare toestanden. Ik vind het bizar dat ik tegenwoordig zo vaak over hem droom terwijl het al 7 jaar uit is...

en Sanne, klote
Oud 13-04-2010, 18:14
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Ik chill toch, ik kan er niets aan doen dat ik gevoelens heb voor iemand, of wel? Maar ik zeg toch zelf dat het loze hoop is en dat ik er eigenlijk niks mee wil doen, maar dat neemt niets weg natuurlijk. En loslaten, waarom denk je dat we hier zoveel posts krijgen over loslaten, hoe ze dat moeten doen, ik weet dat dat niet gemakkelijk is. Waarom denk je dat ik toch op een andere date ben geweest? Juist om het proberen los te laten en open te staan voor anderen.
En wat betreft het geluk in anderen zoeken, dat leer je ook niet 1,2,3 af, zeker niet als je dat al je hele leven doet. Ik loop niet voor niets bij een psych natuurlijk, als alles zo rechttoe rechtaan zat in mijn hoofd, dan had ik die helemaal niet meer nodig.

En ik zie niet iets in iedere jongen, alleen de jongens die ik leuk vind Waar ik vooral op doelde was, wat als híj, de jongen van de date, nu plots meer in mij ziet, terwijl ik daar (nog) niet klaar voor ben. Dat is wat moet/kan ik ermee.
Dat laatste is nou net wat ik bedoelde met chill... Hij heeft toch helemaal niet aangegeven dat hij eventueel meer in je zou zien? Waarom zou je je dan vast druk maken om wat je er eventueel mee zou moeten? Misschien komt het omdat ik alleen maar lees wat je hier schrijft en is het irl allemaal een stuk genuanceerder. Maar zoals het op mij overkomt is/zijn er altijd wel een/meerdere jongens die in je hoofd spelen, waar je je druk om maakt. Je hoeft toch niet per se met iemand anders op date te gaan om de jongen die je leuk vindt proberen los te laten? Het blijft zo'n cirkeltje van mannen, met chatten, met hobby's... Met leuke mannen kun je ook gewoon vriendschap hebben, het lijkt me veel rustiger voor jezelf als je niet bij voorbaat al gaat denken over wat nou als... maar gewoon (probeert) te genieten van het (normale) contact. Zonder er meer achter te zoeken, of daar steeds over na te denken.

Dat proces van geluk in jezelf zal inderdaad niet van de ene op de andere dag gaan, dat beweer ik ook niet. En goed dat je daar aan werkt. Maar (en wederom, alleen gebaseerd op je posts), soms zou ik je wel eens (goedbedoeld ) door elkaar willen rammelen en zeggen láát die mannen toch. Niet meer zoveel over nadenken, niet meer overal invullen "wat nou als hij, of ik, of wie weet", maar gewoon zonder verwachtingen of hoop op meer plezier maken.
Ads door Google
Oud 13-04-2010, 18:37
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Oef, vandaag ff heftig gesprek met m'n opperhoofd... Het was niet terecht, het grootste gedeelte, al snap ik wel waar hij het vandaan haalt. Het klopt alleen gewoon niet Ik was wel ff flink van mijn stuk gebracht. Raar gedoe. Nu moet ik weer een beetje mijn plek vinden enzo, gedoe.

Gelukkig is vriendlief fijn enzo Iedereen vraagt of het goed gaat met samenwonen en eerlijk gezegd gaat dat ook gewoon erg goed... Mijn vriendje <3
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 13-04-2010, 18:43
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Weet je nog waar dat artikel staat, want ik heb een soortgelijk iets.

@spekkie: OMG, kan dat pakje nog strakker.
Offtopic: ik ga voor je zoeken
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Oud 13-04-2010, 18:47
Verwijderd
Citaat:
...
Dat probeer ik op zich ook. Maar dat wat als heb ik met veel zaken. Ik ben een doemdenker, ik zit altijd met wat als in mijn hoofd. Op relatiegebied, als ik naar een festival ga, als ik larp, over geld, werk en opleiding,... En ik weet dat ik mezelf daarmee gek maak, maar probeer het maar eens af te leren

En ik weet dat ik ook gewoon lol kan maken met jongens, maar ik verlies mijn hart ook al snel. En op zich wil ik wel een fatsoenlijke relatie en geen gescharrel, al kan dat ook leuk zijn. Ik weet ook niet echt wat ik ermee moet... Het zal wel in me zitten, dat afhankelijkheidspatroon. Maar ook het verlangen naar verliefd te zijn, me goed te voelen enzo. Daarnaast heb ik ook gewoon vrienden met wie ik gewoon kan hangen, maar die wonen allemaal zo belachelijk ver weg. Het zou me goed doen als ik hier wat vrienden had, maar dat lukt niet zo best (en niet omdat ik mijn hart verlies of omdat zij meer willen of omdat ik er een relatie mee ben aangegaan), maar gewoon omdat het hele vrienden maken hier in Limburg niet zo lukt.

Maar ik ben eraan bezig. Het is dat ik vandaag bij mijn ouders moest zijn, anders was ik uitgenodigd door de interessante jongen van de opleiding (en met interessant bedoel ik ook gewoon interessant, niet liefdes-gewijs ). Hij gaat om met mijn vroegere vriendenkring, tenminste, komt op dezelfde locaties, dus op zich kan hij wel mijn deur zijn naar meerdere vriendschappen weer.

En als rammelen hielp, hadden mijn ouders al succes gehad
Oud 13-04-2010, 18:56
Verwijderd
Wijze woorden van Bloem.
Oud 13-04-2010, 18:58
Verwijderd
En Mutant: je bent een toffe, zet 'm op!
Oud 14-04-2010, 08:10
Bright Blue
Bright Blue is offline
Hij heeft niet echt tijd voor me, en dat vind ik best wel jammer. Maar dat heb ik voor hem over.
Ik hoop dat hij ziet dat ik echt de moeite waard ben.
__________________
mijn handtekening
Oud 14-04-2010, 11:35
Verwijderd
Ik ben inmiddels zo'n 65 % afgeknapt. Jammer dat er een punt gaat komen dat ik hem dat ook duidelijk moet gaan maken.
Advertentie
Oud 14-04-2010, 12:42
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Weer een lekker nachtje samen.
En dan weer een paar dagen heel ver van elkaar af.
Jammer dat ik me zo snel onzeker voel op het moment dat hij iets afstandelijker word.

edit: 7 maand alweer.. gaat snel
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage

Laatst gewijzigd op 14-04-2010 om 15:47.
Oud 14-04-2010, 13:09
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Hij is jaloers en agressief tegen mensen waarvan hij vindt dat ze mij lastigvallen en hij beschuldigt een vriend van iets dat hij zelf heeft gedaan. Moet ik er mee stoppen? Ik vind hem leuk, maar al na een maand komen er erg vervelende karaktertrekjes bij hem boven en twijfel ik of ik hier wel zin in heb. Ik dacht dat het gewoon leuk zou zijn en dat we wel zouden zien waar dit heen zou gaan, of het ergens heen zou gaan. Ik kijk er een stuk minder serieus tegenaan dan hij, ik vind het leuk met hem en we zien wel. Daardoor zijn die rottige dingen misschien minder belangrijk. Misschien is het niet eerlijk van mij; ik weet eigenlijk al dat dit toch niks wordt en ik zeg niks terwijl hij zegt dat ie heel verliefd aan het worden is. Maar hoezo zegt iemand zulke dingen al zo snel?! ik wilde dat hij wat minder vertelde
ik mis mijn vriendinnen nu heeeel erg
Oud 14-04-2010, 18:37
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Jeetje wat zijn we goed in het niet-anders-dan-anders doen.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 14-04-2010, 22:28
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik ging meisje waar ik al een jaar of 5 aan en af een crush op had vandaag eindelijk eens mee uitvragen om te drinken ofzo.

Ik bel aan, moeder doet open. oke is prima, ze was thuis.
Ik mocht binnenkomen, dat was al helemaal niet volgens plan. Zit oma er ook....
Lang verhaal kort, ze ziet me niet op die manier; voelt zich wel gevleid en wilt graag terug vrienden worden (Ik ken haar al sinds mijn 8e ofzo en toen gingen we voor basisschool begrippen goed en veel met elkaar om)
Ze was wel blij met mijn bloemen, en gelukkig snapte ze ook waarom die apart waren (Lang verhaal)

Dus ja, meisje niet gekregen. beetje liefdesverdrietachtig gevoel, wel trots op mezelf dat ik na een enorm foute ervaring, depressie, allerlei andere problemen enzo het weer durf om er gewoon voor te gaan.

Balans: voor de actie, voor hoe ze het oppakte, voor afwijzing.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 14-04-2010, 22:32
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
verhaal.
Je hebt iig lef getoond, heel veel sukkelaars hebben het lef niet eens. Dus iig deze voor het proberen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 14-04-2010, 22:40
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Ik ging meisje waar ik al een jaar of 5 aan en af een crush op had vandaag eindelijk eens mee uitvragen om te drinken ofzo.
Oei wat een rampscenario maar wel een dikke voor de effort!
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Oud 14-04-2010, 22:56
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Oei wat een rampscenario maar wel een dikke voor de effort!
Ja ik weet het, in my defence is het niet constant geweest en is het meer Crush <3 jaar> crush maar toch. ben blij dat ik het gedaan heb.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 15-04-2010, 06:59
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 15-04-2010, 10:56
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Gister in de kroeg was er een lekkere spanjaard die steeds met me wilde dansen, maar ik had er gewoon even geen zin in. En hoe meer ik nee zei hoe meer hij wilde uiteindelijk was het wel grappig, ow maar hoor net van een vriendin dat hij verloofd is, haha, nouja.
Vanavond uit en morgen kerstdiner (jaja) in een studentenhuis, en mn date is wel leuk maar ik ga vooral voor het gratis eten en gratis drank kerstdiners in studentenhuizen zijn altijd wel grappig.
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 15-04-2010, 11:18
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Alpha Omega: nice!

OT: ik kan goed samenwerken met een collega, chill! Verder gaat alles zo z'n gangetje, eigenlijk. Rustig!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 15-04-2010, 11:37
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
@Fizzle, hoe ging het eigk bij jou? niks meer van gehoord
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Ads door Google
Oud 15-04-2010, 13:20
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Ben na 2.5 week in Cyprus te zijn geweest weer thuis. Wel voor elkaar gekregen om op mijn laatste dag in Cyprus tegen een parkeermeter te knallen --> voortand gedeeltelijk gebroken, en nu staat me dus een wortelkanaalbehandeling te wachten .

Maarja, 's avonds wel meteen m'n vriend gezien, en het was heel fijn om hem weer te zien, maar ook wel raar. Toen ik in Cyprus was dacht ik bijna elke dat wel aan hoe het zou zijn om hem weer te zien, dus nu het moment daar was was het toch een beetje onwerkelijk. Maar het was vooral heel erg leuk hem weer te zien. We zijn 's avonds eerst nog even op het strand wezen wandelen (waar hij mij -heel romantisch- over een plas water wilde tillen, maar me meteen weer los liet met de opmerking 'wat ben je zwaar'. En bedankt...), en daarna naar mijn huis gegaan. Hij vertelde me meerdere keren dat hij heel blij was me weer te zien en dat hij me gemist had, wat heel erg fijn was (zeker na mijn laatste ex die zulke dingen nooit hardop uitsprak).

Daarnaast is m'n vriend ook veel minder gedeprimeerd dan voordat ik weg ging, wat onze relatie (en de seks) ook alleen maar ten goede komt.

Al met al behoorlijk tevreden dus
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 15-04-2010, 13:29
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Het weekendje 'rust' was alles behalve goed voor ons, het loopt momenteel echt even voor geen meter.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 15-04-2010, 16:44
Verwijderd
Ah hij was gisteravond langsgekomen, eigenlijk alleen maar om samen te slapen want ik was pas om elf uur weer thuis (want wezen klimmen met Qimm+man+vriend, superleuk en voor zeker herhaling vatbaar! Qimms man is ook zo'n schatje ) en de volgende morgen moesten we allebei om 9 uur weer weg zijn. Maar toch zo fijn en leuk <3

En ik vind het gezellig met een jongen uit mijn klas. Geheel platonisch, voor iemand zich zorgen begint te maken Maar hoewel er genoeg aardige mensen in mijn klas zitten, heb ik nog steeds met niemand echt een ...band ofzo, voel me er een beetje zwevend, wat gek voelt want ik heb altijd overal meteen een groepje om bij te horen en dat is nu niet zo (komt ook omdat ik ingestroomd ben, pas nu hier woon en druk relaties onderhou met mensen in andere steden dan deze). Ik moet ook zeggen dat ik de meeste klasgenoten me niet bijzonder aanspreken Zijn wel aardig, maar niemand waarvan ik meteen denk "Ja! Met jou kan ik goed lachen, wij zitten op een lijn." Maar volgens mij heb ik dat met hem wél een beetje, in ieder geval een zelfde soort vunzige grapjes makend enzo. Nou ja ik vind dat wel leuk D'r is maar een ander meisje in onze klas die ik écht interessant vind en dat was het wel, slecht eigenlijk Maar misschien is dat ook omdat ik ze nog niet zo goed ken. En omdat de helft pas 18 is, lief hoor, maar toch andere levensfase en instelling enzo.
Oud 16-04-2010, 07:37
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Nou, daar gaat mijn weekend.
Haar opa is onverwacht opgenomen in het ziekenhuis.
Nog het meest kut voor haar natuurlijk, maar nu heb ik een gat van 3 dagen.
En zo veel vrienden heb ik nou ook weer niet met wie ik dat kan/wil vullen..
Zucht..
Ik baal echt als een stekker, en ik voel mezelf een onredelijke koe.

edit: zijn weekend is ook afgelast.. vlucht gecanceld
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage

Laatst gewijzigd op 16-04-2010 om 08:06.
Oud 16-04-2010, 11:17
niña
Avatar van niña
niña is offline
Heel goed eigenlijk. Ik laat eikelige personages links liggen en vrienden en vriend blijven leuk
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 16-04-2010, 11:21
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Sterkte Dott, is het heel ernstig?

Het gaat echt supergoed hier. Ik vind het heel grappig dat mensen zich nog steeds verbazen over bepaalde stelletje die tegelijkertijd zijn ontstaan en dat ze hem en mij gewoon hebben opgenomen als 'ohja hé die combi kan ook' en dat het nu heel gewoon is. En verder is ie erg leuk, en lief! Ik was erg gestresst door een repetitieruimte die er niet was voor die avond en hij was toen erg lief voor me. Alleen dat met de ex is zo'n weggestopt deel bij mij, ik ben nu echt veel verder met verwerken en de belangrijkste stap is dat ik hem niet meer terugwil.

Oh en hij wil heel graag dat ik z'n familie ontmoet. En ik heb daar eerlijk gezegd nog helemaal niet zoveel trek in. Zijn moeder en zusje geven over twee weken hun verjaardagsfeest ofzo en hij wil graag dat ik dan kom. Maar ik vind dat zo snel al. Maar anders zie ik ze toch dat weekend erop door een toevallige ouderdag waar zijn ouders en mijn moeder komen. Ik hou niet van ouders ontmoeten enzo, maar hij wil het zo graag en hij praat me dan altijd zo makkelijker om als ik dan toch al twijfel. Na hoeveel tijd gingen jullie ouders ontmoeten?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 16-04-2010, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Nou, daar gaat mijn weekend.
Haar opa is onverwacht opgenomen in het ziekenhuis.
Nog het meest kut voor haar natuurlijk, maar nu heb ik een gat van 3 dagen.
En zo veel vrienden heb ik nou ook weer niet met wie ik dat kan/wil vullen..
Zucht..
Ik baal echt als een stekker, en ik voel mezelf een onredelijke koe.

edit: zijn weekend is ook afgelast.. vlucht gecanceld
Heb je zin om te reizen? Kom af Slaapplek zat.

En sterkte voor jou en haar.
Oud 16-04-2010, 12:18
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Sterkte Dott, is het heel ernstig?
Ik weet het niet, kreeg het smsje om 3 uur vannacht en ze gingen er meteen heen, dus vermoed van wel..

Citaat:
Heb je zin om te reizen? Kom af Slaapplek zat.

En sterkte voor jou en haar.
haha, dank je ben al bezig andere plannen te maken inmiddels.. sorry
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 16-04-2010, 15:36
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Dott: sterkte dit weekend dan, en goed dat je bezig bent met andere plannen .
@Tink*: hoe lang is hij nu je vriend dan? Ik had geen keuze, mijn vriend woonde nog thuis toen ik hem leerde kennen dus we kenden elkaars ouders vrij snel. Ik snap niet zo goed wat het probleem is, die ouders horen toch gewoon bij hem? Of vind je het dan te officieel worden ofzo? Iig, ik zou me niet al te druk maken. Aan zijn reactie te horen vinden zijn moeder en zus het juist ook gewoon heel leuk om je te zien .

@OT: hihi, wauw . We hebben gister na lang wikken en wegen samen een tent gekocht, eentje helemaal van ons alleen, een supermooie lichte en grote en ooh ik ben er zo blij mee. Niet in het minst omdat het gewoon ons eigen plekje wordt deze zomer . We hebben besloten dat het voorlopig nog lang niet uitgaat en anders verzinnen we gewoon een bezoekregeling .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 16-04-2010, 15:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Tink*: ik kende zijn ouders al voor we een stelletje waren, veel makkelijker en m'n ex woonde nog thuis toen ik met hem was, dus dat is ook anders. Ik zou me er niet te druk om maken, hoevaak zie je die mensen nou uiteindelijk? Al is het wel superrelaxed om fijne schoonouders te hebben maar die kan je nu toch niet meer kiezen

Ontopic: hij zei van de week tegen me 'ja, maar je bent toch m'n vriendinnetje' ben bang dat hij vindt dat hij te weinig vriend-vriendin aandacht krijgt (seks enzo) dus daar moet ik maar een beetje meer aandacht aan besteden. Afgelopen week had ik ook een kl*te week op het werk dus dat werkt ook niet mee. Komend weekend wordt druk met verjaardagen aan de andere kant van het land en blijven slapen met de hele groep maar ook wel leuk, heb er veel zin in Alleen dan ook niet veel vriend-vriendin aandacht dus dat moet dan maar even wachten. Houd het iig wel in m'n achterhoofd. Ik houd iig nog vreselijk veel van hem
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-04-2010, 17:17
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
@Dott: sterkte dit weekend dan, en goed dat je bezig bent met andere plannen .
Jup, ik ga een avondje lekker dansen op foute muziek

ot: hij belde me net, wilde weten waarom mijn weekend niet doorging.
Soms is ie onverwacht zo lief.
Vind't rot voor hem, maar ze gaan over een paar maanden gewoon een herkansing doen.
Voordeel is dat ie me waarschijnlijk morgen of zondag nog wel ff wil zien dus tja.. elk nadeel heb zn voordeel
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 16-04-2010, 18:13
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Pfff, vervelende ups & downs. Gisteren nog superblij, vandaag enigzins verdrietig. Mijn vriend zou een lang weekend weg gaan met gezamelijke vrienden en had gevraagd of ik mee zou gaan. Gisteren besloten dat ik toch mee zou gaan, bleek er geen plek meer in de auto te zijn. Dus nu is hij lekker door de heuvels aan het wandelen, terwijl ik thuis zit te studeren .

Maar vind het nog vervelender dat ik hem best wel mis, terwijl hij slechts 4 of 5 dagen weg is, en dat ik niet eens meer goed weet hoe ik mijzelf een heel weeken kan vermaken als hij er niet is
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 16-04-2010, 20:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Maar vind het nog vervelender dat ik hem best wel mis, terwijl hij slechts 4 of 5 dagen weg is, en dat ik niet eens meer goed weet hoe ik mijzelf een heel weeken kan vermaken als hij er niet is
Dat ken ik Mijn vriend is in januari een weekend naar Londen geweest en toen wist ik van te voren ook niet hoe ik het weekend door moest komen maar uiteindelijk ging het best goed met huishouden, shoppen, filmpje kijken, etc. We hebben veel gezamenlijke vrienden waar we bijna altijd samen heen gaan dus dan vind ik het raar om te gaan als hij er niet is bijvoorbeeld. In juni gaat hij twee weken naar Azië en dat heb ik nu maar volgepland met werken, een weekendje naar m'n ouders, etc. Mijn ervaring is wel dat het ook moet wennen om weer alleen te zijn en dat het dan ook wel weer komt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-04-2010, 22:45
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Dat ken ik Mijn vriend is in januari een weekend naar Londen geweest en toen wist ik van te voren ook niet hoe ik het weekend door moest komen maar uiteindelijk ging het best goed met huishouden, shoppen, filmpje kijken, etc. We hebben veel gezamenlijke vrienden waar we bijna altijd samen heen gaan dus dan vind ik het raar om te gaan als hij er niet is bijvoorbeeld. In juni gaat hij twee weken naar Azië en dat heb ik nu maar volgepland met werken, een weekendje naar m'n ouders, etc. Mijn ervaring is wel dat het ook moet wennen om weer alleen te zijn en dat het dan ook wel weer komt.
Tuurlijk komt het goed, en we hebben net ook 2.5 week zonder elkaar door gebracht, maar toen was ik in ieder geval bezig met veldwerk voor mijn studie op Cyprus, dus had ik meer dan genoeg afleiding.

Alleen kreeg ik net een mailtje van de universiteit dat mijn aanmelding voor een speciale studiebeurs (zodat ik in de zomer onderzoek in het buitenland zou kunnen doen voor mijn scriptie) niet succesvol was wegens het hoge aantal aanmeldingen/zware competitie/etc. Dus ben nu best wel een beetje teleurgesteld en zou wel een knuffel kunnen gebruiken...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37.