Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2010, 11:49
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Er is een verschil tussen mogen en kunnen, er zijn meer mensen gestrand
haha klopt, maar zij is mee met dr stewardessenzus, meestal hebben ze dan wel een plaatsje voor je over.. plus gestrande reizigers hebben prioriteit en KLM vliegt bijna alles!

maaar ot:
Ik had gisteren een half jaar met m, tijd is snel gegaan.. en het is gewoonweg zo fijn goed fijn goed en super <3
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Advertentie
Oud 20-04-2010, 14:31
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Vreemd, (ex)vriend van me (die ik de afgelopen maanden sinds jaren weer spreek) ligt opeens in een scheiding. Hij zegt dat hij er al klaar mee is, dat hij er overheen is en heeft morgen zelfs al een date. Ik vind het maar vreemd, geloof er niet in, vind het zelfs moeilijk, vreemd..

Verde gister date gehad, wat echt verre van geslaagd was. Iig van mijn kant dan Hij vond het geloof ik wel gezellig..

En vriendin die moeilijk zit te doen, maar die ik wel graag als vriendin wil houden. Heb steeds minder het gevoel dat zij zin heeft om er moeite in te stoppen. Maar verder volgeboekte week met veel studie en veel sociaal leven, dus dat komt goed!
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 20-04-2010, 15:27
Verwijderd
Gister kreeg ik einde van de middag eens een smsje van hem dat hij z'n auto had moeten laten staan bij de garage, dus alles met het openbaar vervoer moest doen, Ja dus??...wat moet ik daarmee?

Ik ben gisteren heerlijk met mijn meisje naar de stad geweest, heerlijk geshopt voor haar en daarna heerlijk door het park gelopen.
We hebben gelachen, en heerlijk genoten van het mooie weer.

Ik miste hem eigenlijk ook helemaal niet,wilde hetwel met hem delen...Maar op de een of andere manier ook niet!
Savonds kreeg ik een smsje wat ik nou eigenlijk had gedaan met mijn dochtertje,

Ik dacht echt...Lekker optijd...De dag is om, en nu heb je pas intresse wat wij eigenlijk gedaan hadden.
Ik had gezegd dat we in het park waren geweest.
En dat was het voor mij...Ik heb gisteren niks van me meer laten horen.
Ik vond het genoeg,

2x niet opdagen. Niet aan de afgesproken dingen houden, Totaal geen intresse in ons tonen de hele dag.

Ik denk dat ik gelukker ben alleen, dan met z'n twee.
Oud 20-04-2010, 18:00
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Gister kreeg ik einde van de middag eens een smsje van hem dat hij z'n auto had moeten laten staan bij de garage, dus alles met het openbaar vervoer moest doen, Ja dus??...wat moet ik daarmee?

Ik ben gisteren heerlijk met mijn meisje naar de stad geweest, heerlijk geshopt voor haar en daarna heerlijk door het park gelopen.
We hebben gelachen, en heerlijk genoten van het mooie weer.

Ik miste hem eigenlijk ook helemaal niet,wilde hetwel met hem delen...Maar op de een of andere manier ook niet!
Savonds kreeg ik een smsje wat ik nou eigenlijk had gedaan met mijn dochtertje,

Ik dacht echt...Lekker optijd...De dag is om, en nu heb je pas intresse wat wij eigenlijk gedaan hadden.
Ik had gezegd dat we in het park waren geweest.
En dat was het voor mij...Ik heb gisteren niks van me meer laten horen.
Ik vond het genoeg,

2x niet opdagen. Niet aan de afgesproken dingen houden, Totaal geen intresse in ons tonen de hele dag.

Ik denk dat ik gelukker ben alleen, dan met z'n twee.
Als ik het goed begrijp verwacht je van hem de hele dag aandacht en interesse maar als hij jou een smsje stuurt over iets dat waarschijnlijk superirritant voor hem is, is jouw reactie 'ja dus??' ehh..
Oud 20-04-2010, 18:07
Verwijderd
ik denk zomaar dat er meer achter zit
Oud 20-04-2010, 20:52
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Ik denk dat ikhij gelukkiger ben is alleen, dan met z'n twee.
Maar dat is slechts mijn mening natuurlijk
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 20-04-2010, 20:55
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Ik baal echt heel erg van mezelf dat ik me zo gek laat maken, ik wil hem niet eens leuk vinden. Hij geeft gemengde signalen af en ik klamp me wanhopig vast aan alle kleine dingen waar ik uit op maak dat hij mij ook leuk vindt. Ik voel me weer eens een onwijze sukkel.
ow ja zoo herkenbaar
ik heb het eigenlijk wel prima naar mn zin ik heb wel weer zin in een jongen, en dat hoeft echt niet gelijk de liefde van mn leven te zijn, maar gewoon een leuke jongen waarmee het allemaal niet zo serieus is en lekker makkelijk. nouja komt wel weer, leuke feestjes komende tijd!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 20-04-2010, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ik baal echt heel erg van mezelf dat ik me zo gek laat maken, ik wil hem niet eens leuk vinden. Hij geeft gemengde signalen af en ik klamp me wanhopig vast aan alle kleine dingen waar ik uit op maak dat hij mij ook leuk vindt. Ik voel me weer eens een onwijze sukkel.
ohh je mag je zelf geen sukkel vinden, hij is een sukkel als hij jou niet leuk vindt.

ot: het gaat goed! heb rust in mijn hoofd en heb alles wel zo'n beetje op de rails + totaal geen behoefte aan jongens/aandacht/oid wat een beetje vreemd is voor mijn doen, maar wel een goed teken denk ik.
Oud 20-04-2010, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Als ik het goed begrijp verwacht je van hem de hele dag aandacht en interesse maar als hij jou een smsje stuurt over iets dat waarschijnlijk superirritant voor hem is, is jouw reactie 'ja dus??' ehh..
Als je eerder mijn berichtjes had gelezen, zat ik al de hele ochtend te wachten op zijn belletje hoe het ervoor stond! Hij zou mij op de hoogte houden of het ernstig was met zijn auto, zo niet dan zou hij richting mij komen.

Aangezien ik dus helemaal niks hoorde en pas einde van de middag zo'n smsje krijg, is het niet zo gek dat ik zo reageer??

En wie zegt dat ik de hele dag aandacht wil? Ik vind het klote voor hem maar vind het niet netjes als je de hele dag niks van je laat horen!
Oud 20-04-2010, 22:07
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
Hij zegt dat hij er al klaar mee is, dat hij er overheen is en heeft morgen zelfs al een date. Ik vind het maar vreemd, geloof er niet in
believe me, niks vreemds aan! Mannen met een gekrenkt ego hebben de (fysieke) aandacht van een vrouw nodig voor hun eigenwaarde. Heel erg zielig, maar das vaak de enige manier hoe ze zichzelf beter kunnen voelen.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 20-04-2010, 22:27
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Als je eerder mijn berichtjes had gelezen, zat ik al de hele ochtend te wachten op zijn belletje hoe het ervoor stond! Hij zou mij op de hoogte houden of het ernstig was met zijn auto, zo niet dan zou hij richting mij komen.

Aangezien ik dus helemaal niks hoorde en pas einde van de middag zo'n smsje krijg, is het niet zo gek dat ik zo reageer??

En wie zegt dat ik de hele dag aandacht wil? Ik vind het klote voor hem maar vind het niet netjes als je de hele dag niks van je laat horen!
okee!
Oud 20-04-2010, 22:29
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Het is raar hoe snel het serieurs geworden is tussen ons. Hij zit er aan te denken om van de zomer met mij mee te gaan naar Zuid Amerika voor 2 maanden. Eerlijk is eerlijk, hij liep al eerder met dat idee rond (voordat het serieus tussen ons was), maar veranderde toen van gedachte, maar nu zegt hij dat als ik daar 2 maanden zit hij misschien toch ook wel daar wil zijn.

Vind het heel leuk, maar ook eng, omdat ik nog nooit langer dan een lang weekend alleen met een vriendje op vakantie ben geweest. Ik ga naar Zuid Amerika om daar onderzoek te doen voor m'n scriptie, maar ben blij dat als mijn vriend meegaat hij precies weet wat hij wil gaan doen (vrijwilligerswerk in de buurt van de plaats waar ik mijn onderzoek waarschijnlijk doe), dus dat hij niet alleen voor mij mee gaat en hij zelf ook genoeg te doen zal hebben.

Maar toch, samen voor 2 maanden aan de andere kant van de wereld...
Hoe dan ook, eerst maar eens afwachten, want mijn vriend kennende verandert hij nog 5 keer van gedachten voordat hij een definitieve beslissing maakt. Maar ik vind het sowieso wel lief dat hij er over nadenkt om met mij mee te gaan.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 20-04-2010, 22:42
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
zie je.. ik ben echt paranoia aan het worden..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 20-04-2010, 23:08
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
believe me, niks vreemds aan! Mannen met een gekrenkt ego hebben de (fysieke) aandacht van een vrouw nodig voor hun eigenwaarde. Heel erg zielig, maar das vaak de enige manier hoe ze zichzelf beter kunnen voelen.
Maar dat betekent niet dat hij eroverheen is... Ach, hij moet het lekker zelf weten! Ik moet maar hopen voor hem dat hij gelukkig wordt, dat is mijn taak als vriend!

@Dott: ik neem aan dat je weer wat bevestiging hebt gekregen
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 21-04-2010, 01:35
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Pff, Ik word er een beetje moe van om steeds aan mensen te moeten uitleggen waarom ik geen vriendje heb en ook niet persé wil. Sommigen schijnen het echt heel raar te vinden dat ik al zo lang alleen ben en dan krijg ik vragen naar m'n hoofd als 'Ben je nog maagd?' en 'wat doe je dan als je zin hebt in jeweetwel?' en opmerkingen als 'Je moet gewoon de juiste jongen tegenkomen, ze zijn niet allemaal stom.'

Ja, dat weet ik wel, Ik vind jongens heel tof en lief, maar ik kom nou eenmaal nooit iemand tegen die ik echt leukleuk vind en dat vind ik prima. Dan ben ik toch niet meteen een freak?
En al dat gekoppel moet ook maar eens ophouden. Laat me toch!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-04-2010, 08:53
Verwijderd
Voor de zoveelste keer gehoord: Ik haat je en ik hou echt niet meer van je.
Gevolgd door: Ga alsjeblieft niet bij me weg
Vrouwen....
Oud 21-04-2010, 08:56
Verwijderd
Citaat:
believe me, niks vreemds aan! Mannen met een gekrenkt ego hebben de (fysieke) aandacht van een vrouw nodig voor hun eigenwaarde. Heel erg zielig, maar das vaak de enige manier hoe ze zichzelf beter kunnen voelen.
Als ik een gekrenkt ego heb, kan ik me ook prima vermaken in de kroeg.
Een beetje wat vrouwen hebben met Ben & Jerry
Oud 21-04-2010, 09:16
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Het is raar hoe snel het serieurs geworden is tussen ons. Hij zit er aan te denken om van de zomer met mij mee te gaan naar Zuid Amerika voor 2 maanden. Eerlijk is eerlijk, hij liep al eerder met dat idee rond (voordat het serieus tussen ons was), maar veranderde toen van gedachte, maar nu zegt hij dat als ik daar 2 maanden zit hij misschien toch ook wel daar wil zijn.

Vind het heel leuk, maar ook eng, omdat ik nog nooit langer dan een lang weekend alleen met een vriendje op vakantie ben geweest. Ik ga naar Zuid Amerika om daar onderzoek te doen voor m'n scriptie, maar ben blij dat als mijn vriend meegaat hij precies weet wat hij wil gaan doen (vrijwilligerswerk in de buurt van de plaats waar ik mijn onderzoek waarschijnlijk doe), dus dat hij niet alleen voor mij mee gaat en hij zelf ook genoeg te doen zal hebben.

Maar toch, samen voor 2 maanden aan de andere kant van de wereld...
Hoe dan ook, eerst maar eens afwachten, want mijn vriend kennende verandert hij nog 5 keer van gedachten voordat hij een definitieve beslissing maakt. Maar ik vind het sowieso wel lief dat hij er over nadenkt om met mij mee te gaan.
Gaaf wel goed dat je allebei je eigen ding gaat doen, dan weet je zeker dat als je (stelstelstel) gek van elkaar wordt je nog wel je eigen ding hebt .

ot: zondag barcelona, ik hoop zo dat onze vlucht gaat! En ik had net een heel enthousiast berichtje getypt dat we een half jaar hebben en dat het zo fijn en goed zit, maar ik zie dat dat bovenaan de pagina al staat hihi verlieeeefd.
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 21-04-2010, 13:44
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Lang niet geweest hier! , beetje druk gehad.
Gaat goed tussen ons! (Misschien zelfs veel beter dan eerst!)
Ik voel mij ook beter in mijn vel zitten.
Weekendje weg gepland, leuk weekend gehad.
Oud 21-04-2010, 13:57
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Misschien houd ik mezelf wel voor de gek.
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Oud 21-04-2010, 14:28
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Pff, Ik word er een beetje moe van om steeds aan mensen te moeten uitleggen waarom ik geen vriendje heb en ook niet persé wil. Sommigen schijnen het echt heel raar te vinden dat ik al zo lang alleen ben en dan krijg ik vragen naar m'n hoofd als 'Ben je nog maagd?' en 'wat doe je dan als je zin hebt in jeweetwel?' en opmerkingen als 'Je moet gewoon de juiste jongen tegenkomen, ze zijn niet allemaal stom.'

Ja, dat weet ik wel, Ik vind jongens heel tof en lief, maar ik kom nou eenmaal nooit iemand tegen die ik echt leukleuk vind en dat vind ik prima. Dan ben ik toch niet meteen een freak?
En al dat gekoppel moet ook maar eens ophouden. Laat me toch!
precies Meestal geloven ze me niet en denken ze dat ik het gewoon voor hen wil verbergen. Serieus, zo kinderachtig ben ik niet! Als ik een 'vriend' heb dan zeg ik dat gewoon
Oud 21-04-2010, 14:55
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Mood: Confused
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 21-04-2010, 15:37
wup
wup is offline
Nou.. ik ben weer thuis haha. Geweldige tijd gehad, vooral met de bemanning waarmee ik vloog. We zijn enorm naar elkaar gegroeid in die dagen dat we vast zaten. Zo gaaf! En nu zien we elkaar nooit weer. De captain wil ervoor zorgen dat iedereen weer wordt ingepland op een reis Hong Kong in November.. Als dat lukt ga ik weer mee!

En ik wil dat mijn zus er met een piloot vandoor gaat. En ik heb nu genoeg gezien om te weten dat het hele stewardessje-pilootje ding echt gebeurt.
Oud 21-04-2010, 21:21
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
jaja wup, en jij dan?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 22-04-2010, 06:18
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Bijna een maand niet gepost en het gaat beter, besef dat hij een klootzak is gewoon al door niet op men brief te reageren, door te doen alsof ik niet besta en nooit bestaan heb...

Hij is nu definitief naar Leuven verhuisd, dus was precies enkel zijn tussenstap tussen zijn ouders en zijn Leuven...

Deze nacht weer eens over hem gedroomd, en daaraan merk ik ook dat het beter gaat, ik hoopte niet meer dat het goedkwam, ik had er ruzie mee omdat hij me negeerde en toch mijn jas nam, uitgemaakt dat als hij niets met mij te maken wilde hebben hij men jas ook niet moest hebben ...

Maar bon, gelukkig nog steeds veel afleiding, veel weggaan, maar helaas niet veel aantrek van mannen, maar zal nog komen zeker ...
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Oud 22-04-2010, 10:18
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Nou.. ik ben weer thuis haha. Geweldige tijd gehad, vooral met de bemanning waarmee ik vloog. We zijn enorm naar elkaar gegroeid in die dagen dat we vast zaten. Zo gaaf! En nu zien we elkaar nooit weer. De captain wil ervoor zorgen dat iedereen weer wordt ingepland op een reis Hong Kong in November.. Als dat lukt ga ik weer mee!

En ik wil dat mijn zus er met een piloot vandoor gaat. En ik heb nu genoeg gezien om te weten dat het hele stewardessje-pilootje ding echt gebeurt.
Welkom terug! Klinkt wel bizar, het soort groepsgevoel dat je dan krijgt. Lijkt me gaaf als het lukt om de groep weer bij elkaar te krijgen!

OT: Hij is lief. Gisteravond zat het allemaal ff niet lekker bij mij, vooral werkgerelateerd. En hij is dan heel lief en aardig en knuffelig en supportive...

Anywayz, ben wel toe aan een avondje uit, vanavond eten en bios met een van m'n favoriete vriendinnetjes! Vaders stuurde me voorbereidingen voor onze USA-reis, ook leuk, en ik heb mail contact met een oudklasgenoot en medestudent, ook leuk. Nu m'n werk/stage weer op de rit en dan komt het vast goed...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 22-04-2010, 10:54
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Gister in de kroeg met een schattige en sexy italiaan gezoend die ik al eerder op feestjes gezien had, en het was gezellig! Vandaag gaat hij even naar huis maar hij komt volgende week terug en dan gaat hij pasta voor me koken haha. Hij smste gister ook gelijk dat hij er zin in heeft, ahh, hij was wel schattig. Wel apart, hij is nog niet zo lang hier en spreekt geen woord nederlands, behalve ´proost´, dus de hele tijd engels gepraat en dat is toch wel heel anders dan een gesprek gewoon in het nls. Owja haha hij kon mn naam niet uitspreken
Vanavond weer een feestje!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 22-04-2010, 11:40
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik droom de laatste tijd om de haverklap dat ik seks heb met mijn allang getrouwde ex like wtf.
Dit is al de 3e of 4e keer deze maand

ot: weinig bijzonders at this point.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 22-04-2010, 13:12
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik vond toen ik gisteravond thuis kwam heel lief een ballon in de vorm van een hartje naast mijn bed. Ik vond 't zo schattig.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 22-04-2010, 15:04
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik ben er klaar mee, alleen hem nog even vertellen
Oud 22-04-2010, 15:57
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@ Neko: ah, wat lief!
@ Lente: heel veel succes...

Ontopic: hij is een dotje <3 Vanavond komt een vriendinnetje langs en zijn zus, dus ik heb allemaal lekkere (en gezond ook nog!) dingetjes gehaald en heb er veel zin in. Het weekend gaan we naar Tilburg, want hij moet weer optreden en dat zal wel heel erg gezellig worden.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 22-04-2010, 16:24
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Het weekend gaan we naar Tilburg, want hij moet weer optreden en dat zal wel heel erg gezellig worden.
Net een weekend te laat
__________________
<):o)
Oud 22-04-2010, 16:39
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:

Ontopic: hij is een dotje <3
ik moest grijnzen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 22-04-2010, 17:42
Verwijderd
Citaat:
ik ben er klaar mee, alleen hem nog even vertellen
wtf Lente, hartenbreekster
Oud 22-04-2010, 18:12
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Score hart-verstand: 0-1!

Hij was er gisteravond ook en ik heb mijn afstand gehouden en dat lukte aardig, toen zei hij dat hij naar huis ging dus ik zei 'oke slaap lekker!' en toen begon hij over 'ja want ik moet morgen werken en heel vroeg op en ik kan mijn slaap heel goed gebruiken' en ik heb iets gezegd als 'je hoeft je echt niet te verantwoorden hoor, ik zei toch slaap lekker?' en toen voelde ik me heel gaaf en de afstandelijke vrouw, tot hij me een handkus toewierp en ik weer week werd van binnen
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Oud 22-04-2010, 21:28
Verwijderd
Ik raak hem kwijt...Ik voel het...

Hij zou bellen vanmorgen, weer niet gedaan,Hij had inene weer geen tijd.
Besloten om niet meer achter z'n reed aan te gaan hollen, en mijn eigen weg te gaan.

Er klaar mee zijn..
Oud 22-04-2010, 22:12
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
wtf Lente, hartenbreekster
pfff dat was het moeilijkste dumpen zonder relatie ooit
Oud 22-04-2010, 22:24
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
ik snap het ik doe gewoon aan zelfsabotage.. ik maak het mezelf moeilijk..
Als ik gewoon ontspan, en er niet te veel over nadenk, dan gaat het allemaal prima..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 23-04-2010, 01:06
Verwijderd
Oh oh. Hij belde net nog toen we allebei onderweg naar huis waren. Nog meer dan een kwartier aan de telefoon gehangen terwijl we al de hele avond samen weg (ok, met een groepje, maar toch) waren geweest. En odz 'meisjes plagen kusjes vragen?' daarna nog 20 (!) smsjes heen en weer gestuurd: hij begon, en dit was toch echt uitdagen.

Ik zie vast weer dingen die er niet zijn ofzo, maar: whut
Oud 23-04-2010, 02:00
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
misschien had ik dat niet moeten doen
Oud 23-04-2010, 03:37
Verwijderd
Er heeft hier iemand duidelijk een erg vreemde kijk op de date-fase. Hij denk dat ie al binnen is of zo en me dus (?) kan commanderen, terwijl ik juist enkel nog contact zocht omdat ik graag uitleg heb over zijn bizarre gedrag. De vraag is nu of ik hem ga negeren of ga toespreken/heropvoeden.
Oud 23-04-2010, 08:58
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
uit naam van uw geslacht, voed hem op
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 23-04-2010, 10:45
wup
wup is offline
Ik heb besloten dat mijn beste vriendin eigenlijk helemaal niet mijn beste vriendin is. Ik noem haar altijdj zo, omdat ik haar al 20 jaar ken etc, maar ze is het niet. Klinkt heel kinderachtig en dat is het ook, maar misschien stelt ze me minder teleur als ik het voor mezelf even anders noem

Zo ben ik alweer 3 dagen thuis, dat weet ze. Heb dr geprobeerd te bellen, maar ze nam niet op en verder heb ik niets meer van haar gehoord. Terwijl mijn collegavriendin me elke dag smste toen ik in HK zat, me gister meteen een dikke kus kwam brengen etc..
Oud 23-04-2010, 11:17
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
De vraag is nu of ik hem ga negeren of ga toespreken/heropvoeden.
Uit naam van de geschiedenis: probeer niet een man op te voeden .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 23-04-2010, 11:51
Verwijderd
Citaat:
uit naam van uw geslacht, voed hem op
Citaat:
Uit naam van de geschiedenis: probeer niet een man op te voeden .
Misschien, als hij zelf over de brug komt dat ie ''een beetje vreemd'' doet.
Oud 23-04-2010, 14:24
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
uit naam van uw geslacht, voed hem op
Ik ben voor!

OT: woensdag date, hurray! En zondag afgesproken met iemand die ik net ontmoet heb om een stuk te gaan fietsen, alleen ik kan bij hem niet peilen of hij het vriendschappelijk bedoelt of op een andere manier. ach, we zien wel, wordt vast gezellig!
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 23-04-2010, 15:55
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Score hart-verstand: 0-1!

Hij was er gisteravond ook en ik heb mijn afstand gehouden en dat lukte aardig, toen zei hij dat hij naar huis ging dus ik zei 'oke slaap lekker!' en toen begon hij over 'ja want ik moet morgen werken en heel vroeg op en ik kan mijn slaap heel goed gebruiken' en ik heb iets gezegd als 'je hoeft je echt niet te verantwoorden hoor, ik zei toch slaap lekker?' en toen voelde ik me heel gaaf en de afstandelijke vrouw, tot hij me een handkus toewierp en ik weer week werd van binnen
aaahww <3
Oud 23-04-2010, 18:14
Verwijderd
vrouwen die mannen menen op te moeten voeden: hele dikke turn-off. Als hij je niet aanstaat, kun je hem beter dumpen. Al dat "opvoeden" levert alleen maar hysterische ellende op. Die kun je jezelf en hem beter besparen.
Oud 23-04-2010, 19:07
Verwijderd
Alsof ze wil dat hij turned-on wordt
Oud 23-04-2010, 19:35
Verwijderd
Citaat:
vrouwen die mannen menen op te moeten voeden: hele dikke turn-off. Als hij je niet aanstaat, kun je hem beter dumpen. Al dat "opvoeden" levert alleen maar hysterische ellende op. Die kun je jezelf en hem beter besparen.
Denk je nou echt dat ik het zo letterlijk bedoelde? En hij staat me wel aan, anders zou ik me überhaupt druk maken over wat ik zou moeten doen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.