Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2010, 20:55
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Gisteren geboekt; deze zomer voor 2.5 maand naar Zuid-Amerika en m'n vriend gaat ook

Reacties tot nu: 50% "oh wat leuk", andere 50% "oh ik kende ook een stel dat samen op reis ging, toen ze terug kwamen was het uit"
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Advertentie
Oud 23-04-2010, 23:32
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
@breg: niet naar die laatste 50% luisteren, jij gaat gewoon heerlijk met hem op reis.
als een realtie uitgaat is daar een reden voor en dat is niet het reizen zelf.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 23-04-2010, 23:41
Verwijderd
Gaaf zeg naar Zuid-Amerika!

En komt vast helemaal goed, Lekker genieten met z'n 2en.
En wie weet kom je er wel sterker samen door terug

Enjoy
Oud 23-04-2010, 23:50
Verwijderd
Ik denk dat kut wel het goede woord is.
Oud 24-04-2010, 10:17
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Do zag ik op een feestje een hele knappe jongen, hij begon tegen me te praten en uiteindelijk van alles met hem gedaan en dat was gezellig. Soms denk ik dat ik wel wat minder mag gaan rond sletten, maar eigenlijk vind ik het wel prima zo
2 van mn beste vriendinnen zijn verdrietig om jongens, en ik ben blij dat ik vooral oppervlakkig contact met jongens heb en dus ook niet verdrietig om ze kan zijn.
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 24-04-2010, 10:33
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Ik denk dat kut wel het goede woord is.
What happened?

OT: Niks nieuws, zin in date woensdag!
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 24-04-2010, 10:48
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Gisteren geboekt; deze zomer voor 2.5 maand naar Zuid-Amerika en m'n vriend gaat ook

Reacties tot nu: 50% "oh wat leuk", andere 50% "oh ik kende ook een stel dat samen op reis ging, toen ze terug kwamen was het uit"

haha doet me denken aan de reacties op mijn lange afstandsrelatie. "oh ik ken een stelletje wat dat ook geprobeerd had. heeft niet gewerkt. maar dat hoeft niets te betekenen voor jullie hoor!!!"


veel plezier daar!


ontopic: ja nog steeds goed! hij gaat vandaag met 2 vrienden op zoek naar een huis voor volgend jaar, ik hoop dat ze succes hebben! en een leuk huisje vinden met een supermooie kamer voor mij. spannend.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 24-04-2010, 11:11
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Net een weekend te laat
Ah, jammer, zouw el tof zijn geweest. Krijg alleen net te horen dat de entree 10 euro is. Maargoed, het is een wedstrijd die op publieksstemmen gaat en er gaan al zo weinig mensen mee, dusja

Citaat:
ik moest grijnzen
Hihi

ONtopic: hij is echt grappig en lief wanneer hij dronken is <3
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 24-04-2010, 11:22
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Do zag ik op een feestje een hele knappe jongen, hij begon tegen me te praten en uiteindelijk van alles met hem gedaan en dat was gezellig. Soms denk ik dat ik wel wat minder mag gaan rond sletten, maar eigenlijk vind ik het wel prima zo
2 van mn beste vriendinnen zijn verdrietig om jongens, en ik ben blij dat ik vooral oppervlakkig contact met jongens heb en dus ook niet verdrietig om ze kan zijn.
Totdat je de man of your dreams ontmoet, en je op elk feestje en wáár je dan ook gaat achtervolgd wordt door je verleden.... Ik bedoel dit niet ontmoedigend, meer als een welgemeende waarschuwing. Als je overal delen van je verleden hebt rondslingeren kan dat nogal voor awkward momenten zorgen...

Ontopic:
Jaaaa gaat goed Gelukkig wel! Morgen lekker picknicken, samen met z'n beste vriend/huisgenoot en zijn vriendin/huisgenoot... Leuk om te zien dat ondanks dat we elkaar 24/7 zien we toch nog dingen met elkaar gaan doen!
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 24-04-2010, 11:39
wup
wup is offline
Citaat:
@breg: niet naar die laatste 50% luisteren, jij gaat gewoon heerlijk met hem op reis.
als een realtie uitgaat is daar een reden voor en dat is niet het reizen zelf.
Precies! En veel plezier vast
met voorbereiden enzo


Ot: ik kan ook nooit eens een avondje uitgaan zonder dat er wat gebeurt.
Kwam de jongen tegen waar ik hier wel vaker over heb gepost. Die altijd leuk bij mij aan de bar zot en waar ik altijd zo mee klets/flirt.
Werd gezellig en heb met hem gezoend. Hij heeft mijn nummer, dus ik wacht wel af. Wel heerlijk dat het initatief niet bij mij ligt. Ik zie wel. Tis wel een schatje
Oud 24-04-2010, 11:55
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik vind het nog steeds stom dat hij nu ligt te slapen en vanavond naar dat stomme Batafeestje gaat en niet naar mijn optreden, maar verder is ie wel lief. Ik merk alleen dat ik de hele tijd bang ben dat ie me opeens niet meer leuk genoeg vindt, bedankt meneer de ex. Ik moet dat echt even met hem gaan delen denk ik.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 24-04-2010, 12:00
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Gefrustreerd, maar ik ben atm toch niet echt relationship material wegens al mijn open wonden.
eerst maar es normaal kunnen lopen over een paar maanden
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 24-04-2010, 13:56
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Oeh morgen is vriendjelief jarig en ik heb muffins gebakken (en hij krijgt nog een boek van me maar dat was in herdruk ) en een kaartje en ik ga hem duizendveel knuffelen en we gaan waarschijnlijk kanoën in de zon! Zin in .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 24-04-2010, 14:57
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Totdat je de man of your dreams ontmoet, en je op elk feestje en wáár je dan ook gaat achtervolgd wordt door je verleden.... Ik bedoel dit niet ontmoedigend, meer als een welgemeende waarschuwing. Als je overal delen van je verleden hebt rondslingeren kan dat nogal voor awkward momenten zorgen...
inderdaad, dat je met je vriend ergens komt en je steeds aan hem moet uitleggen wie toch die jongens zijn die jou allemaal gedag zeggen. Lekker opwindend voor hem
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 24-04-2010, 15:28
Verwijderd
Ja want stel je voor dat vrouwen van de vrije seks genieten, brrr!
Daarbij, alsof je a) die mensen überhaupt continu tegenkomt, en b) alsof je elke keer uitgebreid aan je vriend zou moeten vertellen waar je die van kent?

OT: dinsdag/woensdagnacht een jaar!! Wauw
Oud 24-04-2010, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Totdat je de man of your dreams ontmoet, en je op elk feestje en wáár je dan ook gaat achtervolgd wordt door je verleden.... Ik bedoel dit niet ontmoedigend, meer als een welgemeende waarschuwing. Als je overal delen van je verleden hebt rondslingeren kan dat nogal voor awkward momenten zorgen...
Als iemand valt over je verleden is het blijkbaar niet de man/vrouw van je dromen..Je kunt het ook een beetje overdrijven he

En idd, ik kom praktisch nooit scharrels uit het verleden tegen, maar dat ligt waars. een beetje aan je omgeving.
Oud 24-04-2010, 17:08
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
hij smst alsof ik niks gezegd heb
Oud 24-04-2010, 17:15
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik heb het even een beetje moeilijk.
__________________
mijn handtekening
Oud 24-04-2010, 17:19
Verwijderd
Ik voel me iig al wat beter, niet meer zo ellendig alleen. Wel ben ik bij mijn ouders om van hun tuin en het mooie weer te genieten. Vanavond zijn ze weg en dan ga ik gezoon in mijn eentje naar de bioscoop . Kan ik best.

Volgende week ga ik met iemand die ik heb leren kennen op opleiding naar de 1 mei-feesten in Genk en het is een hele toffe, spontane meid, dus daar heb ik veel zin in. En 's avonds ga ik dan naar de interessante jongen van de opleiding om te D&Den. Hij zei dat zijn flatgenoot al het bed wou delen ^^ Blijkbaar erg wanhopig, want hij kent me niet eens Maar ik denk dat ik volgende week veel lol ga beleven en dat mag ook wel weer eens...

Minder is dat de ene vriendin dinsdag geopereerd wordt en dan terug in opname gaat omdat ze niet kan lopen daarna. En ze verwacht natuurlijk een bezoekje van mij, maar ik heb niet bijster veel zin om te gaan eigenlijk, het is mijn oude afdeling enzo, nou ja, we zullen wel zien.

En het probleem ex die zijn spullen komt halen is nog niet opgelost, ik vraag me af of ik iemand moet vragen om die dag daar te zijn, zodat die de spullen kan geven. Of ik zet ze gewoon op een bepaald uur aan de deur...
Oud 24-04-2010, 17:28
Verwijderd
Dit was al de 2e droom waar mijn ex in voor kwam. Niet mooi.
Oud 24-04-2010, 17:30
WAT
WAT is offline
Citaat:
Totdat je de man of your dreams ontmoet, en je op elk feestje en wáár je dan ook gaat achtervolgd wordt door je verleden.... Ik bedoel dit niet ontmoedigend, meer als een welgemeende waarschuwing. Als je overal delen van je verleden hebt rondslingeren kan dat nogal voor awkward momenten zorgen...
Mijn vriend kent een van mijn reboundguys van vroeger en veel jongens waar ik mee geflikvlooid heb heeft hij ook ontmoet en hij heeft er totaal geen problemen mee. Het is in mijn verleden en dat kan hij ook zien. De uitgaansscene is hier niet zo groot dus de kans dat zo iets gebeurt is ook vrij groot.
Mijn ex was ervan overtuigt dat elke jongen die ik kende dat ik daarmee zou gaan zoenen of wat dan ook als hij even niet keek, onaantrekkelijk en totaal onwaar. Sorry maar ik zit niet braaf thuis met een kuisheidsgordel als ik single ben en sommige jongens waren ook gewoon vrienden die ik weinig sprak/zag en daarom altijd even nodig had om bij te praten.
Overigens kwam ik er later achter wat de reden was dat hij zich zo gedroeg.... Projectie....

@ St*r, Lekker plezier hebben, niks aantrekken van anderen. Je bent nu single en zorgen maken over wat toekomstige relaties denken doe je maar als de tijd daar is
@ Breg, samen op vakantie! Leuk! veel plezier
@ Siorin *knuffel*
@ wup, succes!
@ Freya, Gefeliciteerd alvast!
@ Mutant, ik zag je stukje in het gezondheidstopic, toppie! en over je ex, als het niet te veel is gewoon op een neutrale plek even afspreken, heb ik toen ook gedaan en heb em niet langer dan 3 minuten hoeven zien. Veel plezier volgende week!

Hier gaat het wat minder, maar vooral met mij omdat ik ziek ben.... ons samen gaat wel goed, ookal zie ik af en toe heel erg op tegen dat ik straks in Engeland woon en hem zo weinig zie maar dan bedenk ik me dat het vooral de angsten zijn die mijn ex bij me achtergelaten heeft en dat hij me echt leuk vind en dan voel ik me beter. Heb er wel zin in en we gaan als het lukt ook nog lekker een weekendje/midweekje op vakantie samen ^^
Oud 24-04-2010, 17:31
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Score hart-verstand: 2358204-0

Donderdagavond uiteindelijk met z'n tweeën van de ene naar de andere kroeg gelopen omdat hij niet langer wilde toekijken hoe een vriend/collega van hem compleet van de wereld was door coke, en daarna toch maar weer samen naar zijn huis vertrokken. Wéér tot 17.00 gebleven, samen gedoucht en het was zo leuk weer.. Daarna fijn terrasje gedaan met een vriendinnetje, naar een vriend van me gegaan en toen we 's nachts in de stad waren en ik de trap naar de wc's weer afliep botste ik tegen hem op. Hart in mijn keel, geprobeerd zijn ogen te ontwijken maar binnen een half uur stonden we weer uitgebreid te kletsen. Met een vriendin van ons allebei naar zijn huis gegaan, nog een fles wijn soldaat gemaakt en toen ging zij ineens weg en nu ben ik net terug van hem. Ik ben zo verliefd op hem en hij zei vannacht (nadat ik zei dat ik toch echt zo'n zwak voor hem heb terwijl dat niet de bedoeling is) "Niet verliefd op mij worden, aan mij heb je niets." En ik weet dat het nog waar is ook maar het zou me allemaal niets uitmaken. STOM.
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Oud 24-04-2010, 17:37
Verwijderd
jeetje giftig kevertje ik heb mezelf dat zo vaak horen zeggen en het was altijd waar
Oud 24-04-2010, 17:52
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Citaat:
jeetje giftig kevertje ik heb mezelf dat zo vaak horen zeggen en het was altijd waar
Ik weet het, hoewel jij het vast niet zei omdat je niets te bieden had omdat je eigenlijk een workaholic was en alcoholistische trekjes had.
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Oud 24-04-2010, 20:26
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Ik weet het, hoewel jij het vast niet zei omdat je niets te bieden had omdat je eigenlijk een workaholic was en alcoholistische trekjes had.
oeii klinkt goed
Oud 24-04-2010, 21:30
Verwijderd
Citaat:
En het probleem ex die zijn spullen komt halen is nog niet opgelost, ik vraag me af of ik iemand moet vragen om die dag daar te zijn, zodat die de spullen kan geven. Of ik zet ze gewoon op een bepaald uur aan de deur...
Je kunt hem natuurlijk ook laten bellen. "Ik ben er over 10 minuten." En dan zet je zijn troep buiten de deur neer.

Ontopic: Ja het is nu einde hoofdstuk. En dan ook helemaal. Vriendschap niet eens meer, en dat doet me toch wel pijn, want ik kende hem ook al jaren voordat we iets kregen.

No bad feelings, though. Ik hoop oprecht dat-ie gelukkig wordt en dat al het gezeik daar nu eindelijk eens ophoudt, want dat verdient hij helemaal niet.

Vreemd ook nog, want ik heb alle reden om flink pissig op hem te zijn (alleen weet hij niet dat ik die reden weet). Maar zo achteraf heeft het toch geen nut om nog ruzie te gaan lopen maken enzo, want daar heb ik uiteindelijk alleen mezelf maar mee.

Verder gaat het niet zo goed met mijn beste vriendin. Ik hoop maar dat die kliniek haar een beetje helpt want anders heb ik voor Jan met de korte achternaam maanden geen contact met haar en dat zou toch wel zwaar zuigen.

@giftig kevertje: Irritant is dat, hč? Als je hart het altijd schijnt te winnen? Ik kan erover meepraten. Ik kan dat ook nooit stoppen, no matter hoeveel waarschuwingsborden ik ook zie. Ik weet niet echt wat je hiermee aanmoet, haha.
Oud 24-04-2010, 22:04
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben blij vandaag, relationeel gezien! Ik geloof dat dit sinds het halfjaar dat we hebben dit het eerste weekend is dat ik mijn vriendje niet zie en het gaat nog wel prima,eigenlijk. Ik blijk nog genoeg te hebben om mezelf mee bezig te houden tijdens het oppassen. Wiskunde maken bijvoorbeeld. En als dat voor de verandering dan ook nog eens goed is kan mijn avond helemaal niet meer stuk natuurlijk!
Ik ben ook werk gaan zoeken vandaag. Ik heb er eigenlijk best wel vertrouwen in, al is het alleen maar een zomerbaantje. Ik ben vooral blij vandaag omdat ik een vriendin van me heb kunnen helpen. We vinden juist dat ze de laatste tijd echt extreem ondaadkrachtig is en bijvoorbaat al van alles roept dat ze het niet kan en het dan ook niet probeert. Ze zat te twijfelen of ze wel naar ons eindexamengala zou gaan. Maar ik ben met haar meegegaan om een jurk te kopen en ze waarschuwde me dat ik misschien wel helemaal gek van haar zou worden omdat ze dan het pashokje niet uit durft te komen of veel te kieskeurig is en haar kennende was ik wel een beetje bang dat ze van alles zou zeggen dat het haar niet stond of dik maakte of dat ze leek op een poffertje of dat soort dingen maar dat viel heel erg mee. Omdat ik niet weet wat ze mooi vind heb ik gewoon alle jurken voor haar in het pashokje gepropt en ze kwam gewoooon naar buiten en we hebben een hele toffe uitgezocht die haar heel mooi staat. Ik ben blij dat ze daartoe in staat is! Er is nog hoop!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 25-04-2010, 00:10
Verwijderd
Citaat:
@ St*r, Lekker plezier hebben, niks aantrekken van anderen. Je bent nu single en zorgen maken over wat toekomstige relaties denken doe je maar als de tijd daar is
WORD! niet zo miepen allemaal.

ot: GOED, volgende week een weekje met mijn beste vriendinnetje op vakantie vlakbij barca, in het appartement van mijn oom PAL aan het strand!
Oud 25-04-2010, 09:35
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
oeps
Oud 25-04-2010, 10:04
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
<3
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 25-04-2010, 11:09
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik denk best wel veel aan hem de laatste tijd. Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet
__________________
mijn handtekening
Oud 25-04-2010, 11:29
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
meeeh vandaag afscheid genomen, we zien elkaar 2 maanden niet
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 25-04-2010, 12:08
Verwijderd
Happily screwed
Oud 25-04-2010, 12:39
wup
wup is offline
Kak. Ik ben volgens mij bindingangstige verschijnselen aan het vertonen. Waar komt dat nou ineens vandaan?!
Gister dus het 'zullen we binnenkort wat afspreken' - smsje gehad. En ik vind het lief, leuk, zit al maanden met hem te flirten, maar nu ineens denk ik: ow.. wil ik dat wel? Ben bang dat ik meteen ergens aan vast zit, ook al weet ik ook wel dat het niet zo is.

Nou ja.. heb wel gezegd dat het me leuk lijkt, dus binnenkort een date. En dan zien wel .. Moet het allemaal wat losser zien.
Oud 25-04-2010, 14:19
Verwijderd
Lente het seizoen van de nieuwe levens maar het seizoen van eindigende liefde IMHO
Oud 25-04-2010, 21:51
wup
wup is offline
@Abzg: ik zou hem even met rust laten. En dan ook zelf even nadenken hoe graag je dit wilt doorzetten, want het klinkt nou niet echt gezellig.

ot: Nou.. de date is gezet
Oud 26-04-2010, 12:28
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Abzg: Waar maken jullie werkelijk ruzie om? Woorden omdat de wc-bril niet naar beneden is willen niet altijd zeggen dat het daarom gaat: soms speelt er meer. Maar goed, het klinkt alsof ff rust in je kop een goed idee is, dus ik zou zeggen: doe je ding, trek je er niets van aan. Als hij er met één van zijn goede vriendinnen vandoor gaat, is hij sowieso niet oké.

OT: Lekker weekend gehad, zaterdagavond WATT was leuk, net als de rest van het weekend eigenlijk. Mijn vader had nog een redelijke eye-opener/nadenker voor me, dus daar ben ik nog steeds over aan het malen. Mjah, verder belooft deze week aardig druk te worden, dus ben benieuwd
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 26-04-2010, 13:57
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
zijn sms na onze date begon met "dag heerlijke vrouw..."

hijs volgens mij helemaal gek op me
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 26-04-2010, 14:52
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
@ St*r, Lekker plezier hebben, niks aantrekken van anderen. Je bent nu single en zorgen maken over wat toekomstige relaties denken doe je maar als de tijd daar is
Nou idd. Sowieso ga ik niet echt vaak met vriendjes uit, en als ik dat wel zou doen hoop ik niet dat ik er zo eentje heb die bij elke jongen die ik gedag zeg, vraagt: 'waar ken je die van?!?!' En áls hij wel vraagt ga ik natuurlijk niet uitgebreid vertellen wat ik allemaal met diegene heb gedaan.

Maargoed, leuk weekend gehad! Nog met wat vrienden afgesproken waar de ex van tijd geleden ook bij hoort, en hij heeft toegegeven dat hij me toch nog wel leuk vindt. Ik vind hem opzich ook nog wel leuk, en zou nog wel dingen met hem kunnen doen. Maar ik was verstandig en heb niks gedaan, anders zou het alleen maar ingewikkeld worden en daar heb ik nu juist geen zin in. Want denk dat als ik wel met hem zou zoenen ofzo er weer allemaal gevoelens naar boven komen, en dat lijkt me niet zo handig.
Deze week ook afspraak met de recente ex, en dat vind ik wel heel erg spannend. Als hij iets probeert denk ik dat ik niet zo verstandig zal zijn of miss probeer ik zelf wel wat, hm nee ws slecht idee en help wat moet ik aan!?!!?
Verder hebben beste vriendin en ik steeds meer zicht op een huisje en dat is ook echt super leuk!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 26-04-2010, 15:56
Verwijderd
Heerlijk, ik ben al een paar maanden niet verliefd. Ik voel me veel vrijer nu (hoef geen indruk te maken enz.)
Oud 26-04-2010, 17:31
Verwijderd
Ik wacht nog steeds.
Oud 26-04-2010, 17:42
wup
wup is offline
Gatver.. tot zondag duurt nog veel te lang! Ga er alleen maar van twijfelen. Hopelijk kom ik hem nog tegen met koninginnedag ofzo.
Oud 26-04-2010, 18:59
Verwijderd
Citaat:
zijn sms na onze date begon met "dag heerlijke vrouw..."

hijs volgens mij helemaal gek op me
heb je valerio aan de haak geslagen?
Oud 26-04-2010, 20:05
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
net toen ik besloten had dat het wel prima was (want ik vind hem leuk) omdat hij zei dat hij beetje rustig aan zou doen, hoorde ik van een ander meisje dat ze hem had geprobeerd te zoenen maar dat hij dat niet wilde omdat 'I love another girl'. omgwtf paniek l-woord wat een gek
Oud 26-04-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
heb je valerio aan de haak geslagen?


En wtf? Zaterdagavond te dronken geworden op de Bata, en hij was er ook. Dat was dus de laatste paar uur alleen maar uitdagen en gek doen. Dankzij teveel bekenden in de buurt en kamperen niks gebeurd. Maar waaaarom is het de volgende dag dan weer eng of niet interessant meer? Fuck it.

Zit nu over te werken en ben zwaar in de verleiding om te smsen of ie thuis is, want hij woont praktisch naast m'n werk. Maar neeneenee...
Oud 26-04-2010, 21:12
Verwijderd
Citaat:
net toen ik besloten had dat het wel prima was (want ik vind hem leuk) omdat hij zei dat hij beetje rustig aan zou doen, hoorde ik van een ander meisje dat ze hem had geprobeerd te zoenen maar dat hij dat niet wilde omdat 'I love another girl'. omgwtf paniek l-woord wat een gek
ouwes vandeweek was je er nog klaar mee en ging je het hem vertellen. watsgeburt? Of is dit een ander?
Oud 26-04-2010, 21:16
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik heb de allerliefste vrienden van de wereld.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 26-04-2010, 21:23
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
ouwes vandeweek was je er nog klaar mee en ging je het hem vertellen. watsgeburt? Of is dit een ander?
nee dezelfde ;o en ik heb hem gezegd dat ik niet meer wilde omdat hij zoveel serieuzer erover was dan ik. maar ehh ik vind hem leuk, dus feestje erna ging het mis en toen hebben we gepraat en zei hij dat hij me begreep en dat ie rustiger aan zou doen. mja dat zegt ie tuurlijk alleen omdat het dit is of niks. en toen dus ineens dat meisje pfffff ik probeer net te doen alsof ik het niet gehoord heb maar ehh tsja
Oud 26-04-2010, 21:24
Verwijderd
maar als hij niet engelstalig is zou zijn love weleens een heel andere lading kunnen hebben dan die jij er nu aan geeft
Oud 26-04-2010, 21:28
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ja klopt, maar het is minstens verliefd want zoiets heeft ie me al es verteld en aan iedereen die het maar horen wil
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.