Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2010, 10:04
18min14
Avatar van 18min14
18min14 is offline
Hoi ik ben homo en ik weet niet hoe ik mezelf moet accepteren ... veel mensen weten het van me maar ik wil het niet zijn... wat moet ik toch doen om me zelf te accepteren waarom val ik op jongens en niet op meisjes ,,,, ? veel vragen weinig antwoord en wat ook niet leuk is is dat 3 meiden verliefd op me zijn wat moet ik hier nou mee ? en 2 van die meiden weten dat ik homo ben !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2010, 12:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoi, welkom op het forum. Ten eerste, deze vraag heeft niks met seks(ualiteit) te maken en hoort daarom op een ander forum.

Om je vragen te beantwoorden, je valt op jongens omdat je nu eenmaal zo bent. De een heeft zwart haar, de volgende blond, een derde valt op meisjes en een vierde op jongens. Je kunt er niks aan doen, niks aan veranderen en het is nu eenmaal gewoon zo. Jezelf accepteren is iets wat alleen jij kunt doen. Besef je dat je niks kunt doen aan hoe je bent, en dat er niks ergs aan is om homoseksueel te zijn. (ondanks dat bepaalde mensen graag doen alsof dat wel zo is) Besef je ook dat er mensen zijn die er een punt van maken dat je op mannen valt en dat dat meer zegt over die mensen dan over jou. Wat betreft die meisjes... wees gewoon eerlijk naar ze toe en leg ze uit dat je geen interesse hebt. Je kunt erbij vertellen dat dat is omdat je op mannen valt, dat moet je zelf beslissen of je dat wilt.

Succes in ieder geval.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 11:02
Verwijderd
@ TS: het is ook niet altijd 'de makkelijkste weg' om op het eigen geslacht te vallen. Maar als jij van jongens houdt, is het voor jou waarschijnlijk wel de beste. Sommige mensen zitten jaren met zichzelf in de knoop, anderen komen er nooit uit. Wat voor mij heeft geholpen, is erachter komen dat er veel meer mensen zo zijn. En als dan blijkt dat die mensen niet allemaal freaks zijn, helpt dat soms. Maar dat is heel persoonlijk.
Jij hebt in ieder geval aan jezelf toegegeven dat je op jongens valt, dat is vaak al een van de grootste stappen. Als je het eenmaal geaccepteerd hebt, wordt het vanzelf makkelijker. Echt.

Laatst gewijzigd op 05-06-2010 om 05:07. Reden: quote verwijderd vanwege verwijderde posts
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 15:39
18min14
Avatar van 18min14
18min14 is offline
Dankje allemaal
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 00:26
gentlemen
Avatar van gentlemen
gentlemen is offline
nou ,,, in je leeftijd staat dat je 14 bent dus mss is het maar een fase zo hebben bijna alle jongens da
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic-171
Nonny
500 11-02-2014 21:34
Liefde & Relatie ik weet niet meer wat ik er mee aan moet :(
Jo_Do
10 17-10-2013 14:17
Lifestyle pesten om hoe ik ben
starscream
31 07-01-2011 18:19
Psychologie Geef niet op
Columbia
3 06-10-2008 14:55
Liefde & Relatie Wat moet ik?
sopmonster
53 26-08-2008 12:00
Psychologie homosexualiteit is een geestelijke ziekte
Verwijderd
266 11-04-2003 13:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31.