Oud 28-09-2003, 15:12
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Ik wil dit nou eens echt weten. Wat ik heb altijd het idee dat Nederlandse meiden niets met donkere jongens te maken wilden hebben. Zo zat ik gister in de bus, en achter mij zaten twee meiden van rond de 18-20 (schat ik) En een had het over dat ze nooit met een donkere jongen zou nemen, omdat zijzelf het niet wou en haar ouders dan moeilijk gingen doen ofzo.

Nu zie ik zelf ook zat jongens met getinte meisjes rond lopen, maar andersom zie ze je het nooit. Dus de vraag is, wat vinden meiden van getinte/donkere jongens?
Advertentie
Oud 28-09-2003, 15:13
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Ok bedankt

En what about negers (niet dat ik dat ben)

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 13:44.
Oud 28-09-2003, 15:15
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-09-2003 @ 15:12:
Ik wil dit nou eens echt weten. Wat ik heb altijd het idee dat Nederlandse meiden niets met donkere jongens te maken wilden hebben. Zo zat ik gister in de bus, en achter mij zaten twee meiden van rond de 18-20 (schat ik) En een had het over dat ze nooit met een donkere jongen zou nemen, omdat zijzelf het niet wou en haar ouders dan moeilijk gingen doen ofzo.

Nu zie ik zelf ook zat jongens met getinte meisjes rond lopen, maar andersom zie ze je het nooit. Dus de vraag is, wat vinden meiden van getinte/donkere jongens?
Hmmm, weet je zeker dat je dat andersom nooit ziet? Onder mij zit een kebabtent, de eigenaar daarvan heeft ook een Nederlandse vrouw... en bij het uitgaansleven, zie ik het in ieder geval ook vaak genoeg voorkomen. Hangt volgens mij een beetje af van de buurt of omgeving waar je woont. Is het daar "in" om een getinte of donkere vriend te hebben, zie je het vrij vaak. Denkt men daar negatief over, zie je het minder ... des al niet te min wellicht leuk om te weten hoe de rest van de vrouwelijke forumgangers erover denken.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Oud 28-09-2003, 15:15
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
qua uiterlijk val ik niet op donkere jongens. Ik weet niet wat het is, maar daar val ik gewoon niet op. Er zijn zat donkere jongens die wel heel aardig zijn. Dus ik zou denk ik nooit liefde op het eerste gezicht hebben met een donkere jongen. Maar dat betekent niet dat ik niet verliefd op ze zou kunnen worden.
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Oud 28-09-2003, 15:25
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
ff een voorbeeld: Ik was op Jamaica (dus bijna alllemaal donkere jongens/mannen) en zag iedere 5 minuten wel 20 leuke jongens...Zet mij hier in Eindhoven een dag op straat en ik zie er op een hele dag 20 Bij wijze van spreken dan...Dus qua uiterlijk zou ik misschien eerder op donker vallen...Maar over het algemeen zijn dat qua karakter enzo niet zo mijn types, dus hou ik het meestal toch maar bij (wel donkerharige) nederlandse jongens...
Ik zie juist veel donkere jongens met blanke meisjes maja...
Oud 28-09-2003, 15:26
Verwijderd
k heb niets tegen getinte types, maar k weet niet of het mij erg aantrekt. maar dat is een kwestie van smaak, zullen we maar zeggen.
Oud 28-09-2003, 15:27
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
dan was mn vermoeden toch waar
Oud 28-09-2003, 15:30
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nou, scheelt eraan, types a la patrick kluivert zijn super knap! maar hier zie ik weinig dinkere jongens, dus ja...
__________________
move your body next to me
Oud 28-09-2003, 15:31
ScAryGurL
ScAryGurL is offline
Ik vind ze mooi
Maarja net als bij alle kleurtjes zijn ze niet allemaal mooi
Zou wel op ze kunnen vallen, maar heb al vaker gemerkt dat sommige gewoontes nogal verschillen met de nederlandse.. En dat botst best wel eens...
Oud 28-09-2003, 15:32
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-09-2003 @ 15:27:
dan was mn vermoeden toch waar
Op basis van die paar reacties zeker? Er zijn heus wel zat meiden die op donkere jongens vallen, hoor. Bovendien staat het toch ook niet honderd procent vast waar je op valt?

Mijn vriend is donker, maar ik viel vroeger ook heus wel eens op blonde jongens.
__________________
Susan
Oud 28-09-2003, 15:56
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Hangt van het gezicht af. Een kleurtje maakt me echt niets uit .. het gaat mij echt om de uitstraling van het koppie
__________________
You look into her angel eyes
Oud 28-09-2003, 15:58
wiebenik
Avatar van wiebenik
wiebenik is offline
Niet mijn voorkeur, maar het gaat uiteindelijk toch om de persoonlijkheid, dus ik sluit het niet uit.
__________________
Goed zoeken...
Oud 28-09-2003, 15:59
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
De meesten zijn heel mooi en knap. En ik vind dat het niet waar is dat Nederlandse meisjes niet met donkere jongens willen. Ze willen juist met donkere jongens. Bij mij op school zijn er een stuk van 10 donkere jongens. Ze zijn allemaal heel mooi. En er zijn veeeeeeel Nl'se meisjes die op hen zijn. Maar zij willen niet met hen.
Zelf ben ik ook donker.......dus buitenlander.............ik vind donkere jongens mooier dan blanken. Er zijn ook blanken die erg knap zijn, maar donkeren hebben vaak mooiere ogen, haar enzo............
Oud 28-09-2003, 16:08
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik ben nog nooit op donkere jongens gevallen het is dus niet echt mijn voorkeur.
Oud 28-09-2003, 16:32
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Citaat:
wiebenik schreef op 28-09-2003 @ 15:58:
Niet mijn voorkeur, maar het gaat uiteindelijk toch om de persoonlijkheid, dus ik sluit het niet uit.
Oud 28-09-2003, 16:35
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
In_stilte schreef op 28-09-2003 @ 16:32:
Precies.........het gaat om persoonlijkheid en niet om of je blank bent of donker!!!!!!!!!! Zo lang hij lief/aardig en een goeie jongen is!!!!!!
Oud 28-09-2003, 16:36
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Ik vind donker jongens soms wel mooi eigenlijk. Maakt me verder niet uit of hij donker of blank is.
__________________
■▲■▲■▲
Oud 28-09-2003, 17:05
Yolcu
Yolcu is offline
Ik val op een persoon, niet op een huidskleur, ras of nationaliteit.

Ik heb een ex met blauwe ogen en blond haar, een ex met bruine ogen en donkerblond haar, een ex met een donkere huid en een ex met een getinte huid, zwart haar en groene ogen.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Ads door Google
Oud 28-09-2003, 17:06
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Tuurlijk hangt het van de jongen af, er bestaan genoeg erg aantrekkelijke getinte mannen...
Maar ik kan van mezelf zeggen dat ik echt op Hollandse jongens val en niet op getinte... Maar wie weet wat de toekomst brengt
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 28-09-2003, 17:36
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Zo te zien maak ik geen tot weinig kans bij de gemiddelde nederlandse meid als ik dit topuc zo lees
Oud 28-09-2003, 17:43
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Mooooooooooooi

En om het maar even ontopic te houden, het gaat me niet om de huidskleur. En m'n ouders zouden er ook niet moeilijk over gaan doen.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Oud 28-09-2003, 18:31
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-09-2003 @ 17:36:
Zo te zien maak ik geen tot weinig kans bij de gemiddelde nederlandse meid als ik dit topuc zo lees
nee, het ligt aan de jongen, je zou eerst een foto moeten laten zien voordat je die conclusie kan maken...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 28-09-2003, 18:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik dacht dat ik absoluut op hollandse jongens viel, maar kwam toch een hele leuke donkere jongen tegen. Sterker nog: hij is nou mijn vriend
Je kan dus wel van te voren zeggen 'daar val ik niet op' (net als die meiden in de bus), maar als je iemand tegenkomt die toch heel leuk blijkt, kun je dus net zo goed op hem verliefd worden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-09-2003, 18:37
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Gothic schreef op 28-09-2003 @ 18:31:
nee, het ligt aan de jongen, je zou eerst een foto moeten laten zien voordat je die conclusie kan maken...
Ik heb het niet over mijzelf, maar meer in algemeen
Oud 28-09-2003, 18:47
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Ik zou er niet direct op vallen eigenlijk. En dat is niet omdat ik iets tegen getinte mensen heb. Het is denk ik gewoon een persoonlijke smaak..

Ofzo..
Advertentie
Oud 28-09-2003, 18:57
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-09-2003 @ 18:37:
Ik heb het niet over mijzelf, maar meer in algemeen
dan moet je niet in de 'ik' vorm spreken... je betrok het toch echt op jezelf net
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 28-09-2003, 18:58
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
Donkere jongens kunnen erg mooi zijn, alleen de kledingstijl die ze vaak dragen trekt mij niet aan.
Oud 28-09-2003, 19:04
How_I_Like_it
How_I_Like_it is offline
Halfbloedjes vin ik vaak heel mooi, en donkere mannen hebben vaak ook een mooi lichaam... over het algemeen vin ik ze wel mooi, maar wel minder toegankelijk dan blanke mannetjes...
__________________
All you need is ... positivity
Oud 28-09-2003, 19:08
L-Love
L-Love is offline
Donker haar, en een beetje getint.. dat zijn echt de mooiste mannen (niet allemaal natuurlijk )

Zelf heb ik nog een blonde of helemaal blanke jongen leuk gevonden..
Wel gewoon op een Nederlander maar dan zag ie er weer buitenlands uit.
Val vooral op Indo's en Italiaantje

Maar ja zo heeft iedereen zijn eigen smaak en ik denk dat het onzin is dat meisjes niet snel op donkere/getinte jongens zullen vallen denk dat het gewoon gemengd is..

*kus*
Oud 28-09-2003, 19:16
Kadaver
Kadaver is offline


Een gevalletje apart: ik ben halfbloed zoals je kunt zien (niet helemaal half; kwart indisch, kwart nederlands, kwart spaans en kwart portugees ) maar val zelf niet op te donkere types (wel brunettes )

Ik krijg overigens ook geen donkere types achter mij aan geloof ik. Dit komt denk ik vanwege mijn kledingstijl, dat is nogal studentikoos en daar vallen ze nu eenmaal niet op . Afgezien van mijn kleurtje ben ik compleet hollands, ik heb ook alleen maar nederlandse vriendinnetjes gehad . Dus maak je niet druk, het gaat echt om je houding en opvattingen
Oud 28-09-2003, 19:31
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 28-09-2003 @ 19:16:
[afbeelding]


Als jij die jongen op die foto bent, ben je best wel ontzettend mooi
Maar van donkere jongens vind ik in principe hetzelfde als ik van blanke jongens vind. Sommige zijn mooi, sommige niet, sommige hebben een k*tkarakter en sommige een geweldig karakter.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 28-09-2003, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Kadaver schreef op 28-09-2003 @ 19:16:
[afbeelding]
Beschuitje eten?
Oud 28-09-2003, 19:47
sunnyGURL14
sunnyGURL14 is offline
ffies een vragie hoor hoe doe je een foto van jezelf ????
__________________
ik ben een meisje van 14 en ben blond ik heb blauwe ogen en op zoek naar een leuke jongen ;)
Oud 28-09-2003, 19:51
Verwijderd
Citaat:
sunnyGURL14 schreef op 28-09-2003 @ 19:47:
ffies een vragie hoor hoe doe je een foto van jezelf ????
1. je koopt een camera
2. je doet een foto




En kwart indo's? Tellen die ook mee als 'getint'?
Oud 28-09-2003, 19:53
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Mits het écht heel donker is vind ik het vaak niet mooi. Maar halfbloedjes zijn erg mooi
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 28-09-2003, 19:58
Brutus
Avatar van Brutus
Brutus is offline
ik vind dat meiden getinte jongens mooi moeten vinden
__________________
Appelmoes
Ads door Google
Oud 28-09-2003, 19:59
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Wat is heel donker?

Ik ben net zo donker als Kadaver
Oud 28-09-2003, 19:59
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Rambo schreef op 28-09-2003 @ 19:58:
ik vind dat meiden getinte jongens mooi moeten vinden
Ja ik ook
Oud 28-09-2003, 20:09
Verwijderd
'k heb nog nooit een mooie gezien..
Oud 28-09-2003, 20:11
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 28-09-2003 @ 20:09:
'k heb nog nooit een mooie gezien..
Ik ook niet
Oud 28-09-2003, 20:14
kate_temp
kate_temp is offline
Ik vind donker/getinte jongens altijd SUPER LEKKKKERRR!! (val ik op)
__________________
Het leven is een feest, maar je moet zelf de slingers ophangen!
Oud 28-09-2003, 20:53
Verwijderd
Die zwaar mooie donkere ogen Oei.

T'is idd wel zo dat ik, als hij echt uit een andere cultuur komt, er moeilijk over zou kunnen doen... ik heb persoonlijk kunnen meemaken dat dat problemen op kan leveren.
Oud 28-09-2003, 20:54
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-09-2003 @ 19:59:
Wat is heel donker?

Ik ben net zo donker als Kadaver
Bij 'heel donker' denk ik aan Afrikanen. Terwijl donkere mensen net zo goed Nederlands kunnen zijn. Maar je snapt zelf vast nog wel wat 'hele donkere mensen' zijn; negers, zwarte mensen.

Die kunnen trouwens erg mooi zijn
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 28-09-2003, 21:03
-bambi-
Avatar van -bambi-
-bambi- is offline
Ik val zowiso niet op blond, een beetje getinte huid vind ik het mooist maar echt zwart juist weer niet
En verderz zijn er natuurlijk altijd nog uitzonderingen
Oud 28-09-2003, 21:06
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-09-2003 @ 20:53:
Die zwaar mooie donkere ogen Oei.

T'is idd wel zo dat ik, als hij echt uit een andere cultuur komt, er moeilijk over zou kunnen doen... ik heb persoonlijk kunnen meemaken dat dat problemen op kan leveren.
Ja das lastig

Zelf ben ik zo Nederlands als het maar kan
Oud 28-09-2003, 21:37
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Ik kan wel op een donkere jongen vallen denk ik, maar als er een hele andere cultuur achterzit als ik daar thuis zou komen zou ik er wel moeite mee hebben.
Oud 28-09-2003, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 28-09-2003 @ 19:35:
Beschuitje eten?
*als ik jou was zou ik om een heel ontbijtje vragen*

een echt verschil zit er inderdaad niet tussen donkere en blanke jongens. het enige is misschien opvattingen over bepaalde dingen.
Oud 28-09-2003, 22:10
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Als het om heel donker gaat dan denk ik aan negers, Afrikanen. Maar ik ben zelf ook donker, maar niet echt...........Ik ben niet zo donker als Kadaver maar ook niet echt blank..........dus.............


Citaat:
Another Way schreef op 28-09-2003 @ 19:59:
Wat is heel donker?

Ik ben net zo donker als Kadaver
Oud 28-09-2003, 22:18
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Jah het is best verwarrend ....kwart Nederlands,kwart Spaans, kwart Indisch, Kwart Portugees!!!! Ik neem aan dat jij hier geboren bent en je grootouders enzo uit andere landen komen (India etc).....

Citaat:
Kadaver schreef op 28-09-2003 @ 19:16:
[afbeelding]

Een gevalletje apart: ik ben halfbloed zoals je kunt zien (niet helemaal half; kwart indisch, kwart nederlands, kwart spaans en kwart portugees ) maar val zelf niet op te donkere types (wel brunettes )

Ik krijg overigens ook geen donkere types achter mij aan geloof ik. Dit komt denk ik vanwege mijn kledingstijl, dat is nogal studentikoos en daar vallen ze nu eenmaal niet op . Afgezien van mijn kleurtje ben ik compleet hollands, ik heb ook alleen maar nederlandse vriendinnetjes gehad . Dus maak je niet druk, het gaat echt om je houding en opvattingen
Oud 28-09-2003, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 28-09-2003 @ 21:06:
Ja das lastig

Zelf ben ik zo Nederlands als het maar kan
Nou kijk, dan is dat dus geen punt.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03.