Oud 16-02-2004, 17:32
zoeker
Weet iemand of CITO ook herkansingen uitbrengt, dus met kijkgedeelte, of krijg je als je gaat herkansen een luistertoets van een ander jaar, dus zonder kijkgedeelte?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2004, 18:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
whiehooeee!!!

engels: 2 fout (van 35)
duits: 5 fout (van 44 ofzo)
frans: 2 fout (van 47 ofzo)

(vwo niveau)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 13:23
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Balance schreef op 16-02-2004 @ 18:40:
whiehooeee!!!

engels: 2 fout (van 35)
duits: 5 fout (van 44 ofzo)
frans: 2 fout (van 47 ofzo)

(vwo niveau)
Oké dan!

Ik hoorde net dat ik voor Frans 35 van de 47 goed had. Met 31 goed heb je een 6, dus daar ben ik best wel blij mee.

Vooral gezien ik op de oefentoets tweederde fout had.

Ik had wel 7 fout voor Engels, terwijl ik op die oefentoetsen (en dat waren er veel) altijd maar 1 of 2 fouten had.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 16:11
RD
Avatar van RD
RD is offline
Citaat:
Balance schreef op 16-02-2004 @ 18:40:
whiehooeee!!!

engels: 2 fout (van 35)
duits: 5 fout (van 44 ofzo)
frans: 2 fout (van 47 ofzo)

(vwo niveau)
en ik was net zo trots met 3 fouten bij Engels en Frans
__________________
Did you ever realize that God spelled backwards is dog?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 16:16
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
RD schreef op 17-02-2004 @ 16:11:
en ik was net zo trots met 3 fouten bij Engels en Frans
ik was niet eens de beste.
mijn beste vriendin had 0 fout voor engels en 1 voor frans.
en zo waren d'r nog een paar in de klas...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 17:59
sdekivit
sdekivit is offline
adviesnorm is bekend --> cito.nl
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 18:17
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Wat hebben jullie het allemaal goed gemaakt.. bij mij in de klas is er maar 1 iemand die het altijd zo goed doet.. de rest is al blij met een voldoende. Ik heb het dus ook niet zo best gedaan:
Engels een 5.8 en Frans een 5.1.. duits weet ik nog niet.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 18:26
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Sjoukie schreef op 06-02-2004 @ 21:08:
6 fout...das toch goed..
k ben blij als k dat heb echt!!
Jah idd. Snap niet dat sommige mensen hier zeiken over 5 fouten ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 20:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Shadina schreef op 17-02-2004 @ 18:26:
Jah idd. Snap niet dat sommige mensen hier zeiken over 5 fouten ofzo.
iedereen heeft wel een vak waar ie beter in is. Als jouw gemiddelde een 8 is, maar je scoort voor een toets die onwijs veel meetelt een 6, dan baal je wel lichtelijk. Je kon gewoon beter en net nu het belangrijk is maak je fouten!
Dat kan je ook met luisteren hebben. Als jij met elke oefening 1 fout haalt en met de luistertoets 5, dan kun je daar best van balen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 13:41
sdekivit
sdekivit is offline
had voor engels vwo 2004 12 fout --> 6,4 ben er echt superblij mee
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 13:55
zoeker
Citaat:
zoeker schreef op 16-02-2004 @ 17:32:
Weet iemand of CITO ook herkansingen uitbrengt, dus met kijkgedeelte, of krijg je, als je gaat herkansen een luistertoets van een ander jaar, dus zonder kijkgedeelte?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 14:57
RD
Avatar van RD
RD is offline
vandaag een half uur aan m'n Engels leraar duidelijk proberen te maken dat de op internet staat. Hij wou mij maar niet geloven Mja was ook wel best vreemd want via www.citogroep.nl stond de normering van vwo Engels er NIET op, maar via www.cito.nl wél. Terwijl beide sites IDENTIEK zijn
Ach ja, ik heb in ieder geval een interessantere les gehad dan normaal
__________________
Did you ever realize that God spelled backwards is dog?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 16:47
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Balance schreef op 17-02-2004 @ 20:22:
iedereen heeft wel een vak waar ie beter in is. Als jouw gemiddelde een 8 is, maar je scoort voor een toets die onwijs veel meetelt een 6, dan baal je wel lichtelijk. Je kon gewoon beter en net nu het belangrijk is maak je fouten!
Dat kan je ook met luisteren hebben. Als jij met elke oefening 1 fout haalt en met de luistertoets 5, dan kun je daar best van balen.
Ja weet ik.. maar met luistertoetsen weet je het dus nooit. Het is niet zo'n vak waarvoor je goed kunt leren en dan een goed cijfer kunt halen.. het verschilt best wel per keer. In de lessen had ik engels ook veel beter gedaan terwijl ik met mijn tentamen een 5.8 heb gehaald. Het ligt soms ook aan het onderwerp.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 18:50
sdekivit
sdekivit is offline
Citaat:
RD schreef op 18-02-2004 @ 14:57:
vandaag een half uur aan m'n Engels leraar duidelijk proberen te maken dat de op internet staat. Hij wou mij maar niet geloven Mja was ook wel best vreemd want via www.citogroep.nl stond de normering van vwo Engels er NIET op, maar via www.cito.nl wél. Terwijl beide sites IDENTIEK zijn
Ach ja, ik heb in ieder geval een interessantere les gehad dan normaal
--> ik heb de normering dus uitgeprint en aan hem gegeven --> nu heeft hij de cijfers gegeven.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 19:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Shadina schreef op 18-02-2004 @ 16:47:
Ja weet ik.. maar met luistertoetsen weet je het dus nooit. Het is niet zo'n vak waarvoor je goed kunt leren en dan een goed cijfer kunt halen.. het verschilt best wel per keer. In de lessen had ik engels ook veel beter gedaan terwijl ik met mijn tentamen een 5.8 heb gehaald. Het ligt soms ook aan het onderwerp.
ja dat is ook zo.
maar het laat wel zien dat je best kan balen van 6 fout als je normaal d'r altijd 1 hebt. Daarom even die uitleg
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 21:51
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
Engels 4.6
Duits 6.4
frans wa sgoed gemaakt meest aantalk fouten was 12 (= 6.50 maar we weten dus nog niet wie wat heeft...

beetje jammer van engels..
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 14:32
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
7.1 op frans!!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 14:36
MissMir
MissMir is offline
Kan iemand mij vertellen waar de duitse kijk/luistertoets VWO over ging en van welk tvkanaal de filmpjes kwamen (bijv. RTL of ZDF). Ik heb die toets pas 4 maart. Dus is wel aardig als iemand kan zeggen waar de toets overging..
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 14:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Voor de persoon hierboven iets wat ik al eerder schreef:

Citaat:
Balance schreef op 29-01-2004 @ 12:46:
Duits gehad vandaag (vwo):
helaas helaas, hij was behoorlijk pittig.
Eerst het audiogedeelte: 6 vragen die best wel makkelijk waren, maar daarna 17 vragen waarbij je bij de biep de zin af moest maken met 1 of 2 woorden. Er waren 2 opties, maar het viel niet mee. Één instinker heb ik iig onthouden. Ergens achteraan bij vraag 18 of 20 ofzo, heeft men het er over dat kinderen tegenwoordig niet meer met poppen speelt, terwijl dat toch belangrijk is voor de fantasie. Toch raakt men de fantasie niet kwijt, want met computers enzo, heeft men andere fantasie niet nodig. Dan wordt er gezegd dat de persoon op het bandje NIET denkt.... PIEP. Dan moet je dus opletten dat er het woordje NIET staat en het goede antwoord is 'dat de fantasie daardoor afneemt' (ze gebruiken volgens mij iets met het woordje 'schrinken ofzo).

Ook het kijkgedeelte vond ik moeilijk. Eerst heel lang stuk over de beveiliging van beroemde mensen, zoals de hoogste lui uit het parlement enzo. Dat viel niet mee. Het ging erover dat die mensen zoveel samenwerken (dacht ik) en waarom er zoveel beveiliging is. In ieder geval vrij ingewikkeld. Daarna een aantal nieuwsstukjes, die waren een stuk makkelijker, kon je zo allemaal raden. Tenslotte het laatste gedeelte: ik weet niet meer waar het over ging, maar ook dat vond ik niet echt makkelijk.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 19:54
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
MissMir schreef op 20-02-2004 @ 14:36:
Kan iemand mij vertellen waar de duitse kijk/luistertoets VWO over ging en van welk tvkanaal de filmpjes kwamen (bijv. RTL of ZDF). Ik heb die toets pas 4 maart. Dus is wel aardig als iemand kan zeggen waar de toets overging..
Hoe kunnen ze dat eigenlijk dan nog geven? De antwoorden zijn toch ook al bekend?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Luistertoets Amerikaans Engels mag dat wel?
joept
6 11-02-2012 17:40
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie [Spoedhulp] Muziek Luistertoets
ScholierAccount
1 16-03-2011 17:22
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Luistertoets Frans 2010
lipio0
35 07-02-2010 21:46
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Luistertoetsen 2008 !!!!!
mevrouw_simone
2 26-01-2008 20:40
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Luistertoets Atlantis
Verwijderd
8 03-08-2007 16:57
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen tips luistertoets engels
alwaysgood
8 15-01-2003 19:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.