Oud 29-03-2017, 10:54
Verwijderd
Lieve mede studenten,

Allereerst wil ik je hartelijk danken voor het lezen van dit bericht. Mijn naam is Jennerino Bleekman en ik ben een vierdejaars commerciële economie student aan de Hogeschool Utrecht. Voor mijn afstuderen doe ik onderzoek naar hoe consumenten online tot een besluit komen om een bepaald merkproduct online aan te schaffen. Zo wil ik achterhalen welke aspecten van belang zijn om voor een bepaald product/webshop te kiezen.

Het doel van mijn onderzoek is achterhalen hoe sporters zich online bewegen als het gaat om het kopen van sportvoeding (dat kan ook als je niet sport).

Daarom wil ik je vragen deze korte enquête in te vullen. Het onderzoek zal zo’n 5 minuten van uw tijd in beslag nemen, mits je alle vragen kan invullen zal het ongeveer 3 minuten duren. Daarnaast zal betrouwbaar met uw gegevens worden omgegaan en de resultaten worden geheel anoniem verwerkt: https://goo.gl/forms/LJF8nN0Z6kmetsxk1

Ten slotte krijg je eenmalig een kortingscode van 10% toegestuurd die je kunt gebruiken bij je aankoop voor online sportvoeding die door mij wordt toegewezen. Om de kortingscode te verkrijgen dien je de vragenlijst volledig af te ronden en uw e-mailadres in te vullen. Daarnaast maak je kans op een tegoedbon van €50 voor de webshop bol.com.

Sharing = Caring!

Met vriendelijke groet,

Jennerino Bleekman
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Enquete
Leineh.
33 19-04-2006 21:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.