Oud 29-09-2018, 00:05
DeVir
DeVir is offline
Hoi,

Vanwege persoonlijke redenen heb ik niet kunnen beginnen in september met de universiteit. Vanwege dit sta ik ook niet meer geregistreerd bij de uni. Ik zou het zonde vinden om een jaar te verspillen terwijl ik m'n diploma heb en daarom vroeg ik me af of ik in februari gewoon kan instromen en dan gewoon een half jaar langer te doen over mijn studie. Is dit mogelijk, of moet ik tot september 2019 wachten om te gaan studeren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2018, 01:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vraag dit na bij de onderwijsinstelling waar je wil studeren. In het eerste jaar is dit lang niet altijd mogelijk, omdat je in het eerste half jaar belangrijke vakken volgt en basisvaardigheden opdoet, maar wie weet is er iets mogelijk.

Je kunt een jaar ook op een andere manier nuttig invullen, sommige mensen werken tijdens hun tussenjaar, gaan reizen of zetten zich in als (full time) vrijwilliger. Stage lopen is ook nog een optie. Genoeg manieren om je ook zonder opleiding te blijven ontwikkelen in dat jaar.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.