Oud 21-03-2004, 12:35
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Muggen
Wie kent ze niet? Die zeer irritante kutbeesten. Glippen zo naar binnen, liggen op de loer naar vers bloed en zuigen je tot de laatste druppel leeg…
Nee, ik heb het niet over muggen, maar VERKOPERS, die mensen die dingen verkopen in een winkel weet je wel? En ik noem het maar even “muggen” voor de duidelijkheid, omdat je ze daar makkelijk mee kunt vergelijken, als je even doordenkt…. Ehh snap je het nog steeds niet? Vooruit, dan zal ik het wel even uitleggen… met een verhaal dat waargebeurd is…

Daar stond ze midden in de stad, zeer gelukkig, omdat ze weer wat zakgeld had gespaard en nog wat geld dat ze over had van vakantie. Haar doel: een cadeautje kopen voor d’r broer. De uitslag: geldloos! Wat is er gebeurd??? Dat zal ik je nu vertellen…
Vrolijk zette ze haar fiets neer, zette hem braaf op slot, en liep de straat in, een hoek om en weer een straat van een stad in, toen werden haar oogjes opeens heel groot O_O want zag overal om haar heen winkels met op de etalages “uitverkoop” 30%, 50%, 80% kortingen. Allemaal wapens van de “muggen” om mensen met “bloed” (geld) te trekken. En vooral vrouwelijke wezens worden er de dupe van, omdat zij de verleiding van shoppen niet kunnen weerstaan, waardoor zij in grote aantallen de winkels bestormen als losgelopen wilde olifanten. En de verkopers (muggen) ruiken de vrouwelijke slachtoffers al van verre door hun sterke ruikzintuigen (dus het geld/bloed van de mensen ruiken). De muggen sluipen al vroeg in de morgen hun winkel in en hangen allemaal dingen (affiches met kortingen) op die mensen aanlokt. Allemaal nog duidelijk? Oke, dan ga ik weer verder met het verhaal…
Muggen op de loer…klaar om aan te vallen…afwachtend op hun vrouwelijke slachtoffers die de verleiding niet konden weerstaan van de hypnotiserende etalages met een waanzinnige aantrekkingskracht. Dat ene meisje met doel om slechts 1 cadeautje te kopen, had haar verleiding ook niet kunnen weerstaan en had haar doel veranderd in: duik de klerenwinkels in en pak wat je pakken kunt voordat het door een ander misbaksel (vrouwelijk slachtoffer, tja de wereld in shoppen is hard, vooral met uitverkoop, dan is iedereen een vijand) voor je neus is weggekaapt.
Het was een harde strijd… haren trekken, bijten, slaan, al die vrouwen met en moordzuchtige blik in hun ogen, echt te gruwelijk voor woorden. Gelukkig geen slachtoffers gevallen, alleen wat losgetrokken haren, gebroken nagels en blauwe plekken. Maar ja, je had natuurlijk ook winkels waar het wat rustiger was, maar als je dan geen last hebt van je vrouwelijke vijanden dan heb je wel last van de vuile muggen. Kom je een winkel binnen, zitten er al 3 op de loer, ze laten je zelf nog een paar stappen richting een kledingrek doen, maar als je 1 blik werpt op een kledingstuk ben je al verloren. Dan hebben ze je bloed geroken (geld) en geven ze de moed niet op, om het leeg te zuigen tot de laatste druppel. Ze verwelkomen je eerst met hun charmantste glimlach en gaan dan ten aanval. Ze bombarderen je eerst met vragen en halen dan alles uit hun kast, van mini rokjes t/m lange zomerjassen. Ze laten je niet gaan totdat je opgescheept zit met tientallen tassen met kleren die je een paar keer aandoet en vervolgens ver achter in de kast laat liggen en opeens bedenkt dat een andere kleur weer in de mode is en wacht tot de volgende uitverkoop, de volgende slachting, moordpartij, 3e wereldoorlog of hoe je het ook wilt noemen. Het is niet de schuld van de vrouwen dat ze shopverslaafd zijn, het ligt niet in hun genen, vastgelegd in hun DNA, het ligt aan de bloeddorstige MUGGEN. ~~~~> bzzzzzzz * prik *


Chatboxen


Wie kent ze niet? De welbekende populaire chatboxen. Voor iedereen een verleiding die niet is te weerstaan. Het praten over van alles en nog wat en steeds nieuwe mensen leren kennen. De meest populairste zijn natuurlijk tmf, radio538, chatpoint en chatplaza. Ik, als chatverslaafde heb er al genoeg ervaring mee, om enkele conclusies te trekken uit het hele chat gebeuren. Zonder hele uitgebreide enquetes af te leggen is het me gelukt…heb me maandenlang in het chatleven verdiept. En dit zijn m’n conclusies:
De onderwerpen
Er wordt echt over alles, maar dan ook echt ALLES gepraat. Van onschuldige schaapjes tot in keiharde seks (dit waarschijnlijk omdat het grootste chattende gedeelte van mannelijk geslacht zijn en hun seksuele frustratie’s niet bij zich kunnen houden en ze dat op een of andere zieke manier op de chat kwijt moeten, terwijl ze zich er niet van bewust zijn hoe ze zich vreselijk voor l*l zetten en zielig ze overkomen voor de medechatgebruikers (vooral in de ogen van het “psychisch normale geslacht” zijn ze zeer triest bezig).
Maar ja, je hebt ook heel diepzinnige gesprekken, van de discussie wat kwam eerder, de kip of het ei, tot in de zin van het leven (wat volgens sommige is “chatten tot je er dood bij neervalt” is)
Dan heb je nog de zeer interessante discussies van “ wat is het lekkerste een komkommer of een viberator” tot aan “wat is het belangrijkste onderdeel uit het geloof” (waarop de meeste antwoorden met het kruis…)
De mensen
- de mensen zonder leven ( sommige “straatvrees” durven de straat niet meer op en sluiten zichzelf zowat hele dagen binnen in huis, met hun pc als enige vriend)
- de sociaal contact gestoorden ( zijn totaal het contact met de medemens verloren, kunnen alleen nog maar vriendschappen opbouwen via internet, zodra ze een mens in het echt tegenkomen vallen ze meteen flauw, omdat een menselijk gezicht heel wat anders is dan een computer beeldscherm)
- de players ( leven in een droomwereld en denken dat ze iedere meid het bed in kunnen lullen met hun slijmerige praatjes, terwijl ze niet beseffen dat ze alleen de domme blondjes zonder enige hersencel kunnen krijgen. Normale zelf denkende meiden is helaas onmogelijk voor hun) Je kunt ze herkennen aan hoe ze een gesprek beginnen en laten verlopen. Bijvoorbeeld “hai schatje/lekkerding/schoonheid/dushi” of “ben je heet/sexy/lekker” of “wil je een sexdate met me vanavond” of dergelijke.
- De wanhopige vriendinzoekende ( hebben moeite om op een leuke meid af te stappen als ze uitgaan, of ze gaan amper uit en behoren tot de groep mensen zonder leven of sociaal contact gestoorden en zoeken om die reden een vriendin via internet. Dit soort wanhopige zoekende zijn zeer gevaarlijk en meestal niet de moeite waard. Ze vallen je eerst aan met 1001 standaardvragen (waar ik later nog uitleg over zal geven) en dan jatten ze je telefoonnummer, stalken je met wanhopige smsjes en telefoontjes, spreken met je af en valt enorm tegen omdat ze zo wanhopig zijn en zo blij zijn dat ze eindelijk een vrouw hebben gevonden dat ze je niet meer laten gaan en als honing aan je reet vast blijven kleven.
- De kleine domme meisjes (soms wel is zogenaamde breezer sletjes genoemd) (rond de 15 jaar, dikke meterhoge geplamuurde make up laag op hun harses (je schrikt je dood als ze dan opeens geen make up op hebben), een sigaret in hun bek, grote behoefte aan alcohol, aandacht tekort, dringende behoefte aan vrienden/ bij een groep te horen en met een doel van “hoe eerder ontmaagd hoe cooler ik ben”. Zij zijn vaak slachtoffers van players. Slechte keuze om met zoiets vriendschap te proberen te sluiten, want ze komen niet verder in een gesprek zoals wat is 1 + 1?
- De stoere geweldige fantastische personen ( denken dat ze heel wat zijn, boven de rest staan, omdat ze voor het eerst hebben ontdekt dat mensen met hersens zijn geboren en ze dan meteen denken dat ze slim zijn. Nou ja, dat is niet erg te merken, meestal twijfel ik of ze ook daadwerkelijk hersens hebben, en als ze die hebben, vraag ik me af waarvoor die er eigenlijk zitten, vast voor de sier, want gebruiken doen ze ze niet. Ze zouden eerder een gebruiksaanwijzing van hun hersens moeten lezen. Maar ja, sinds ze toch dom zijn en denken dat ze toch heel wat zijn, kon het niet anders dat ze dan aandacht willen van iedereen. Daarvoor zijn ze tot alles in staat. Door hunzelf voor lul te zetten om echt de meeste domzinnige onzin uit te kramen tot in iedereen om de stomste redenen uit te schelden, omdat dat dat hun laatste redmiddel is in een discussie, omdat ze tot een normaal gesprek of meningsverschil niet meer in staat zijn normaal te kunnen functioneren.
- De normale mensen ( even voor de duidelijkheid: dit is het kleinste percentage van alle chatters, een zeer zeldzaam diersoort, bijna uitgestorven…maar gelukkig ze bestaan nog, alhoewel deze zeer moeilijk te ontdekken zijn. Deze mensen chatten gewoon uit verveling of voor de lol, minstens eens per week, soms wel minder. Komen haast nooit in chatboxen, omdat zij slim genoeg zijn om te weten dat het overgrote deel die daar chat gewoon gestoord ziek in hun hoofd zijn en het risico niet willen lopen om zichzelf dood te lachen door al die abnormale gesprekken die gevoerd worden (ook wel eens “prive” gesprekken genoemd). Hoe je ze kunt herkennen? Simpel, al vertonen ze geen verschijnselen van de hierboven genoemde groepen, dan blijven deze mensen over, de beste die je kunt vinden

Als je voor het eerst besluit om een bezoek te brengen aan een chatbox, raad ik je dringend aan eerst deze handleiding te lezen, voordat je zelf slachtoffer wordt aan de verslaving aan het chatten. Nu je weet wat je kunt verwachten, kun je jezelf geestelijk voorbereiden op alle vreemde “menselijke” wezens die je in deze wereld zult tegenkomen. Aan het begin is het even wennen, sta je versteld van het lage niveau dat er gesproken wordt en hoeveel er wanhopig zijn, maar na enkele dagen valt het niet meer op. Dit was het wel zo’n beetje. Het enige wat ik nog wil zeggen is “Succes en weet waar je aan begint, voordat het te laat is” ;-)
Advertentie
Oud 21-03-2004, 14:09
Blues
Avatar van Blues
Blues is offline
Zelf gemaakt?
Oud 21-03-2004, 14:25
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Blues schreef op 21-03-2004 @ 15:09:
Zelf gemaakt?
jep, deze zijn van 2 jaar geleden, dus vandaar de naam " 2 columns uit de oude doos"
ik zit nu op ongeveer 42 columns
Oud 22-03-2004, 19:50
Sentingua
Sentingua is offline
ik vind ze te lang voor een column
ik haak af na maximaal 400 woorden
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Oud 22-03-2004, 22:47
Verwijderd
Het zou wel leuk zijn als er geen fouten instonden.
En de stijl, beetje hakketakkerig enzo. Niet echt mijn ding.
Oud 22-03-2004, 22:59
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
ieder zo z'n smaak
deze waren ook van 2 jaar terug, dus uhm spellingsfouten maken was toen een van me vele slechte eigenschappen, nu gaat 't wel stukken beter
Te lang? Man, hoe kort wil je ze hebben dan

Ps: Morgen zal ik wel wat andere neerplanten
Oud 23-03-2004, 08:06
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 22-03-2004 @ 23:59:
Te lang? Man, hoe kort wil je ze hebben dan

Ps: Morgen zal ik wel wat andere neerplanten
het is een column dus het moet ook echt in een kolom passen aan de zijkant van een blad. Bij voorkeur maximaal 375 woorden.
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Oud 23-03-2004, 11:38
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
buzzin schreef op 23-03-2004 @ 09:06:
het is een column dus het moet ook echt in een kolom passen aan de zijkant van een blad. Bij voorkeur maximaal 375 woorden.
Mee eens. Maar er bestaan ook wat langere columns.
In elk geval bedankt voor de tip, ik zal hier later zeker aan proberen te werken
Oud 07-04-2004, 18:04
Blues
Avatar van Blues
Blues is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 21-03-2004 @ 15:25 :
jep, deze zijn van 2 jaar geleden, dus vandaar de naam " 2 columns uit de oude doos"
ik zit nu op ongeveer 42 columns
Je ben goed...vind ik...je hebt 'n leuke style....
Oud 07-04-2004, 21:58
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Blues schreef op 07-04-2004 @ 19:04 :
Je ben goed...vind ik...je hebt 'n leuke style....


Thanks, kijk anders ook eens op www.shitonya.web-log.nl
Oud 17-04-2004, 15:28
Blues
Avatar van Blues
Blues is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 07-04-2004 @ 22:58 :
Thanks, kijk anders ook eens op www.shitonya.web-log.nl
Die website is die van jou?
Ook zelf gemaakt?
Oud 18-04-2004, 17:07
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Blues schreef op 17-04-2004 @ 16:28 :
Die website is die van jou?
Ook zelf gemaakt?

Wel, ik heet hier Shitonya, dus die site zal ik dan ook wel zelf gemaakt hebben he
Oud 19-04-2004, 17:53
Blues
Avatar van Blues
Blues is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 18-04-2004 @ 18:07 :
Wel, ik heet hier Shitonya, dus die site zal ik dan ook wel zelf gemaakt hebben he
Ja dat wist ik niet, misschien heb je 't iemand laten maken...?
opties zat daarom vroeg 'k erna...
Oud 19-04-2004, 18:06
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Blues schreef op 19-04-2004 @ 18:53 :
Ja dat wist ik niet, misschien heb je 't iemand laten maken...?
opties zat daarom vroeg 'k erna...
Neuh, zo moeilijk is het niet. Dus heb 't zelf gemaakt
Oud 20-04-2004, 13:30
Blues
Avatar van Blues
Blues is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 19-04-2004 @ 19:06 :
Neuh, zo moeilijk is het niet. Dus heb 't zelf gemaakt
Kijk dat wou ik weten, niet iedereen is handig met computers...
Oud 20-04-2004, 19:18
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Blues schreef op 20-04-2004 @ 14:30 :
Kijk dat wou ik weten, niet iedereen is handig met computers...

Ben ook een ramp met computers, maar met gewone sites kan ik wel wat mee
Oud 28-04-2004, 18:41
paard van troje
paard van troje is offline
Waw prachtig gedaan!! Beide columns!!
Al een uitgeverij aan het zoeken ?
Oud 28-04-2004, 22:20
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
paard van troje schreef op 28-04-2004 @ 19:41 :
Waw prachtig gedaan!! Beide columns!!
Al een uitgeverij aan het zoeken ?
thanks
Nahhh, ben helaas nog lang niet zo goed
Ads door Google
Oud 29-04-2004, 21:13
paard van troje
paard van troje is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 28-04-2004 @ 23:20 :
thanks
Nahhh, ben helaas nog lang niet zo goed
niet zo negatief
Schrijf je ook andere dingen?(gedichten andere columns verhalen???)
Oud 29-04-2004, 22:54
Verwijderd
Ik had geen zin om het te lezen, maar twee keer 'wie kent ze niet' vind ik toch niet zo'n ontzettend originele openingszin.
Oud 30-04-2004, 00:13
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Mjah ik schrijf ook heel soms gedichten...en heel veel andere columns...

uhm dit topic is alweer een maand oud, kan hier een slotje op?
Oud 30-04-2004, 00:17
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 30-04-2004 @ 01:13 :

kan hier een slotje op?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten In de wachtrij voor een komkommer
Shitonya
3 22-04-2004 18:00
Verhalen & Gedichten Nog 2 columns uit de oude doos
Shitonya
4 23-03-2004 16:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48.