Oud 20-01-2002, 19:59
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Ik schaam me er eigenlijk voor om dit te vragen maar ik heb al een hele tijd, denk al een half jaar een brandend gevoel bij me vagina, het jeukte ook heel vaak, en als ik me dan douche en ja.....klinkt raar maar zeg maar me benen een beetje uit elkaar doe, dan prikt en doet het heel vreemd pijn, een soort snijdend gevoel. Ook heb ik veel afscheiding en het is wit, soort brokkeltjes.....ik schaam me heel erg en weet eigenlijk niet of ik deze topic wel moet plaatsen maar ik maak me best zorgen en gister had ik het weer. Ik zat op de wc en na het plassen veegde ik dus af en toen deed het pijn en toen was er een klein beetje bloed. ik ben niet ongesteld en het lijkt altijd op een soort sneetje ofzo waar het vandaan komt. Ik heb ook nog nooit seks gehad....wat moet ik nu? naar de dokter? ik kan toch geen soa hebben ik heb nog nooit seks gehad? wat moet ik nu........
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 20:05
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Zoals ik het zie kan het of een heel erg ge'evalueerde blaasontsteking zijn, of een verwaarloosde schimmelinfectie. Ik zou toch ASAP naar de dokter gaan, ik denk dat hij het niet eens hoeft te zien, maar je antibiotica geeft, gebaseerd op je klachten.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 20:06
X-je
X-je is offline
Je zal toch zo snel mogelijk naar de dokter moeten. Enkel hij/zij kan je zeggen wat er mis is. En wees niet zo bang van een dokter hoor, ze zijn er om te helpen en je zal wel niet de eerste zijn die met zoiets langs gaat.
Succes

X-je
__________________
mijn kipje, mijn leven...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 22:36
kizzy
kizzy is offline
dat had ik dus ook een poosje, goede verzorging enzow maar niets hielp! later heb ik hele pijnlijke bultjes gekregen.. en dat deed echt heel veel pijn, en de dokter zei tegen me dat je als er iets mis is met je vagina direkt moet komen... ja, meid ik zou echt ff gaan. ik vond het ook super eng.. maar hij reageerde echt heel kalm en netjes.. echt mijn dokter deed dat heel professinieel ik kreeg een zalfje en het was over...

meissie echt gaan voordat je een of andere rare ziekte hebt ofzo of wat anders ervan krigjt!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 14:43
Gitty
Gitty is offline
weet je wat je eens moet gaan proberen: lactacid kun je in de winkel kopen
dat is een vaginale douche en het helpt echt heel goed

dat heeft mijn dokter mij ook aangeraden

__________________
Talitha
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 14:55
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Gitty schreef:
weet je wat je eens moet gaan proberen: lactacid kun je in de winkel kopen
dat is een vaginale douche en het helpt echt heel goed

dat heeft mijn dokter mij ook aangeraden


Schijnt juist razend ongezond te zijn: het verstoort de natuurlijke zuurgraad van de vagina ..
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 16:19
devilcat
devilcat is offline
je kan waarschijnlijk een blaasontsteking hebbe.

ik heb namelijk ook een branderig gevoel gehad en na het plassen een paar druppeltjes bloed verloren en het bleek een blaasontsteking te zijn.
succes
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 17:03
Vos
Vos is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:

Schijnt juist razend ongezond te zijn: het verstoort de natuurlijke zuurgraad van de vagina ..
Waarom zeggen de dokters dan van niet??

Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 18:00
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
een blaasontsteking? van een half jaar? ik wist niet dat dat kon, hoe dan ook, ik maak me erg zorgen en ik denk niet dat het iets normaals is, en ik heb een vrouwelijke arts maar toch.....ik vind het gewoon een raar idee van ja hallo me vagina mankeert wat. en dan? gaat ze kijken? dat wil ik echt niet! vandaag heb ik het weer, het brand zo en het doet pijn, gewoon ja heel vervelend ik weet niet wat ik moet, de dokter? tja, zal wel moeten dan he......
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 12:08
)Vampje(
)Vampje( is offline
Wat jij beschrijft is een schimmelinfectie,hebbik ook gehad. Je moet er eggg mee naar de dokter, omdat je er anders last van BLIJFT hebben. Het kan verder geen kwaad. Als je naar de dokter gaat hoef je alleen te zeggen "Ik heb eeb schimmelinfectie" en je krijgt meteen een middeltje, zonder dat je iets hoeft te laten zien.Bijna iedere vrouw krijgt zo'n infectie die wordt veroorzaakt door een bacterie, dus je hoeft je nergens voor te schamen!! Maak je niet druk en ga zo snel mogelijk!! Sterkte!!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 12:09
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Vos schreef:
Citaat:
Sister Bliz schreef:

Schijnt juist razend ongezond te zijn: het verstoort de natuurlijke zuurgraad van de vagina ..
Waarom zeggen de dokters dan van niet??

Omdat dokters tegenwoordig ook niks weten...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 14:54
eden6
eden6 is offline
Je kunt beter snel een afspraak maken bij de dokter! Als je er langer mee blijft rond lopen, kan het alleen maar erger worden.

Misschien hoeft je arts je niet eens te onderzoeken maar kan hij n.a.v. je klachten iets voorschrijven.

Maarre, je bent echt niet de eerste die met zulke klachten aan komt hoor, dus je hoeft je ook niet te schamen!

Succes.
__________________
Actie wekt reactie. :p
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 20:42
bitchie
Avatar van bitchie
bitchie is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Wat jij beschrijft is een schimmelinfectie,hebbik ook gehad. Je moet er eggg mee naar de dokter, omdat je er anders last van BLIJFT hebben. Het kan verder geen kwaad. Als je naar de dokter gaat hoef je alleen te zeggen "Ik heb eeb schimmelinfectie" en je krijgt meteen een middeltje, zonder dat je iets hoeft te laten zien.Bijna iedere vrouw krijgt zo'n infectie die wordt veroorzaakt door een bacterie, dus je hoeft je nergens voor te schamen!! Maak je niet druk en ga zo snel mogelijk!! Sterkte!!

als het nou blijkt dat je geen schimmelinfectie hebt is zijn die medicijnen dan ook erg?!!
kus
__________________
weed makes the world goes round/zweedsmeisje MISS YOU!!!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 20:44
bitchie
Avatar van bitchie
bitchie is offline
ik heb dus een tijdje een schimmelinfectie gehad. nu is het over ben naar de dokter geweest. maar nu heb ik weer zo'n branderig gevoel het is nog maar 2 maanden geleden dat het over was!!
kan dat? ik durf eigenlijk niet weer heen.
kusss

__________________
weed makes the world goes round/zweedsmeisje MISS YOU!!!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Zoals ik het zie kan het of een heel erg ge'evalueerde blaasontsteking zijn, of een verwaarloosde schimmelinfectie. Ik zou toch ASAP naar de dokter gaan, ik denk dat hij het niet eens hoeft te zien, maar je antibiotica geeft, gebaseerd op je klachten.
hier ben ik t mee eens. Echt snel naar de dokter gaan hoor!!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 21:56
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
oke..............wat moet dat moet. Puur om me eigen bestwil dan he? ik ga wel naar de dokter, moet binnekort sowieso voor Ritalin voor me ADHD dussuh kan ik dat gelijk aankaarten of niet soms? ik neem de stap, ik zeg 'hallo dokter, ik heb een probleem, ik loop al een half jaar rond met...blablalba. ik denk dat ik een schimmelinfectie heb, u kunt mij vast wel helpen!!! En ja, dan krijg ik recept of dergelijk en hup ik ook weer blij..........

nou hopen dat ik het echt durf he
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Jeuk en andere dingen na ontmaagding
Anoniem pers123
14 13-07-2016 23:27
Lichaam & Gezondheid vagina
hanna1994
4 20-10-2008 17:04
Lichaam & Gezondheid blaasontsteking..
barbara.inc
24 25-01-2006 12:40
Lichaam & Gezondheid Aambeien
anjali
11 20-04-2005 13:36
Lichaam & Gezondheid Plassen
Little me
16 21-11-2002 15:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43.