Oud 04-05-2002, 12:45
Verwijderd
Geneer jij jezelf snel? Heb jij als je iets aan hebt getrokken SCHIJT aan iedereen als jij t leuk vind, of denk je meteen van kut dat vind iedereen vast lelijk of ze gaan er over roddelen?? Laat jij je beinvloeden door de mening van anderen qua wat je aandoet?

Soms denk ik dat laatste maar dan denk ik SO WHAT? Ik doe lekker wat IK leuk vind aan!
Bijv in Barcelona had ik hele erge uitslag (eczeem) en t zit op me armen en nek schouders en die week vooral op me gezicht... En toch liep ik met spagetti bandjes! En veel van de mensen waar mee ik op excursie was (schoolreisje) die hadden er bewondering voor dat ik dat durf (ik durf alleen NIET in bikini, daar schaam ik me dan weer wel voor; voor mijn lichaam en mijn huid en dat is net iets teveel bij elkaar en dat zie ik ook als een andere kwestie)...
Maar als jullie zoiets hadden en je zit in mooi weer (26 graden) kleed je dan bedekt zodat je het neit zou zien of lekker doen wat je zelf het lekkerste vind?

Ff bijzaak:

En een meisje van school die ook mee was heeft een pigment ziekte waardoor ze blanke vlekken heeft over haar hele lichaam en ze is van dr eigen donker... Daar zat ik te klagen over mijn rode vlekken en wondjes (je krabt open namelijk) en vertel ik over dat ik me best wel ongemakkelijk voel en dat ik het liefst wil dat iedereen er over weet dat ik me niet hoef te schamen..zegt ze, dat heb ik al mijn hele leven..Toen kwamen dr vriendinnen de badkamer binnen en toen zei ze, soms denk ik schamen jullie je niet als je met mij in destad loopt??? Toch best wel erg is dat dan denk je , ik heb het vanaf mijn 6e en ik kom er misschien ooit nog vanaf maar zij echt nooit, zij zal t moeten accepteren voor de rest van haar leven! Mensen op straat zullen haar altijd na blijven kijken, maar als je het gewend bent zie je het niet eens meer. Ik vind het echt knap van haar!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2002, 12:54
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
kwa kleding stijl haar blabla (maw waar jezelf voor kiest) maakt het me geen ruk uit wat anderen denken...

maar als ik een andere fysieke eigenschap zou hebben zou ik me daar best voor kunnen schamen ja ...

maar dat is neit echt het geval (gloof ik) dus ik schaam me niet (wat wel weer blijkt uit al mijn ogeneerde "naakt" fotows diek op inet zet )
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 13:03
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik geef toe dat ik wat dat betreft ook meer iemand die zich dan schaamt. Hoewel je er natuurlijk niks mee bereikt. Ik heb idd ook veel bewondering voor mensen die er schijt aan kunnen hebben...dan bedoel ik dus zoiets als een huidziekte.
Qua kleding schaam ik me niet snel...alhoewel ik best onzeker kan worden als iedereen t lelijk vind.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 14:10
CryperA
Avatar van CryperA
CryperA is offline
Ik schaam me niet voor mijn kleding enzo, trek aan wat ik wil. wel kunnen sommige mensen me beinvloeden.
Ik loop alleen niet vlug met korte truitjes en of in een bikini dan schaam ik me dus wel.
__________________
euh
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 14:50
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Qua kleding maakt het me allemaal niet uit ik ben wie ik ben en mensen moeten me maar accepteren,commentaar en opmerkingen doen me dan ook niks behalve als het van een goede vriend of vriendin komt...dan kan ik het me heel erg aantrekken.
Qua mn lichaam schaam ik me voor alles...je zal mij ook nooit in een bikini aantreffen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 15:51
kimmieeee
kimmieeee is offline
kwa kleding doe ik gewoon wat ik zelf leuk vind.
maar als ik bv een blunder maak kan ik me daar best druk om maken
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 15:57
Ninnoc
Ninnoc is offline
qua uiterlijk hoef ik me niet te schamen vind ik, tuurlijk vind ik nhet niet leuk als iemand mijn oren lelijk vind ofzo, maar ik lig er echt niet wakker van.

Ik heb de afgelopen jaren echter ontzettend veel commentaar gehad op mijn karakter. Ik ben nogal een flapuit en ben alles behalve tactisch, verder ben ik vrij makkelijk in dingen en denk niet zo snel 'kan ik dat wel doen?'. Ik heb me daarom heel lang ongelukkig gevoeld en me op alle mogelijke manieren proberen te veranderen. Maar op een gegeven moment had ik door hoe debiel ik bezig was. Ik heb gebroken met de vriendinnnen die altijd (vaak wel goedbedoeld) commentaar hadden op mijn doen en laten door gewoon tegen ze te zeggen 'zo ben ik take it or leave it', jij kiest om met me om te gaan, wil je dat niet 'bye bye'. Nu voel ik me nu een stuk beter, ben vrij zeker over mezelf. Al heb ik natuurlijk in sommige situaties wel dat ik me ongemakkelijk voel of dat ik achteraf denk 'wat heb ik nou weer gedaan/gezegd'

qua kleding schaam ik me niet zo vaak, er zijn wel dingen die ik niet aantrek maar dat heeft iedereen wel denk ik. Ik durf wel in bikini en dat soort dingen trouwens
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 16:17
Mara
Mara is offline
Bij die voorbeelden die je noemde zou ik wel denken van "So what, ik kan er toch ook niks aan doen ofzo?!"
Dit omdat ik zelf ook allergisch ben voor de zon en dus als het zomer is altijd al met rode bultjes loop.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 17:08
Verwijderd
nee, ik schaam me niet voor mezelf, in elk geval voor mijn kledingsstijl of gedrag. Dat zijn inderdaad dingen waar je voor kiest, en als je je er voor schaamt om zo gezien te worden dan moet je het ook niet aantrekken of je anders gaan gedragen.
ik vind het echter niet leuk om strakke of (te) veel onthullende kleding aan te doen, bikini's inbegrepen. als je wil kun je dat schaamte noemen, ik noem het niet-willen-dat-mensen-je-zien-als-een-stuk-vlees-dat-in-een-winkel-hangt. ik heb mezelf niet op de vuilnisbelt gevonden en ben niet van plan om er zo goedkoop uit te zien..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 17:27
shanli
shanli is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Ik geef toe dat ik wat dat betreft ook meer iemand die zich dan schaamt. Hoewel je er natuurlijk niks mee bereikt. Ik heb idd ook veel bewondering voor mensen die er schijt aan kunnen hebben...dan bedoel ik dus zoiets als een huidziekte.
Qua kleding schaam ik me niet snel...alhoewel ik best onzeker kan worden als iedereen t lelijk vind.
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 18:04
Sommetje
Sommetje is offline
Waarom zou ik me wat van de mening van andere mensen moeten aantrekken??????????
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 18:08
Verwijderd
Qua kleding schaam ik me nooit.. vroeger had ik dat wel, maar nu gelukkig niet meer..

En voor mn lichaam schaam ik me ook niet echt.. nja, ik trek geen erg korte truitjes ofzo aan, maar op het strand heb ik wel een bikini aan.. wel met een broekje met pijpjes, want zo helemaal hoog uitgesneden vind ik nix..
En ik heb geen huidproblemen ofzo, maar als ik dat wel zou hebben zou ik me wel wat meer schamen waarschijnlijk.. zeker in het begin.. na een tijdje zou ik dr wel over heen zijn waarschijnlijk..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 18:12
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
Citaat:
Sommetje schreef:
Waarom zou ik me wat van de mening van andere mensen moeten aantrekken??????????
dat zeg je nu wel dapper maar feit is dat jij dat hoogstwaarschijnlijk wel doet net als 80+% van de wereld bevolking....
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 18:26
^Lolita la Vampira^
^Lolita la Vampira^ is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:
kwa kleding stijl haar blabla (maw waar jezelf voor kiest) maakt het me geen ruk uit wat anderen denken...

maar als ik een andere fysieke eigenschap zou hebben zou ik me daar best voor kunnen schamen ja ...

maar dat is neit echt het geval (gloof ik) dus ik schaam me niet (wat wel weer blijkt uit al mijn ogeneerde "naakt" fotows diek op inet zet )
Ik ook precies, zelfs die naaktfoto'snee das geintje
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 18:30
Faery
Faery is offline
Neuj, schaam me niet echt voormezelf, en al zeker niet voor m'n kleding. ... mgoet.. in een shirt lopen zul je me dan weer niet zo gauw zien doen :/
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 18:35
Verwijderd
Citaat:
de wijze jodokus schreef:
kwa kleding stijl haar blabla (maw waar jezelf voor kiest) maakt het me geen ruk uit wat anderen denken...
me neither.. qua kleding geef ik er geen fuk om zolang ik me zelf maar relext dr in voel en ik t fijn vin zitte en mooi vin..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 19:31
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Qua kleding maakt het me allemaal niet uit ik ben wie ik ben en mensen moeten me maar accepteren,commentaar en opmerkingen doen me dan ook niks behalve als het van een goede vriend of vriendin komt...dan kan ik het me heel erg aantrekken.
Qua mn lichaam schaam ik me voor alles...je zal mij ook nooit in een bikini aantreffen.
zo denk ik dr oowk over... ik kan alleen wel in een bikini, kort iets ofzow als ik bij iemand ben waarbij ik me nie hoef te schamen...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 20:20
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Sommetje schreef:
Waarom zou ik me wat van de mening van andere mensen moeten aantrekken??????????
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-05-2002, 20:48
ilsy
ilsy is offline
Tuurlijk trek ik me er wel iets van aan als mensen zeggen dat ik er bijv. niet uitzie...leuk is anders toch? Andersom ook, als iemand een compliment geeft kan ik niet ontkennen dat ik het leuk vind om te horen.

Maar als ik iets aan heb wat ikzelf mooi, leuk etc. vind zitten/ staan kan het me niet zoveel schelen wat anderen ervan vinden.

Ik moet wel zeggen dat ik bewondering heb voor mensen die met een (erge) huidziekte toch bloot gekleed durven te gaan, getuigt wel van een portie zelfvertrouwen en zekerheid.

Maargoe..iedereen heeft wel - en + puntjes .. alleen soms nog moeilijk om meer aandacht te focussen op de +sers ipv de minnetjes..

Ik heb btw ook geen problemen ofzo om in een bikini te lopen die veel laat zien (duh meestal met bikini).. Als ik een leuke bikini zie koop ik m niet in een andere versie omdat ie geen pijpjes heeft bij wijze van spreken!

Greetin'
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 21:02
PiNoW
Avatar van PiNoW
PiNoW is offline
mm ik schaam me niet zo voor mijn lijf ofzow, kheb ook geen huidziekte ofzoites, ik heb wel respect voor mensen die bv een wijnvlek hebben, die alle blikken van mensen kunnen verdragen
ik zou het niet kunnen denkik..
__________________
RIELEKST!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 23:26
Martin Dude
Avatar van Martin Dude
Martin Dude is offline
Over het algemeen schaam ik mij niet voor mijzelf .. maar let aub niet te erg op me ..

Ik zou weinig moeite hebben om op een warme dag zonder shirt aan door school te waggelen .. maar vooral daar gaat dan toch iedereen erg op je letten .. dat voelt niej lekker voor mijzelf, maar met een groep vrienden ben ik vaak wel de 1e die zn kleren uit trekt .. daar zijn sommige mensen wel getuige van geweest ook

maarja, schaam me niet .. maar ben er ook niet echt blij mee dus..
maar t zijn maar minimale dingen ....
__________________
Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD]
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 11:58
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Schamen doe ik nooit, maar ik heb soms wel dat als ik bijvoorbeeld tussen alleen maar 'kakkers' (wat een kutbegrip) sta dat ik me wat ongemakkelijk voel! Maar dat komt ook door de grote aandacht die je dan krijgt!
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 12:29
Dying Bride
Dying Bride is offline
Ik schaam me bijna nooit voor m'n kleding enzo, ik draag wat ik leuk vind en waar ik me lekker in voel en als andere mensen dat niet leuk vinden dan hebben ze maar pech. Qua lichaam schaam ik me alleen soms voor m'n gezicht omdat ik naar mijn idee (andere mensen lijken het nooit te zien) een rode neus heb
Mensen vragen weleens of ik het niet lastig vind dat ik klein ben enzo, maar ik vind dat JUIST niet erg, dat vind ik zelfs leuk.
M'n moeder schaamt zich vaak wel voor mij, maar daar kan ik me niet druk over maken. Vroeger kroop ik als een schaduw door het leven omdat ik niet wilde dat men me zag. Ik zat constant op te passen met wat ik zei en ik voelde me gewoon absoluut niet op m'n gemak. Ik ben nu heel tevreden met mezelf, en dat vind ik wel wat belangrijker dan wat andere mensen ervan vinden.
__________________
Amd I sat alone on the edge of dreams, watching birds...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 12:34
morwen
Avatar van morwen
morwen is offline
Citaat:
Dying Bride schreef:
Ik schaam me bijna nooit voor m'n kleding enzo, ik draag wat ik leuk vind en waar ik me lekker in voel en als andere mensen dat niet leuk vinden dan hebben ze maar pech. Qua lichaam schaam ik me alleen soms voor m'n gezicht omdat ik naar mijn idee (andere mensen lijken het nooit te zien) een rode neus heb
Mensen vragen weleens of ik het niet lastig vind dat ik klein ben enzo, maar ik vind dat JUIST niet erg, dat vind ik zelfs leuk.
M'n moeder schaamt zich vaak wel voor mij, maar daar kan ik me niet druk over maken. Vroeger kroop ik als een schaduw door het leven omdat ik niet wilde dat men me zag. Ik zat constant op te passen met wat ik zei en ik voelde me gewoon absoluut niet op m'n gemak. Ik ben nu heel tevreden met mezelf, en dat vind ik wel wat belangrijker dan wat andere mensen ervan vinden.
Jah
__________________
No.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 13:19
Verwijderd
Ik schaam me nie voor me kledingstijl. iemand anders moet da maar gewoon respecteren wa ik aan doe.. naar tips van "oie die combinatie is nix" luister ik wel.. maar dan ook alleen als iemand da zegt die da egt serieus bedoeld.. maar op zig geef ik er nie veel om wa ik aantrek.. is tog meestal bandwear.. vaak n t-sjirt over n jogging swater ofzo.. of over n longsleeve.. en dan n wijde broek er onder.. en vaak heb ik dan nog n roodwitte ketting lanx me been hange.. dus zo extreem ben ik nou ook weer nie.. ik krijg wel vaak reacties van "heej waar heb je die ketting gejat".. opzig geef ik er nie veel om.. ik negeer t meestal als die opmerking van domme mensen afkomen.. maar ik schaam me er nie voor .. heb gewoon dikke schijt aan iedereen en alle..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2002, 13:22
Verwijderd
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
Schamen doe ik nooit, maar ik heb soms wel dat als ik bijvoorbeeld tussen alleen maar 'kakkers' (wat een kutbegrip) sta dat ik me wat ongemakkelijk voel! Maar dat komt ook door de grote aandacht die je dan krijgt!
haha i know the feeling.. de friendinnegroep van me friendin zijn ook kakkers..
maar ik geef er nie veel om.. je krijgt wel vaker opmerkingen.. maarjah.. je raakt er an gewend..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 14:11
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Citaat:
Mortischa schreef:

Bijv in Barcelona had ik hele erge uitslag (eczeem) en t zit op me armen en nek schouders en die week vooral op me gezicht... En toch liep ik met spagetti bandjes!
Tis echt onwijs dom om met exceem in de zon te gaan lopen, daar wordt het alleen maar (veel) erger van...
__________________
Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 14:11
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Ik geef toe dat ik wat dat betreft ook meer iemand die zich dan schaamt. Hoewel je er natuurlijk niks mee bereikt. Ik heb idd ook veel bewondering voor mensen die er schijt aan kunnen hebben...dan bedoel ik dus zoiets als een huidziekte.
Qua kleding schaam ik me niet snel...alhoewel ik best onzeker kan worden als iedereen t lelijk vind.
Agree.
Ik denkdat dat laatste niet zo heel zeldzaam is. Volgens mij worden veel mensen onzeker als iedereen zegt dat een kledingsstuk je niet staat. Je moet wel erg sterk in je schoenen staan om tegen die kritiek op te kunnen en je er niets van aan te trekken.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 14:41
June bug
June bug is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

ik vind het echter niet leuk om strakke of (te) veel onthullende kleding aan te doen, bikini's inbegrepen. als je wil kun je dat schaamte noemen, ik noem het niet-willen-dat-mensen-je-zien-als-een-stuk-vlees-dat-in-een-winkel-hangt. ik heb mezelf niet op de vuilnisbelt gevonden en ben niet van plan om er zo goedkoop uit te zien..
Dus als je een bikini of in de zomer een spaghettibandjes-truitje aanhebt ben je per definitie goedkoop?? Of begrijp ik je nu verkeerd?

Ontopic: Mij boeit het vrij weinig wat mensen zeggen. Zolang het geen scheldkannonades van een kwartier zijn trek ik me er niks van aan. (klinkt misschien overdreven maar het is me wel ooit gebeurd )
Ik heb ook geen zin om te gaan lopen denken van: wat vindt die er van, wat vindt die er van etc. De enige personen waarbij ik me er wel iets van aantrek zijn m'n vriend, (soms), en m'n moeder. Die heeft soms wel eens een opmerking van: zo ga je toch niet rondlopen!! En ze is nog vrij modern daarin, dus als ze dat zegt weet ik dat het echt foute boel is... maar goed...
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 15:06
flamez
flamez is offline
eh qua haar/kleding absoluut niet, ik kan toch zelf wel bepalen wat ik aantrek??, als ik een fysieke "afwijking" zou hebben, zou ik me er denk ik niet voor schamen, ik kan er toch nix aan doen??

Waarom zou je jezelf schamen vooriets waar je zelf nix aan kan doen?

Geetz

Flamez
__________________
wie niet waagt, die heerscht niet
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 15:22
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
Citaat:
flamez schreef:
eh qua haar/kleding absoluut niet, ik kan toch zelf wel bepalen wat ik aantrek??, als ik een fysieke "afwijking" zou hebben, zou ik me er denk ik niet voor schamen, ik kan er toch nix aan doen??

Waarom zou je jezelf schamen vooriets waar je zelf nix aan kan doen?

Geetz

Flamez
ik word er meiisenlijk van mensen die dat zeggen... maar er echt totaal neit over nadenken... wedden dat je er wel mee zou zitten.. het feit dat je er neits aan kan doen doet daar neits aan af..zoalng mesen je raar en afkeurend aankijken of zelfs bang van je worden... maakt wel dat je je gaat schamen... het staat wel erg stoer om te zeggend at het je neits boiet... maar ik durf er een hele boel op te verwedden dat je het je heus wel aantrekt
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 15:31
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:


ik word er meiisenlijk van mensen die dat zeggen... maar er echt totaal neit over nadenken... wedden dat je er wel mee zou zitten.. het feit dat je er neits aan kan doen doet daar neits aan af..zoalng mesen je raar en afkeurend aankijken of zelfs bang van je worden... maakt wel dat je je gaat schamen... het staat wel erg stoer om te zeggend at het je neits boiet... maar ik durf er een hele boel op te verwedden dat je het je heus wel aantrekt
Idd. Nogal makkelijk praten als je er geen last van hebt. Ik weet nog niet zo net of ik daar mee om zou kunnen gaan. Uiteindelijk weet je in je hoofd misschien wel dat het neerkomt op het accepteren van jezelf maar ja, gevoel en verstand komen bepaald niet altijd overeen. Lijkt me erg moeilijk...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:14
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
ik heb fysieke afwijkingen, maar zo ben ik nou eenmaal. schijt
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:51
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Kleding enzo schaam ik me niet voor. Ik verwacht echt niet dat iedereen mijn kleren mooi vind.
Hetzelfde eigenlijk met hoe ik gewoon ben.

Het enige waar ik me voor schaam is m'n lijffie Maar dat betekent niet dat ik niet in bikini ga ofzo, ik ga alleen niet uitgebreid over het strand bonjouren ...

En verder tja ik heb te lage hystamine allergie iets en als ik IETS scherps aanraak ofzo dan krijg ik op die plek meteen krassen die een paar uur blijven zitten en heel dik zijn. Meestal heb ik dit ook als ik uitga ofzo omdat ik over het algemeen achter iedereen blijf haken, maar ik trek wel gewoon hemdjes aan ofzo. Daar schaam ik me dan weer niet voor, maar ik denk dat dat misschien is omdat ik als ik bijvoorbeeld iemand met eczeem ofzo zie lopen ook geen rare dingen erbij denk. Als ik zelf dat wel bij anderen zou denken zou ik namelijk denk ik wel dik ingepakt lopen.

als iemand dit nog snapt......
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef:


Tis echt onwijs dom om met exceem in de zon te gaan lopen, daar wordt het alleen maar (veel) erger van...

nou bij mij toevallig niet, t werd er minder van (rolleyes sucken ja)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 21:10
Verwijderd
ik heb al heel erg veel jaren allemaal lelijke rode dingen op mn armen en benen..
en andere lelijke nare dingen waar ik het even niet over ga hebben..jah daar schaam ik me voor...in de zomer durf ik wel en spagettibandjes ding aan ofzo maar toch loop ik er niet comfortabel bij...als er iemand achter me staat dan krijg ik het helemaal warm (is logisch in de zomer ) want ik denk dan dat ie heel de tijd op die dingen zit te letten op mn rug en armen enzo en ik wil het liefst weg, en snel ook...voel me altijd bekeken..het is niet zo heel opvallend dat je het van 50 meter afstand al ziet,maar toch,als je een stuk naast me staat zie je het en ik vind het afschuwelijk...maar jah, je kan niet met 35 graden met een trui lopen...

qua kleding schaam ik me niet echt, behalve als ik iets aan heb waarvan ik weet dat mn moeder het afschuwelijk vind, dan voel ik haar keurende blik in mn rug priemen...

verder heb ik gewoon last van onzekergheid/miderwaardigheidsgedoe want ik kan er al niet tegen om in de metro te moeten zitten met veel mensen omdat ik dan enorm nerveus wordt want denk heel de tijd dat ze mn hoofd aanstaren (tja mn lichaam is dan bedekt met kleding) want ik vind mn hoofd lelijk dus jah...dan denk ik dat ze naar mn gezicht kijken en het lelijk vinden...(maar das dus weer iets anders als schamen denk ik...of nie?)

Laatst gewijzigd op 05-05-2002 om 21:14.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-05-2002, 21:39
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef:


Tis echt onwijs dom om met exceem in de zon te gaan lopen, daar wordt het alleen maar (veel) erger van...
uhm nou ligt eraan wat voorn soort exceem, ik kreeg vroeger witte vlekken op mijn gezicht in het voorjaar en die gingen weg in de zomer of als je onder de zonnebank ging liggen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 21:40
Just-A Skater
Avatar van Just-A Skater
Just-A Skater is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Qua kleding maakt het me allemaal niet uit ik ben wie ik ben en mensen moeten me maar accepteren,commentaar en opmerkingen doen me dan ook niks behalve als het van een goede vriend of vriendin komt...dan kan ik het me heel erg aantrekken.
Qua mn lichaam schaam ik me voor alles...je zal mij ook nooit in een bikini aantreffen.
idem
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 22:00
paul's herberg
Avatar van paul's herberg
paul's herberg is offline
Citaat:
Martin Dude schreef:
Over het algemeen schaam ik mij niet voor mijzelf .. maar let aub niet te erg op me ..

Ik zou weinig moeite hebben om op een warme dag zonder shirt aan door school te waggelen .. maar vooral daar gaat dan toch iedereen erg op je letten .. dat voelt niej lekker voor mijzelf, maar met een groep vrienden ben ik vaak wel de 1e die zn kleren uit trekt .. daar zijn sommige mensen wel getuige van geweest ook

maarja, schaam me niet .. maar ben er ook niet echt blij mee dus..
maar t zijn maar minimale dingen ....
waneer gaan we naakt??? LEKKER!!!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 10:06
Lilly
Lilly is offline
Yja.. Ik schaam me soms ook voor mijn lichaam. Ik heb net als Mortischa last van erge eczeem.. Tovh trek ik echt alles aan wat ik aan wil trekken. en als iemand er problemen mee heeft kijken ze maar lekker de andere kant op. !!
__________________
Are you ready to dance ??
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 10:25
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
mwah, tis niet zo dat ik me schaam om met mijn kleding rond te lopen, maar zogauw iemand een lullige opmerking erover maakt, trek ik me dat best wel aan, ben best snel gekwetst en beledigd. Zoals gisteren op m'n werk, waar een jongen mij ff int gezicht zei dat ik altijd vage kleding droeg en hij het never ooit aan zou durven trekken Nu weet ik ook wel dat hij de loser hier is, maar toch trek ik me dat aan...
Verder voel ik me ook wel gegeneerd in bikini maar loop er toch weinig mee rond, dus weinig last mee
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 14:37
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Qua kleding draag ik wel wat ik zelf mooi vind, en trek me er weinig van aan als onbekende mensen zeggen dat ze het niks vinden. Vrienden die lullige opmerkingen maken daarentegen is veel erger, daar kan ik me wel veel van aantrekken. Qua fysieke kenmerken schaam ik me wel wat voor mijn benen: zijn nogal dun. Ik vermijd dus zoveel mogelijk de korte broek.
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 15:00
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Wat mijn lichaam betreft schaam ik me dood omdat ik niet bepaald het slanke figuurtje heb dat ik graag zou willen. Als ik me soms in een strak truitje waag kan ik me de hele avond rot voelen en niet durven te dansen etcetera omdat ik bang ben dat iedereen tegen elkaar zegt "heb je haar gezien? walgelijk he?". Qua kleding ben ik ook niet zo'n held maar mijn smaak is ook niet meer zo provocerend en dan heb ik toch gedeeltelijk scheit bij dingen die anderen wel eens raar kunnen vinden zoals kniekousen en bindhi's enzo.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 17:17
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
qua kleding enzo schaam ik me niet. er zullen zat mensen zijn die het geen gezicht vinden, maar dat is hun probleem, zolang ik het zelf maar leuk vind toch?!

En in een bikini doe ik wel gewoon, voel me dan wel wat onwennig en wat onzeker maarja, zo ben ik nou eenmaal en mensen moeten het er maar mee doen vind ik!!
En tja ik wil zomers toch wel graag zwemmen enzo, dus dan zul je toch wel iets van een bikini nodig hebben...

Ik voel me verder gewoon fijn in de kleding die ik draag en als mensen er commentaar op hebben so be it..
Mjah ik vind het wel vervelend als mensen gelijk bij alles zeggen dat ze het niet leuk vinden.. tja wat maakt mij dat nou uit, ik vind hun kleding ook niet leuk misschien, maar mij hoor je er verder ook niet over klagen..
Maar over het algemeen maakt het me niet zo veel uit..

Maar vaak wel beetje onzeker over andere dingen.. Bijvoorbeeld bij spreekbeurten enzo, hoewel dat tegenwoordig makkelijker gaat.. Als alle aandacht ineens op jou gericht is enzo.. Dan voelk me toch wel beetje ongemakkelijk..
Maar gelukkig zijn er een hoop lieve mensen op dees wereldje
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 17:57
Luca
Avatar van Luca
Luca is offline
Ik heb er best wel schijt aan, ik schaam me niet zo snel voor iemand of iets dat ik zelf onderneem.
Maar ik kan best begrijpen dat mensen zich snel kunnen schamen.
__________________
Als ik een verzinsel ben, dan ben ik toevallig wel het beste verzinsel van de wereld -(Astrid Lindgren)-
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 22:19
evilbloodyprincess
evilbloodyprincess is offline
Of je nou een puiste hoofd hebt dik lelijk dun zwarte kleren gele kleren exceem kort lang of klein ben JE BLIJFT ALTIJD UT ZELFDE HOOR!!!je moet tog ook gewoon doen wat je zelf het beste vind!!!!

*zwaai*
__________________
-|-|-|-|-|-
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 03:18
Verwijderd
Citaat:
evilbloodyprincess schreef:
Of je nou een puiste hoofd hebt dik lelijk dun zwarte kleren gele kleren exceem kort lang of klein ben JE BLIJFT ALTIJD UT ZELFDE HOOR!!!je moet tog ook gewoon doen wat je zelf het beste vind!!!!

*zwaai*

...alsjeblieft hey
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 08:16
^Marije^
^Marije^ is offline
Qua kleding enzo vind ik niet dat ik me ergens voor hoef te schamen, immers; ik vind het zelf leuk dus......

Qua lichaam (gebit om precies te zijn) heb ik mij vaak geschaamd=> ZO'N paardebek, ik leek net Goofy, waarna ik geheel vrijwillig met 5 beugels heb rondgelopen waardoor de boel nog enigzins gecorrigeerd is en ik nu met een oogverblindende smile iedereen van de straat glim. => zoiets ja.

Gelukkig ben ik nu geheel complex-vrij, ofzo........
__________________
[Avondje Canal+=> dat was weer leerzaam...zullen we dan maar..?] ~ [Happily verkerend with Thutshui :) *smek!*]
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 11:00
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
^Marije^ schreef:
Gelukkig ben ik nu geheel complex-vrij, ofzo........
Dat zou ook niet best zijn joh...

__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 11:49
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Het hangt van mijn bui af hoe ik regageer op negatief commentaar. Als ik me goed voel, en zelf vind dat het er goed mee door kan, kan het me niet zoveel schelen en, voel ik me er sterker door.
Wanneer ik onzeker ben, kan het harder aankomen. Dan doet het me veel meer. Word ik er nog onzekerder door.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik schaam me diep maar ben ook teleurgesteld
Fairlane
9 05-09-2014 17:09
Lifestyle Leeftijd
Verwijderd
29 16-05-2011 16:15
Lifestyle Waarom is de Zeeman niet hip?
11
178 12-11-2005 17:30
Lichaam & Gezondheid litteken
thinky
16 09-09-2004 19:42
Psychologie Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer.
SpaRood
28 19-08-2004 03:11
Psychologie ik schaam me dood..
¤Aylin¤
15 07-08-2002 11:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55.