Oud 12-01-2005, 19:04
Verwijderd
ja hoi, wie zijn er hier gay? hoe oud was je toen je er achter kwam? en op welke leeftijd had jij eerste vriendje?

ik wil het wel eens weten, want naar mijn idee komen jongens steeds jonger uit de kast wie is het er met me eens? ik was zelf 16 toen ik het mijn ouders vertelden, maar ik hoor wel eens verhalen van jongens die het op hun 12e al aan hun ouders verteld hadden
Oud 12-01-2005, 19:04
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
ik niet
Oud 12-01-2005, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 12-01-2005 @ 20:04 :
ik niet
nee suffie post dan ook niet
Oud 12-01-2005, 19:21
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Ik ook niet, maar wil toch ff reageren
16 jaar lijkt me ook nog best wel vroeg; wist je dat toen echt al helemaal zeker? Ik bedoel, je zit dan midden in de pubertijd en volgens mij kan het dan net zo goed een vlaag zijn die een week later weer voorbij is..? 12 jaar vind ik helemaal belachelijk idd, daar hoeven we het niet eens over te hebben
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Oud 12-01-2005, 19:25
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 12-01-2005 @ 20:21 :
Ik ook niet, maar wil toch ff reageren
16 jaar lijkt me ook nog best wel vroeg; wist je dat toen echt al helemaal zeker? Ik bedoel, je zit dan midden in de pubertijd en volgens mij kan het dan net zo goed een vlaag zijn die een week later weer voorbij is..? 12 jaar vind ik helemaal belachelijk idd, daar hoeven we het niet eens over te hebben
Wat een onzin, ik ben 15 en ik weet toch ook dat ik hetero ben. Lijkt me niet zoveel verschil tussen zitten, eigenlijk.
De een komt er nou eenmaal eerder achter dan de ander.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 12-01-2005, 19:29
GetchaGood
Avatar van GetchaGood
GetchaGood is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 12-01-2005 @ 20:21 :
Ik ook niet, maar wil toch ff reageren
16 jaar lijkt me ook nog best wel vroeg; wist je dat toen echt al helemaal zeker? Ik bedoel, je zit dan midden in de pubertijd en volgens mij kan het dan net zo goed een vlaag zijn die een week later weer voorbij is..? 12 jaar vind ik helemaal belachelijk idd, daar hoeven we het niet eens over te hebben
Dat is echt een debiele en kortzichtige opmerking. Komt vaak van mensen die het niet accepteren, naar mijn mening.
Als je verliefd word op iemand van hetzelfde geslacht is het heus geen vlaag hoor.
En 12 jaar, het kan, ik zou er niet voor kiezen, maar er zijn er nu eenmaal die er snel aan toe zijn om het te vertellen, en waarom ook niet eigenlijk? Hoe sneller je het verteld hoe normaler het zal worden! En is ook een stuk prettiger voor je zelf!
Oud 12-01-2005, 19:30
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
Envy schreef op 12-01-2005 @ 20:25 :
Wat een onzin, ik ben 15 en ik weet toch ook dat ik hetero ben. Lijkt me niet zoveel verschil tussen zitten, eigenlijk.
De een komt er nou eenmaal eerder achter dan de ander.
Dat vraag ik me dus af of daar verschil tussen is, maar daar kan TS mssn meer over vertellen.
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Oud 12-01-2005, 19:32
GetchaGood
Avatar van GetchaGood
GetchaGood is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 12-01-2005 @ 20:30 :
Dat vraag ik me dus af of daar verschil tussen is, maar daar kan TS mssn meer over vertellen.
Waarom zou er verschil tussen zitten?
Oud 12-01-2005, 19:33
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
GetchaGood schreef op 12-01-2005 @ 20:29 :
Dat is echt een debiele en kortzichtige opmerking. Komt vaak van mensen die het niet accepteren, naar mijn mening.
Als je verliefd word op iemand van hetzelfde geslacht is het heus geen vlaag hoor.
En 12 jaar, het kan, ik zou er niet voor kiezen, maar er zijn er nu eenmaal die er snel aan toe zijn om het te vertellen, en waarom ook niet eigenlijk? Hoe sneller je het verteld hoe normaler het zal worden! En is ook een stuk prettiger voor je zelf!
Die wat niet accepteren?
En 12 jaar vind ik echt absurd; verliefd zijn is wel erg betrekkelijk op die leeftijd.
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Oud 12-01-2005, 19:35
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
GetchaGood schreef op 12-01-2005 @ 20:29 :
Dat is echt een debiele en kortzichtige opmerking. Komt vaak van mensen die het niet accepteren, naar mijn mening.
Als je verliefd word op iemand van hetzelfde geslacht is het heus geen vlaag hoor.
En 12 jaar, het kan, ik zou er niet voor kiezen, maar er zijn er nu eenmaal die er snel aan toe zijn om het te vertellen, en waarom ook niet eigenlijk? Hoe sneller je het verteld hoe normaler het zal worden! En is ook een stuk prettiger voor je zelf!
Het is helemaal geen debiele opmerking, het is een zeer logische vraag die ze stelt. En het blijkt ook nergens uit dat ze het niet accepteerd. En 12 jaar, dan vraag ik me ook af of je het dan al helemaal zeker kan weten.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 12-01-2005, 19:36
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
GetchaGood schreef op 12-01-2005 @ 20:32 :
Waarom zou er verschil tussen zitten?
Doe nou niet zo schijnheilig; in onze maatschappij is het nog altijd zo dat je als eerst in contact komt met het fenomeen hetero. Het proces waarin jij gaat ontdekken dat dat bij jou anders is, lijkt me toch wel lichtelijk verschillend van een 'bevestiging van dat beeld'.
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Oud 12-01-2005, 19:37
GetchaGood
Avatar van GetchaGood
GetchaGood is offline
Verliefd zijn misschien wel ja, maar gevoelens zijn er hoor. En als een hetero jongen of meisje twaalf is wil diegene toch ook laten merken dat hij / zij iemand leuk vind? Waarom mag een jongen bij een jongen dat dan niet doen? Maar dan is het weer van, ja hij kan het nog niet zeker weten!!
Het gaat toch om het gevoel lijkt me?
Oud 12-01-2005, 19:41
Verwijderd
op je 12e weet je het heus wel hoor! op je 12e kijk je al naar/of denk je al aan jongens of meisjes... en als je dan liever naar jongens of meisjes kijk dan kun je het toch al voor jezelf weten? je wist op je 12e toch ook al dat je meisjes leuker vindt dan jongens?
Oud 12-01-2005, 19:41
GetchaGood
Avatar van GetchaGood
GetchaGood is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 12-01-2005 @ 20:36 :
Doe nou niet zo schijnheilig; in onze maatschappij is het nog altijd zo dat je als eerst in contact komt met het fenomeen hetero. Het proces waarin jij gaat ontdekken dat dat bij jou anders is, lijkt me toch wel lichtelijk verschillend van een 'bevestiging van dat beeld'.
Het proces van ontdekken speelt over heel je leven hoor, dus ook op de basisschool. Dus waarom zou je dan als je 15 bent niet kunnen weten of je homo bent of hetero of bi? Dat is toch hetzelfde? Er voor uitkomen is iets anders, maar van binnen weet iedereen het wel!
Oud 12-01-2005, 19:43
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Ieder jongen of meisje van 12 jaar mag van mij doen waar hij of zij zich goed bij voelt. En als ze hun gevoelens willen uiten met hetzelfde geslacht: prima.
Maar laat ze zich dan realiseren dat dit toch wel een fase is waarin ze aan het uitproberen zijn en imo de week daarna weer een ander gevoel kunnen hebben. Dat 'officieel uit de kast komen' op je 12e vind ik dus ridicuul.
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Oud 12-01-2005, 19:45
GetchaGood
Avatar van GetchaGood
GetchaGood is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 12-01-2005 @ 20:43 :
Ieder jongen of meisje van 12 jaar mag van mij doen waar hij of zij zich goed bij voelt. En als ze hun gevoelens willen uiten met hetzelfde geslacht: prima.
Maar laat ze zich dan realiseren dat dit toch wel een fase is waarin ze aan het uitproberen zijn en imo de week daarna weer een ander gevoel kunnen hebben. Dat 'officieel uit de kast komen' op je 12e vind ik dus ridicuul.
Wat voor "fase" precies dan?
Oud 12-01-2005, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Silverchoice schreef op 12-01-2005 @ 20:36 :
Doe nou niet zo schijnheilig; in onze maatschappij is het nog altijd zo dat je als eerst in contact komt met het fenomeen hetero. Het proces waarin jij gaat ontdekken dat dat bij jou anders is, lijkt me toch wel lichtelijk verschillend van een 'bevestiging van dat beeld'.
hoe weet je dat? ben je zelf homo? ik heb jongens altijd al leuker gevonden en was op de basisschool ook verliefd op een jongen ik had natuurlijk wel een vriendinnetje.. oké, ik was me er niet van bewust dat ik het was, maar op mijn 12e wist ik echt wel dat ik het wél was
Oud 12-01-2005, 19:45
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
bertbart schreef op 12-01-2005 @ 20:41 :
op je 12e weet je het heus wel hoor! op je 12e kijk je al naar/of denk je al aan jongens of meisjes... en als je dan liever naar jongens of meisjes kijk dan kun je het toch al voor jezelf weten? je wist op je 12e toch ook al dat je meisjes leuker vindt dan jongens?
Maar toch heb jij ook gewacht tot je 16e met het vertellen, wat mij persoonlijk wel zo verstandig lijkt, omdat ik denk dat er ook kinderen zijn die later niet gay blijken te zijn terwijl ze dat misschien wel even dachtten.
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Oud 12-01-2005, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Silverchoice schreef op 12-01-2005 @ 20:45 :
Maar toch heb jij ook gewacht tot je 16e met het vertellen, wat mij persoonlijk wel zo verstandig lijkt, omdat ik denk dat er ook kinderen zijn die later niet gay blijken te zijn terwijl ze dat misschien wel even dachtten.
ik had gewacht tot mijn 16e, NIET omdat ik het daarvoor nog niet zeker wist, maar omdat ik mijn ouders niet wilde teleurstellen en ik dacht dat ik het geheim kon houden dat is heel wat anders hoor...
Oud 12-01-2005, 19:49
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
bertbart schreef op 12-01-2005 @ 20:45 :
hoe weet je dat? ben je zelf homo? ik heb jongens altijd al leuker gevonden en was op de basisschool ook verliefd op een jongen ik had natuurlijk wel een vriendinnetje.. oké, ik was me er niet van bewust dat ik het was, maar op mijn 12e wist ik echt wel dat ik het wél was
Ik weet het niet; ik zei 'lijkt mij' en nee, ik ben hetero. Ik drop hier ook maar hoe ik er tegen aan kijk; als jij dat kunt weerleggen neem ik dat graag aan hoor

edit: Blijft de vraag of dat voor iedereen hetzelfde was, dus mensen: reageer!
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.

Laatst gewijzigd op 12-01-2005 om 19:57.
Oud 12-01-2005, 19:51
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
bertbart schreef op 12-01-2005 @ 20:48 :
ik had gewacht tot mijn 16e, NIET omdat ik het daarvoor nog niet zeker wist, maar omdat ik mijn ouders niet wilde teleurstellen en ik dacht dat ik het geheim kon houden dat is heel wat anders hoor...
Srry, dat had ik dan verkeerd begrepen uit je eerste post
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Oud 12-01-2005, 19:53
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
GetchaGood schreef op 12-01-2005 @ 20:45 :
Wat voor "fase" precies dan?
De fase waarin jij misschien wel eens met een vriendin(netje) gezoend hebt?
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Oud 12-01-2005, 20:43
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Ik vind 12 jaar ook vrij jong, maar ik denk ook dat je dat soort mededelingen, zeker naar je ouders toe, niet zomaar doet. Daar gaat wel een fase aan vooraf van: "Ik wil zeker weten dat wat ik ze vertel waar is". En of er veel ouders zijn die hun kinderen dan serieus nemen is weer iets heel anders...
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 12-01-2005, 21:15
Orpa
Orpa is offline
Hmmm k weet niet, ik ben bi/pot en ik ben er pas een half jaar geleden achter gekomen...

12 is jong, maar niet onmogelijk....
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Oud 12-01-2005, 21:37
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik heb het op mijn 20ste aan mijn ouders verteld. Ik wist het al heeeeeeeeeel lang, eigenlijk al vanaf mijn 12de ofzo, als ik terugkijk, maar toen was ik mezelf er nog niet echt van bewust. Ik heb namelijk nooit naar meisjes gekeken . En ik vond het wel heel spannend op kamp, als we dan naar t zwembad gingen. Maar ja, dat was spannend alleen, ik was er verder helemaal niet bezig, wist denk niet eens dat ik 'anders' was dan de meeste. Achteraf had ik het wel liever veel eerder verteld, het had me een hoop zorgen gescheeld, denk ik.

Mijn eerste vriendje kreeg ik kort daarna. Dus ook pas op mn 20ste. Voordat ik het aan mijn ouders verteld had, had ik het ook voor mijzelf nog niet echt geaccepteerd, ik wilde het niet zijn, dus ja, dan denk je ook niet echt aan vriendjes enzo...

Laatst gewijzigd op 12-01-2005 om 21:43.
Oud 12-01-2005, 23:20
MB
Avatar van MB
MB is offline
Ik vind dat er wel erg fel wortd gereageerd op mensen die er enigzins van opkijken dat dat op zo'n jonge leeftijd al duidelijk is...

Maargoed, ik heb zelf ook weleens een bepaald gevoel gehad voor een jongen op de basischool was dat. En ik heb ook jongens waar ik echt van houd, daar doe ik alles voor. En ik zou ook niet weten wat ik op moeilijke momenten zonder ze zou moeten. Maar toch ben ik hetero... Maar het zou toch kunnen dat je als je dit voelt op een wat jongere leeftijd dat je dan ook echt gaat twijfelen in je geaardheid en verkeerde conclusies trekt?

Je gevoel kan je makkelijk neppen, een vriend van de familie is er pas na 20 jaar huwelijk (met een vrouw) en op zijn 40e ofzo achter gekomen dat hij homo was (maar dat was wel een beetje een 'apart' iemand, hij zat ook bij het NEderlandse ballet(team) en daar zijn ook vrij veel mannen homofiel)
__________________
As finishing touch, God created the dutch

Laatst gewijzigd op 12-01-2005 om 23:24.
Oud 13-01-2005, 00:47
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 12-01-2005 @ 20:41 :
op je 12e weet je het heus wel hoor! op je 12e kijk je al naar/of denk je al aan jongens of meisjes... en als je dan liever naar jongens of meisjes kijk dan kun je het toch al voor jezelf weten? je wist op je 12e toch ook al dat je meisjes leuker vindt dan jongens?
Nah, ik maakte me op mijn twaalfde nog wel zorgen of ik niet lesbisch was. Niet dat daar aanleiding toe was, maar omdat ik nog nooit verliefd was geweest in het algemeen. Ik wist dus niet of ik misschien nog verliefd ging worden op meisjes. En op die leeftijd keek ik eigenlijk nog niet écht naar jongens. Pas halverwege mijn dertiende begon ik enig oog te krijgen voor mensen, en dat was inderdaad een jongen. Maar goed.
Oud 13-01-2005, 09:11
foefighter
Avatar van foefighter
foefighter is offline
hm ik denk 2 jaar geleden
maar nog niet verteld aan ouders
en nog geen vriendje.
__________________
We uncover our heads and reveal our souls
Oud 13-01-2005, 09:11
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Op mijn 12e wist ik het echt niet hoor. Ik heb nu al meer dan een jaar een vriendin, maar ik kan ook verliefd worden op jongens. Dat deed ik dus op mijn 12e, ik werd in het 1e jaar van mijn studie pas echt verliefd op een meisje - ander meisje overigens dan mijn vriendin.
Ik heb het mijn ouders meteen verteld toen ik een vriendin had, ze zagen het al aankomen. Mijn moeder had er al opmerkingen over gemaakt. Een aantal goede vrienden heb ik het toen ook geleidelijk verteld, maar andere mensen weten het nog steeds niet, en dat vind ik ook niet nodig, ze komen er wel achter en anders niet.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 13-01-2005, 10:39
Verwijderd
Het zal natuurlijk van persoon tot persoon verschillen, maar ik denk dat voor de overgrote meerderheid van de twaalfjarigen nog geldt dat ze echt niet zoveel zelfkennis hebben dat ze met zekerheid kunnen bepalen of ze homo, hetero of biseksueel zijn.
Oud 13-01-2005, 11:19
coentjuh
coentjuh is offline
hey bert bart...

12 is naar mijn mening erg jong, 16 kan, maar het verschil ligt ook in hoe je bent op je 16e. Sommige 16jarigen zijn vrij volwassen in doen en laten, en dan vooral op het gebied van het rationeel denken (verbanden kunnen leggen tussen daad en gevolg).
Ik ken voorbeelden zat.. (werk als jongerenwerker én ben dan nog eens homo ook) waarin biseksualiteit bedoeld wordt terwijl er over homo gesproken wordt. Een experimentele fase kan ook voorkomen, uiteraard.

Uiteindelijk is het voor iedereen verschillend, mijn idee: vertel het pas als je jezelf geaccepteerd hebt, dat maakt het voor alle partijen veel makkelijker.

Uiteindelijk vind ik gewoon dat iedereen bi moet zijn, en gelukkig moet kunnen zijn met de persoon die men wil. Geen hokjesgeest dus.

Nieuwe topic? Bisexualiteit rulez?

Voor d ejongens die dit lezen en eigenlijk niet durven te reageren omdat ze niet out zijn, kop op, alles komt vanzelf op zijn pootjes (nee.. .. geen woordgrap) terecht. Bedenk heel goed dat als je bang bent dat vrienden je laten vallen, dit dan geen echte vrienden zijn.
Want behalve het feit dat je homo of bi bent, veranderd er niks aan de persoon (het karakter) die ze al konden en waar ze vriendschap mee sloten.

zo... het lijkt wel n opstel.

succes..
__________________
het is geen feest als ik niet ben geweest!
Oud 13-01-2005, 12:57
aLackofColor
Avatar van aLackofColor
aLackofColor is offline
Citaat:
coentjuh schreef op 13-01-2005 @ 12:19 :
[/B]
Hehe, ik ben het opzich wel met je eens dat iedereen niet 100% hetero is. Maar als iedereen biseksueel zou zijn, zou het leven dan niet 1 grote gangbang worden?, hehe. Waar ik me nogal aan stoor, ik ben dus 16 jaar en weet dus bijna zeker dat ik biseksueel ben. Alleen echt ontzettend veel meiden tussen ongeveer 14/17 jaar vertellen maar rond dat ze biseksueel zijn. Terwijl ze stiekem zo hetero zo zijn als wat. En dat snap ik dan echt niet, dan denk ik van, eindelijk iemand van mijn leeftijd die ook serieus misschien een relatie wil proberen en dan beginnen ze je ineens uit te schelden voor smerige pot ofzo. Ik vind het erg moeilijk om meiden tussen de 16/18 te vinden die iets opbouwends willen beginnen.

Nog even voor de homo's hier, waar leren jullie je vriend kennen of waar heb je hem leren kennen? Via organisaties of gewoon puur uit de kroeg ofzo?
__________________
.&.I dance like nobody is watchin'
Oud 13-01-2005, 13:02
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 12-01-2005 @ 20:33 :
Die wat niet accepteren?
En 12 jaar vind ik echt absurd; verliefd zijn is wel erg betrekkelijk op die leeftijd.
ooit gehoord van mensen die vroeg volwassen zijn? die op hun 12 al zeer ver geestelijk ontwikkeld zijn? niet iedereen is dan nog een "kindje" ...
__________________
ChIcHiNg!
Oud 13-01-2005, 13:33
hola
hola is offline
Je hebt nou eenmaal jongens die als kind met barbies spelen en waarbij dat niet een fase is..

goeie vriend van mij bijvoorbeeld. ik wist al dat hij homo was voordat ik wist wát een homo was.. hij is er op zijn 17e voor uitgekomen. maar het was voor niemand een verassing.
__________________
8-)
Oud 13-01-2005, 17:49
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 13-01-2005 @ 14:02 :
ooit gehoord van mensen die vroeg volwassen zijn? die op hun 12 al zeer ver geestelijk ontwikkeld zijn? niet iedereen is dan nog een "kindje" ...
Volwassen van 12 jaar zijn toch echt meer uitzondering dan regel lijkt me.
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Oud 13-01-2005, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Silverchoice schreef op 12-01-2005 @ 20:21 :
12 jaar vind ik helemaal belachelijk idd, daar hoeven we het niet eens over te hebben
Wat is dat nou weer voor rare opmerking

Een goede vriend van mij is zo gay als 't maar kan, en die weet dat ook al sinds z'n twaalfde. En die is nu 18.

Citaat:
Silverchoice schreef op 12-01-2005 @ 20:43 :
Maar laat ze zich dan realiseren dat dit toch wel een fase is waarin ze aan het uitproberen zijn
Uitproberen doe je je hele leven
Er zijn mensen die op hun 40ste pas erachter komen dat ze homo zijn, of het dan pas worden, net zo goed als dat op je twaalfde kan

Laatst gewijzigd op 13-01-2005 om 19:04.
Oud 13-01-2005, 23:28
PrinsesLotte
PrinsesLotte is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 12-01-2005 @ 20:36 :
Doe nou niet zo schijnheilig; in onze maatschappij is het nog altijd zo dat je als eerst in contact komt met het fenomeen hetero. Het proces waarin jij gaat ontdekken dat dat bij jou anders is, lijkt me toch wel lichtelijk verschillend van een 'bevestiging van dat beeld'.
Toen ik drie was, was ik hartstikke tot over mijn oren verliefd op Noortje uit mijn klas. Mijn ouders vonden dat helemaal niet raar en de omgeving ook niet, zelfs Noortje niet. Toen ik vier was had ik 'verkering' met een jongen. Toen ik een jaar of zes was, werd ik een beetje verliefd op een meisje uit mijn klas en maakte ik in de auto bij mijn ouders de opmerking waarom mannen altijd op vrouwen moeten vallen en andersom, want iedereen is toch mens (dus kun je toch ook op iedereen vallen). Toen veranderde ik van school en had ik een tijdje een "getver, jongens" en "meisjes=hartsvriendinnen"-fase. Nog weer later, ik was een jaar of 11, 12, werd ik weer verliefd op een meisje. Het maakte me toen al niets uit en nu nog steeds niet. Je kunt dat dus wel degelijk al van jongs af aan weten.
__________________
You know you love me.
Oud 14-01-2005, 01:49
halveschizo
Avatar van halveschizo
halveschizo is offline
ik vind eerlijk gezecht het hele idee hetero homo of bi een beetje debiel. een mens is een mens en die zenuwen in je geslachtsdeel maken echt geen onderschijdt, dat ben je zelf. zorg er nou eerst gewoon maar voor dat dat je geniet, over morele kwesties kun je later wel zeiken.


overigens zijn er nog al wat studies die uitwijzen dat het fenomeen hetero net zo bijzonder is als het fenomeen homo en dat de massa bi is.
__________________
gelijke rechten voor ariers die in de ZOG willen!!!
Oud 14-01-2005, 06:31
The Pharcyde
Avatar van The Pharcyde
The Pharcyde is offline
Citaat:
bertbart schreef op 12-01-2005 @ 20:04 :
ja hoi, wie zijn er hier gay? hoe oud was je toen je er achter kwam? en op welke leeftijd had jij eerste vriendje?

ik wil het wel eens weten, want naar mijn idee komen jongens steeds jonger uit de kast wie is het er met me eens? ik was zelf 16 toen ik het mijn ouders vertelden, maar ik hoor wel eens verhalen van jongens die het op hun 12e al aan hun ouders verteld hadden
succes met het retenneuken hehehehe
__________________
HipHop is not something you do, but something you LIVE
Oud 14-01-2005, 11:44
aLackofColor
Avatar van aLackofColor
aLackofColor is offline
Citaat:
The Pharcyde schreef op 14-01-2005 @ 07:31 :
succes met het retenneuken hehehehe
__________________
.&.I dance like nobody is watchin'
Oud 14-01-2005, 11:52
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
The Pharcyde schreef op 14-01-2005 @ 07:31 :
succes met het retenneuken hehehehe
__________________
Como se dice..
Oud 14-01-2005, 11:53
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
The Pharcyde schreef op 14-01-2005 @ 07:31 :
succes met het retenneuken hehehehe
Houd je kinderachtige opmerkingen even voor je als je niets toe te voegen hebt.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 14-01-2005, 12:06
Teun
Teun is offline
Citaat:
The Pharcyde schreef op 14-01-2005 @ 07:31 :
succes met het retenneuken hehehehe
Oud 14-01-2005, 12:11
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
The Pharcyde schreef op 14-01-2005 @ 07:31 :
succes met het retenneuken hehehehe
Op Scheveningen is een walvis aangespoeld en ze hebben jou grote bek nodig om m mond op mond beademing te geven.
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Oud 14-01-2005, 13:23
coentjuh
coentjuh is offline
Citaat:
halveschizo schreef op 14-01-2005 @ 02:49 :
overigens zijn er nog al wat studies die uitwijzen dat het fenomeen hetero net zo bijzonder is als het fenomeen homo en dat de massa bi is.

Kijk, dat is nou mijn punt ook.... (zie mijn reactie eerder)

enig idee waar die studies te vinden zijn op het net? lijkt me interessant om te lezen
__________________
het is geen feest als ik niet ben geweest!
Oud 14-01-2005, 15:02
Verwijderd
Citaat:
The Pharcyde schreef op 14-01-2005 @ 07:31 :
succes met het retenneuken hehehehe
dankje wel, heb jij een lekker kontje eigenlijk? ik kan je hard doorpalen als je dat wilt
Oud 14-01-2005, 15:09
coentjuh
coentjuh is offline
Citaat:
bertbart schreef op 14-01-2005 @ 16:02 :
dankje wel, heb jij een lekker kontje eigenlijk? ik kan je hard doorpalen als je dat wilt
Haha bart!! of bert...
Nu ga je wel vooroordelen bevestigen hoor...
__________________
het is geen feest als ik niet ben geweest!
Oud 14-01-2005, 15:16
Daniël Chaos
Avatar van Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
Citaat:
coentjuh schreef op 14-01-2005 @ 16:09 :
Haha bart!! of bert...
Nu ga je wel vooroordelen bevestigen hoor...
alsof jij dat niet doet, oude nicht dat je er bent
__________________
TWISTED WRONGS & CROOKED RIGHTS
Oud 14-01-2005, 15:18
coentjuh
coentjuh is offline
Citaat:
daniëlchaos schreef op 14-01-2005 @ 16:16 :
alsof jij dat niet doet, oude nicht dat je er bent

Je weet toch daniel.... heterosletje van me...

wanneer kom je weer logeren bij me? oeps...
verraad ik je nu??

kusje
__________________
het is geen feest als ik niet ben geweest!
Oud 14-01-2005, 16:15
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
bertbart schreef op 12-01-2005 @ 20:41 :
op je 12e weet je het heus wel hoor! op je 12e kijk je al naar/of denk je al aan jongens of meisjes... en als je dan liever naar jongens of meisjes kijk dan kun je het toch al voor jezelf weten? je wist op je 12e toch ook al dat je meisjes leuker vindt dan jongens?
Laat ik als enige 12jarige even reageren..
Inderdaad, ik denk ook weleens over zulk soort dingen na hoor, en mijn vrienden (die ook rond hun 12e zijn) die denken daar ook zeker over na, wat hier word gezegd is zó erg onzin, Jongens van 12 hebben ook vriendinnetjes, vriendjes is het nog wel vroeg voor idd, ik dnek niet dat er jongens die homo zijn er op hun 12e al voor uit komen. als ik homo was zou ik dat ook niet doen, al wist ik het dan van mezelf al wel, ik zou het geheim houden nog..
Ik denk dat je op je 12e ongeveer serieuzer over homoseksualteit, biseksualiteit enzo gaat denken..
Ik zelf word weleens homo genoemd, terwijl ik van mezelf weet dat ik hetero ben, maar ik ben anders dan de meesten, draag andere kleren - geen skatekleren etc. zoals superveel kinderen in de brugklas en ik ga veel met jongens om. Dit is voor veel mensen al een rden om iemand homo te noemen.
Dat kan iemand ook heel onzeker maken.

Laatst gewijzigd op 14-01-2005 om 16:20.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie gay of niet.
Verwijderd
3 14-01-2013 23:06
Liefde & Relatie Gay en een probleem met jongen!
sistje
5 09-10-2010 20:33
Muziek Gay
Verwijderd
103 08-07-2004 16:11
Verhalen & Gedichten Our roadies are gay (18+)
Ulfheðin
22 14-07-2002 01:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24.