Oud 12-03-2004, 14:05
Zazoo
Zazoo is offline
zijn er hier mensen die een vriend(in) hebben gevonden via internet? hoe kwam dat? geloven jullie dat je iemand kan vinden via internet?

ik geloofde er nooit zo in maar nu wel . ik heb mijn vriend leren kennen via internet (tmf chatbox, nog erger ). we hebben nu een jaar en 3 maanden en alles gaat super.
ik denk dat je elkaar juist beter en sneller kan leren kennen via internet dan irl. als ik mijn vriend irl kende en niet van internet had ik m waarschijnlijk nooit leuk gevonden .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2004, 14:09
Savagé
Avatar van Savagé
Savagé is offline
ik geloof dr wel in jah,
omdat mensen in het echt vaak een masker opzetten en niet hun echte zelf laten zien, en op internet kun je vaak niet anders dan doen hoe je echt ben,
volgens mij durf je er ook meer.. en als je dan een beetje aan elkaar gewent ben en elkaar dan irl ziet, en 't klikt dan zit 't toch hélemaal goed..

...
__________________
Heal my broken wings, Mend my bleeding heart
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 14:17
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
Ik denk dat het wel zou kunnen, natuurlijk alleen als het irl ook echt klikt. Ik heb zelf zoiets nog nooit meegemaakt. Wel heb ik een keer afgesproken met iemand die ik kende via msn (en dit forum), en toevallig naar t zelfde concert ging als waar ik heen wilde, maar het was niet met de intentie om een liefdesrelatie te beginnen. Anyway, t klikte en nu zijn we gewoon vrienden.
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 14:23
Verwijderd
Heb al verschillende keren iets via internet gekregen, of geprobeerd. Kan wel werken, maar het rottige is dat je dan 300 km uit elkaar blijkt te wonen . Niet echt bevorderlijk natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 14:34
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik en mijn vriendin ( Daantje_0705 ) hebben elkaar hier op het forum leren kennen. De afstand maakt het idd moeilijk, maar vooralsnog gaat het goed. Zo zie je maar.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 14:35
Verwijderd
Ik ging naar een chatbox, niemand was er (ja, echt een heel bekende chatsite hoor ) en toen kwam er ineens ene 'eddy' binnen. We raakten aan de praat.
En mja, dat is alweer bijna 5 jaar geleden (En hij heet Rogier, 'eddy' was een stomme nickname )

(Na een jaar gemaild en gechat te hebben, hebben we elkaar ontmoet en weer twee jaar later ben ik bij hem gaan wonen en nu wonen we dus alweer bijna 2 jaar samen.)

We leerden over internet vooral de zaken waarvan we hielden kennen, en aangezien die heel dicht bij elkaar zaten, klikte het IRL ook. Hoewel we heel verschillend zijn, zijn we ook heel erg hetzelfde. Het echte 'leren kennen' gebeurde pas IRL, we moesten echt van internet afstappen... (telkens wanneer we echt iets serieus wilden zeggen, ging dat via internet... en dat moesten we dus afleren). Nu chatten we nooit meer en mailen we alleen nog maar heel kort. We zijn van een internet-stel naar een IRL-stel gegaan

Ennehm, natuurlijk geloof ik dus in internet-liefdes... maar ik denk dat je pas van een relatie kan spreken wanneer het IRL ook klikt.

Laatst gewijzigd op 12-03-2004 om 14:38.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 14:43
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb nog nooit een relatie gehad via internet, maar ik heb wel vriendinnen gevonden. Bovendien heb ik een aantal kennissen irl beter leren kennen via internet, wat volgens mij niet gebeurd zou zijn als we elkaar alleen af en toe irl zouden tegenkomen. Ik denk dus dat je gelijk hebt
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 15:35
Verwijderd
het zou wel kunnen... bij mij is t half zo
ik knap zelf persoonlijk wel af op bepaalde dingen zoals stem ofzo.. daarom heb ik ook geleerd om niets te zeggen in de trant van ik vind je leuk, voordat ik die persoon ook in t echt heb gezien.
mijn vriend kende ik via internet en vond t een leuke jongen en toen zag ik m een keer en toen vond ik m nog steeds leuk en toen iets later op msn werd ie steeds leuker en toen ik m weer zag sprong de vonk pas echt helemaal over


denk dat je elkaar wel op bepaalde gebieden beter leert kennen op msn etc...

Citaat:
Ennehm, natuurlijk geloof ik dus in internet-liefdes... maar ik denk dat je pas van een relatie kan spreken wanneer het IRL ook klikt.
verder sluit ik me hier helemaal bij aan

Laatst gewijzigd op 12-03-2004 om 15:38.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Zazoo schreef op 12-03-2004 @ 14:05:
zijn er hier mensen die een vriend(in) hebben gevonden via internet? hoe kwam dat? geloven jullie dat je iemand kan vinden via internet?

ik geloofde er nooit zo in maar nu wel . ik heb mijn vriend leren kennen via internet (tmf chatbox, nog erger ). we hebben nu een jaar en 3 maanden en alles gaat super.
ik denk dat je elkaar juist beter en sneller kan leren kennen via internet dan irl. als ik mijn vriend irl kende en niet van internet had ik m waarschijnlijk nooit leuk gevonden .
em... ja dus. En ik denk dat ik die van mij ook nooit had leren kennen als het niet via internet was geweest
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 15:57
Bertram
Avatar van Bertram
Bertram is offline
Ik denk dat het opzich wel kan alleen, zoals verschillende medeforummers ook al melden , moet het dan ook echt wel irl klikken denk ik. Ik heb het zelf nog nooit gehad, en denk ook niet zo snel dat het zou gebeuren, gewoon simpelweg omdat je, ook al zegt men hier dat je elkaar sneller kan leren kennen via het internet, niet écht weet hoe iemand is tot je hem ook irl ontmoet hebt.
Citaat:
Noodle-boi schreef:
omdat mensen in het echt vaak een masker opzetten en niet hun echte zelf laten zien, en op internet kun je vaak niet anders dan doen hoe je echt ben
Dat denk ik dus juist niet. Het is wel zo dat je elkaar qua interesses enzo makkelijk via internet kan leren kennen, maar de typische manieren enzo van iemands karakter zie je toch pas irl. Bovendien denk ik ook dat je je via internet makkelijker anders kan voordoen dan je echt bent dan int echt.
__________________
Het is maar een mening en goed bedoeld;-)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 16:08
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Het eerste contact op internet leggen en daarna IRL verder gaan, ja, dan kan het. Op geen enkele andere manier. Alleen een MSN-relatie, dat is niks, dat werkt niet en schiet niet op.
Je kunt elkaar natuurlijk wel enigszins leren kennen en in elkaar geinteresseerd raken in een chatbox of op MSN, maar 'de rest' moet echt IRL gebeuren.
Op internet is het makkelijker je anders voor te doen dan je bent dan IRL.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 16:08
Badschuim
Avatar van Badschuim
Badschuim is offline
Ik heb mijn nu alweer ex vriendje ook via internet leren kennen via msn.
Hij had mijn emailadres gelezen bij een vriend en een foto van me gezien en toegevoegt op msn..
Al snel bleek duidelijk dat we elkaar geweldig vonden en spraken we af!onze relatie heeft dan ook 2 jaar geduurt..
Helaas was hij niet meer verliefd op het laatst en vonden we allebei 2 jaar wel erg lang.
Nu zijn we dikke vriendjes en spreken we elkaar dagelijks op msn!!

Het kan dus best..Maar als je sommige verhalen hoort dan denk je nee!
Maja het is je eigen keus!!!
Ik zou het niet zo snel doen eigenlijk
__________________
leven is meervoud van lef
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 16:25
Savagé
Avatar van Savagé
Savagé is offline
Citaat:
Bertram schreef op 12-03-2004 @ 15:57:

Dat denk ik dus juist niet. Het is wel zo dat je elkaar qua interesses enzo makkelijk via internet kan leren kennen, maar de typische manieren enzo van iemands karakter zie je toch pas irl. Bovendien denk ik ook dat je je via internet makkelijker anders kan voordoen dan je echt bent dan int echt.
ís ook wel zo, maar toch, ikzelf iig durf meer mezelf te zijn op inet, maarjah.. wie ben ik ,

typische maniere van iemands karakter zie je ook wel IRL, maar dat neemt niet weg dat je een héél groot deel met i-net kunt leren kenne.. toch, je kan nl ook met inet achter een persoons morele waarden enzo komen, en hoe die persoon over 't leven denkt .. ik zie mezelf iig niet IRL tegen mense me échte gevoelens tonen.. jij wel dan ? (oké, das wat anders dan karakter, maar toch, 't geeft wél weer aan dat inet best nog 's handig zou kunne zijn bij het leren kenne van het karakter van iemand)..





mja !
__________________
Heal my broken wings, Mend my bleeding heart
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 16:27
Savagé
Avatar van Savagé
Savagé is offline
ik neem terug dat ik zei dat je op Inet niet echt anders kan dan jezelf zijn,

, das nogal stom.. zo achteraf bekeken
__________________
Heal my broken wings, Mend my bleeding heart
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 16:37
Bertram
Avatar van Bertram
Bertram is offline
Citaat:
Noodle-boi schreef:
ik zie mezelf iig niet IRL tegen mense me échte gevoelens tonen.. jij wel dan ?
Hehehe dat hangt natuurlijk erg van de persoon af tegen wie je je gevoelens toont. Maar als het iemand is die ik echt erg leuk vind of die ik heel graag mag dan vink het geen probleem om mn echte gevoelens te tonen, is alleen maar fijn.
Citaat:
Noodle-boi schreef:
ís ook wel zo, maar toch, ikzelf iig durf meer mezelf te zijn op inet, maarjah.. wie ben ik ,

typische maniere van iemands karakter zie je ook wel IRL, maar dat neemt niet weg dat je een héél groot deel met i-net kunt leren kenne.. toch, je kan nl ook met inet achter een persoons morele waarden enzo komen, en hoe die persoon over 't leven denkt
Hier ben ik het ook wel mee eens, het is ook een goede manier om elkaar béter te leren kennen, en het is inderdaad zo dat je het mischien via inet eerder over zulke dingen hebt, maar wat ik bedoel te zeggen is dat je volgens mij nooit iemand zo goed kan leren kennen via inet dat je zeker kunt zijn van een relatie met degene. Tenminste, dit is wat ik ervan denk
__________________
Het is maar een mening en goed bedoeld;-)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 16:41
Prune
Avatar van Prune
Prune is offline
ik heb me vriendin via msn leren kennen...dankzij de webcam, want ik had een webcam, en zei ook, dus zo kwamen we aan de praat en nou hebben 2 maanden en 2 weken, en het gaat wel lekker
__________________
Always OutNumberd, Never OutGunned
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 17:04
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb ook iemand leren kennen via internet. Is het begin praatten we niet zoveel met elkaar. Maar van het ene op het andere moment begonnen we heel veel met elkaar te praten. Het klikte en we konden praten over alle mogelijke onderwerpen. Na 2 maanden bijna elkaar dag lange gesprekken hebben gehad begonnen we te smsen. (Dat kwam alleen omdat we elkaar een week niet konden spreken, omdat ik op werkweek ging van school .)
Toen werd onze band nog beter. Toen kreeg hij een eigen huisje en had hij een paar weken geen internet. Toen zijn we gaan bellen. De gesprekken gingen geweldig en we waren gewoon nooit uitgepraat. We hadden zoveel gemeen en we leren elkaar heel goed kennen.
Toen hij weer internet had gingen we op webcammen. Had al eens foto's van hem gezien, maar plots begon ik hem heel leuk te vinden. Hij was echt mooi.
We praten nu al een half jaar met elkaar en we kennen elkaar net zo goed als onze eigen broekzak. Je zou ons gerust verliefd kunnen noemen, want dat zijn we. Als we elkaar missen bellen we elkaar, zelfs midden in de nacht.
Nu willen we elkaar heel graag zien irl, maar hij want 150 km met de trein verderop, dus dat wordt nog even iets verzinnen....
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 17:51
Susanne
Susanne is offline
Nee, niet gevonden via internet maar we hebben wel veel contact met elkaar via inet, ook wel via sms e.d hoor, maar inet is lekker makkelijk
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-03-2004, 17:54
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik heb mijn vriend ook via internet leren kennen, we hebben nu bijna 1 jaar en 5 maanden verkering. Enneh hoe dat kwam? Tsja, via zo'n profielensite aan het kletsen geraakt. Dat klikte heel erg goed, toen elkaar eens ontmoet, en uiteindelijk bleek dat we elkaar toch wel heel erg leuk vonden .
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 18:02
Madgirl
Avatar van Madgirl
Madgirl is offline
Ik had m'n ex-vriend leren kennen via Napster. Via het één kwam het ander, en toen gingen we elkaar ontmoeten, hij bleek toch wel errûg leuk te zijn. Ik heb bijna een jaar gehad met hem, maar het is uit gegaan mede doordat we zover van mekaar vandaan woonden, dus elkaar bijna nooit zagen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 18:11
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
ik zelf niet, maar mn zus wel. Ze heeft nu al meer dan 3 jaar (ze kennen elkaar ongeveer 3,5 jaar) met een jongen uit Friesland terwijl we zelf in Zeeland wonen. Ze hebben elkaar leren kennen in een chatbox geloof ik
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Zazoo schreef op 12-03-2004 @ 14:05:
Als ik mijn vriend irl kende en niet van internet had ik m waarschijnlijk nooit leuk gevonden .
Zonder internet had ik mijn vriend nooit ontmoet.
Inmiddels is het, voor de 2e keer, iets meer dan een maand aan.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 18:48
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Eenszins van internet, maar eigenlijk 'kenden' we elkaar al vandaarvoor (ooit bij elkaar ion de klas gezeten, ik kon het me niet meer herinneren
Ik had hier ergens in een foto topic mijn foto gezet en hij reageerde met: "hee, ik ken jou"
En toen in het kader van: wie ben jij dan? Hebben we gemeet, verliefd geworden en toen weer uit *snif* magoe, shit happens he
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 19:00
raarheid
Avatar van raarheid
raarheid is offline
Ik heb mijn vriend (=19) ook leren kennen via i-net, ken hem via via... heel veel zitten Msn-en, en na 1.5maand hebben we afgesproken, geen bios ofzw, maar bij mij thuis... had eigelijk niet verw8 dat als ik hem in het echt zou zien hem dan ook leuk zou vinden, maar het ging egt gewoon een 'klik'. al was ik hem tegengekomen tijdens het stappen, had ik hem denk k niet zien staan, zowiezo omdat k hem dan denk k te oud had gevonden (ben zelf net 15).... maja gaat nu al 2.5maand super
__________________
[:: As the Rush Comes ::]
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 19:02
Verwijderd
Ik wil graag een wijs vrouw citeren:

voel je niks van
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2004, 19:38
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
ikke..

via dit forum eerst wat oppervlakkige msngesprekjes, daarna begon het gezellig te worden en gingen we ook eens bellen. duurde echt heel lang steeds en t ging allemaal heel soepel, uiteindelijk kwam hij naar Veenendaal en dat was een geweldige avond..
het klikte gelijk, wat ik eigenlijk met niemand heb, de hele avond zitten praten in een cafeetje zonder ook maar 1 enge stilte. en aan het eind van de avond kwam de zoen op het station.
en dat is nu zo'n 10 maanden geleden.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 21:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb m'n vriendje (Keyser Saus dus ) hier op het forum leren kennen en het gaat nu heel erg goed tegen ons. We kenden elkaar al acht maanden via msn voordat we elkaar gezien hadden en ik was heel erg blij dat het IRL ook klikte.

Ik denk dat een internet relatie heel goed kan. Als je iemand via internet leert kennen dan val je echt voor iemands innerlijk omdat dat toch meer leeft dan foto's enzo. Uiterlijk komt er pas echt bij als je iemand voor het eerst ziet denk ik.

Mijn vader heeft zijn vriendin overigens ook via internet leren kennen en ze hebben nu al 2 en een half jaar iets samen. Een relatie via internet is dus niet bij voorbaat al gedoemd om te mislukken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 21:48
Verwijderd
Ik geloof er wel in dat dat kan. Mijn vriend en ik hebben nu twee jaar en 2 maanden en we gaan deze zomer trouwen.

We hebben elkaar leren kennen via scholieren.com, ik vroeg hem ooit als forumbaas voor filosofie & levensbeschouwing. Daarna hebben we heel lang gemsnt (toen waren we gewoon goede vrienden, verder niks) en op een gegeven hebben we een keer afgesproken (samen met Gothic en StoneFace ) en daarna hebben hij en ik een jaar lang minstens één keer per week afgesproken met elkaar en op een gegeven moment werd ik verliefd op hem en hij later ook op mij. En vrij snel daarna woonden we samen. En nu gaan we dus bijna trouwen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 22:09
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
et zal ongetwijfeld kunnen

maar tis mij nog niet overkomen
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 22:13
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ik wou dat het kon:-)
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 22:16
Verwijderd
Citaat:
DNMB schreef op 12-03-2004 @ 22:13:
ik wou dat het kon:-)
Want dan?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 00:04
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
je kan iemand wel 'ontmoeten' maar de vonk slaat toch (of niet) over in real life
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 07:27
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-03-2004 @ 22:16:
Want dan?
was ik nu al getrouwd met 3 kids Hm nee, het is erg jammer dat sommige mensen op msn heel wat te vertellen hebben, maar als je ze dan ontmoet slaan ze dicht of hebben ze helemaal niet zoveel lef meer. Maar het is ook weleens goed gegaan hoor Zo kende ik een ex via internet.
ik vind IRL met iemand praten toch een stuk leuker.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 08:52
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Jazeker kan dat.

Heb ik wel (positieve) ervaringen mee.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 11:15
Verwijderd
Citaat:
DNMB schreef op 13-03-2004 @ 07:27:
was ik nu al getrouwd met 3 kids Hm nee, het is erg jammer dat sommige mensen op msn heel wat te vertellen hebben, maar als je ze dan ontmoet slaan ze dicht of hebben ze helemaal niet zoveel lef meer. Maar het is ook weleens goed gegaan hoor Zo kende ik een ex via internet.
ik vind IRL met iemand praten toch een stuk leuker.
Yup, maar je kunt vaak via MSN al wel een beetje peilen of die persoon met interessante onderwerpen op de proppen komt. Als het er zo éentje is die alleen 'hoi hoe gaat het' zegt en nooit iets uit eigen beweging vertelt dan hoef ik haar niet te ontmoeten. Maar iemand die op MSN boeiende verhalen vertelt moet dat IRL ook kunnen, denk ik. Dan is het slechts een kwestie van beleefdheid/verlegenheid, dat ze het niet doet.

Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Heb ik wel (positieve) ervaringen mee
Uhh..ik denk dat het hier gaat om iemand ook echt zien.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 11:17
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik heb mijn vriend via internet leren kennen. ik had een berichtje achter gelaten op zijn cu2, toen heeft hij me toegevoegd op msn, heeeeeeel veel gepraat, naar de bios geweest en toen..!!!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-03-2004, 16:54
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 12-03-2004 @ 15:45:
em... ja dus. En ik denk dat ik die van mij ook nooit had leren kennen als het niet via internet was geweest
OPGEROTH he?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 17:04
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-03-2004 @ 11:15:
Uhh..ik denk dat het hier gaat om iemand ook echt zien.
Dat wou ik net zeggen...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 17:13
Verwijderd
Tja, moeilijk topic vind ik dat... Kheb zelf nooit een relatie gehad met een internetgirl ofzo, maar ik ken wel mensen die zo hun relatie zijn begonnen. Ik heb er zelf nix op tegen, alst maar klikt toch? Ik denk maar zo... Je moet t geluk hebben om een leuk iemand te treffen op internet. (Maar beter kom je iemand tegen in een uitgaansgelegenheid )
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 14:40
hartje19
hartje19 is offline
Yup, ik heb mijn vriend ongeveer 2 jaar en 3 maanden geleden leren kennen via ICQ. Was gewoon stom toevallig, ik begon toen tegen hem aan praten. In het begin soms met elkaar gechat, niet echt heel boeiend, en ongeveer paar maanden later chatten we elke avond 1,5 uur met elkaar ofzo, en toen hadden we een keer afgesproken...en t was gelijk raak bij mij nog 2 maandjes daarna kregen we wat...dus ja ik geloof wel in het ontmoeten van een potentiele vriend/vriendin via internet. Waarom ook niet...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 15:24
JuztAGiRl
Avatar van JuztAGiRl
JuztAGiRl is offline
Jazeker, ik heb mijn vriend leren kennen via ICQ
Ik was me op een middag heel erg aan't vervelen en ben ik op de search page gaan zoeken wie er online waren in m'n dorp
Dat waren er niet veel van mijn leeftijd, maar één jongen, en ik was wel benieuwd wie dat was.
We kenden elkaar niet, hebben poosje gepraat en na heel veel icq gesprekken te hebben gevoerd hebben we afgesproken bij een zwembad
(ik was toen 15 a 16 denk ik)
En zijn we daarna naar bios geweest.. maar ik vond hem irl niet zo leuk dus hebben we daarna alleen maar contact gehouden via ICQ omdat ik verder niet wou.
Maar toen k bijna 18 was hebben we toch verkering gekregen, en dat is nu bijna 3 jaar geleden!!!
WHOEHOE!
Love Him!!!!!!!!!!!
__________________
Never be with the one you can live with, be with the one you can't live without.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 15:48
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-03-2004 @ 11:15:

Uhh..ik denk dat het hier gaat om iemand ook echt zien.
hiii
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 16:49
Verwijderd
Mijn zus en haar vriend kennen elkaar van icq, hebben elkaar ongeveer na een halfjaar ontmoet, hadden een maand na de ontmoeting een relatie en zijn nu bijna 3 jaar samen .
De moeder van mijn vriend kent haar vriend van een datingsite, heeft maandenlang met hem gemaild voordat ze elkaar ontmoetten, hadden na een paar afspraakjes een relatie en zijn nu een maand of 3, 4 samen .
Een kennis van me kent zijn vriendin van een smoelenboek-site, ze hebben maanden gemsnd voordat ze elkaar ontmoetten, ze hadden meteen datzelfde weekend een relatie en zijn nu een jaar of 3 samen.
En Andijvie's verhaal ga ik niet vertellen want dat heeft ze zelf al gedaan.

Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen, je kunt iemand toch heel goed leren kennen via internet... ja, dan moet je elkaar wel ontmoetten voordat het echt wat kan worden, natuurlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Afspreken via internet
Prospect
28 05-12-2010 23:05
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend
Madita
12 26-08-2004 10:28
Psychologie vriend in psychiatrisch ziekenhuis
Verwijderd
1 17-02-2004 11:00
Liefde & Relatie Beste vriend/vriendin via internet??
icegirl.com
38 25-10-2002 14:35
Liefde & Relatie Hoe heb jij je vriend(in) ontmoet en waar??
D-sire
76 04-10-2002 17:48
Liefde & Relatie Hoe heb jij je liefje ontmoet?
NightQueen
46 21-02-2002 20:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.