Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2004, 13:16
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Als ik het met mijn vriendin doe dan voel ik eigenlijk niks als ik in haar ga. Ik kom wel gewoon klaar enzo dus de stimulatie is er wel, maar ja ik zou toch ook gewoon moeten voelen dat ie in haar zit? Als zij een hand om mijn penis heen legt voel ik dat ook.
Komt dat door het condoom dat je dan niet zoveel gevoel meer hebt?
Het lijkt me niet dat je door het condoom zó weinig voelt als ik. Ik had het de eerste keer geen eens door dat ie er al in zat
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 13:43
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Hoe wijd is ze?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 13:56
foreignstud2
foreignstud2 is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 30-08-2004 @ 14:43 :
Hoe wijd is ze?
hoever kan je naar binnen kijken??
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 14:04
gruncher
Avatar van gruncher
gruncher is offline
waarschijnlijk is het al wat gerekt, mss veel sex gehad in het verleden? hoe oud is ze egk??
__________________
# Advanced Analogue
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:08
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
misschien ligt het toch echt aan die condoom hoor... iedereen wel meteen weer met opmerkingen hoe groot zij wel niet moet zijn
maar kan natuurlijk, dat je daardoor minder voelt, tis toch een plastic zakje om je paal... voel je haar hand trouwens wel als je een condoom omhebt?
of je bent zelf niet zo dik?
lijkt me namelijk nogal moeilijk om een uitgerekte vagina te hebben... veel sex, ja dus? gaat vanzelf wel weer op zn plaats zitten.. maar uitrekken? jukkie
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:45
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Citaat:
gruncher schreef op 30-08-2004 @ 15:04 :
waarschijnlijk is het al wat gerekt, mss veel sex gehad in het verleden? hoe oud is ze egk??
het lijkt me niet dat het rekt door veel seks Ze is 21 maar volgens mij haalt haar leeftijd weinig uit voor wat ik voel of ben ik nou gek
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:49
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 30-08-2004 @ 16:08 :
voel je haar hand trouwens wel als je een condoom omhebt?
of je bent zelf niet zo dik?
ja dat voel ik wel gewoon. Zou het kunnen dat door het aftrekken de eikel een beetje ongevoelig word waardoor ik niet zoveel voel wanneer we op penetreren overgaan?

Dat ik niet zo dik ben kan het ook niet zijn. Ik heb geen vergelijkend waren onderzoek gedaan maar volgens mij is ie juist vrij dik.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:09
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
aftrekken is trouwens iets anders dan neuken idd... als je afgetriokken word, word je voorhuid over je eikel heen gehaald... als je neukt met condoom, is de eikel ontbloot en voel je dus alleen de vagina eromheen, niet de voorhuid... misschien dat dat het probleem is?
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:10
hij&zij
hij&zij is offline
of zij te ruim...... of jij te klein

kan wezen dat haar spiertjes niet zo goed samen trekken in haar vagina, kan je oefenen om die spieren te leren aanspannen en te mis/gebruiken.

klinkt heel stom maar ze kan een kaars/pen/wortel of wat dan ook in haar vagina stoppen en die dan proberen er uit te duwen met haar uhhh ahum kut spieren, en mocht dat haar lukken kan ze dat eens proberen tijdens de sex en geloof me het voelt erg lekker als ze dan die spieren aanspant.

met een beetje oefenen kan ze je klaar laten komen dan zonder dat je beweegt, ze melkt je dan inprensiepe met haar kut spieren.

of tsja anders maar aan een penis vergroting denken of zo
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:37
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 30-08-2004 @ 17:09 :
aftrekken is trouwens iets anders dan neuken idd... als je afgetriokken word, word je voorhuid over je eikel heen gehaald... als je neukt met condoom, is de eikel ontbloot en voel je dus alleen de vagina eromheen, niet de voorhuid... misschien dat dat het probleem is?
nee dat bedoelde ik niet...
Ik ben besneden dus de voorhuid over de eikel halen is sowieso niet te doen

Maar als zij mij aftrekt tijdens het voorspel dan gaat haar hand de hele tijd langs mijn eikel. Ik meen wel eens gelezen te hebben dat je dat juist niet moet doen omdat de eikel dan ongevoelig word. En misschien dat ik daardoor niks voel.
Dit bedacht ik me pas net dus ik heb nog niet uitgeprobeerd hoe het is als ik zonder eerst afgetrokken te zijn bij haar nee binnen ga
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:38
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Citaat:
hij&zij schreef op 30-08-2004 @ 17:10 :
of tsja anders maar aan een penis vergroting denken of zo
het is een serieuze vraag en ik had net al gezegd dat het hier zeer zeker niet aan zal liggen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:55
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
pietjansen50 schreef op 30-08-2004 @ 17:37 :
nee dat bedoelde ik niet...
Ik ben besneden dus de voorhuid over de eikel halen is sowieso niet te doen

Maar als zij mij aftrekt tijdens het voorspel dan gaat haar hand de hele tijd langs mijn eikel. Ik meen wel eens gelezen te hebben dat je dat juist niet moet doen omdat de eikel dan ongevoelig word. En misschien dat ik daardoor niks voel.
Dit bedacht ik me pas net dus ik heb nog niet uitgeprobeerd hoe het is als ik zonder eerst afgetrokken te zijn bij haar nee binnen ga
oh ja, vandaar werkt natuurlijk helemaal niet bij jou

en het is toch zoiezo waar dat de eikel minder gevoelig word bij besneden jongens? hangt toch de hele tijd "buiten" en schuurt overal tegen aan, wat bij niet besneden jongens word verholpen *ja, kan even geen ander woord vinden* door de voorhuid?
__________________
ChIcHiNg!

Laatst gewijzigd op 30-08-2004 om 16:57.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 17:16
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 30-08-2004 @ 17:55 :
oh ja, vandaar werkt natuurlijk helemaal niet bij jou

en het is toch zoiezo waar dat de eikel minder gevoelig word bij besneden jongens? hangt toch de hele tijd "buiten" en schuurt overal tegen aan, wat bij niet besneden jongens word verholpen *ja, kan even geen ander woord vinden* door de voorhuid?
Dat is een beetje het fabeltje idd over besneden jongens. Ik ben pas op latere leeftijd besneden wegens medische redenen en ik moet zeggen dat ik weinig verschil merk.
Eigenlijk is mijn eikel nog vrij gevoelig moet ik zeggen.

Ik ben toch is gaan zoeken waar ik dat nou gelezen had van die ongevoeligheid en ik heb het ook gevonden. Het stond op de site www.sekswoordenboek.nl

Citaat:
Doe het niet steeds op dezelfde plek, maar beweeg tegelijkertijd ook van de basis naar het topje en weer terug. Als je je bijvoorbeeld teveel op het topje concentreert, wordt de eikel op het laatst gevoelloos en dat is niet de bedoeling.
ik denk dat ik dus is moet proberen om haar niet te veel mijn eikel te laten stimuleren voordat ik bij haar naar binnen ga.

Maar mijn vraag is of andere jongens dit ook hebben???
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 17:18
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
pietjansen50 schreef op 30-08-2004 @ 18:16 :
Dat is een beetje het fabeltje idd over besneden jongens. Ik ben pas op latere leeftijd besneden wegens medische redenen en ik moet zeggen dat ik weinig verschil merk.
Eigenlijk is mijn eikel nog vrij gevoelig moet ik zeggen.

ja, maar bij besneden jongens wordt de hoornlaag/huid toch ook dikker? vooral omdat ie er de hele tijd buiten hangt... lijkt me toch iets uitmaken?
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 17:33
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 30-08-2004 @ 18:18 :
ja, maar bij besneden jongens wordt de hoornlaag/huid toch ook dikker? vooral omdat ie er de hele tijd buiten hangt... lijkt me toch iets uitmaken?
nou goed stel dat het dan toch iets minder gevoelig is geworden dan is het nog steeds niet zo dat ik niks ervan zou voelen...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:23
Verwijderd
Citaat:
hij&zij schreef op 30-08-2004 @ 17:10 :
of zij te ruim...... of jij te klein
Punt. Er zijn trucjes voor
Je kunt haar vragen haar benen bij elkaar te houden, je kunt het van achter proberen, zolang ze maar zo min mogelijk 'ruimte' geeft. En als je daarbij het aftrekken weglaat wil het misschien lukken.
Succes.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 20:43
Verwijderd
Citaat:
gruncher schreef op 30-08-2004 @ 15:04 :
waarschijnlijk is het al wat gerekt, mss veel sex gehad in het verleden? hoe oud is ze egk??
Een vagina is geen elastiekje waar na een aantal keer de rek uit is.

Voor de rest sluit ik me aan bij Sovreze.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken
trustnobody
10 30-09-2012 08:20
Wegwijzen & Voorstellen Beste vriendin laat me stikken, ik haat mijn leven
trustnobody
1 25-09-2012 16:21
Psychologie ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken
trustnobody
1 25-09-2012 16:19
Psychologie Spoiler: zeer lang verhaal
Scarlet Spider
21 21-09-2012 11:27
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #19
WolterB
499 22-11-2005 17:45
Liefde & Relatie haar van mij afzetten.
SmuRpHeT
34 28-06-2004 17:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54.