Oud 11-12-2014, 16:42
joopdekiwi
joopdekiwi is offline
Ik had vandaag een toets Duits. aan het begin van de les heb ik gezegd dat mijn concentratie misschien niet goed was omdat mijn oma pas gestorven is. Toen zei ze; "Iedereen heeft wel eens een slechte concentratie, en alle opa's en oma's sterven een keer." Ik heb toen "ty**s wijf ik volg geen les meer bij je" gezegd. En jankend de klas uitgelopen. Toen ben ik bij een aardige docent gaan zitten en die ging tegen haar zeggen dat ze mij de excuses aan moest bieden. Toen ik haar later die dag tegen kwam liep ze weg. Zij heeft gezegd tegen een docent dat ze niet haar excuses aan gaat bieden totdat ik dat bij haar heb gedaan. Maar ik ga nooit mijn excuses aanbieden en ik wil liever de komende tijd niet bij haar in de les zitten. Dit moest er even uit. En meteen de vraag:

Wat vinden jullie ervan?
Wat moet ik doen?
En heb ik het recht om niet naar de les te gaan en bij de rector te zitten ofzo?

Graag jullie reactie!
__________________
Alle stormen in het leven komen vroeg of laat tot rust
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2014, 16:43
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Mailtje sturen naar die vrouw
Of naar je mentor gaan ofzo
of vraag je ouders ofzo

OF SLA HAAR
Met citaat reageren
Oud 11-12-2014, 16:45
Japperdepap
Japperdepap is offline
WTF!?!? ik lees dit nu even echt wat een raar wijf! Ik zal echt nooit meer bij haar gaan als ik jouw was! Echt wat een bitch. Dit is toch niet normaal meer. Bied een klacht in ofzo!! Ga met de hele klas staken!!! Zorg dat ze weg gaat!

Rare wereld! En dan zeggen die docenten nog van: "De jeugd van tegenwoordig"
Met citaat reageren
Oud 11-12-2014, 16:46
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
WTF!?!? ik lees dit nu even echt wat een raar wijf! Ik zal echt nooit meer bij haar gaan als ik jouw was! Echt wat een bitch. Dit is toch niet normaal meer. Bied een klacht in ofzo!! Ga met de hele klas staken!!! Zorg dat ze weg gaat!

Rare wereld! En dan zeggen die docenten nog van: "De jeugd van tegenwoordig"
staken whazzaaaa
Met citaat reageren
Oud 11-12-2014, 16:52
joopdekiwi
joopdekiwi is offline
Maar mag ik niet meer bij haar in de les gaan dan?
__________________
Alle stormen in het leven komen vroeg of laat tot rust
Met citaat reageren
Oud 11-12-2014, 19:09
Verwijderd
Je excuses aanbieden, natuurlijk. Beetje vreemd om zo tekeer te gaan om niets.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2014, 20:45
Casio
Avatar van Casio
Casio is offline
Ten eerste, je zou samen met je Teamleider/Coördinator én de docent een gesprek vormen. of je dient simpel weg een klacht in wegens haar gedrag als docent zijnde.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2014, 15:34
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Tja, vrij tactloos van die docent, maar wat denk je er mee te bereiken door hier zo moeilijk over te gaan zitten doen?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2014, 16:31
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik zou mijn excuses aanbieden omdat je haar hebt uitgescholden. Daarna zou ik haar rustig uitleggen dat je het heel vervelend vond wat ze zei over het sterven van opa's en oma's, dat dat je zo raakte op dat moment en dat je daardoor zo reageerde. Ik neem toch aan dat ze dan ook wel wat begrip toont en dat jullie het uit kunnen spreken. Niet meer naar de les gaan of het conflict uit de weg gaan lost niets op.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 27-12-2014, 14:45
Heer Wil
Heer Wil is offline
Zij zal als docent als eerste haar excuses aan moeten bieden, aangezien haar misdraging de aanleiding heeft gevormd voor het conflict. Lessen bij een andere docent volgen is vaak niet mogelijk, maar wellicht dat de coördinator op jullie school dat wel kan regelen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 12:11
diabolobeest
Avatar van diabolobeest
diabolobeest is offline
Citaat:
WTF!?!? ik lees dit nu even echt wat een raar wijf! Ik zal echt nooit meer bij haar gaan als ik jouw was! Echt wat een bitch. Dit is toch niet normaal meer. Bied een klacht in ofzo!! Ga met de hele klas staken!!! Zorg dat ze weg gaat!

Rare wereld! En dan zeggen die docenten nog van: "De jeugd van tegenwoordig"
Haha ik weet nog een tijd geleden dat we met gans de klas de leerkracht genegeerd hadden en dat die leerkracht bijna aan het wenen was
__________________
Ik ben niet lui, ik hou gewoon van niks te doen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2015, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Zij zal als docent als eerste haar excuses aan moeten bieden, aangezien haar misdraging de aanleiding heeft gevormd voor het conflict. Lessen bij een andere docent volgen is vaak niet mogelijk, maar wellicht dat de coördinator op jullie school dat wel kan regelen.
Tjongejonge dat is niet hoe zoiets werkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken [B]Lerares onrechtvaardig, koppig en respectloos. HELP! [/B]
jarne66
16 29-04-2013 01:09
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Leerlingen slaan docent in elkaar
stuivertje84
6 30-03-2012 20:53
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic #159
kroot
480 08-12-2010 16:37
Verhalen & Gedichten een stuk van mijn verhaal
one_of_the_lost
4 28-07-2005 23:26
Lifestyle laatste aanwinsten?
merels
500 03-05-2005 21:37
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 02:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20.