Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2002, 17:32
Verwijderd
Verbeter me als ik me vergis, maar de mens is toch nog altijd een omnivoor?µ

Ik bedoel maar: Kan je jezelf soms geen natuurliefhebber noemen als je wel degelijk vlees eet?

se-C-ho

[Dit bericht is aangepast door seCond ChoiCe (27-01-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2002, 18:08
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
ik zeg van wel...in mijn ogen is de mens omnivoor, dus hoort vlees dr gewoon bij.
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 01:07
drama
Avatar van drama
drama is offline
Mensen die vreselijk van dieren houden, en gaan flippen zodra iemand geen respect toont voor een diertje moeten idd geen vlees eten nee...

Maar voor de omnivoorshit moet je maar even in de andere Veg topic kijken want daar staat mijn mening wel.

__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 20:16
skatefamke
skatefamke is offline
ik ben zelf vegetarier, maar ik ben het oneens met de stelling. iemand kan van de natuur houden en vinden dat in de natuur dieren gedood worden om opgegeten te worden en dus kan zo'n persoon wel van de natuur houden en toch vlees eten. wel denk ik dat zo iemand tegen de bio-industrie zal zijn, maar je kan ook scharrelvlees eten.

(dit moet niet verkeerd opgevat worden, ik zelf vind eten van alle vlees niet goed, maar dat wil niet automatisch zeggen dat ik het eens ben met de stelling, omdat dit gaat over de mening van anderen.)
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 20:18
skatefamke
skatefamke is offline
oh ik heb de stelling verkeerd opgevat. ik las het nogmaals en ik ben het dus blijkbaar eens met de stelling, maar beantwoord de vraag die in de titel van de topic gesteld wordt met 'neen'(jeej wat een moeilijk gedoe...)
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 18:44
haike2
haike2 is offline
nee, kringloop
__________________
hoi!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 13:31
Kapee
Kapee is offline
het is pas af als je de natuur ook kan proeven

Ik zie niet in waarom je vegetarier moet zijn als je van de natuur houdt. We hebben eeuwen samen geleefd met de natuur en we hebben er altijd vlees uit gehaald. Ik snap uberhaupt niet waarom er nu ineens zo'n vegetariërhype is want het is klinkklare nonsens als je het mij vraagt.

[sarcasme-modus]
Maar ehh planten zijn uiteindelijk ook levende dingen eigenlijk. Maar als je het zielig vindt dat dieren als eten voor ons worden gefokt, hoe zit dat dan met planten? Ben benieuwd hoe lang je het uithoudt zonder dierlijk en plantaardige voeding...
[/sarcasme-modus]

een mens is en blijft een omnivoor...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 16:14
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
Kapee schreef:
het is pas af als je de natuur ook kan proeven

Ik zie niet in waarom je vegetarier moet zijn als je van de natuur houdt. We hebben eeuwen samen geleefd met de natuur en we hebben er altijd vlees uit gehaald. Ik snap uberhaupt niet waarom er nu ineens zo'n vegetariërhype is want het is klinkklare nonsens als je het mij vraagt.

[sarcasme-modus]
Maar ehh planten zijn uiteindelijk ook levende dingen eigenlijk. Maar als je het zielig vindt dat dieren als eten voor ons worden gefokt, hoe zit dat dan met planten? Ben benieuwd hoe lang je het uithoudt zonder dierlijk en plantaardige voeding...
[/sarcasme-modus]

een mens is en blijft een omnivoor...

Als het klinklare nonsens is mag je argumenten gaan spuien in die andere vegtopic...

Een mens is en blijft een omnivoor, wat inhoudt dat de mens vlees kan eten maar niet perse vlees hoeft te eten...
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 18:53
kastdeur
kastdeur is offline

moet je een vegetariër zijn om de natuur lief te hebben?

neej hoor, je kan de natuur ook lieff hebben terwijl je vlees eet...je maakt er alleen dan meer gebruik van ofsow...de natuur ondergeschikt aan de mens...

Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 08:48
punkbastard!!!
punkbastard!!! is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:

de natuur ondergeschikt aan de mens...

dat slaat nou helemaal nergens op....de mens kwam er later en is uit de natuur ontstaan, dus zou het anders om horen te zijn!
__________________
Ten guys jump one, what a man......
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 18:48
Anymalz
Anymalz is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:

moet je een vegetariër zijn om de natuur lief te hebben?

neej hoor, je kan de natuur ook lieff hebben terwijl je vlees eet...je maakt er alleen dan meer gebruik van ofsow...de natuur ondergeschikt aan de mens...

DACHT DUS VAN NIET
__________________
Als Evolutie Verbetering is ** Waarom zouden we het dan testen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 00:05
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
je wilt niet weten hoevaak (sommige) jagers beweren dat ze van de natuur houden.



[Dit bericht is aangepast door Kenny McCormick (16-02-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26.