Oud 23-11-2006, 18:50
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb een paar weken geleden m'n hand gekneusd (denk ik). Het doet nu, na een week of 8, nog steeds pijn. Kan dit wel een kneuzing zijn? Het wordt ook niet beter namelijk.
Het stomme is dat het precies de beweging is van iemand de hand schudden die ongelooflijk veel zeer doet, dus rust geven is een beetje lastig... Ik doe m'n best, door mensen die m'n hand willen schudden op een rare manier hun hand te schudden , maar soms geeft iemand toch gewoon een mooie stevige handdruk en dan ga ik door de grond...

Oke... even kort en bondig:
Kan dit nog een kneuzing zijn of moet ik naar de dokter? In het dagelijks leven heb ik er geen last van (tenzij mensen me dus de hand schudden)
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 19:53
Verwijderd
O, irritant is dat ja. Vooral met zulke plekken. Ik heb het met mijn grote teen van mijn linkervoet (jaja, detail detail ) en dat gaat dus ook niet over
Toch denk ik wel dat het bij mij gewoon gekneusd is. Maar dat is mijn eigen beoordeling over mijn eigen lichaam natuurlijk
Je zou eventueel er mee naar de dokter kunnen als je het toch niet vertrouwt. Baat het niet, dan schaadt het niet.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 19:56
Verwijderd
Kneuzingen kunnen lang duren, zeker als je het niet voldoende rust geeft. Geen handen geven (met uitleg) lijkt me iig verstandig. En even langs de dokter gaan kan vast geen kwaad, al is het maar voor de zekerheid.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 19:57
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-11-2006 @ 20:56 :
Kneuzingen kunnen lang duren, zeker als je het niet voldoende rust geeft. Geen handen geven (met uitleg) lijkt me iig verstandig.
dat probeer ik ook, maar soms is het echt onmogelijk. Iemand grijpt dan je hand gewoon

Maareh... dokter... hmja... misschien. Als het een kneuzing kan zijn (wat volgens jullie dus kan) dan denk ik dat het dat ook is. Ik vroeg me alleen af of dat nog wel kon na zo'n lange tijd. Maar wel dus
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 23:03
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 23-11-2006 @ 20:57 :
dat probeer ik ook, maar soms is het echt onmogelijk. Iemand grijpt dan je hand gewoon
Slaan! Met je andere hand dan wel natuurlijk.

Nadeel van kneuzingen is dat ze echt rust nodig hebben om te genezen. Als je het lichaamsdeel te vroeg weer belast kneust het steeds 'opnieuw' en kan het heel (heel) lang duren voordat het genezen is...
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 23:29
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Ook es zo'n grapje uitgehaald, met snowboarden, een week voordat ik op winktersport ging.
Een half jaar fysio gehad nadat carpeltunnelgedoe optrad, irritatie/infectie van mn peesbanen *iets

De kneuzing zelf was echter binnen 4 weken weg.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 10:36
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Het kan inderdaad lang duren. Ik heb eens een middenvoetsbeentje gekneusd, en daar heb ik nog tijden last van gehad. De dokter heeft het toen ook ingetaped, toen ging het wel beter.
Ik zou even langs de dokter gaan, die kan je iig tips geven hoe het zo snel mogelijk overgaat.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid gezond of ongezond leven?
ExpoRules
23 11-04-2013 14:17
Lichaam & Gezondheid Gekneusde pols
michiel R.A.F.C
4 02-04-2009 17:32
Lichaam & Gezondheid Gekneusde vinger: hoe lang hoort dat te duren?
Verwijderd
11 25-02-2008 18:19
Lichaam & Gezondheid pink gebroken?
Gothic
21 07-06-2004 12:13
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.