Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2008, 22:31
Verwijderd
Ik zou graag geld willen verdienen mbv internet. Post hier a.u.b geen mail-klik-programma's als EuroClix enzo..

Ik ken mensen die rond de 700 euro per maand verdienen mbv t internet, maar volgens mij willen ze me geen 'guided tour' geven in hun wereldje. Ik ken ook mensen die meerdere websites hebben en op de één of ander manier daar geld mee verdienen (Google AdSense?).

In ieder geval, is er iemand die mij misschien kan helpen hiermee? Ik zou het enorm op prijs stellen. Ik kan geen normaal baantje vinden waarbij de tijden goed uitkomen. Ik heb werkelijk bijna overal gesolliciteerd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2008, 23:58
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik kan geen normaal baantje vinden waarbij de tijden goed uitkomen. Ik heb werkelijk bijna overal gesolliciteerd.
'Kan niet' bestaat niet, die ligt begraven naast 'wil niet'.

Als je *wilt* kun je zonder probleem voor school een krantenwijk van een ochtendkrant lopen, of folders, die minder betalen, maar flexibeler zijn.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 05:53
Verwijderd
Als je echt op internet geld wil gaan verdienen kom je algauw op de hosting branch uit. Dus websites bouwen, beheren en verkopen voor anderen. Een maat van mij is sinds een aantal maandjes actief in de branch en verdiend er redelijk (lees een weekendje uitgaan per maand) mee.

Het voordeel is inderdaad dat je er je eigen tijden in kan stoppen en als je het handig (maar onbeschoft) doet bijvoorbeeld ook de google'ads verdiensten op kan strijken. Veel is dat volgens mij niet wat erbij komt daarvan.

Het nadeel is wel dat je verantwoordelijk bent voor het beheer van de site en extra geld kwijt bent (maar als je het goed doet ook weer terug verdiend) aan het opstarten van zo'n bedrijfje.

Ik weet niet precies hoe hij het doet en ik ben er ook niet handig genoeg in om het te begrijpen, maar volgens heeft hij een pc thuis staan en deelt hij zijn huisverbinding met de verbinding voor de sites via een gedeelde (dure) internetlijn.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 09:59
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ik kan geen normaal baantje vinden waarbij de tijden goed uitkomen. Ik heb werkelijk bijna overal gesolliciteerd.
Zoals T_ID al zei dit staat gelijk aan niet willen werken kan me niet voorstelen dat je niets kan vinden welke tijden kan je dan werken?

Btw inderdaad websites gaan bouwen maar daar moet je wel goed voor zijn en kwaliteit voor kunnen afleveren. Het is wel flexibel
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 10:02
Verwijderd
Ik train veel per week en kom soms dan ook 's avonds laat pas thuis. Daarnaast wil ik het weekend, of minstens 1 dag, vrijhouden voor huiswerk.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 11:45
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik train veel per week en kom soms dan ook 's avonds laat pas thuis. Daarnaast wil ik het weekend, of minstens 1 dag, vrijhouden voor huiswerk.
Dan kan de sport er dus prima bij inschieten als je wilt werken.

Het is maar waar je de tijd vandaan wilt halen, maar er kan niet van alles tegelijk.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 12:38
Verwijderd
Ja maar ik kan niet zomaar vrij nemen haha
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 13:00
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ja maar ik kan niet zomaar vrij nemen haha
Natuurlijk wel. Sport is geen verplichting, in tegenstelling tot zaken als scholing, slapen, eten, etc,
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 15:04
Verwijderd
Ja, maar ik train met een team =(
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 15:22
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Natuurlijk wel. Sport is geen verplichting, in tegenstelling tot zaken als scholing, slapen, eten, etc,
..Als je op een hoger niveau traint, kunnen trainingen een verplicht onderdeel vormen..

Verder weet ik weinig van verdienen op het internet. Ik vul enquêtes in, maar dat schiet niet echt op Op mijn 15e werkte ik in een keuken waar ik voornamelijk schoonmaak werkzaamheden verrichtte, salades maakte en aan een lopende band maaltijden portioneerde.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 16:30
PV
PV is offline
Citaat:
Ik train veel per week en kom soms dan ook 's avonds laat pas thuis. Daarnaast wil ik het weekend, of minstens 1 dag, vrijhouden voor huiswerk.
waar wil je dan tijd vinden om bijv. websites te bouwen? de tijd die je daar dan voor vrij zou maken, zou je ook in een 'echt' baantje kunnen steken.
en je zou inderdaad 's ochtends eerder op kunnen staan en een krantenwijk nemen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 16:34
Verwijderd
Iets als websites bouwen ofzo kun je doen wanneer het je uitkomt. Je hoeft je bijvoorbeeld niet om te kleden, niet te fietsen, etc.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik er gigantisch veel geld mee wil verdienen, haha.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 17:31
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ja, maar ik train met een team =(
Dan is het dus exit daaruit, of geen werk. Daar heb je hem weer: het is wat je *wil*.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Iets als websites bouwen ofzo kun je doen wanneer het je uitkomt. Je hoeft je bijvoorbeeld niet om te kleden, niet te fietsen, etc.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik er gigantisch veel geld mee wil verdienen, haha.
Oh nee, reken maar dat je dat niet perse kan doen wanneer je dat wilt. Je bent wel wat flexibeler, maar reken maar als de baas een update aan zijn site wil of om een of andere reden je site plat gaat, er word verwacht dat je dat binnen een aantal dagen fixed.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 11:47
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
En wanneer zou je dan willen werken? Reistijd hoeft tochniet heel veel te zijn kan al vaak maar 5 minuten zijn.
En idd wat domus zegt zo flexibel is het ook weer niet. Geef ens je week rooster...
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 11:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik train veel per week en kom soms dan ook 's avonds laat pas thuis. Daarnaast wil ik het weekend, of minstens 1 dag, vrijhouden voor huiswerk.
Hoe vaak train je dan en hoe laat kom je thuis?
Op de overige avonden zou je bijvoorbeeld kunnen vakkenvullen of koopavonden draaien in een winkel. Of 's ochtends de ochtendkrant lopen. Of de zaterdag werken ergens, dan heb je nog de zondag voor je huiswerk.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 20:26
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Reclame maken is hier echter verboden, en voor die reflink zal jij dus een ban krijgen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 20:58
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik probeer hem maar te helpen, hij vroeg er voor ?
Nee, want dan had je de site naam gegeven, en geen reflink. Door die link is het reclame.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-02-2008, 14:45
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Well , er is een site genaamd
(....)
veel sneller ^^
Dit lijkt mij erg dubieus eerlijkgezegd Betalen om geld te verdienen is raar

Mijn vraag aan de topicstarter is nu: wat kan je? Sommige mensen verdienen geld omdat ze iets kunnen wat anderen niet kunnen. Misschien is dat een oplossing?
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Hoe heb jij jouw baan gevonden?
stout!
63 06-05-2009 22:46
Werk, Geld & Recht Verdomd Moeilijk een baan te Krijgen.....
xero290
72 31-08-2007 11:47
Werk, Geld & Recht tips voor vinden baan in het buitenland?
sabas
3 30-03-2007 22:15
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Werkloze Amsterdammer krijgt gratis breedband internet
niceman1984
21 14-04-2004 13:09
Algemene schoolzaken Bijbaantje naast school verstandig of niet?
XoNk
33 25-10-2002 14:25
Software & Hardware internet met "mars" in 2003 gerealiseerd
Verwijderd
6 01-12-2001 14:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.